Daria
Kohtuuastroilija
|
|
« : 20.01.2006 11:09:09 » |
|
Hei,
etsin ystävälleni sen helsinkiläisen selvänäkijän nimeä, jolle saa maksaa omantuntonsa mukaan (tai ei ollenkaan). On erittäin suosittu ja taitava. Voit vastaa yksityisviestillä. Olen kuullut hänen nimensä muutaman kerran, mutta nyt ei tule mieleeni millään.
|
|
|
tallennettu
|
Aurinko Vesimies Kuu Rapu Merkurius Vesimies Venus Kauris Mars Vesimies
Valkoinen Magneettinen Maailmojen Sillanrakentaja
|
|
|
Julietta
Kohtuuastroilija
|
|
« Vastaus #1 : 20.01.2006 11:24:33 » |
|
Kuvauksestasi tulee mieleen Iiris Roine, mutta hän kuoli viime vuonna.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Daria
Kohtuuastroilija
|
|
« Vastaus #2 : 20.01.2006 11:41:59 » |
|
Kuvauksestasi tulee mieleen Iiris Roine, mutta hän kuoli viime vuonna.
Juu, hänhän se oli. Ikävä kuulla hänen poismenostaan. Tai noh, hänellä on varmaan ihan mukavaa siellä jossain .
|
|
|
tallennettu
|
Aurinko Vesimies Kuu Rapu Merkurius Vesimies Venus Kauris Mars Vesimies
Valkoinen Magneettinen Maailmojen Sillanrakentaja
|
|
|
lappalainen
Satunnainen astroilija
|
|
« Vastaus #3 : 20.01.2006 12:58:09 » |
|
Joo hän se oli. Toinen aika hyvä sekä edullinen on Riitta Lahdensuo, hänen luokseen ei tarvitse mennä käymään vaan hän katsoo puhelimitse. Itse olen käyttänyt häntä jo pitemmän aikaa ja huomannut, että hän todella näkee asioita. Hinta on ollut 10 euroa/puhelu.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Loume
Kohtuuastroilija
|
|
« Vastaus #4 : 20.01.2006 19:58:38 » |
|
Joo hän se oli. Toinen aika hyvä sekä edullinen on Riitta Lahdensuo, hänen luokseen ei tarvitse mennä käymään vaan hän katsoo puhelimitse. Itse olen käyttänyt häntä jo pitemmän aikaa ja huomannut, että hän todella näkee asioita. Hinta on ollut 10 euroa/puhelu.
Siis oikeasti 10e/puhelu, eikä mitään minuuttimaksuja? Mistä tuon numeron voisi saada? Numeropalvelusta?
|
|
|
tallennettu
|
Nousumerkki Vaaka Aurinko Vaa'assa Kuu Jousimiehessä Merkurius Skorpionissai Venus Vaa'assa Mars kaksosissa
|
|
|
Riitta
|
|
« Vastaus #5 : 21.01.2006 00:06:55 » |
|
Hei Mina olen ollut yhden "kaalon" luona Kalliossa, han tiesi tassammalleeen tulevaisuuteni, en muista hanen nimeaan, vanhempi naishenkilo. t.Diamond
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
marzukka
Kohtuuastroilija
Jos en hyväksyisi itseäni tälläisenä-en olisi mtn!
|
|
« Vastaus #6 : 26.01.2006 19:51:28 » |
|
Irene ainakin asuu jossakin helsingissä...Käy välillä täällä maalla meitä katsomassa ja kertomassa asioita...Mielestäni hyvä ja luotettava ennustaja...En muista taksaa enää kun jo 2v. kun kävin... Puhelimellahan hänet kiinni saa...eikä taida löytyä tuolta listalta...mutta mulla on numero...saa kysyä yks.viestil...ei hän varmaan pahastu jos sen luovutan...
|
|
|
tallennettu
|
Nouseva Rapu chiron-härkä-h.12 Aurinko Skorpioni Kuu Kauriissa Merkurius Skorpionissa Venus Jousimiehessä Mars Kauriissa
|
|
|
perhoskukka
Satunnainen astroilija
|
|
« Vastaus #7 : 23.02.2006 11:14:11 » |
|
Onko kukaan käynyt Anja Toivasen vastaanotolla Helsingissä? Vaikuttaako hän pätevältä? Laitoin nimen julkisesti, koska hänet on mainittu auttajalistalla. Tiedättekö muita päteviä Helsingissä? Jos nimiä ei saa mainita, voitteko laittaa yksityispostina.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
kazza79
Satunnainen astroilija
|
|
« Vastaus #8 : 24.02.2006 11:34:37 » |
|
Heipsis! Mä soitin Anjalle tuossa tammikuun alussa.... Eli mitään ei ole vielä ns. tapahtunut.. näki kyllä tulevan matkani ja vaikeat ajat työssäni, mutta niitä muita odotellessa... Miellyttävä nainen joka tapauksessa, mutta siitä tapahtuuko hänen kertomat asiat jäävät nähtäväksi... Toivottavasti Kannattaa kyllä kokeilla, niin voidaan sittemmin vertailla paikaansa pitävyyksiä : Kazza
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Elektra
|
|
« Vastaus #9 : 24.02.2006 11:39:15 » |
|
Onko kukaan käynyt Anja Toivasen vastaanotolla Helsingissä? Vaikuttaako hän pätevältä? Laitoin nimen julkisesti, koska hänet on mainittu auttajalistalla. Tiedättekö muita päteviä Helsingissä? Jos nimiä ei saa mainita, voitteko laittaa yksityispostina.
Suosittelen Käydessäni ensimmäisen kerran hänellä, hän kertoi mm. vauvan tulosta ennenkuin tämä oli edes suunnitteillakaan.. sekä muutenkin hänen tulkintansa on sattunut kohdalleen. Kävin hänen luonaan viimeksi syksyllä ja sain häneltä neuvoja jopa pariksi vuodeksi eteenpäin!
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Hiisitär
|
|
« Vastaus #10 : 16.03.2006 18:41:41 » |
|
Ehkä olet ehtinyt saada apua ongelmaasi, mutta jatkoa ajatellen (sekä muita ajatellen) tsekkaapa tuolta Astron Auttajalistasta HKI:n selvänäkijöitä
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
t.touhula
|
|
« Vastaus #11 : 13.07.2006 11:27:36 » |
|
Siell Hesassa on Tuire H. Tiedot auttajalistalla.
Ajanvaraus selkeesti 8-9 ja 20-21 ma-pe. Jos ei vastaa, soita seuraavana aikana. Tavallisessa puhelimessa tekee. Edullinen katsomus, kaukoparannus puhelun ajan. Ett sillee. Sairaudet yms selvii, hiukka liikaki rehti. Huimaa kun osuu tieto jos toinenki kohalleen.
Noh! Tee kuis parhaalta tuntuu.
|
|
|
tallennettu
|
Vapaus - mikä ihana sana!
|
|
|
sesari
Satunnainen astroilija
|
|
« Vastaus #12 : 16.07.2006 12:13:37 » |
|
Jos sinulla on numero ja saat antaa sitä eteenpäin, niin laitatko minullevaikka yks.viestinä.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
maritu
Vieras
|
|
« Vastaus #13 : 07.08.2006 11:53:32 » |
|
Tässä keskustellaan Helsingin alueen selvänäkijöistä.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
sesari
Satunnainen astroilija
|
|
« Vastaus #14 : 07.08.2006 15:55:59 » |
|
Tässä keskustellaan Helsingin alueen selvänäkijöistä.
Eiköhän tuo selviä jo viestin aiheesta vai tarkoititko jotain muuta
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|