Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Ero tulossa. Mitä näkyy?  (Luettu 3779 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Biritha78
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« : 16.11.2008 17:21:15 »

Nyt sitten tulee ero miehestäni. Monta vuotta jahkailin, mutta tämä uusi ihastus sitten sai rattaat pyörimään ja osin mieheni käytös, tosin, en toisen miehen takia muuta tai eroa.

Muutan pois 1.12 ja huomenna tekemään vuokrasopparin. Poika jää sovitusti miehelle mutta näen poikaa päivittäin tai ainakin melkein joka päivä. Meillä aika lastenvalvojalle jossa sovitaan ja paperille laitetaan asiat.

Mieheni yrittää minua jäämään, mutta kun en tunne mitään, tai tunnen, mutta en ainakaan syvää rakkautta jotta haluaisin olla yhdessä enää. Mies on käyttäytynyt vuosia minua kohtaan pahasti, mutta ollut ihanakin.

Nyt haluaisin tietää mitä minulle nähdään? Entä ihastus? Uutta suhdetta en aloita heti, mutta vipinää olisi kiva olla. Saa kysyä enemmän niin kerron lisää.

Kiitos! smitten

tallennettu
talitiainen
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« Vastaus #1 : 09.12.2008 12:19:45 »

Moikka!

Pakko oli Taroteista kattoa mitä niistä tulisi ohjeeksi. Mulla nimittäin aika samanlainen tilanne ku sulla, eli oon pari viikkoa sitten eronnut miehestäni ja meillä pieni lapsi. Hän myös kohteli mua huonosti, mutta nyt ollaan onneksi hyviä ystäviä. Siksi tämä aihe kiinnosti joten nostinpa kortin sinulle ja maljojen kuningas tuli väärinpäin.

Tulkitsen asian niin, että sulla saattaa nyt olla pelkoa sitoutua, joten se voi estää rakkaussuhteiden syvenemistä. Vähän liikaa nyt huolehdit lähimmäisistäsi ja perheenjäsenistäsi ja se heikentää voimaasi.

Neuvona ehkä, että anna tunteidesi ja asioiden virrata vapaasti, älä patoa tunteitasi. Silloin olet myös kosketuksissa sisälläsi olevaan rakkauteen ja lämpöön. Elä tässä hetkessä äläkä liikaa mieti mitä tulevaisuus tuo tullessaan! Kun keskityt näihin asioihin niin eiköhän niitä ihastuksia puolin ja toisin tule vielä! Wink
tallennettu
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  

Siirry: