Sivuja: 1 ... 7 8 [9] 10 11 ... 23
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Hiukset - värit - persoona - ?  (Luettu 188991 kertaa)
0 jäsentä ja 11 vierasta katselee tätä aihetta.
Tiigris
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #120 : 10.01.2009 21:58:45 »

*Kide*... Olen itsekkin tällainen hemmeti käkkäräpää, jonka on vaikea kasvattaa pitkiä hiuksia, koska hius muuttuu hampuksi niin herkästi vaikka mitenkä pitäis kuin kukkaa kämmenellä... crazy2

Nyt kun ne on lyhyet, niin ne vaan taipuilee, eikä oo ihan hirveen kiharat.. Itse kihara ei siis haittaa mutta se kun ne kuivuu.....

Ei auta värjäillä paljoo, eikä pestä liian usein. Hoitoaine on ehdoton. Ja co-pesu silloin tällöin shamppoopesun tilalle, säästää hiusta (pesu pelkällä hoitoaineella, jolloin silikonittomalla hoitoaineella emulgoidaan lika pois niin että annostellaan runsaasti, laitetaan myös päänahkaan, annetaan vaikuttaa ainakin 5min ja vaahdotetaan --> puhdasta tulee ainakin mulla, ei kuulemma sovi kaikille, xz suklaa-hoitoaine on hyvä)...

Muoks. otin sen kuva pois.... 2funny
« Viimeksi muokattu: 10.01.2009 22:00:37 kirjoittanut Tigrix » tallennettu
*Kide*
Astroholisti

oinas, asc jousimies

Profiili
« Vastaus #121 : 10.01.2009 22:19:43 »

Thanks  Kiss
Tuosta pesemisestä olen jutellutkin, mutta pelkällä hoitsulla... täytyypä sanoa, että kokeilee. Itselläni kunto parani, kun lakkasin harjaamasta märkänä. Tähän kihara pilveen kosteana nukkumaan meno on viimisin temppu  Grin mutta yhtä paha on fööni. Kyllä tyttö on hiuksensa monasti kironut, varsinkin kun sisko on saanut piikki suora, paksut ja vahvat hiukset, jotka rehottaa vyötäröllä  Wink
Tasan ei menny nekään lahjat...
tallennettu
Eileithyia
Astroholisti

Jebah

Profiili WWW
« Vastaus #122 : 11.01.2009 12:44:54 »

Minusta sinun hiustesi väri on kaunis; siinä on kiva punertava hehku. Jotenkin jos saisit tuota nykyistä väriä tummennettua lisää. Yhtään raitaa en huomaa, oliko niitä nyt sulla? Hiuksesi näyttää myös terveiltä Smiley

No tuossa kuvassa neljä on nuo raidat, jotka luonnostaan ovat vaalean ruskeat tai oljenvaaleat, mutta jotka nyt ovat värjäytyneet.

Ei tuo väri muuten paha ole, näyttää vaan friikiltä kun omat kulmakarvat on sellaset harmaan ruskeat. Mutta oikeastaan ihan kiva väri, värjäsin mahongin punaisella hennalla (Sante). Mutta joo, henna on kiva siitä että se hoitaa hiuksia ja mitä enemmän värjää niin sitä paremmat hiukset saa.  Wink
tallennettu
T-H
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #123 : 11.01.2009 13:05:23 »

Eileithyia: No sitten ei luulis olevan pahemmin huolta hiuksista. Olen vaan ihan onnellinen. Ja värjätähän voi myös kulmakarvoja  SmileyWink
tallennettu

OINAS - pässinpää

* Nousu Neitsyt
* NativeAmerican Haukka
Eileithyia
Astroholisti

Jebah

Profiili WWW
« Vastaus #124 : 11.01.2009 13:09:50 »

Eileithyia: No sitten ei luulis olevan pahemmin huolta hiuksista. Olen vaan ihan onnellinen. Ja värjätähän voi myös kulmakarvoja  SmileyWink

Löytyiskös mistään punaista kulmakarvaväriä? Hennalla ei kannata kun se värjää samalla sen ihonkin.
tallennettu
T-H
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #125 : 11.01.2009 13:17:52 »

Punaista kulmakarvaväriä ei taida ollakkaan olemassa, mutta kokeiles ruskeaa. Saa ainakin Anttilasta ja Sokoksen kauneusosastolta.

Ja jos kokeilet (ensikertalaisena) niin ÄLÄ pidä sitä väriä 20 min, vaan VAIN 5 min. Olen värjännyt vaaleitten ihmiset kulmia ja jo 5 min riittää värjäytymiseen.
tallennettu

OINAS - pässinpää

* Nousu Neitsyt
* NativeAmerican Haukka
kimo
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #126 : 18.01.2009 14:11:53 »

Tässä mun vinkit hiusten kasvattamiseen, toimii siis mulla... Omat hiuset on nyt vähän hartioiden alapuolella. Nämä taipuu vaan ja ainoastaan latvoista, eli tukka näyttä karvaiselta.

Hiukset kannattaa suojata. Tarkoittaa hoitoaineen käyttöä, itse laiskana suosin hiuksiin jätettävää ja kerran viikossa "oikea" hoitoaine saa vaikuttaa pitkään. Hoitoaineitakin on monia, kokeilemalla sen oman löytää. Saunaan ehdottomasti pyyhe päässä, samoin pakkasella pipo tai huppu päähän.
Samoin mielestäni hiusta suojaa niitten kiinnipito. Päällimmäiset irtohaivenet kun tuntuis kuivuvan ensimmäisenä. Löysä letti, ranskalainen tai tavallinen, ponnari tai nuttura. Kiinnittämiseen kangaspintainen lenksu, eikä sitäkään vedetä mahdottoman tiukalle. Ei mielellään hiuslakkaa, vaan haiventen oikomiseen ja kiinnittämiseen vahaa. Vahojakin on tosi montaa sorttia, enemmän ja vähemmän rasvaisen oloisia.
Vaaleita raitoja en enää anna laitaa, se vasta latvoja kuivattaa! Sen sijaan suosin värjäystä, kevyt tai kesto.. Viime syksynä kampaajalla laitettu kestoväri ei kyllä ollut hyvä, mutta maitokaupan hyllyltä ostettu ja itse laitettu väri toimi, se ikäänkuin sulki suomut, ja hiukset kiiltää vieläkin kivasti neljän kk jälkeen. Jos väri on lähellä omaa väriä, muutaman senttin juurikasvu ei haittaa ja kaks kertaa vuodessa värjäys riittää.
Suoristusraudat ja kähertimet on pahasta. Itse käytän kyllä fööniä, takaraivon pyörylä kun muuten ei asetu. Vapaapäivinä tukka saa sojottaa omaan suuntaansa ja jos pakko on lähteä ihmistenilmoille, lätsä tai hattu vaan päähän.
Pesua olen yrittänyt harventaa jokatoiseen päivään, mutta kun on rasvoittuva iho niin aina ei pysty. Toisaalta yritän vaahdottaa shampoota vain päänahkaan.
Jostain luin, että ihmiset huuhtelee hiuksia liian vähän aikaa, kaksi kertaa kauemmin pitäisi.
Niin ja niitä latvoja pitäisi raaskia leikkauttaa! Itsellä viimekäynnistä on jo viisi kk, johtuu vaan siitä että mun oma kampaaja on ollut (TAAS!) äitiyslomalla. Ensi tiistaina on aika ja tiedä vaikka tukka lyhenisi dramattisesti nyt kun oma tukkalääkäri visioi!

Mun mielestä luonnonkiharat hiukset on kauniit, oli niissä pientä lainetta tai kunnon käkkärä. Ne jotenkin tuo hiuksiin luonnetta ja eloa. Toivottavasti jokainen jossain elämän vaiheessa oppii pitämään omasta luojan suomasta kruunusta!  smitten

tallennettu
Arkiviisu
Vieras
« Vastaus #127 : 18.01.2009 14:43:25 »

Itse käytän kyllä fööniä, takaraivon pyörylä kun muuten ei asetu. Vapaapäivinä tukka saa sojottaa omaan suuntaansa ja jos pakko on lähteä ihmistenilmoille, lätsä tai hattu vaan päähän.
Pesua olen yrittänyt harventaa jokatoiseen päivään, mutta kun on rasvoittuva iho niin aina ei pysty. Toisaalta yritän vaahdottaa shampoota vain päänahkaan.

Mun mielestä luonnonkiharat hiukset on kauniit, oli niissä pientä lainetta tai kunnon käkkärä. Ne jotenkin tuo hiuksiin luonnetta ja eloa. Toivottavasti jokainen jossain elämän vaiheessa oppii pitämään omasta luojan suomasta kruunusta!  smitten

Grin mulla kanssa takaraivopyörylä  Embarrassed

T'äällä "faktaa"  Huh  Wink http://fi.wikipedia.org/wiki/Hiukset

http://www.nicehouse.fi/kylpyhuo/hiukset/index.htm

http://www.kampaamoverkko.fi/kuvagalleria.php?cid=5

http://www.mtv3.fi/helmi2005/kauneus/?kauneus-hiukset

http://www.mtv3.fi/helmi/kauneus/artikkeli.shtml/753243?uusimmat_kauneus

http://www.kookas.fi/search/directory/Hiukset ....  Cheesy

Oma  tän hetken tyyli onkin sitten  Kiss  Kiss Kiss kiharat ja väri löytyy liitekuvista ... ihan lopuksi
" tyyliajatus" eli siististi sotkuinen ... hmm. vaikka viimeaikoina olen ihastunut pitämään huivia , siis silleen pantana  Cheesy
tallennettu
kimo
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #128 : 18.01.2009 15:51:37 »

Kiitos linkeistä, täytyykin selata kuvia läpi jos löytyisi joku kiva vaikka yleensä annankin kaiken kampaajan käsiin!
Etutukka mulle ainakin tulee, sen verta pitkä että sen saa sivuun tarpeentullen.
Toi eka kiharakuva on niin hieno, tommosen mäkin haluaisin! Permanetti on vaan siitä ärsyttävä, ainakin puolipitkille hiuksille, että se juurikasvu tai uloskasvaminen latistaa koko homman. Sit taas laikataan ihan lyhkäseksi että pääsee latvakiekuroista eroon!
Huivi on aina hyvä idea, kesällä tulee käytettyä paljonkin, enemmän ja vähemmän peittävänä.
Ja biletukalle ehdoton on tosiaankin pitkä pantamainen huivi, ei tule tukka silmille joratessa!
tallennettu
Tiigris
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #129 : 18.01.2009 16:48:23 »

Joo, luonnonkihara ois nätti, jos se pysyis jotenkin kontrollissa.  coolsmiley
Paiskaampa tähän kuvan, jotta ymmärrätte, Tongue
mitä tarkotan, jos puhun joskus että näytin aamulla taas Juhan Af Grannilta tai Leijonakuninkaalta...
Illalla siis tukka oli ihan normaalisti "alhaalla" mutta aamulla se taas oli tuollainen...

Ei yksinkertasesti pysty lähteen mihinkään, ennen kuin on kastellut ja muotoillut tukan,
ja laittanut siihen miljoona kiloa kaikkea tököttiä...
Talvessa on se hyvä puoli että voi mennä kauppaan pipo päässä.  Grin
tallennettu
kimo
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #130 : 18.01.2009 17:18:54 »

Ei yksinkertasesti pysty lähteen mihinkään, ennen kuin on kastellut ja muotoillut tukan,

Juu ja kesällä lippis/lätsä taikka huivi!
Aamutukat on kyllä aina hauskoja  Grin

Mulla päälli -ja etutukka vahva ja paksu, aamulla se sojottaa suoraan eteenpäin, tyyliin Leningrad Cowboys,
takaa tukka on ohutta ja harvassa, hieron sen tyynyyn niin että siitä muodostuu kaunis kananp**se aamuksi
Pakko kastella joo, tai sitten käännän etutukan taakse sen takun päälle ja kiinni ja avot: tulosena runsas nuttura!  Cheesy
tallennettu
Arkiviisu
Vieras
« Vastaus #131 : 18.01.2009 18:32:14 »

Kiitos linkeistä, täytyykin selata kuvia läpi jos löytyisi joku kiva vaikka yleensä annankin kaiken kampaajan käsiin!
Etutukka mulle ainakin tulee, sen verta pitkä että sen saa sivuun tarpeentullen.
Toi eka kiharakuva on niin hieno, tommosen mäkin haluaisin! Permanetti on vaan siitä ärsyttävä, ainakin puolipitkille hiuksille, että se juurikasvu tai uloskasvaminen latistaa koko homman. Sit taas laikataan ihan lyhkäseksi että pääsee latvakiekuroista eroon!
Huivi on aina hyvä idea, kesällä tulee käytettyä paljonkin, enemmän ja vähemmän peittävänä.
Ja biletukalle ehdoton on tosiaankin pitkä pantamainen huivi, ei tule tukka silmille joratessa!

Hei, yksi vaihtoehto on laittaa uusi kiharrus, tyvikäsittelyetc. juurikasvulle ja muulle osalle vain "vettä"  Shocked sikäli kun muistan,  muttakun kiharat onniin  Kiss ainakin kun olin muutamat vuodet ilman  Smiley

Tässä nyt kaikenlaisia, etupäässä huivijuttuja .... toivon ettei kukaan pahastu tai  tickedoff jos kokee sivut mainoksiksi PAITSI jos modet ottavat asian puheeksi NIIN nöyrä anteeksipyyntö :Smiley angel Embarrassed aaviisuiselta

tallennettu
Arkiviisu
Vieras
« Vastaus #132 : 18.01.2009 18:49:41 »

Joo, luonnonkihara ois nätti, jos se pysyis jotenkin kontrollissa.  coolsmiley
Paiskaampa tähän kuvan, jotta ymmärrätte, Tongue
mitä tarkotan, jos puhun joskus että näytin aamulla taas Juhan Af Grannilta tai Leijonakuninkaalta...
Illalla siis tukka oli ihan normaalisti "alhaalla" mutta aamulla se taas oli tuollainen...

Tähän vielä kommentoitava ETTÄ miljoona crazy2 kiloa tököttiä on tuttu juttu SENVUOKSI kiharat taas otinkin - no ei kyllä juurikaan auta PAITSI että nyt riittää puoli miljoona kiloa tököttiä JA kuluu vähemmän aikaa kihartimen kanssa  Kiss

jaa vielä tässä pari aika  Cheesy linkkiä http://tyylitaivas.fi/klipperi/lista/kavijoiden-asuja/378 löytyy osoitteesta
http://tyylitaivas.fi/hae/tyylitaivas-tapaaminen/kaikki/1  ja   http://tyylitaivas.fi/hae/tyylitaivas-tapaaminen      jonka etusivu on   http://tyylitaivas.fi/

Ja sitten vielä muutamat lisätoiminnot  Wink  coolsmiley
« Viimeksi muokattu: 18.01.2009 18:51:50 kirjoittanut Aaviisunen » tallennettu
Eileithyia
Astroholisti

Jebah

Profiili WWW
« Vastaus #133 : 29.01.2009 14:32:28 »

Nyt, tänään uskaltauduin viimein kampaajalle. Päätin että leikkaan taas lyhyet, kun meni hermot pitkien kanssa ja ilmeisesti tämä on joku karma. Minä ja mun hiukset.

No kuitenkin, näytin sille selkeen kuvan mitä haluan, kun ei tuntunut tajuavan kun selitin. Kampaaja oli ehkä 23-vuotias ja ilmeisen kokematon. No kuvasta se kuitenkin näytti tajuavan, ja leikkeli sitten hiukseni.

Ja lopuksi ajattelin; Miksi tein taas näin? Purin hammasta etten itkisi siinä. Sanoin sille vielä että SÄVÄKKÄ ja kampaus ei ollut vähääkään säväkkä! Eikä oikein sellainen kuin kuvassa..

Onneksi olin osannut jo varautua siihen, että kampaaja tuhoaa kaiken kumminkin mutta kotona oli pakko silti itkeä tihrustaa turhautuneena. Raivoissani sotkin hiuksiani vielä kerran ja hei.. Nyt ne näyttää hyvältä. Tuolleen pöyhötettynä. Kappas vain, kampaaja ei vain osannut laittaa niitä oikein.

Eli ihan kiva tuli sittenkin ja vielä tuo kastanjanruskea sävy jotenki korostuu kun hiukset ovat lyhyet. Wink Kun nyt vielä löytäisin sen kuvan..
tallennettu
T-H
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #134 : 05.02.2009 15:08:31 »

Eilen Prisma Studiossa (vai muistanko nyt ohjelman väärin) oli juttua siitä kuinka aito naisten blondius on häviämässä maailmastamme. Vuoteen 2200 ja jotain heitä ei ois enää yhtäkään.

Jotenka mitä sitä nyt vaaleahiuksinen värjäämään hiuksiaan joksikin ihan muuksi mitä oikeesti on??

Taitaa tulla sukupuuuttoon kuoleminen vaaleaveriköissä.
tallennettu

OINAS - pässinpää

* Nousu Neitsyt
* NativeAmerican Haukka
Sivuja: 1 ... 7 8 [9] 10 11 ... 23
  Tulostusversio  

Siirry: