Sivuja: 1 ... 10 11 [12] 13 14 ... 23
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Hiukset - värit - persoona - ?  (Luettu 189093 kertaa)
0 jäsentä ja 71 vierasta katselee tätä aihetta.
Eileithyia
Astroholisti

Jebah

Profiili WWW
« Vastaus #165 : 18.05.2009 08:18:56 »

Siis voiko olla noin hassun taukkeja parturi-kampaajia? Sössiit kerta toisensa jälkeen :Smiley

Karmaa tämä on varmasti  uglystupid2 Kun hiukset on aina aiheuttaneet mulle päänvaivaa koko mun elämän ajan.. ja aina mulla on lyhyet hiukset, vaikka päätän että nyt otan pitkät.. Mutta tavalla tai toisella mulle tulee kumminkin lyhyet hiukset.

Ei tämä malli ole pahinta mitä ne on saaneet aikaan mutta ei se ole kovin hienokaan toisaalta. Kun meni turhan lyhyeksi. Takaa ihan siili.  Tongue Nooh, onneksi hiukset on uusioutuva luonnonvara..

Haluun takas sen kastanjan sävyn minkä sain aikaan hennalla.  smitten (Joo, eka haluan sen pois ku kyllästyin ja nyt tahdon sen takasin xD) Toisaalta blondit ois kivat mutta kun vähän hankalaa on punaisesta mennä blondiksi.. Tai nyt ne on kyllä punaruskeet (kulahtanut punainen) mutta silti.
tallennettu
*Kide*
Astroholisti

oinas, asc jousimies

Profiili
« Vastaus #166 : 19.05.2009 07:44:32 »

Murkun hiukset sai tyrmäävää huomiota POJILTA  Cheesy
Ovatkin yhtä´äkkiä "ihan kivat"
 2funny
Ihana elämänvaihe...  crazy2

Oma kuontaloni joutuu tänään parturin tuomiolle... on sitten niin epätasaista latvapituus, että kuinkahan lyhyeksi pistää. Myös laatu on surkea ja PLÄÄH! Vedän kaljuksi tatuoin takaraivoon "blondi"
 uglystupid2
tallennettu
Eileithyia
Astroholisti

Jebah

Profiili WWW
« Vastaus #167 : 21.06.2009 17:06:15 »

Nuo kuvat ei näy Sad

Mut sit omaan kuontalooni, nyt se on kasvanut takaisin siihen malliin mistä tykkäsin. Cheesy Juurikasvua on jo aikas pahastikin, niskassa jäljellä ei ole juuri ollenkaan punaista, ehkä enää milli ja vain etuhiukset ovat hyvin kulahtaneen punertavat. Hmm. Mitähän tälle nyt, kun se on jo hyvän mallinen ois kiva laittaa vähän väriä.. Kirkkaat tuhkanvaaleat haluaisin edelleen mutta sitten kun sitä juurikasvua ilmaantuu lyhyissä niin äkkiä ja se ei sitten todellakaan näytä kivalta. Kemialliset värit (varsinkin voimakkaat) kulahtaa niin helposti (kun ois kiva koittaa myös jotain tummempaa..). HMM.. Vai pitäisikö pysyä punasävyissä..?

Haluttais töhriä päähän taas hennaa kun siitä tuli niin terveet hiukset mutta hennaa ei niin vaan saakaan enää irti hiuksista. Niin ja sit saa taas värjätä monet monituiset kerrat ennenkuin se väri tarttuu. Henna tosin ei kulhda niinkuin kemialliset värit.
tallennettu
Asterix
Vieras
« Vastaus #168 : 21.06.2009 19:28:53 »

Elwys, tuo tukka olisi itsellenikin tosi jees! Afro
Olen ajatellut vaihtaa tyyliä ihan kokonaan.
Minun tarvitsisi vain ajaa toinen puoli siiliksi, mutta luulen, että Veskari ei ehkä tykkää,
kun se on tuollainen vähän klassisempien naisten ihailija, mutta.. :Smiley
...jos repäisisi ja laittaisi miehen(kin) vaihtoon kanssa! Cheesy Grin 2funny
tallennettu
Eileithyia
Astroholisti

Jebah

Profiili WWW
« Vastaus #169 : 22.06.2009 16:40:58 »

Repäise vaan Sasha, ei siihen pitäs äijällä olla osaa eikä arpaa. Cheesy Siitä vaan siiliksi!
tallennettu
rhoda
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #170 : 22.06.2009 16:54:11 »

Ylimmäinen on näemmä hävinnyt mut uusin näkyy ainakin mun koneella angel

Tässä toinen hiukan eri kuvakulmasta otettu:

http://i723.photobucket.com/albums/ww236/laurendoeshair/rockaholic_gm-0166.jpg?t=1245596917

Kyseessä siis Tigin uuden Rockaholic-sarjan promokuvien blondi punk-tyylinen nainen Cool

Joskus viime vuostuhannella oli samantyyppinen kuontalo, mutta ei se noin siistinä pysynyt.
Tuolla paljaalla kohdalla jos on yhtään sänkeä niin siitä tulee sellaista velcroa, että ne pitkät hiukset tarrautuu siihen sivulle koko ajan ellei nosta ylös tai pidä pitkiä hiuksia kiinni. Muutenkin mahdotonta pitää noin hyvässä kuosissa varsinkin jos tuulee "väärästä suunnasta"..

tallennettu
Asterix
Vieras
« Vastaus #171 : 22.06.2009 17:40:36 »

Repäise vaan Sasha, ei siihen pitäs äijällä olla osaa eikä arpaa. Cheesy Siitä vaan siiliksi!

No en taida kuitekaan vielä! Olen juuri vaihtanut yhtiötä
-kilpailijalle menin, ja vielä pitäisi olla uskottavan näköinen PR-manager,
joten ei siiliä, kaljua tai mitään nenäkorun tms. näköistä tai menee toimeentulo
ja siten pohja elämältä.
Ei ihan repäisyn arvoinen juttu kuitenkaan. Wink
tallennettu
Eileithyia
Astroholisti

Jebah

Profiili WWW
« Vastaus #172 : 23.06.2009 10:43:32 »

No en taida kuitekaan vielä! Olen juuri vaihtanut yhtiötä
-kilpailijalle menin, ja vielä pitäisi olla uskottavan näköinen PR-manager,
joten ei siiliä, kaljua tai mitään nenäkorun tms. näköistä tai menee toimeentulo
ja siten pohja elämältä.
Ei ihan repäisyn arvoinen juttu kuitenkaan. Wink

Nii, niinhän se taitaa mennä bisnesmaailmassa että saa unohtaa kaiken "rockin": tatskat, siilit sun muut. No joo.  Smiley

Mutta nyt se on sitten päätetty ja tämä tyttö alkaa BLONDIKSI. Jee.
tallennettu
Norna
Vieras
« Vastaus #173 : 23.06.2009 14:11:14 »

Meikä kikkailee vielä tuolla hennamaailmassa, perushennajauheella toimii täällä värjäys parhaiten. Kokeilin Lushin Hennakakkua ja muuten ok paitsi että öljyä mömmössä vaikutti olevan liikaa mikä paljastui jossain vaiheessa kun huomasin että muovinpussin alta, pitkin niskaa ja kaulaa valui öljyt hennalla kyllästettyinä tietenkin. Ehkä muhiva lämpötila muovin alla innosti öljyä juoksemaan myös, no joka tapauksessa pitäydyn noissa puhtaissa hennajauheissa.

Noista kampaajasekoiluista mulla on myös huonoja kokemuksia kun jostain syystä kommunikointi ei aina ota sujuakseen ja vaikka kuinka näytät ja hyvä ettet piirrä paperille mallia niin kaikesta huolimatta on päässä uloskävellessä jotain aivan muuta. Paras kampaaja mulla on ollut yksi miespuolinen rockabillytyyppi joka leikkasi lähinnä 50-luvun tyylisiä hiuksia kundeille -sen kanssa mietittiin malli yhdessä ja kemiat pelasi hyvin. Sen jälkeen en ole syystä tai toisesta saanut kenellekään upotettua päähän millainen leikkaus se oli. Muutaman kokeilun jälkeen kyllä luovutin enkä enään oikein edes muista miltä se näytti. Se vaan oli niin nätti  smitten.

tallennettu
Asterix
Vieras
« Vastaus #174 : 23.06.2009 19:14:18 »

Nii, niinhän se taitaa mennä bisnesmaailmassa että saa unohtaa kaiken "rockin": tatskat, siilit sun muut. No joo.  Smiley

Mutta nyt se on sitten päätetty ja tämä tyttö alkaa BLONDIKSI. Jee.

Cheesy Blondina on kivaa!  Cheesy
Ainakin saa tekosyitä ja ymmärrystä enemmän kaikille virheille ja ajattelemattomuudelle! Tongue

Niinpä. Undecided Heh..!  Cheesy Repäisen sitten, kun olen nainut sen super-rikkaan ökymiehen
ja minun ei tarvitse tehdä töitä. :Smiley Tongue (toteutuu vain unelmissa!)
Minusta tuntuu, että tatskattomana on enemmän friikki nykyään
kuin tatuointuna. Huh uglystupid2

tallennettu
Theus
Kanta-astroilija

Immortal

Profiili
« Vastaus #175 : 23.06.2009 19:32:25 »

Mulla on tatuointeja, tummat silmät ja ruskea tukka, tosin ajattelin varata huomenna remontti-ajan jollekkin taiteilijalle...tumma vai vaalea hmmmm....
tallennettu

VAAKA-RAPU

MC harka 
AC leijona

Storia d"amore

www.myspace.com/theusmyspace
Eileithyia
Astroholisti

Jebah

Profiili WWW
« Vastaus #176 : 24.06.2009 17:34:20 »

No ei siitä blondauksesta mitään tullut kun ei yhdellä kerralla kuulemma onnistuis että pitäs käydä vaalentamassa kaks/kolme kertaa.. Ei ole varaa ja sitten kun juurikasvua ilmestyis nii sekin pitäs sitte vaalentaa yhtä monesti.. Ei ei. Menin toiseen ääripäähän eli nyt hiukset on sitten tummat, kahvinruskeat. Ihan kiva tämäkin. Smiley Mutta diggailen ehkä enemmän punasävyistä. Värjään vielä kulmat tummiksi niin ei näytä niin hassulta hailakat harmaat kulmat ja tummat kutrit.
tallennettu
Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #177 : 24.06.2009 22:51:45 »

Minusta tuntuu, että tatskattomana on enemmän friikki nykyään
kuin tatuointuna. Huh uglystupid2[/color]

Niinpä... Täällä yksi friikki.  Grin
tallennettu
Eileithyia
Astroholisti

Jebah

Profiili WWW
« Vastaus #178 : 03.07.2009 10:56:24 »

Kyllästyin tuohon tummaan kuontalooni ja tein värinpoiston johon aion sitten laittaa tuhkanvaaleaa (nyt kun se on railakkaan keltaoranssi, kylmät sävyt kuten tuhkanvaalea taittaa sen värin), että ehkä nyt sitten vihdoin saan blondin kuontalon. Jee. No täytyy pitää väliä viikko pari ennen kuin värjää värinpoiston jälkeen.
tallennettu
Fiona
Vieras
« Vastaus #179 : 30.07.2009 20:02:02 »

Minulla on keskiruskeat hiukset. Ne ovat piikkisuorat ja keskipitkät. Ne ovat myös aikamoisia "jouhia", kuin hevosella! Grin Mitä ne sitten kertovat minusta...taidan tosiaan olla aika "jäykkä" persoona. Hiukseni ovat myös helposti takkuuntuvat, niitä pitää harjata ihan hirmu kauan ennen kuin ovat selvät...taidan olla itse yhtä sekaisin kuin hiukseni? Grin No ei kai...

En ole muuten koskaan värjännyt tai edes raidoittanut hiuksiani.
tallennettu
Sivuja: 1 ... 10 11 [12] 13 14 ... 23
  Tulostusversio  

Siirry: