Sivuja: 1 2 [3]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Minkä pienen tai suuren muutoksen olet tehnyt?  (Luettu 24633 kertaa)
0 jäsentä ja 11 vierasta katselee tätä aihetta.
Tanita79
Vieras
« Vastaus #30 : 22.12.2008 02:18:29 »

Sasha!

Oletko koskaan käynyt kiinalaisen lääketieteen asiantuntijan tutkittavana? Noita munuaisia vaan ajatellen, niitä voisi vahvistaa yksinkertaisilla jutuilla, pisti vaan silmään, kun mulla on ollut aika useasti nuo "munuaisten energiat" aika hukassa ja niitä sitten korjailtu ja paikkailtu...Niinku vaihtoehtoterapioitse.
Ja munuaiset littyy aina pelkoon ja pelko-tunteeseen (kiinal. lääketieteessä), jotka voivat olla hyvinkin alitajuisia. Joten kannattaa kyllä käydä jonkun hyvän luontaisterapeutin juttusilla.

Ei ollut tarkoitus olla tunkeileva, mutta ajattelin että sua saattaa kiinnostaa tietää... Undecided

« Viimeksi muokattu: 22.12.2008 02:21:03 kirjoittanut Tanita79 » tallennettu
Tanita79
Vieras
« Vastaus #31 : 23.12.2008 12:14:42 »

Julyette..

Itse olen aina välillä ottanut viikon kahden mittaisen persiljavesi-kuurin joka puhdistaa munuaisia. ( Homeopaatin määräyksestä)

Hauduttaa tuoretta persiljaa kuumaksi keitetyssä vedessä. Itse keitän keittimellä vettä isoon lasiin tai tuoppiin ja siihen laitan tuoretta persiljaa ja pikkulautasen kanneksi päälle. Siitä sitten siemailen pitkin päivää.

Aika jännä.. Itse olen myös tosi hoikka, sirorakanteinen jne... Mutta myöskin elämäntapa, nukkumisrytmi ym päin peetä..

Huolehtiminen (hautominen, vatvominen, päättämättömyys) liittyy vahvasti pernaan, joten sitäkin kannattaa vahvistaa. Näin muistelisin.
Itse olen ja kyllä sellainen stressaaja, ja mitä typerimmistä asioista uglystupid2
« Viimeksi muokattu: 23.12.2008 12:16:23 kirjoittanut Tanita79 » tallennettu
Esmiralda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5772


Minne tie vie...


Profiili WWW
« Vastaus #32 : 23.12.2008 12:33:22 »

Muutos terveydessäni on ollut viime vuonna suolistohuuhtelu, Colonic, ja uskon, että se auttaa minua eteenpäin. Hyvä puhdistuskuuri myös!

Persiljaa olen syönyt aina aika paljon, pakastimessa aina sitä ja kuivattuna myös. Uskon, että tietty määrä sitä on elimistölle aina hyväksi. Heikkoon maksaan olen välistä ottanut katajanmarjakuurin, mikä taas on kiellettyä heikoille munuaisille, muistelen ja raskausajalle!!!

Uusin kuuri on ollut kromikuuri, tapletti kerran päivässä, jotta pääsisin tuosta makeannälästä ja sekin on auttanut.

Vielä on hiiva, jota suolistoni kantaa. Pitää tutkia mitä voisin tehdä sille. Jospa se olisi tulevan vuoden juttu!
tallennettu

Nousu Skorpioni (Jousimies)
Chiron Skorpioni
Aurinko, Venus ja Merkurius Rapu
Kuu Kalat       
Pluto ja Saturnus Leijona
Jupiter Jousimies
Mars Neitsyt
Neptunus Vaaka
Uranus ja Ceres Kaksonen

Maya, Punainen Itsevallitseva Kuu
Kiinalainen Rotta
Kelttiläinen Omenapuu

OLLAAN IHMISIKS
Asterix
Vieras
« Vastaus #33 : 23.12.2008 14:45:18 »

Sasha!

Oletko koskaan käynyt kiinalaisen lääketieteen asiantuntijan tutkittavana? Noita munuaisia vaan ajatellen, niitä voisi vahvistaa yksinkertaisilla jutuilla, pisti vaan silmään, kun mulla on ollut aika useasti nuo "munuaisten energiat" aika hukassa ja niitä sitten korjailtu ja paikkailtu...Niinku vaihtoehtoterapioitse.
Ja munuaiset littyy aina pelkoon ja pelko-tunteeseen (kiinal. lääketieteessä), jotka voivat olla hyvinkin alitajuisia. Joten kannattaa kyllä käydä jonkun hyvän luontaisterapeutin juttusilla.

Ei ollut tarkoitus olla tunkeileva, mutta ajattelin että sua saattaa kiinnostaa tietää... Undecided



Thx. Olin Lontoossa noin 4-5 vuotta sitten kinki-lääkärillä, mutta ei se edes tajunnut tuolloin
tuota kramppaa munuaisteni kanssa, tosin en tajunnut itsekään, joten.. Undecided

Menen nyt tällä hoidolla eteenpäin.  Smiley
Wienissä lääkärit ei tuputa kemikaaleja ja antibiotteja,
vaan oma lääkärini antoi reseptillä homeopaattisen hoidon ja noita luonnon omia lääkkeitä,
joilla olo on kohentunut kovasti. Smiley

Julyette, tuttuja oireita.
Olen jättänyt ruokavaliosta pois sitrushedelmät. Niiden C-vitamini on liikaa munuaisille.
Jos juon vaikka appelsiinimehua tai monivitamini mehua puoli lasillista,
niin näytän puolessa tunnissa ihan ammattijuopolle. Grin
Banaani sisältää kaliumia, joten sitä kannattaa syödä. Smiley

Suomalainen hanavesi on paikoin tosi pahoin kemikaalein puhdistettua,
kun maa on niin lättänä vailla mitään kukkuloita, mistä vesi voisi juosta alas
ja puhdistua luonnostaan enemmän, vaan se seisoo niissä lätäköissään pitkään.

Pullovesienkin kanssa kannattaa olla tarkkana, mistä ne tulee ja onko niihin lisätty jotain.


tallennettu
Tanita79
Vieras
« Vastaus #34 : 24.12.2008 02:44:23 »

Kivaa, joo.. Ranskassakin monet lääkärit määräsivät niitä ja homeopaattisia sai lähes joka apteekista, ja tosi halvalla Smiley Sievoinen kotiapteekki tuli mukaan Suomeen..
tallennettu
Asterix
Vieras
« Vastaus #35 : 25.12.2008 16:14:54 »

Kivaa, joo.. Ranskassakin monet lääkärit määräsivät niitä ja homeopaattisia sai lähes joka apteekista, ja tosi halvalla Smiley Sievoinen kotiapteekki tuli mukaan Suomeen..

Jep! Afro
Minun ystäväni ja perheeni tilaavat minulta Suomeen tuotteita,
kun ne ovat niin kiven takana ja kalliita siellä. Smiley
tallennettu
Kotkansilmä
Astroholisti
*****
Viestejä: 1965



Profiili
« Vastaus #36 : 06.01.2009 00:39:41 »



                              Kiss

             Käänsin kelkkani, mutta lumi oli jo sulanut  !   Cry


                                  2funny


tallennettu

Hetkiä, joita olen kanssanne,
 haluan unohtaa hetkeksi.
Esmiralda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5772


Minne tie vie...


Profiili WWW
« Vastaus #37 : 06.01.2009 12:08:12 »

Ei se mitään, jos et varastoon veinyt!
Lunta tulee vielä, joten voit taas kääntää kelkkasi! Grin
tallennettu

Nousu Skorpioni (Jousimies)
Chiron Skorpioni
Aurinko, Venus ja Merkurius Rapu
Kuu Kalat       
Pluto ja Saturnus Leijona
Jupiter Jousimies
Mars Neitsyt
Neptunus Vaaka
Uranus ja Ceres Kaksonen

Maya, Punainen Itsevallitseva Kuu
Kiinalainen Rotta
Kelttiläinen Omenapuu

OLLAAN IHMISIKS
rapuleijona
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 3


Profiili
« Vastaus #38 : 05.03.2009 16:44:56 »

Hei vaan kaikille!
Hyvä huomata että muillakin on elämässä muutoksen tuulet puhaltaneet,joten voimia kaikille jatkossakin! smitten
Itse muistan tuon viime marraskuun oikein hyvänä ja puhdistavana "koulutusjaksona".Joutui kyllä todella kohtaamaan itsensä ja omat heikkoutensa silmästä silmään ja käsittelemään asiat ja tapahtumat loppuun asti.Kai siinä puhdistettiin pöytä totaalisesti ja tehtiin tilaa tulevalle vuodelle ja elämälle.Rankka,mutta oikein hieno "herätys" tälle kaikelle uudelle smitten
Olkoon tuo "herätys" suurimpana muutoksena ja sisäinen ääni oppaana jatkossakin. Smiley
tallennettu
Sivuja: 1 2 [3]
  Tulostusversio  
 
Siirry: