Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Sakko  (Luettu 4993 kertaa)
0 jäsentä ja 5 vierasta katselee tätä aihetta.
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 5323



Profiili
« : 16.11.2008 00:48:52 »

Onko kenellekään tuttua mitä sakko unessa mahtaisi tarkoittaa?

Sain unessani sakon jätefirmalta, koska olin lajitellut roskani huonosti. Heidän mielestään hautakynttilän ja pöytäkynttilän jämiä ei voinut laittaa kaatopaikkajätteeseen (vaikka muuta vaihtoehtoa ei ollut). Olin heittänyt myös peltirasian samaan roskikseen, vaikka sen olisi varmaan voinut laittaa metallinkierrätykseen. Sakon suuruus oli 38 euroa ja firma ilmoitti kirjallisesti postin kautta jäljittäneensä väärin lajitellut roskat minun osoitteeseeni kuuluviksi.
tallennettu
Loreleian
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 29



Profiili
« Vastaus #1 : 23.11.2008 14:24:32 »

Aika usein sakko tai muu vastaava rangaistus unessa on oman itsensä rankaisemista. Eli uneksija rankaisee itseään jostain (tai toivoo tulevansa rangaistuksi) tunteistaan, teoistaan tms. Jos olet esimerkiksi tehnyt jotain mistä sisimmässäsi kärsit huonoa omatuntoa, niin sisäinen poliisi toimii. police
Liittynee tuossa unessa noihin kynttilöihin ym. Päivämäärä on kanssa aika jännä. Kannattaa miettiä mitä se ja kynttilät merkitsee itselle. Monilla asioilla kun on symboliikkaa joka riippuu uneksijasta.

Olisitko esim. luopunut viimeaikoina jostain henkisiin puoliin liittyvistä asioista (itse yhdistän kynttilät henkisyyteen) koska, niinkuin sanoit ei muuta vaihtoehtoa ole ollut, ja nyt sitten omatuntosi kuitenkin soimaa sinua tuosta?
Sakko ei ole kovin iso rangaistus, niin että mistään ihan kamalasta rikkeestä tuskin on kyse, itseä häiritsevästä kylläkin. Numerot voisi tarkoittaa päiviä, tai sitten jotain paljon henkilökohtaisempaa. 38 taitaa muuten olla Anubiksen numero.  :Smiley
tallennettu
Riitta
Astroholisti
*****
Viestejä: 2899



Profiili
« Vastaus #2 : 05.12.2008 00:45:56 »

Yleensa sakko riippuu maaran suuruudesta, yleensa uni uskoo sinun tapauksessa sakon tehoavan sinuun pahemmin kuin eristaytymalla vankilaan.
Oletko ollut liikaa kiinni maallisen mammonan pauloissa viime aikana? (ei se yleensa ole ollut sinun tapaista)
Nain Suuri Unikirja selittaa tapauksen-voihan se olla myos huono omatunto-tai jokin rahallinen asia painaa mieltasi?
Onneksi summa ei ollut suuri.
tallennettu
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: