Sivuja: 1 ... 18 19 [20] 21 22 23
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Hiukset - värit - persoona - ?  (Luettu 188849 kertaa)
0 jäsentä ja 16 vierasta katselee tätä aihetta.
Ulkopuolinen
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #285 : 28.02.2010 21:42:52 »

Minkäköhän väriset hiukset mulle on oikein tulossa, sivulta ne hohtaa hopeisena, päältä aivan tummat, mutta siellä kuulemma on kullanväristäkin joukossa. Erikoiset jo tälläisenä puolen sentin sänkenä. Mullahan oli maantien harmaat ihan perussuomalaisen tylsän väriset hiukset.

Mun äidillä tuli hiusten leikkuun jälkeen luumun sävyiseksi hiukset, eli tiedän, että ne voi muuttua, mutta, että kolmevärisiksi?
tallennettu
Eileithyia
Astroholisti

Jebah

Profiili WWW
« Vastaus #286 : 01.03.2010 15:45:36 »

Tämä on upea kuva, pakko sanoa!  Cheesy

http://www.ukhairdressers.com/style/hairstyles/12982/2.jpg

Tällaiset minulle piti tulla: http://www.ukhairdressers.com/style/hairstyles/12997/2.jpg

Mutta eipäs tulleet..

Tällaiset ajattelin seuraavaksi: http://www.ukhairdressers.com/style/hairstyles/12542/2.jpg

tallennettu
Ulkopuolinen
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #287 : 01.03.2010 16:06:49 »

Hiukset tuuhentuvat aivan mielettömästi, minusta tuntuu, että ne ovat tosi paksut. Odotan jännityksellä mitä tuleman pitää. Tämähän on hauskaa.
tallennettu
tuonen joutsen
Astro-nauttija

aamunsäde

Profiili
« Vastaus #288 : 02.03.2010 10:04:24 »

tuli miesten hiuksista mieleen, että just esim tuolla Tiamatin ukolla näyttää jonkun videon perusteella olevan taipumus tähän 'mies-kaljuun'....siis ei hiustenlähtöjuttu väliaikaisesti muusta syystä vaan tää joillakin miehillä oleva, kuulemma myös korkeasta testosteronista johtuva ilmiö.

esim mun isällä on upea kiiltävänmusta tukka, niinkuin mun mummollanikin, hänen äidillään, mutta tälläinen 'mies-kalju'.

esim Tiamatin Edlund näyttääkin esim Brighter than the sun videossa huippyhyvältä kun on vaan vetänyt päänsä rehellisesti kaljuksi. en siis väitä etteikö kalju lyhyillä hiuksillakin voisi olla ihan jees, mutta toisille se koko kalju sopii....

esim mun miehellä ei ole mies-kaljua mutta muuten suotu aika hento hiuslaatu. ajattelinkin että jos meille tulisi lapsi, niin, hän perisi minulta paksun tukan ja häneltä tarkkanäköiset ja isommat silmät.

no riippuu kaikesta.... Grin

oon perinyt isänäidiltäni sen piirteen että tukka on jotenkin tottelevainen, pystyn laittamaan sen kieputetulle nutturalle ilaman minkäänlaista lenksua ja muotoilutuotetta, ja se pysyy siinä. muistan kun mummo teki samoin sillä ihanalla korpinmustalla kiiltävällä tukallaaan, ja minä sitten tällä vaaleanruskealla....

tallennettu

Eyen
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« Vastaus #289 : 10.03.2010 08:13:35 »

No mites teillä? Kertooko hiustesi väri jotain persoonastasi? Pidätkö enemmän omasta luonnollisesta sävystäsi vai onko jokin muu väri lähempänä sydäntäsi?

Mulla on luonnostaan jotakuinkin tummanvaaleat hiukset (ei siis blondit, eikä ruskeat, siltä väliltä...melko tylsät), mutta oon jo kauan värjänny sinimustaksi. En koe itseäni "minuksi" luonnollisen värisillä hiuksillani, mustat ne on oltava. Smiley Rakastan noin yleensäkin tummia (mustia) piiiitkiä hiuksia, jollaiset itsellänikin on. Suorastaan jumaloin omia karvojani, heh! Cool

EDIT: Hiukseni ovat hieman laineikkaat ja yltävät puoleen väliin selkää.
« Viimeksi muokattu: 10.03.2010 09:12:13 kirjoittanut Eyen » tallennettu

"Tell me what to do, I'll do the opposite."

"I'm pro at weird."
rovatar
Astro-nauttija

Keltainen Kosminen Aurinko

Profiili
« Vastaus #290 : 10.03.2010 08:57:39 »

No mites teillä? Kertooko hiustesi väri jotain persoonastasi? Pidätkö enemmän omasta luonnollisesta sävystäsi vai onko jokin muu väri lähempänä sydäntäsi?

Mulla on lapsena ollut ihan vaaleat hiukset, nyt vanhemmiten tummuneet sellaisiksi vaalean hiekan värisiksi, ja luonnonkiharat.
Olen vaalentanut niitä, välillä pelkästään raidoittanut, sellaisiksi kirkkaan beigen värisiksi.

Tumma en osaisi olla, vaikkakin mustat hiukset ovat joillakin niin kauniita.

Minun kasvojeni väriin ne eivät kuitenkaan sovi.
Kokeiltu on…kesti tasan päivän se kokeilu! Lips Sealed

Londi, mikä londi! Wink

Ja pitkät hiukset mulla on kans ollut aina…
se on joku sisäinen tunne..
etten voi olla lyhyt hiuksinen..
en tuntisi oloani kotoisaksi..
omaksi itsekseni lyhythiuksisena.

Samoin sellaiset sileät, viileän näköiset kampaukset eivät ole minua…

Aina sellainen lievästi pörröpäinen… laugh

no tosin luonnonkiharaa ei kovin sileäksi kampaukseksi saakkaan..
ainakaan pysyvästi.

tallennettu

Aurinko Kauris, AC Skorppari,
Kuu Kaksonen.
Merkurius Jousimies.
Venus Kauris.
Sideerinen Jousimies.
Keltainen Kosminen  Aurinko.
sangviinikko
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #291 : 10.03.2010 22:28:23 »

Milla Magiaa haettiin.
No, ehkä. Sillä erotuksella tosin että pituutta on edelleenkin keskiselkään.
Kampaaja ei suostunut lyhyemmiksi leikkaamaan. Totesi vain: Ei, ei. Et sinä halua kumminkaan.

Pitäisiköhän vaihtaa kampaajaa.. Huh
tallennettu

"Det finns en särskild plats i helvetet för kvinnor som inte hjälper varandra"
Mountain Lion
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #292 : 14.03.2010 22:49:58 »

Taidan kuulua niihin harvoihin jotka ei ole koskaan värjännyt hiuksiani. Eikä koskaan ole ollut minkäänlaista erikoista kampausta jonka kampaaja olisi laittanut.

Muistan kun äitini pakotti leikkaamaan pitkät hiukseni pois kun olin jotain 9 vanha. Embarrassed Kärsin henkisesti lyhyistä hiuksista vielä senkin jälkeen kun ne olivat kasvaneet; passikuvassa kun oli 10 vuoden ajan lyhyt tukkainen tyttö. Voi sitä helpotusta kun sain uuden passin viime kesänä Cheesy

Teen itse itselleni yksinkertaisia kampauksia. Uusin mitä olen opetellut ja mistä olen innoissani on se kun saan tehtyä itselleni 3 lettiä.
tallennettu

"Sielu jää ilman sateenkaarta, jos silmät jäävät ilman kyyneliä."
tuonen joutsen
Astro-nauttija

aamunsäde

Profiili
« Vastaus #293 : 15.03.2010 08:53:16 »

minusta on ihailtavaa tuokin Mountain Lionin tapa, koska se on nykyään harvinaisempi. minä värjäsin hiuksiani jotain 14-29 vuotiaaksi, ja nyt vasta oon lopettanut. nykyään käytän enää eko-kaupan täysin luomua kasviväriä maanruskeasssa sävyssä joka on lähellä omaa oikeaa väriäni.

uusin kampauslöydös on ranskalainen/kalanruoto letti väärinpäin, eli alhaalta niskasta ylös kohti pään korkeampaa kohtaa, ja sitten se loppu jotenkin kiinni pään päälle. siitä tulee aika hieno, ja mulle sopiva.

kuka Ukrainalainen (?) korkeassa asemass oleva naispoliitikko pitää vaaleita hiuksiaan aina pään ympäri tehdyllä ranskalaisletillä, minusta se on hieno, vaikken tunne politiikkaa kovin niin en muista hänen nimeään.
tallennettu

body electric
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #294 : 18.03.2010 12:40:12 »

Hiukset tuuhentuvat aivan mielettömästi, minusta tuntuu, että ne ovat tosi paksut. Odotan jännityksellä mitä tuleman pitää. Tämähän on hauskaa.

Mitä sulle on tapahtunu, miks ne hiukset häipy ja miks ne nyt kasvaa uudenlaisina; en nyt sori muista oonko sun kans tästä keskustellu aiemmin.
tallennettu

.
tuonen joutsen
Astro-nauttija

aamunsäde

Profiili
« Vastaus #295 : 19.03.2010 20:07:07 »

http://media.onsugar.com/files/ons1/258/2589280/29_2009/f936ee2cacdb45b0_Undercut.jpg

vaikken itselle laittais, niin kyllä miellyttää silmää. Smiley
tallennettu

Päivi
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #296 : 19.03.2010 20:10:44 »

joo. molin teininä punk ja keesi kuulu asiaan, eihännoi mitenkä eroo siitä  Grin
tallennettu

Jos valitset sen, mitä haluat, saat sen. Jos et valitse, elät sen kanssa, mitä saat.
tuonen joutsen
Astro-nauttija

aamunsäde

Profiili
« Vastaus #297 : 19.03.2010 20:10:50 »

siis Elwynille.

kyl kyl.

ja molemmat naiset kauniita.
tallennettu

Ulkopuolinen
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #298 : 20.03.2010 01:14:12 »

Okei kyllä lyhyt hiuksiset naiset voivat olla kauniita. Tässä esimerkki ja minua on jo kaksi miestä sanonut hänen näköiseksi, että ehkä pitää olla tyytyväinen:

http://i.rollingstone.com/assets/rs/11/384/images/23016_lg.jpg
tallennettu
tuonen joutsen
Astro-nauttija

aamunsäde

Profiili
« Vastaus #299 : 20.03.2010 15:30:00 »

kyl kyl....

Winona Ryder

http://image3.examiner.com/images/blog/wysiwyg/image/Winona_Ryder_5.jpg

Keira Knightley

http://www.celebrity-hair-styles-magazine.com/images/keira-knightley-short-hair-photos-11.jpg

lyhyet hiukset korostaa silmiä. Smiley

kyllä ne mullekin sopi aikoinaan, vaikka en enää laittaiskaan.

tallennettu

Sivuja: 1 ... 18 19 [20] 21 22 23
  Tulostusversio  

Siirry: