Sivuja: 1 [2]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Eric Pearl, uudet virtaukset  (Luettu 13319 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Pete7
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« Vastaus #15 : 16.11.2009 20:17:00 »

En suosittele Reconnective Healingia tai sessioita kenellekään. Ei ole täysin puhdasta, paljon hyvääkin toki. Tämän hyvän puolen saa kyllä luotettavammin ja täysin puhtaana muualta, eikä välttämättä tarvitse maksaa mitään, yhdistyy kyllä jos on itselle tarpeellista. Monilta olen kuullut kadonneista maadoituksista ja leijumisesta "ihanaa" tasolla jossa arki hukkuu radikaalillakin tavalla. Kaikki aito pitäisi tapahtua suoraan omilla yhteyksillä, ei ketään siinä välissä, ei myöskään tämän kaverin egoa.
tallennettu
Esmiralda
Astroholisti

Minne tie vie...

Profiili WWW
« Vastaus #16 : 16.11.2009 20:38:00 »

Olen juuri mukana energiahoitokursseilla, jossa mielestäni on idea paljon samanlainen kuin Ericillä. Noista kursseista tai sessioista en tiedä mitään. Kaikkeen uuteen tartutaan innolla ja usein siinä on ansaitseminen ja asian hyödyntäminen taustalla.

Mutta kurssi millä olen, vaikuttaa perinpohjaiselta ja jokaiselle kurssilaiselle annetaan kuitenkin vapaus omaan persoonalliseen tuntemukseen ja tapaan tehdä töitä.

Tunnen muutaman energiahoitajan, jotka ovat sisäsyntyisiä tehtävässään ja jokaisella on aivan oma tapa välittää energiaa. Se toimii ja auttaa myös parannettavan henkilökohtaisella tasolla tai sitten ei. Yhteys siinä on aina erilainen.

Eikö tämä ollut juuri Ericin idea pääperiaatteittain?
tallennettu

Nousu Skorpioni (Jousimies)
Chiron Skorpioni
Aurinko, Venus ja Merkurius Rapu
Kuu Kalat       
Pluto ja Saturnus Leijona
Jupiter Jousimies
Mars Neitsyt
Neptunus Vaaka
Uranus ja Ceres Kaksonen

Maya, Punainen Itsevallitseva Kuu
Kiinalainen Rotta
Kelttiläinen Omenapuu

OLLAAN IHMISIKS
Ippuska
Astroholisti

4ever

Profiili
« Vastaus #17 : 16.11.2009 20:50:13 »

Myös täällä on puhuttu aiheesta:
http://www.astro.fi/forum/index.php?topic=30011.msg253819#msg253819

Ajattelin mennä kirjastoon lainaaman sen kirjan, josko sieltä löytyisi jo se  Smiley
tallennettu

Ophiuchus

Trooppisesti:
 aurinko jousimies , kuu leijona , askendentti vesimies

Sideerisesti:
 aurinko skorpioni , kuu leijona , askendentti kauris

Maya: Sininen Kosminen Yö
Sivuja: 1 [2]
  Tulostusversio  

Siirry: