Sivuja: 1 [2] 3
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Kuu Vesimiehet=)  (Luettu 31233 kertaa)
0 jäsentä ja 4 vierasta katselee tätä aihetta.
Almah
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 159


-The wealth of the soul is the only true wealth.-


Profiili
« Vastaus #15 : 24.10.2005 10:36:16 »

Täällä myös kuu-vesimies..  kuu vesimies Grin

Minulla äitinä tupla jouskari, joten asioita on käsitelty sitten niin monelta eri kantilta, että... Cheesy

Pikkuveljeni kanssa olemme aina olleet tiimi! Ja vanhempani jaksavatkin vieläkin muistuttaa niistä ajoista, jolloin olimme pieniä ja veljeni joutui kahinointiin isojen poikien kanssa, niin minä olin aina siellä nyrkit pystyssä puollustamassa veljeäni, tyyliin: hoidelkaa minut ensin ja sitten vasta pääsette käsiksi veljeeni! knuppel2

Kavereita minulta ei ole koskaan puuttunut. ONNEKSI! smitten

Parisuhteissa minulla on tullut vastaan ongelmia silloin kun toinen osapuoli on alkanut sovittelemaan liekaa kaulaani, ja varsinkin jos sitä turhan takia kiristetään, silloin palaa käämit ja lähtö on lähellä.. Tosin tämän nykyiseni nujersin jo alkuunsa ymmärtämään, että tarvitsen ehdottomasti tietynlaisen liikkumavapauden, muuten ei hyvää seuraa.. tickedoff

Kotonamme muuten on aina ovet auki, joten täällä onkin useimmiten aina joku kyläilemässä, eipä ainakaan käy aika pitkäksi ja on ihanaa kun on ihmisiä ympärillä  smitten
tallennettu
Mimoosa
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 12


Profiili
« Vastaus #16 : 25.10.2005 09:39:28 »

Täälläkin  :kuu:vesimies, yhtymässä jupiteriin, minkä uskon laajentavan  :kuu:vesimies asemaa. Uskon että, vesimies kuuni antaa lojaalisuutta, intuitivisuutta ja laajakatseisuutta. Se on inspiroiva, ehkä levotonkin,  ja tekee mielenmaisemasta omaperäisenkin. OUTSIDER tuntemukset on todellakin tuttuja, mutta sopeutuvaisena mahtuu mukaan ja ilokseni ympärilleni mahtuu mahtava ystäväpiiri, johon kuuluu hyvinkin erillaisia ystävä persoonia. Sitoutumiskammoa ei minulla ole kiitos vaaka venuksen, mutta vapautta kaipaan omaan itseeni, etten millään haluaisi rajoittaa mielihalujani ja fiiliksiäni. Teen sitä mikä tuntuu hyvältä aina milloinkin. Elämän aikataulutus kammoa siis poden Undecided.
tallennettu
Sun73
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 382



Profiili
« Vastaus #17 : 25.10.2005 13:30:36 »

Kaikki tietämäni vesimies-kuut ovat aikas "kylmiä" ja itsekkäitä ihmisiä.
Johtuu tietty paljon niistä muistakin merkeistä.. Ja varmasti hyviäkin puolia
löytyy  Smiley
tallennettu
May
Supermoderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 1469



Profiili WWW
« Vastaus #18 : 25.10.2005 14:06:12 »

Täällä yksi Kuu-Vesimies ilmoittautuu mukaan joukkoon. Voin vain täällä ruutuni äärellä nyökytellä päätäni lukiessani kuvailujanne Vesimies-Kuusta. Tuttua on. Oinas73:n kuvaamaksi kylmäksi ja itsekkääksi en ehkä voi itseäni laskea, toisaalta kyllähän Vesimies-Kuun vaatima vapaus ja oma tila voi sitoutumishaluisesta kumppanista tuntua hyvinkin kylmältä ja itsekkäältä. Joten ehkä sittenkin...

Linn, omistan muuten samat merkit kuin avomiehesi! Aurinko Härässä, Kuu Vesimiehessä, jalat maassa, pää pilvissä.  Wink

Vesimies-painotusta ei vanhempieni kartoilta löydy. Tosin syntymäkellonaikojen puuttuessa arvoitukseksi jää niin ascendentti kuin huonejakokin (korostunut 11. huone?). Äidillä Aurinko Kaksosissa, Kuu Leijonassa, isällä Aurinko Ravussa, Kuu Kaloissa. Isä oli kyllä nuorempana varsinainen yhdistysihminen ja monessa mukana, joten uskoisin 11.huoneen olevan painottunut.
tallennettu

kamomilla
Vieras
« Vastaus #19 : 25.10.2005 14:37:40 »

Se on muuten jännä, kuinka nämä merkit tosiaan jakaantuu perheessä. Meillä veljen kanssa toi AC/DC -linja Grin aika tarkkaan toisin päin, niin että hän on laskeva, minä nouseva Vaaka. Synkkaa.

Minun lapsillani menee auringot ja akselit yksiin - toinen on aurinkovaaka ja AC kauris. Toinen on aurinkorapu (eli DC kauris) mutta AC vaaka. Ovat kuin paita ja peppu Smiley
tallennettu
Linn
Moderaattori
Kanta-astroilija
*****
Viestejä: 594



Profiili
« Vastaus #20 : 25.10.2005 18:20:11 »

Mimoosa,

Luulen, että joudut etsimään sitoutumishaluasi jostain muusta kohdasta kartalla, sillä Vaa'at ovat kyllä yleensä varsin huonoja vakiintujia  :Smiley.

Linn
tallennettu

aurinko ja  kuu kalat neljännessä huoneessa
 askendentti  skorpioni , nouseva planeetta  uranus
 keskitaivas  leijona
 merkurius  aspect_con  mars  vesimies kolmannessa huoneessa
 venus  oinas viidennessä huoneessa
Tina
Vieras
« Vastaus #21 : 26.10.2005 12:51:14 »

Ai tällainenkin ketju! Minäkin liityn. Äiti Oinas, isä Härkä, minä vanhojen päivien vahinko. coolsmiley

Pikkuvanha (jo) pienenä, ensimmäiset sanat 7 kk:n iässä, lukemaan omin päin nelivuotiaana (3. huone). Paljon keskustelua ja rauhallista meininkiä kotona. Varottiin arvostelemasta muita ihmisiä. Minua vähän dempattiin, etten alkaisi luulla itsestäni liikoja. Ehkä tyypillistä iäkkäille vanhemmille? Toisaalta hyvä niin, minusta tuli kannustamattakin aikamoinen pässi. :Smiley

Hauska piirre isässäni (kuunsolmuuranusvesimies): hän asensi valot vaunuihini (60-luvun alussa eli melkein eKr) ja laittoi joka ilta kukkakimpun tyynylleni, ettei tarvitse syysillassa pimeässä köllötellä. Aika omintakeista. Sääli, ettei minulla ole lapsia. Varmasti tekisin samoin!
tallennettu
Ajatus
Astroholisti
*****
Viestejä: 2365


Linnunradan liftari


Profiili
« Vastaus #22 : 26.10.2005 13:54:46 »

Pikkuvanha (jo) pienenä, ensimmäiset sanat 7 kk:n iässä, lukemaan omin päin nelivuotiaana (3. huone).

Kuulostaa tutulta. Smiley En tiedä ensimmäisistä sanoistani, mutta lukemaan opin hiukka ennen kuin täytin neljä ja kirjoittamaankin kai joskus vuosi-pari sen jälkeen. Itse asiassa minulla on muistikuva (kuu-Mer) -joskin hämärä - siitä, kun kirjoitin nimeni ensimmäisen kerran! Ja sen muistan äidin kertoneen, että lähdin kuulemma kävelemään tasan samana päivänä kun täytin 10 kk.

Yhdistän tuon nopean oppimisen Kaksosten merkkiin, jota hallitsee Merkurius ja huone on tietysti se kolmonen. Kartallani on tosiaan se Merkurius yhtymässä kuuhun ja sekä 3. huone että IC Kaksosissa. Väkeä tosiaan kotona oli paljon kun olin pieni, joten puhetta ja trafiikkia riitti. Vesimies varmaan vahvistaa tuota sikäli, että on oltava "aikaansa edellä". Wink

Oi, isäsi kuulostaa hauskalta tyypiltä. Smiley Olen aina ollut sitä mieltä, että Härkä-miehistä tulee muutenkin hyviä isiä.
tallennettu

Aur Kalat (Aur-Jup 1. huone)
Asc Kauris
Kuu Vesimies (Kuu-Mer 1. huone)
elviira
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 74


Profiili
« Vastaus #23 : 26.10.2005 14:38:30 »

kuinkas vaikuttaa jos vesta ja venus on vesimiehessä ja kuu kauriissa


t. Elviira
tallennettu
Linn
Moderaattori
Kanta-astroilija
*****
Viestejä: 594



Profiili
« Vastaus #24 : 26.10.2005 14:54:07 »

Tina ja Ajatus,

Minäkin opin lukemaan 3-vuotiaana (tai silloin se ainakin huomattiin). Saman ikäisenä opin kirjoittamaan. Se huomattiin, kun kirjoitin ominpäin naapurissa asuvalle Olli-pojalle kirjeen ja vein postilaatikkoon. Siinä luki kylläkin "ieh illo", eli väärinpäin "hei olli". Ihme kyllä, viimeisin elämäni ennen tätä ei ollut kuitenkaan kulttuurissa, jossa kirjoitettiin oikealta vasemmalle  Smiley.

Ai niin, ja luen tämän siis kolmoshuoneen Merkkarin ansioksi (anteeksi pieni ketjun aiheesta poikkeaminen).

Linn
tallennettu

aurinko ja  kuu kalat neljännessä huoneessa
 askendentti  skorpioni , nouseva planeetta  uranus
 keskitaivas  leijona
 merkurius  aspect_con  mars  vesimies kolmannessa huoneessa
 venus  oinas viidennessä huoneessa
Tina
Vieras
« Vastaus #25 : 26.10.2005 15:23:43 »

Hauska juttu, Linn! Jäikö tuo "ieh illo" elämään perheessänne tai sinulla? Se toi mieleen monta tahatonta kömmähdystä, puhetapaa tms. jotka minun kotonani ovat jääneet päivittäiseen puhekieleen. En rasita niillä paljoa, mutta en malta olla mainitsematta, että 85-vuotias äitini vieläkin joskus ilmoittaa menevänsä "vehhaan", kiitos naapurin pojan, lapsuuteni leikkikaverin s-vian. Merkuriaanista hupia, ei missään mielessä pilkallista.
tallennettu
Ajatus
Astroholisti
*****
Viestejä: 2365


Linnunradan liftari


Profiili
« Vastaus #26 : 26.10.2005 16:09:37 »

Anteeksi myös tämä aiheesta poikkeama, mutta pakko vielä kommentoida Merkuriuksesta sen verran, että avomieheni (Kaksos-kuu) kuulemma puhui pienenä sen verran nopeasti ja epäselvästi, että niiltä ajoilta on jäänyt monta hauskaa ilmaisua, joita itsekin välillä käytämme. Samoin kaveripiirissä käytämme aika paljon tällaisia "elämään jääneitä" sanontoja.

Yksi juttu tuli itsellenikin tästä mieleen...Eräs kaverini tuttava oli pienenä tavannut koulussa sanan PÖLLÖ: "pee öö äl pöl, äl öö lö, LÖPPÖ!" Cheesy Sen jälkeen hän on kuulemma koko ikänsä ollut "Löppö"... En valitettavasti tiedä, oliko tällä hepulla Kaksos-vaikutusta kartallaan! Smiley

Mutta asiaan...elviira, Venus Vesimiehessä voisi tarkoittaa muun muassa, että todennäköisesti pidät vesimiesmäisistä asioista, kuten vapaudesta, veljeydestä ja tasa-arvosta. Olet varmaankin myös aika suvaitsevainen, mitä arvoihin ja mieltymyksiin tulee. Kuu Kauriissa taas tuo sinuun konservatiivisemman puolen, lapsuudenkotisi saattoi olla perinteinen, vanhemmissasi (etenkin äidissäsi) ehkä Kauris-vaikutusta. Tunteesi ovat vakaita mutta vähäeleisiä, et julista niitä maailmalle. Tunnet olosi turvallisimmaksi kun sinulla on selkeät rajat ympärilläsi ja perusta mille rakentaa. Minulla on peräti kolme kuu-Kaurista lähi-kaveripiirissäni ja veikkaisin että he arvostavat myös Ravun (Kauriin vastamerkki) tapaan paljon kotiseutuaan ja sukujuuriaan.

Vestasta taas voi joku asteroidi-ekspertti kertoa puolestani. Smiley
« Viimeksi muokattu: 27.10.2005 08:54:46 kirjoittanut Ajatus » tallennettu

Aur Kalat (Aur-Jup 1. huone)
Asc Kauris
Kuu Vesimies (Kuu-Mer 1. huone)
Tina
Vieras
« Vastaus #27 : 26.10.2005 16:16:08 »

Sidon kohta käteni pöydänjalkaan, mutta sitä ennen meikäläisittäin "äl ee vee ii äs elvis".
tallennettu
irkkunen
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 184



Profiili
« Vastaus #28 : 26.10.2005 17:12:48 »

Tämäkin lapsi luki A. Ankkaa 3-vuotiaana Wink Tavaraa 3. huoneessa, Merkurius ja kumppanit Kaksosissa. Kummallisia sivuraiteita nämä ketjut näkyy saavan Grin
tallennettu

aurinko merkurius venus kaksoset , kuu vesimies , askendentti vaaka , mars kalat
Keltainen Planetaarinen Tähti
Almah
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 159


-The wealth of the soul is the only true wealth.-


Profiili
« Vastaus #29 : 27.10.2005 10:54:04 »

Minunkin on ihan pakko kommentoida edellisiä. Itse alkaessani kirjoittamaan tein sen peilikirjoituksena.. Kaikki sanat joita kirjoitin kykeni lukemaan peilinkautta oikein, tämä saattaa kyllä jossain määrin johtua siitäkin että satun olemaan vasenkätinen...
tallennettu
Sivuja: 1 [2] 3
  Tulostusversio  
 
Siirry: