Sivuja: [1] 2 3 ... 23
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Hiukset - värit - persoona - ?  (Luettu 188773 kertaa)
0 jäsentä ja 6 vierasta katselee tätä aihetta.
Eileithyia
Astroholisti

Jebah

Profiili WWW
« : 18.11.2008 10:36:36 »

Tässäpä ihania punaisen sävujä.  Cheesy Olen aina halunnut punaiset hiukset (luonnostaan). Se on vaan niin ihana väri. Oma värini on sellainen keskiruskea, ehkä häivähdys harmaata mukana.

http://a.bebo.com/app-image/6901618297/5411656627/PROFILE/i.yaquiz.com/img/q/u/08/04/01/ist2_1534386_red_hair_texture_1_.jpg

http://amolife.com/image/images/stories/People/Women/red_hair_beauty_1.jpg

http://amolife.com/image/images/stories/People/Women/red_hair_beauty_3.jpg

Toisaalta olisi kiva värjätä hiukset, mutta toisaalta on se omakin väri ainutlaatuinen... Vaihtelunhaluinen puoleni ja naturaali puoleni käyvät jatkuvaa kamppailua. Muutenkin melkein kellään ei ole enää omaa väriä hiuksissaan. Olen vielä yksi niistä harvoista.

No mites teillä? Kertooko hiustesi väri jotain persoonastasi? Pidätkö enemmän omasta luonnollisesta sävystäsi vai onko jokin muu väri lähempänä sydäntäsi?
tallennettu
Lionheart
Astroholisti

Mää olen jellona ja helekutin ylypee siitä!

Profiili WWW
« Vastaus #1 : 18.11.2008 10:56:39 »

Mä vihaan mun hiusten oikeeta väriä ja ekan kerran värjäsin 11-vuotiaana. Sen jälkeen on ollu räikeän punaista ja mustaa kaikilla mausteilla. Lemppari yhdistelmiä mitä mulla on ollu on mustat ja alta turkoosit tai punaiset tai lilat tai tummansiniset..

Tällä hetkellä hiukset on mustat ja alta kirkkaan vihreet  Wink

Hiustenväri kertoo mun hmm.. no räväkästä persoonastani  Grin En pelkää ottaa riskejä. En tykkää yhtään luonnollisesta "maantienruskeasta" sävystäni. Siks mustaa ja ain jotai kivaa piristystä sinne sekaan  Smiley
tallennettu

aurinko, merkurius in leijona
askendentti in jousimies
kuu in oinas
venus, jupiter in neitsyt
mars in kaksoset
saturnus in vesimies
uranus, neptunus in kauris
pluto, keskitaivas in skorpioni
Punainen Solaarinen Lohikäärme
T-H
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #2 : 18.11.2008 10:58:25 »

Itselläni on oikeesti aidot tummanpunaruskeat hiukset. Joskus tykkään sävyttää, eli antaa tummuuttaa lisää näille pitkille hiuksille. smitten

Siis tuollaiset kuin tuossa avararkuvassani.

Kerran näin yhellä tytöllä aidot porkkananpunaiset pitkäthiukset kuin Peppi Pitkätossulla. Todella kauniit oli. Herättää varmasti huomiota.
tallennettu

OINAS - pässinpää

* Nousu Neitsyt
* NativeAmerican Haukka
Eileithyia
Astroholisti

Jebah

Profiili WWW
« Vastaus #3 : 18.11.2008 11:21:04 »

Niin, ala-asteella aikoja sitten oli myös yksi tyttö jolla oli ihan oranssit hiukset ja vielä pisamia päälle. Siis oikea Peppi Pitkätossu. Voitti tietysti kaikki naamiaiset kun esitti Peppiä ja täydestähän se meni.  Grin

Minusta varsinkin tuo ensimmäinen kuva minkä laitoin edellä on ihana. Niin.. Leiskuva! Näyttävät liekeiltä!

Tässä ihana kullan sävy;

http://amolife.com/image/images/stories/People/Women/red_hair_beauty_7.jpg

Ja tässä tumman punainen;

http://freakytrigger.co.uk/wordpress/wp-content/uploads/perfume-1.jpg
tallennettu
T-H
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #4 : 18.11.2008 11:49:05 »

Oleksä itte tossa avatarkuvassa?
Upeet on hiukset.

Toi alin kuvalinkki, niin siitä ei tullut esille mitään hiuskuvaa.
tallennettu

OINAS - pässinpää

* Nousu Neitsyt
* NativeAmerican Haukka
T-H
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #5 : 18.11.2008 12:23:20 »

Tää aihe on niin mielenkiintoinen että pitää ottaa lisää kantaa.

Kauneimmat hiukset ovat: joko punaruskeat, tummanpunaiset/ruskeat tai ihan mustat, siis luonnollisesti.

Hiukset ovat kyllä naisen kruunu ja niistä pitää muistaa pitää huoli. Smiley
tallennettu

OINAS - pässinpää

* Nousu Neitsyt
* NativeAmerican Haukka
T-H
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #6 : 18.11.2008 12:36:12 »

Mikäs ettei Elwyn. Jos pääkallo on hyvin muodostunut niin fleda vaan veks.

Olen nähnyt naisia jotka kaljuja, tai siis kiva pieni siilipää. Joillekin sopii älyttämön hyvin.

Mut hei, kukin tyylillään Smiley

PS Muistatte varmaan sen yhen laulajan, mikäs Sinead sen nimi nyt onkaan?
tallennettu

OINAS - pässinpää

* Nousu Neitsyt
* NativeAmerican Haukka
T-H
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #7 : 18.11.2008 14:23:38 »

Sineadilla on kyllä nätti pää Smiley

Näin on.  Smiley
tallennettu

OINAS - pässinpää

* Nousu Neitsyt
* NativeAmerican Haukka
Eileithyia
Astroholisti

Jebah

Profiili WWW
« Vastaus #8 : 18.11.2008 16:05:35 »

No kuule olisinkin minä!  Grin Ehei, tuo on kylläkin sen viimeisen kuvalinkin kuva, nappasin sen myös avatariksi. Oispa minullakin noin paksut hiukset! Mutta ei, kun tietysti pitää olla nämä ohuet ja pehmytjuuriset lätyt, missä mikän ei näytä miltään ja hermot kyllä menee..  tickedoff Kerran aioin tosissani leikata kaikki veks ja hankkia peruukin. Mutta en sitten kehdannut. Olisi tullut liian feikki olo.
tallennettu
Tiigris
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #9 : 18.11.2008 16:23:56 »

Haha... Cheesy

Mulla on luonnostaan hyvin paksut hiukset, hiuksia on siis paljon ja yksittäiset hiukset ovat paksuja..
Tai osa yksittäisistä hiuksista on ohuita ja ne ovat kullanpunertavia ja melko vaaleita, auringonvalossa kimaltelevia, sitten suuri osa hiuksista on keskipaksuja vaaleanharmahtavanruskeita ja sitten kolmas laatu on superpaksuja, pikimustia jouhimaisia ja kiiltäviä hiuksia..

Niin, olen tosiaan tehnyt empiiristä tutkimusta hiuksistani, tällaisia kolmenlaisia yksilöitä sieltä päästä löytyy. Noi mustat paksut hiukset ovat myös niitä yksilöitä, jotka ovat kaikista kiharimpia ja omapäisimpiä..

Onko teidän muiden päissä näin erilaisia laatuja ja värejä olevia hiuksia?

Minä tykkään hiuksistani nyt näin ihan oman värisinä, olen jo kokenut lähes kaikki värit, raidat, pikkuletit yms... Tajusin miten ruma se tyvikasvu on aina ja sehän vain kertoo siitä että täältä tulee sinun omanväriset hiukset tuon teennäisen värikypärän alta, antakaa meidän olla niinkuin olemme!!
(siis näin minun hiukseni puhuivat minulle... Embarrassed en tiedä oletteko jutelleet hiustenne kanssa kuten minä)..

Sellaista.  Smiley

tallennettu
T-H
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #10 : 18.11.2008 16:54:01 »

Multa löytyi kerran ihan jumalaton jouhihius. Sellainen pikimusta ja paksu. Tutkailin sitä aikani mielenkiinnolla käsissäni koska se oli vain niin jumalaton. Meinasin säilyttää muistona mutten sitten kuitenkaan. Smiley

Eileithyia: Mitäs jos hiuslisäkettä, oisko aivan kauheeta? Grin
tallennettu

OINAS - pässinpää

* Nousu Neitsyt
* NativeAmerican Haukka
*Kide*
Astroholisti

oinas, asc jousimies

Profiili
« Vastaus #11 : 18.11.2008 20:08:10 »

Täällä ollaan kokeiltu aikoinaan kaikkia värejä, paitsi sinistä ja vihreää  Cheesy ja tuo hiusmalli on liikkunut ihan millisiilistä pitkään ponnariin, lisäkkeillä ja ilman, otsatukalla ja ilman, jopa paplareita on soviteltu toisinaan yöksi hiuksiin, jotta on saatu haluttu tulos.

Olen aina ollut blondina sellainen ns.oma näköiseni -luonnollinen  Wink moni luuleekin näin  angel Ja nyt on luonto alkanut tehdä työtään... ohimolahdekkeet puskee valkoista ihan El Natural  2funny eli harmaantuminen on alkanut suht nuorena, mutta niin suvussani on tapana ollutkin  angel Lapsena pellavapää, sitten tummutaan ja lopulta harmaanhapsena hautaan  Cool
tallennettu
T-H
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #12 : 19.11.2008 07:28:56 »

Vanhetessaa upeasti harmaantuneet hiukset ovat todella kauniit. Olkoon ne hiukset pitkät tai lyhyet mutta siis tyylikkäät kuiteskin Smiley
tallennettu

OINAS - pässinpää

* Nousu Neitsyt
* NativeAmerican Haukka
Ippuska
Astroholisti

4ever

Profiili
« Vastaus #13 : 19.11.2008 10:32:01 »

Vanhetessaa upeasti harmaantuneet hiukset ovat todella kauniit. Olkoon ne hiukset pitkät tai lyhyet mutta siis tyylikkäät kuiteskin Smiley

Äitini oli vanhetessaan kaunis hopeahapsi  angel Nuorena hänellä oli tumma, pitkä ja taipuisa tukka - toisin kuin mulla  Embarrassed

Ite nykyään blondaan rialilla, jota tein jo 14 vuotiaana  Grin
Välillä olen hennannutkin, se vain on NIIN sottaista puuhaa  crazy2
Luonnostaan hiukseni ovat maantien väriset  Undecided
Syksyllä lapseni leikkasi pitkät, paksut ja tummat korkkiruuvikiharansa - onneksi hänellä ei ole minun tukkageeniä  Wink
tallennettu

Ophiuchus

Trooppisesti:
 aurinko jousimies , kuu leijona , askendentti vesimies

Sideerisesti:
 aurinko skorpioni , kuu leijona , askendentti kauris

Maya: Sininen Kosminen Yö
T-H
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #14 : 19.11.2008 11:17:42 »

ippuska kirjoitti: Syksyllä lapseni leikkasi pitkät, paksut ja tummat korkkiruuvikiharansa - onneksi hänellä ei ole minun tukkageeniä

- Voi ruutana. Miksi leikkas? Smiley
tallennettu

OINAS - pässinpää

* Nousu Neitsyt
* NativeAmerican Haukka
Sivuja: [1] 2 3 ... 23
  Tulostusversio  

Siirry: