Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Valot syttyivät itsestään...  (Luettu 7654 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Rakkauden enkeli
Vieras
« : 12.11.2008 20:03:16 »

Tänään minulle sattui aika kummia kotona... Tänään olen ollut kotona kirjoittaen koulutehtävääni. Aamulla kun oli pimeää sytytin luonnollisesti valot, toinen tytöistä meni kouluun ja toisen vein päiväkotiin. Sitten palasin kotiin ja en väsymykseltäni jaksanut vielä alkaa tekemään tehtävääni, vaan menin parin tunnin unille. Herätessäni oli jo valoisaa ja ajattelinkin että minulla oli valot jääneet ihan turhaan päälle. Menin sitten niissä "valot turhaa päällä" mietteissäni sammuttamaan ensiksi olohuoneen kahta pientä pöytälamppua, sen jälkeen sammutin keittiön ja eteisen valot. Huomioin vielä että kaikki valot olivat kaikki varmasti sammutettu. Sen jälkeen menin tehtävääni pakertamaan läppärin kanssa olohuoneen sohvalle. No ei siinä mitään, mutta jonkin aikaa siinä kirjoiteltuani satuin katsahtamaan sivulleni sen yhden olohuoneen pikkulampun suuntaan ja hämmästyksekseni se oli taas päällä. Katsoin toista lamppua ja sekin oli päällä. Shocked Keittiön ja eteisen valot olivat kuitenkin edelleen kiinni, olinhan nekin sammuttanut. Olen aivan 100% varma että todella sammutin nuo kaksi olohuoneen lamppuakin, eikä niitä ole voineet kissatkaan vahingossa laittaa päälle, niissä kun on sellaiset aika jäykät nipukkakytkimet joista ne pitää laittaa päälle, niissä ei ole myöskään minkäänlaista automatiikkaa että jokin oikosulku tms. olisi niitä päälle saanut. Jäinkin nyt sitten vain ihmettelemään, että mitä tapahtui ja kuka nuo lamput mahtoikaan laittaa päälle ja miksi.  :Smiley
tallennettu
Freelancer
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #1 : 12.11.2008 21:37:00 »

Itselläni kävi joskus vuosia sitten niin että jos laitoin valot huolimattomasti pois, niin että katkaisija jäi puoliväli asentoon, niin jonkin ajan kuluttua katkaisija loksasti joko pääle tai pois. ..pari hiusta tuossa ehti harmaantua, ennen kuin huomasin.

Mutta sulla oli parikin lamppua, taitaa realistisempi vaihtoehto olla kuitenkin se, että maailmankaikkeus on humoristinen ja napsauttelee valoja päälle ilmaistakseen että Valon määrä on jälleen kohonnut.  Smiley

free
tallennettu

~~~ paras mitä voi rukoilla on, että tapahtuu mikä tapahtuu - sanoo eräs Kreikkalainen tietäjä ~~~~
Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #2 : 12.11.2008 21:43:02 »

Itselläni kävi joskus vuosia sitten niin että jos laitoin valot huolimattomasti pois, niin että katkaisija jäi puoliväli asentoon, niin jonkin ajan kuluttua katkaisija loksasti joko pääle tai pois. ..pari hiusta tuossa ehti harmaantua, ennen kuin huomasin.

Mutta sulla oli parikin lamppua, taitaa realistisempi vaihtoehto olla kuitenkin se, että maailmankaikkeus on humoristinen ja napsauttelee valoja päälle ilmaistakseen että Valon määrä on jälleen kohonnut.  Smiley

free

Niin ja kun vielä mielessäni ajattelin, että valot turhaa päällä. Jospa minulle tosiaan humoristisesti viestitettiin, että valo ei ole koskaan turhaa tms.  Grin
tallennettu
Kukkamaaria
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #3 : 13.11.2008 19:31:59 »

Niin... kuka tai mikä valoja sytyttelee? Äitini kuoli 2001 ja kotonani alkoivat valot syttyä itsestään aina iltaisin. Kun tämä tapahtui eka kerran olin jo sängyssä, valot vain rapsähti päälle. En osannut edes säikähtää, nousin vain sammuttamaan valot. Seuraavana iltana jo tiesin, että äitihän se minulle todistelee minulle ettei kuolemaa ei ole. Tämä jatkui monena iltana ja sitten alkoi vielä telkkari mennä "itsekseen" päälle. Silloinen insinöörisulhaseni selitti sen sähköhäiriöksi. Tosin hän kyllä säikähti aika pahasti kun valot syttyivät myös silloin kun hän oli paikalla...
tallennettu

Nousuvaaka
Kuu ja Uranus Rapu
Neptunus Vaaka
Aurinko ja Venus Vesimies
Merkurius Kalat
Jupiter Kaksoset
Mars Jousimies
Saturnus Skorpion
Chiron Kauris
monikakson
Kanta-astroilija

Look thru' the light

Profiili
« Vastaus #4 : 13.11.2008 19:44:51 »

mun mummo aina valittaa, että pidän valoja turhaan päällä. hän itse ei polta valoja juuri silloinkaan, kun pitäisi... ajattelin vaan, että alkaakohan hänen kuolemansa jälkeen valot sammua itsestään "turhista" paikoista Huh
tallennettu

Feel the life in you and you want to live
Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #5 : 13.11.2008 21:38:10 »

Minun lähipiiristäni ei ole kukaan kyllä kuollut lähiaikoina.  :Smiley
tallennettu
Kukkamaaria
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #6 : 13.11.2008 22:09:26 »

Voisihan se olla vaikka henkiopas joka muistuttelee...
tallennettu

Nousuvaaka
Kuu ja Uranus Rapu
Neptunus Vaaka
Aurinko ja Venus Vesimies
Merkurius Kalat
Jupiter Kaksoset
Mars Jousimies
Saturnus Skorpion
Chiron Kauris
Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #7 : 13.11.2008 22:31:49 »

Voisihan se olla vaikka henkiopas joka muistuttelee...

Niinpä... Voipi hyvinkin olla.  Wink
tallennettu
trini
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #8 : 22.11.2008 19:47:00 »

Valot elävät täällä meilläkin omaa elämäänsa aika ajoin.
viimeksi kesällä syttyivät eteisen valot itsestään aamuyöllä ,herään aina
koska siitä kuuluu kova naksahdus kun valo räpsähtää päälle.
Tällaista on sattunut useasti ,valot on kytketty liiketunnistimeen ,mutta kukaan ei ole
liikkunut silloin.En osaa enää sitä säikkyä ,vaan tiedän että kotonani on suojelija
paikalla,ja hän ilmoittaa näin itsestään.sehän on konkreettista kokemista,vaikka emme heitä
näekkään. smitten
tallennettu

sininen itsevallitseva kotka
"älä pyydä tänään rauhaa,vaan ole itse
rauhan lähettiläs"
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  

Siirry: