Ulkopuolinen
|
|
« Vastaus #300 : 20.03.2010 15:35:55 » |
|
Silti haluan pitkät luumunpunaiset hiukseni takaisin!
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
tuonen joutsen
|
|
« Vastaus #301 : 20.03.2010 15:42:28 » |
|
Aika hoitaa sen. kunhan pysyt vaan erossa saksista
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Mountain Lion
Kohtuuastroilija
|
|
« Vastaus #302 : 28.03.2010 20:22:42 » |
|
(Aamunsäde, kysyit kuka naispoliitikko. Taidat tarkoittaa Julija Timoshenkoa. Ite ihaillut sitä lettikampausta)
|
|
|
tallennettu
|
"Sielu jää ilman sateenkaarta, jos silmät jäävät ilman kyyneliä."
|
|
|
tuonen joutsen
|
|
« Vastaus #303 : 29.03.2010 02:53:58 » |
|
joo, hän se oli, kiitos. politiikka ei oikein ole mun alaa. muistan poliitikoistakin näköjään vaan niiden hiukset. silloin kun olin lapsi, oli neuvostoliitto olemassa ja sen presidenttinä se mies jolla oli läiskä päässä. sekä jossain lahi-idässä mies joka oli 'aina sen näköinen kuin olisi tullut suihkusta' noin minä sen äidilleni ilmaisin, se setä joka tuli saunasta...no tiedän hänen nimensäkin jopa.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Metsänkeiju
|
|
« Vastaus #304 : 30.04.2010 07:57:53 » |
|
Mun hiukset kyllä ehdottomasti kertoo persoonastani - mulla on rastat. Värikin on luonnollinen, mitä nyt jotain vanhaa kulunutta värjättyä ruskeanpunaista on seassa. Mielestäni tämä tyylini kertoo minusta että arvostan luonnollisuutta ja olen vähän boheemi. Ja että olen laiska.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Eileithyia
|
|
« Vastaus #305 : 30.04.2010 17:13:15 » |
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
tuonen joutsen
|
|
« Vastaus #306 : 30.04.2010 17:33:52 » |
|
menee ehkä mainostamiseksi, mutta nää on kans söpöt. ja sieltä havimmasta päästä.... http://omatmerkit.inex.fi/upload/pictures/lo_res/Rb_vesipedon_shampoo2in1_300ml_w.jpgtosin katselin tässä kylpyhuoneeni ikkunalautaa, ja sitä kuinka paljon siihen on kertynyt muovipulloja.... sitä palashampoota joskus kokeilen.... ellei valmistajat ala kehittää täysin hajoavia muovipulloja... minä en muuten tiedä edes minkä väriset mun hiukset on, kuvissa ne vaihtelee vaaleasta kullanruskeasta/hiekanruskeasta keskiruskeaan. riippuu varmaan valotilanteesta. :
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
tuonen joutsen
|
|
« Vastaus #308 : 24.05.2010 22:40:58 » |
|
kiinnostava ajatus, vaikka juuri nyt en millään jaksa lukea.
aion joskus kokeilla Ruohonjuuresta saatava palashampoota, jonka on pakattu vain käärepaperiin kuin palasaippua. Hirvittää jo se muovipullojen rivistö kylppärin ikkunalaudalla. tajusin kuinka paljon niitäkin kertyy. vaikka siis kässään, että tuo shampoottomuuden idea on toisaalla...
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Eileithyia
|
|
« Vastaus #309 : 05.06.2010 11:08:39 » |
|
Mahtava otsatukka Hehe. Jotenkin musta nuo hiustyylit aina näyttää siltä, että hiukset ois putoamassa päästä. Minä tässä mietin seuraavaa hiusväriäni. Huvittais joku kylmä tummanruskea tai luonnon musta mutta en tiedä miten semmoinen passais tähän mun kermankalpeaan kuontalooni. Luonnollinen punainen, kupari tai ginger on varmoja valintoja koska tiedän että ne mulle sopii tosi hyvin mutta kun tummat värit aina paksuntaa hiusta kun ne imee värin itseensä. Blondit ois aivan ihanat mutta kun ne haurastuttaa hiusta niin paljon..
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Violette
Kanta-astroilija
Lips!
|
|
« Vastaus #310 : 05.06.2010 17:15:26 » |
|
Olen muutamia kertoja saanut elämäni aikana kuulla: "Kyllä susta huomaa, että sä oot blondi." Huomautus on tullut useimmiten silloin, kun sählään käytännön asioissa tai en vaan tajua. Olen myös ehkä hieman lirkutteleva ja flirttaileva kaikille, lyhtypylväät ja marsut mukaanlukien.
Olen kokeillut melkein kaikki mahdolliset hiusvärit. Hiukseni ovat olleet ultravaaleat, keskivaaleat, tummanvaaleat, vaaleanruskeat, keskiruskeat, tummanruskeat, punaruskeat, oranssit, viininpunaiset, liekinpunaiset, violetit, mustat, pinkit, siniset ja turkoosit. Täytyy myöntää, että parhaiten viihdyin pinkissä tukassa. Oli niin pinkeä olo
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Eileithyia
|
|
« Vastaus #311 : 07.06.2010 15:22:17 » |
|
Haha! Itsestänikin voin kyllä sanoa että olen melko piiloblondi. Yritän työntää ovea kun nenän edessä lukee "vedä" ja toisinpäin ja ties mitä muuta..
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
body electric
|
|
« Vastaus #312 : 10.06.2010 22:31:57 » |