Sivuja: [1] 2 3
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Minkä pienen tai suuren muutoksen olet tehnyt?  (Luettu 24651 kertaa)
0 jäsentä ja 16 vierasta katselee tätä aihetta.
Esmiralda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5772


Minne tie vie...


Profiili WWW
« : 07.11.2008 22:42:55 »

Marraskuuta sanotaan muutosten rytinäksi. Ehkä siksi että Pluto on yhtymässä Marsiin. Liian kaukaa haettu?
Ehkä siksi että ihmisarvo on kokenut suuren muutoksen Amerikassa. Obama! Ehkä siksi, että me vain uskomme tähän 'muutosten trendiin'. Tulkoon sitten lama tai vedenpaisumus!

Mutta onko näin?

Minun Marraskuun suuri muutos oli se, että vaihdoin viimeinkin ja sovinnolla rintsikkani koon B kokoon.
Älä naura!  knuppel2

Sillä se ei ole pelkästään fyysinen muutos tai fyysisen muutoksen toteamus pakollisena. Se on syvästi myös henkinen muutos. Korpikuusen muodosta kyhmyisemmäksi.  Grin Saahan sitä nauraakin.

Mutta henkisesti se on jotain aivan muuta. Itsensä enemmän hyväksymistä, ilahtumista sekä fyysisestä kypsyydestä mutta se on myös symboliikkaa henkiselle.

Maailma on laajennut!  smitten
tallennettu

Nousu Skorpioni (Jousimies)
Chiron Skorpioni
Aurinko, Venus ja Merkurius Rapu
Kuu Kalat       
Pluto ja Saturnus Leijona
Jupiter Jousimies
Mars Neitsyt
Neptunus Vaaka
Uranus ja Ceres Kaksonen

Maya, Punainen Itsevallitseva Kuu
Kiinalainen Rotta
Kelttiläinen Omenapuu

OLLAAN IHMISIKS
marija
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 161


Löydät minut seuraavassa elämässä - ellet tässä..


Profiili
« Vastaus #1 : 08.11.2008 05:19:18 »

Olen viime aikoina koittanut keskittyä henkiseen muutokseen, haalinut kirjoja kirpparilta, lukenut neuvoja lehdistä jne. mutta ei vain ole ottanut oikein tulta alleen... paitsipaitsi, että alkuviikosta on tuntunut, että asiat alkavat kunnolla sisäistyä, upota tajuntaan. Ehkä tämä tästä..
Ja salilla käynninkin aloitin tauon jälkeen taas. Olo on hyvä ja suht' rauhallinen Smiley
tallennettu

Miun kans olis niin heleppo olla, saisi olla justiisa niin ku mie sanon.

Aurinko Ravussa
Kuu Oinaasa
Nousumerkki Neitsyt
Merkurius Ravussa
Venus Leijonassa
Mars Neitsyessä
Sideerinen Kaksonen
Maa-Hevonen
Keltainen Solaarinen Aurinko
nikki
Astroholisti
*****
Viestejä: 6608


Profiili WWW
« Vastaus #2 : 08.11.2008 13:53:36 »

"ehkä siksi että pluto on yhtymässä marsiin.LIIAN KAUKAA HAETTU?"
minun asennoitumiseni aspektien tarkkuuteen ei ole ilmeisesti muuttunut:
(eli olen edelleen ikävä ihminen korjatessani näitä)
 mars 24  skorpioni
 pluto 29  jousimies
where is the conjuction?
edes  venus ei vielä yhdy plutoon,piakkoin kylläkin, venus 24  jousimies eli on puolisekstiilissä marsiin
tallennettu
Esmiralda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5772


Minne tie vie...


Profiili WWW
« Vastaus #3 : 08.11.2008 19:02:01 »

Huh! Tosiaan kaukaa haettu!!! Mitähän karttaa minä olen katsastanut?

Kiitos Nikki, että kontrolli toimii!!! Anteeksi kamalasti. 'Ikäviä' ihmisiä tarvitaan!  Wink

Katselin uudestaan karttaa, eikä siinä Pluton vieressä edes ole Mars, vaan Venus ja asteitakin on 7, eli silloinhan ei olla missään 'yhteydessä' edes vielä. Tarvitaan neljän asteen ero yhtymäksi, muistelen. Oliko näin?

Eli kyllä nämä muutosten voimat tulee tuosta Pluton siirtymästä Kauriiseen.
tallennettu

Nousu Skorpioni (Jousimies)
Chiron Skorpioni
Aurinko, Venus ja Merkurius Rapu
Kuu Kalat       
Pluto ja Saturnus Leijona
Jupiter Jousimies
Mars Neitsyt
Neptunus Vaaka
Uranus ja Ceres Kaksonen

Maya, Punainen Itsevallitseva Kuu
Kiinalainen Rotta
Kelttiläinen Omenapuu

OLLAAN IHMISIKS
monikakson
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 259


Look thru' the light


Profiili
« Vastaus #4 : 09.11.2008 12:58:29 »

Eikös marraskuun kuukausihoroskoopissa kuitenkin puhuta muutoksesta? Mulla ainakin tai siis meillä Kaksosilla:

Pallas Athene ottaa merkissäsi vastaan Saturnuksen ja Uranuksen tarkkaa neliötä marraskuun aikana. Alitajuntasi ja korkeampi tietoisuutesi on tästä syystä äärimmäisen kristallisoituneessa tilassa, jolloin sinulla on hyvin vahva tunne joidenkin asioiden uudistamista kohtaan. Marraskuun edetessä paine sinulle tärkeiden muutosten tekemiseen kasvaa jopa sietämättömäksi. Voit tunnistaa sen kasvavana ahdistuksena joitakin elämässäsi tällä hetkellä vaikuttavia olosuhteita kohtaan. Lohdutukseksi voin kuitenkin kertoa, että heti päättäessäsi tehdä jotakin, alkavat myös asiat rullata uskomattomalla vauhdilla eteenpäin ja sinun kannaltasi ehdottomasti parempaan suuntaan.

Mulla on myös mun henkkoht kartalla aika isoja juttuja nyt. Ei oo vaan varaa tuohon Sepon vuosihoroskooppiin nyt niin en tiiä sen tarkemmin, että mitä ne meinaa. Planeettaohituksista näkee vaan että siellä on tosi monta tosi vahvaa juttua meneillään (mutta en ite ymmärrä noista sen enempää): 
pluto  aspect_sex  saturnus   
jupiter  aspect_tri  merkurius   
jupiter  aspect_squ  keskitaivas 
chiron  aspect_squ  merkurius 
neptunus aspect_tri  keskitaivas

Mä oon tässä ollut kyllä suurien päätösten edessä oman elämäni kannalta ja aika pahasti jumittunut siihen, kun ei tiedä mitä TAI miten pitäisi tehdä..  Undecided 
Kaiken lisäks kun on se YOD kartalla, niin oon jo pikkuhiljaa oppinu, kun sieltä päin alkaa puhaltaa. Ei kannata pokkuroida vastaan  Tongue Grin
tallennettu

Feel the life in you and you want to live
T-H
Astroholisti
*****
Viestejä: 1988



Profiili
« Vastaus #5 : 09.11.2008 13:07:39 »

Että olen uskaltaut ottaa ja tehdä suuria riskejä Cool
tallennettu

OINAS - pässinpää

* Nousu Neitsyt
* NativeAmerican Haukka
*Kide*
Astroholisti
*****
Viestejä: 2400


oinas, asc jousimies


Profiili
« Vastaus #6 : 09.11.2008 13:21:10 »

Tässä lähiaikoina en ole ollut muuta kuin äääärrrreeetttööömmmääännn väsynyt  Sad
Päivissäni on aivan liian vähän tunteja ja viikoissani liian vähän päiviä... priorisointi on tipauttanut ns.vapaa-aikani siihen, kun käyn täällä ja puhun puhelimessa automatkoilla kavereille paikasta A-> pisteeseen B.

Olen käynyt viimeisen puolentoista vuoden sisällä suuren muutoksen ja nyt tuntuu olevan se hetki kun uusi elämän suunta on löytynyt ja haetaan tuulta purjeisiin  angel Jos nyt muuttuisin tai muuttaisin jotakin, epäilisin omaa mielenterveyttä koska niin on hajoitettu vanha ja uusi on vasta alulla, ettei sen hajoittaminen olisi järkevää  :Smiley
tallennettu
Posti
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 141


Toivo elää ja niin minäkin!


Profiili
« Vastaus #7 : 09.11.2008 16:52:09 »

Tämän vuoden ajan ollut  pluto  aspect_tri  uranus huoneessa 10. Mitä minä en olisi muuttanut? Astro.com tulkitsee lyhennettynä versiona tuon transiitin näin:

This is a time of creative and radical transformation, either in your own life or in the lives of those around you. You will strive to bring about changes that clearly separate this period from the past, not wildly and rebelliously, but with a clear plan in mind and a comprehensive view of the whole.  ...
Along with this is the fact that during this time you may become involved in something that is quite unprecedented in your life, which will have this same broadening affect. You may become interested in completely new kinds of ideas and in the people associated with them. Whether or not you keep your old friends throughout this period, you will certainly gain new friends who will reflect your internal evolution.
Circumstances that used to limit your life, viewpoints that narrowed your perceptions and relationships that were unnecessarily confining may all pass suddenly out of your life at this time. You will not feel a sense of loss, but rather a sense of new birth and freedom. Now you can go on to do all the things that were not possible for you before.
This influence can increase the scope of your life in every way by breaking down all the structures that used to hold you back. This will give you the chance to find out much more about who you are and what your life can really be.

Tuskaa, muutoksia, valintoja, päätöksiä, itkua, onnea, iloa, uuden odotusta - kaikki on koettu tänä vuonna.   smitten
tallennettu
Esmiralda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5772


Minne tie vie...


Profiili WWW
« Vastaus #8 : 10.11.2008 15:11:31 »

Annaliljan 'Hörhökaappi' on ihana ja näinhän on, että moni on siellä piilossa.  Grin

Tuntuu että aika on kuitenkin aika otollinen kaapista kurkistamiseen ainakin. Kyllä minäkin olen aika paljon sieltä jo tulossa, ainakin toinen jalka. Ja ihan omalla kylällä on ryhmä joka kerran kuukaudessa kokoonnumme juttelemaan ainakin hörhöilystä. Hyvää mieltä se on meille kaikille tuonut.

Joten rohkeutta vain hörhöilyyn!  smitten
tallennettu

Nousu Skorpioni (Jousimies)
Chiron Skorpioni
Aurinko, Venus ja Merkurius Rapu
Kuu Kalat       
Pluto ja Saturnus Leijona
Jupiter Jousimies
Mars Neitsyt
Neptunus Vaaka
Uranus ja Ceres Kaksonen

Maya, Punainen Itsevallitseva Kuu
Kiinalainen Rotta
Kelttiläinen Omenapuu

OLLAAN IHMISIKS
Ajatus
Astroholisti
*****
Viestejä: 2365


Linnunradan liftari


Profiili
« Vastaus #9 : 11.11.2008 14:05:24 »

Annaliljan 'Hörhökaappi' on ihana ja näinhän on, että moni on siellä piilossa.  Grin

Näin on - itse ainakin tunnustan! Grin En halua kaikille kuuluttaa harrastuksiani, pidän niitä sen verran henkilökohtaisina. Mutta kyllä sieltä kaapista aina välillä voi hiukan ovea raottaa ja kurkata ulos...kuten annalilja on rohkeasti tehnyt. Nostan hattua! Itse olen tehnyt vasta (mielestäni) vain pieniä muutoksia: alkanut opiskella ja järjestänyt sille aikaa vähentämällä töitä. Haaveissa olisi myös asunnon vaihto suurempaan piakkoin, nimimerkillä tr jupiter aspect_con rx kuu tulossa keväällä...en tosin tiedä, miten tämä taloudellisesti menee yksiin töiden vähentämisen kanssa. idiot2

Orbeista sen verran, että niillehän ei ole mitään standardimääritelmää olemassa, vaikkakin jotkut rajat sentään. Smiley Esimerkiksi Astro.comin käyttämät orbit näkee täältä (rullaa sivu aivan alas) ja näitähän voi itse karttoja tehdessä muutella, jos haluaa. Yleisesti ottaen kai yhtymälle ja oppositiolle sallitaan suurempi orbi kuin muille aspekteille, mutta kymmenen astetta alkaa olla jo niin suuri ero, etteivät sitä kaikki lue aspektiksi. Olen itse aikanani törmännyt tähän määrittelykysymykseen, kun kartallani on esim. aurinko aspect_con jupiter 9 asteen orbilla ja  venus aspect_opp pluto 9,5 asteen orbilla - Astro.com laskee nämä molemmat aspektiksi ja itsekin olen sitä mieltä, että niiden tulkinnat ovat yleensä sen verran osuvia etten ole niitä tyystin "hyljännyt". Smiley Transiiteissa kai mielletään yleensä orbit niin, että mitä hitaampi planeetta, sitä aikaisemmin sen teemat voivat alkaa näkyä (ja sitä myöhempään ne kestävät). Nopeiden planeettojen kontaktit taas ovat "terävämpiä". Nikki siis älähti aivan aiheesta, koska tuo tr mars aspect_con tr pluto on vielä kaikkien orbien ulkopuolella...tulossa tarkaksi kylläkin 29.12. eli juuri ennen vuodenvaihdetta.

Tuo tr venus aspect_con tr pluto on muuten ihan kohtsillään tarkka. Smiley Venus kirii Plutoa kiinni jo 1,5 asteen päässä ja saavuttaa sen huomenissa. Itselläni se on 11. huoneessa, joten saas nähdä liittyykö mitenkään ystäväpiiriini.
tallennettu

Aur Kalat (Aur-Jup 1. huone)
Asc Kauris
Kuu Vesimies (Kuu-Mer 1. huone)
kengururotta
Astro-nauttija
****
Viestejä: 982



Profiili
« Vastaus #10 : 12.11.2008 13:20:04 »

Olen irtisanoutunut lukiosta.VIHDOINKIN sain tehtyä sen päätöksen!! Cheesy
Ja nyt oon jo kovaa kyytiä menossa työharjoitteluun... muutoksia muutoksia...
tallennettu

Nouseva Leijona
Aurinko Neitsyt
Kuu Kalat
Merkurius Neitsyt
Venus Leijona
Mars Kaksoset
Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #11 : 12.11.2008 21:11:48 »

Mä lopetin polttamisen ja aloin treenaan kevään puolimaratonille..
Siinä muutosta ihan tarpeeks.. Grin

Linja pitänyt kohta 1,5kk...
Kaverit epäilee että oon raskaana kun en oo juonutkaan pitkiin aikoihin.. Grin
tallennettu
Tulikukka
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 250



Profiili
« Vastaus #12 : 27.11.2008 22:13:16 »

Minäkin aloitin säännöllisen juoksemisen!  Cheesy

Lisäksi kesällä potkin exäni pois elämääni saastuttamasta, aloitin uudessa työpaikassa ja hankin uuden vuokra-asunnon. Uusi rakkauskin (se oikea, olen varma siitä!) tuli vastaan ja vei mennessään.

Elämän asenteeni on muuttunut ja saan apua yläkerrasta aina kun sitä pyydän ja olen oppinut luottamaan siihen että musta pidetään huolta. Olen jollain tapaa herkistynyt ja intuitio pelaa 200% teholla tuoden enteitä mukanaan.

Näitä tässä nyt sitten sulatellaan. On tytöllä pää pyörällä!  Wink Saa nähdä minne tämä kaikki vie.
tallennettu

We have got two gifts,that we should use as much as possible:
the sense of humore and the imagination.
The imagination replaces that what we are not and the sense of humor
helps us to accept that what we are.
Esmiralda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5772


Minne tie vie...


Profiili WWW
« Vastaus #13 : 27.11.2008 22:54:28 »

Oikeastaan, vaikka minun muutokseni oli tuolla alussa pieni, niin kyllähän minäkin olen kaavailemassa suurempiakin muutoksia.

Olen miettinyt työn kuvion muutoksia ihan vakavissani.

Ja jos työ muuttuu, muuttuu moni muukin asia.

Sitä se, Pluton oppositio Merkuriukselle tietää!
tallennettu

Nousu Skorpioni (Jousimies)
Chiron Skorpioni
Aurinko, Venus ja Merkurius Rapu
Kuu Kalat       
Pluto ja Saturnus Leijona
Jupiter Jousimies
Mars Neitsyt
Neptunus Vaaka
Uranus ja Ceres Kaksonen

Maya, Punainen Itsevallitseva Kuu
Kiinalainen Rotta
Kelttiläinen Omenapuu

OLLAAN IHMISIKS
Posti
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 141


Toivo elää ja niin minäkin!


Profiili
« Vastaus #14 : 27.11.2008 22:55:46 »

Tänään oli yksi viimeinen päivä vanhaa elämää. Sen kunniaksi otan sidukan! Ensi vuonna olen ihan uusi ihminen, vaikka tämä loppuvuosi on siirtymävaihetta vielä. Ukko ei sitä usko, mutta nyt on alkanut polku parempaan. Minä ainakin uskon niin.  Smiley
tallennettu
Sivuja: [1] 2 3
  Tulostusversio  
 
Siirry: