Sivuja: 1 [2] 3 4 ... 23
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Hiukset - värit - persoona - ?  (Luettu 189036 kertaa)
0 jäsentä ja 38 vierasta katselee tätä aihetta.
Eileithyia
Astroholisti

Jebah

Profiili WWW
« Vastaus #15 : 19.11.2008 11:40:31 »

No lisäkkeitäkin olen miettinyt.. Mutta kalliiksi varmaan menee, sitten vielä ne kiinnitykset. Niistä ei tiedä mikä olisi paras ja kestääkö ne. Aika arpa peliä. Tähän asti lupaavin tuuhennus tekniikka on kait Great lengts. Siinä ei ole mitään epämääräisiä teippejä.. Epäilyttää ne teipit.
tallennettu
T-H
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #16 : 19.11.2008 11:55:47 »

Ne teipit. Kerran näin suorastaan huvittavan tapauksen eräällä naisella: hamspotti se teippilisäke päästä sillai huvittavasti ylöspäin. Siis voiko enää huvittavammaksi mennä. 2funny

tallennettu

OINAS - pässinpää

* Nousu Neitsyt
* NativeAmerican Haukka
Lizzy
Vieras
« Vastaus #17 : 19.11.2008 16:08:08 »

Huh, onnesta on itsellä luonnostaan paksut ja vahvat hiukset. Ei tarvi edes miettiä mitään lisäkkeitä. Oon niin laiska, että jäis varmaan hoitamatta...  Tongue

Mulla on luonnostaan sellaiset maantien/hiekan/vaaleanruskean väriset hiukset. Välillä on ollu punasta ja vaikka mitä. Mutta nyt oon tummanruskean kokenu todella omakseni. Sopii mun väritykseen ja näyttää hämmästyttävän aidolta. Moni onki kysynyt onko mulla luonnostaan tummat hiukset.

Hiusteni luonnollisen vaaleuden oon varmaan periny äidiltäni, joka on vaalea kevät ihminen. Mutta mun ihonsävyn oon sitten varmaan perinyt isältä. Veikkaan, että isä on kanssa talvi kuten minä. Näin koen, että talvi ihmisenä tummat hiukset sopii mulle paremmin.  Smiley
tallennettu
Eileithyia
Astroholisti

Jebah

Profiili WWW
« Vastaus #18 : 19.11.2008 16:13:18 »

Siis voiko ydestä karvaläjästä päänpäällä olla näin paljon vaivaa..  tickedoff

Hullukshan tässä tulee kun ei tiedä mitä niille tekis.
tallennettu
Lizzy
Vieras
« Vastaus #19 : 19.11.2008 16:32:56 »

No ne on kuitenkin vaan hiukset.  :Smiley Ei siitä tarvi noin kauheeta stressiä ottaa.

Värjää oikeesti punasiks.  Smiley Se on energinen ja piristävä väri. Oon sitä mieltä, että oikeasti punapäillä on paljon hauskempaa kuin blondeilla...  coolsmiley Kiss

Tummahiuksisilla on tietenkin kaikista hauskinta.  angel  2funny
tallennettu
Eileithyia
Astroholisti

Jebah

Profiili WWW
« Vastaus #20 : 19.11.2008 17:21:47 »

Värjää oikeesti punasiks.  Smiley Se on energinen ja piristävä väri. Oon sitä mieltä, että oikeasti punapäillä on paljon hauskempaa kuin blondeilla...  coolsmiley Kiss

En tiedä vielä. Sekin on rasittavaa kun väri kuluu ja tulee juurikasvua ja kaikkea. Sitten täytyy värjätä uudestaan ja rahaa menee. No en ainakaan tähän vuodenaikaan vielä ala tekemään mitään. Ehkä sitten keväällä tai kesällä kun alkaa kulkemaan enemmän pihalla. Nyt sitä vain lymyää sisällä kun on kylmä ja ulkona käyttää huppua tai lakkia.
tallennettu
T-H
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #21 : 19.11.2008 17:52:05 »

No ne on kuitenkin vaan hiukset.  :Smiley Ei siitä tarvi noin kauheeta stressiä ottaa.

Tummahiuksisilla on tietenkin kaikista hauskinta.  angel  2funny

No kuule, kyllä joillekin hiukset voivat olla suurikin murhe. Voin ymmärtää hyvin Eileithyia. Kukapa ei toivois paksuhkoja hiuksia.
tallennettu

OINAS - pässinpää

* Nousu Neitsyt
* NativeAmerican Haukka
T-H
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #22 : 19.11.2008 17:57:29 »

Mä en taas ole käynyt parturissa ainakaan 10 vuoteen. Itse leikkaan aina silloin tällöin latvoja. Hiukseni ovat todella hyväkuntoiset; ei haariksia.  Enkä raskis antaa kenenkään leikata tukkaani. Itse myös sävytän hiuksiani kun haluan antaa niille joskus syvyyttä smitten
tallennettu

OINAS - pässinpää

* Nousu Neitsyt
* NativeAmerican Haukka
Tiigris
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #23 : 19.11.2008 18:09:34 »

Kampaajalla käynti on kyllä ihan luxusta... En vaan voi mennä nyt kun kasvatan näitä.. Tongue
Pitää venata että kasvaa pari senttiä niin voi taas vähän muokata mallia inhimillisemmäksi...

(joo, kuvitelkaa erittäin paksu, luonnontaipuisa hiuspöheikkö, joka on juuri sen pituinen että melkein saa kiinni, mutta ei ihan... eikä tätä voi nyt ohentaa ennen kuin on vähän kasvanut.. eli sellanen iiiihana pallopää!! gosh i love it  Grin or not)
tallennettu
Eileithyia
Astroholisti

Jebah

Profiili WWW
« Vastaus #24 : 20.11.2008 11:26:25 »

Minulle kampaajat ovat saaneet vaan pelkkää tuhoa aikaiseksi.. Eivät todellakaan tajua mistään mitään, eivät mitään omia visioita saati sitten tyylitajua. Ei luultavasti edes pahemmin kiinnosta. Lähes jokaikisen kampaamokerran jälkeen olen ollut shokissa ja kotona itkenyt koska tulos vaan on ollut niin hirveä.  tickedoff

Tai sitten ne leikkaa sen saman vanhan pallokampauksen, minkä kaikki muutkin kampaajat. AINA SE SAMA. Ja minähän en enää sitä halua, en jaksa tunkea kemikaalimyrkkyjä hiuksiini ja föönata. Hiukset kärsii vaan entistä enemmän. Eikä ne edes pysy kuohkeina. Miksi siis vaivautua.
tallennettu
T-H
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #25 : 20.11.2008 11:49:34 »

Auttaisko Eileithyia sisäisesti B-vitamiinilisä, jossa on mukana biotiinia. Biotiini lisää hiusten tuuheutta. Tuo B-vitamiinihan on hermotoimintaan ja stressiin hyvä lisävalmiste.

Mitä hemmettiä ne kampaajat ovat oikeen sössineet Wink
tallennettu

OINAS - pässinpää

* Nousu Neitsyt
* NativeAmerican Haukka
Eileithyia
Astroholisti

Jebah

Profiili WWW
« Vastaus #26 : 20.11.2008 13:53:15 »

Auttaisko Eileithyia sisäisesti B-vitamiinilisä, jossa on mukana biotiinia. Biotiini lisää hiusten tuuheutta. Tuo B-vitamiinihan on hermotoimintaan ja stressiin hyvä lisävalmiste.

Mitä hemmettiä ne kampaajat ovat oikeen sössineet Wink

No enpä usko että lisäravinteet mitenkään huomattavasti auttaisivat, koska tämä hiuslaatu kun on geeneissä niin ei sille paljon mitään tehdä voi.  Sad En usko että mikään lisäravinne saa aikaiseksi oikeasti paksuja hiuksia, tai siis että saisi yhtäkkiä jotkut paksut jouhihiukset tai että hiusten määrä lisääntyisi kolminkertaisesti. Siis eihän se hiusten rakenne miksikään muutu. Täytyy vaan elää sen kanssa.

Kampaajalle en enää uskalla mennä. Tai jos menenkin niin kyllä mieskampaajalle. Koska yleensä jos mies lähtee kampaajaksi niin niillä on kait sitten oikeasti taitoa ja intohimoa hiusalalle.
tallennettu
Tiigris
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #27 : 20.11.2008 14:55:11 »

Hahhah.. Mullakin on kokemusta kamalista kampaajista..
No yleensä ne osaa leikata ihan kivan mallin, mutta se kun ne "viimeistelee kampauksen" eli pöyhii sen tätimäiseksi ja rutistelee mun luonnonkiharan esille, siitä huolimatta että olisin sanonut etten tykkää kun nää kihartuu!!

Viimesin kyllä tajus sen ja multa loksahti suu auki kun se kysy lopuks että haluunko että hän suoristaa mun hiukset raudalla! Kerrankin joku oli kuunnellut.. Smiley angel smitten Se olikin nuori ja nätti kampaajatar.. Grin En enää ikinä mee keski-ikäisille tädeille!
tallennettu
Ave^^
Vieras
« Vastaus #28 : 20.11.2008 15:08:30 »

Joku aika sitten värjäilin paljon hiuksia. Mustaksi tai punaiseksi. Mutten jaksa enää. Kyllästyin siihen kun juurikasvu pukkaa esille sieltä taas melkein heti, ja on mulla sen verran pitkät hiukset ettei oikein ole varaa usein niitä värjäillä. Ja nyt olen jopa ihan tyytyväinen tähän perussuomalaiseen ruskeaan väriin, vaikka ennen en kestänyt sitä. Onpahan se enemmän aito. Shokeeraan sitten mielummin hiusten pituudella kuin värillä, se on halvempi keino.  Wink
tallennettu
T-H
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #29 : 20.11.2008 16:53:07 »

Mun miespuolinen kaveri sanoo mua tummaksi blondiksi; iho vaalea mutta muuten tummat piirteet Grin
tallennettu

OINAS - pässinpää

* Nousu Neitsyt
* NativeAmerican Haukka
Sivuja: 1 [2] 3 4 ... 23
  Tulostusversio  

Siirry: