Sivuja: 1 ... 19 20 [21] 22 23
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Hiukset - värit - persoona - ?  (Luettu 188776 kertaa)
0 jäsentä ja 9 vierasta katselee tätä aihetta.
Ulkopuolinen
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #300 : 20.03.2010 15:35:55 »

Silti haluan pitkät luumunpunaiset hiukseni takaisin!
tallennettu
tuonen joutsen
Astro-nauttija

aamunsäde

Profiili
« Vastaus #301 : 20.03.2010 15:42:28 »

Aika hoitaa sen. kunhan pysyt vaan erossa saksista Smiley
tallennettu

Mountain Lion
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #302 : 28.03.2010 20:22:42 »

(Aamunsäde, kysyit kuka naispoliitikko. Taidat tarkoittaa Julija Timoshenkoa. Ite ihaillut sitä lettikampausta)
 Smiley
tallennettu

"Sielu jää ilman sateenkaarta, jos silmät jäävät ilman kyyneliä."
tuonen joutsen
Astro-nauttija

aamunsäde

Profiili
« Vastaus #303 : 29.03.2010 02:53:58 »

joo, hän se oli, kiitos.

politiikka ei oikein ole mun alaa. muistan poliitikoistakin näköjään vaan niiden hiukset. Grin

silloin kun olin lapsi, oli neuvostoliitto olemassa ja sen presidenttinä se mies jolla oli läiskä päässä.

sekä jossain lahi-idässä mies joka oli 'aina sen näköinen kuin olisi tullut suihkusta'
 Grin

noin minä sen äidilleni ilmaisin, se setä joka tuli saunasta...no tiedän hänen nimensäkin jopa.

tallennettu

Metsänkeiju
Astro-nauttija

Profiili
« Vastaus #304 : 30.04.2010 07:57:53 »

Mun hiukset kyllä ehdottomasti kertoo persoonastani - mulla on rastat.
Värikin on luonnollinen, mitä nyt jotain vanhaa kulunutta värjättyä ruskeanpunaista on seassa.
Mielestäni tämä tyylini kertoo minusta että arvostan luonnollisuutta ja olen vähän boheemi.
Ja että olen laiska. Grin
tallennettu

"It is you're mind that creates this world" -The Buddha-

askendentti jousimies aurinko merkurius kalat kuu vaaka venus vesimies mars harka  ~Kiinalainen jänöjussi~
Eileithyia
Astroholisti

Jebah

Profiili WWW
« Vastaus #305 : 30.04.2010 17:13:15 »

Näitä pitää kyllä testata Grin

http://www.xz.fi/xz-muumit-ja-manga/xz-manga/
[/quote

2funny Joo, nykyään myydän mangalla ja animella kaikkea, IHAN KAIKKEA.
tallennettu
tuonen joutsen
Astro-nauttija

aamunsäde

Profiili
« Vastaus #306 : 30.04.2010 17:33:52 »

menee ehkä mainostamiseksi, mutta nää on kans söpöt. ja sieltä havimmasta päästä....

http://omatmerkit.inex.fi/upload/pictures/lo_res/Rb_vesipedon_shampoo2in1_300ml_w.jpg

tosin katselin tässä kylpyhuoneeni ikkunalautaa, ja sitä kuinka paljon siihen on kertynyt muovipulloja.... crazy2

sitä palashampoota joskus kokeilen.... Smiley ellei valmistajat ala kehittää täysin hajoavia muovipulloja...

minä en muuten tiedä edes minkä väriset mun hiukset on, kuvissa ne vaihtelee vaaleasta kullanruskeasta/hiekanruskeasta keskiruskeaan. riippuu varmaan valotilanteesta. :Smiley
tallennettu

sangviinikko
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #307 : 24.05.2010 08:24:08 »

Mietin taas että onko hörhön pakko puuttua tähänkin, mutta minua kiinnostaisi kovasti shampooton elämä...
Ajatus kemikaalittomuudesta kiehtoo.
Ainoa mikä ällöttää on se liimaletti mitä joutuu sietämään alkuun.
Sooda ja etikka saattaisi tosin toimia tähän.

Kesällä tämä on kokeiltava.Mökillä saa rasvoittua rauhassa.
Tässä mielenkiintonen linkki:

http://web.mac.com/jfmori/iWeb/nz/No%20Shampoo%20Experiment/No%20Shampoo%20Experiment.html

sekä:
http://iskuryhma.blogspot.com/2008/04/elmsi-trkein-lista.html
« Viimeksi muokattu: 24.05.2010 09:16:26 kirjoittanut sangviinikko » tallennettu

"Det finns en särskild plats i helvetet för kvinnor som inte hjälper varandra"
tuonen joutsen
Astro-nauttija

aamunsäde

Profiili
« Vastaus #308 : 24.05.2010 22:40:58 »

kiinnostava ajatus, vaikka juuri nyt en millään jaksa lukea.

aion joskus kokeilla Ruohonjuuresta saatava palashampoota, jonka on pakattu vain käärepaperiin  kuin palasaippua. Hirvittää jo se muovipullojen rivistö kylppärin ikkunalaudalla. tajusin kuinka paljon niitäkin kertyy. vaikka siis kässään, että tuo shampoottomuuden idea on toisaalla...
tallennettu

Eileithyia
Astroholisti

Jebah

Profiili WWW
« Vastaus #309 : 05.06.2010 11:08:39 »

Mahtava otsatukka smitten

Hehe.  Cheesy Jotenkin musta nuo hiustyylit aina näyttää siltä, että hiukset ois putoamassa päästä.  2funny

Minä tässä mietin seuraavaa hiusväriäni. Huvittais joku kylmä tummanruskea tai luonnon musta mutta en tiedä miten semmoinen passais tähän mun kermankalpeaan kuontalooni.  Huh Luonnollinen punainen, kupari tai ginger on varmoja valintoja koska tiedän että ne mulle sopii tosi hyvin mutta kun tummat värit aina paksuntaa hiusta kun ne imee värin itseensä. Blondit ois aivan ihanat mutta kun ne haurastuttaa hiusta niin paljon..  Undecided
tallennettu
Violette
Kanta-astroilija

Lips!

Profiili
« Vastaus #310 : 05.06.2010 17:15:26 »

Olen muutamia kertoja saanut elämäni aikana kuulla: "Kyllä susta huomaa, että sä oot blondi." Huomautus on tullut useimmiten silloin, kun sählään käytännön asioissa tai en vaan tajua. Olen myös ehkä hieman lirkutteleva ja flirttaileva kaikille, lyhtypylväät ja marsut mukaanlukien.

Olen kokeillut melkein kaikki mahdolliset hiusvärit. Hiukseni ovat olleet ultravaaleat, keskivaaleat, tummanvaaleat, vaaleanruskeat, keskiruskeat, tummanruskeat, punaruskeat, oranssit, viininpunaiset, liekinpunaiset, violetit, mustat, pinkit, siniset ja turkoosit. Täytyy myöntää, että parhaiten viihdyin pinkissä tukassa. Oli niin pinkeä olo  smitten
tallennettu

aurinko neitsyt
 askendentti vaaka
 kuu rapu
 merkurius vaaka
 mars oinas
Eileithyia
Astroholisti

Jebah

Profiili WWW
« Vastaus #311 : 07.06.2010 15:22:17 »

Haha!  Cheesy Itsestänikin voin kyllä sanoa että olen melko piiloblondi. Yritän työntää ovea kun nenän edessä lukee "vedä" ja toisinpäin ja ties mitä muuta..
tallennettu
body electric
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #312 : 10.06.2010 22:31:57 »

Tässä upea meikki ja ripset - Greta Garbo
tallennettu

.
Violette
Kanta-astroilija

Lips!

Profiili
« Vastaus #313 : 15.06.2010 15:48:52 »

Eileithyia: ovijuttu on liiankin tuttu. Työpaikalla lankean kerta toisensa jälkeen vielä samoihin oviin. Melkeinpä pelottaa Cheesy
tallennettu

aurinko neitsyt
 askendentti vaaka
 kuu rapu
 merkurius vaaka
 mars oinas
Eileithyia
Astroholisti

Jebah

Profiili WWW
« Vastaus #314 : 16.06.2010 10:19:50 »

Eileithyia: ovijuttu on liiankin tuttu. Työpaikalla lankean kerta toisensa jälkeen vielä samoihin oviin. Melkeinpä pelottaa Cheesy

Joo ja kaverini se vasta blondi onkin. Olin mukana kun hän oli etsimässä lahjaa ystävälleen. Olimme pehmoeläinhyllyn luona ja kaveri otti käsiinä karitsa-pehmolelun. "Voi, mä niin haluaisin taas hoitaa koiranpentuja" johon minä huomautin että hänellä on käsissään lammas.  Grin
tallennettu
Sivuja: 1 ... 19 20 [21] 22 23
  Tulostusversio  

Siirry: