Sivuja: 1 2 [3] 4 5 ... 23
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Hiukset - värit - persoona - ?  (Luettu 189040 kertaa)
0 jäsentä ja 41 vierasta katselee tätä aihetta.
Eileithyia
Astroholisti

Jebah

Profiili WWW
« Vastaus #30 : 20.11.2008 19:28:36 »

Niin, nuo etelänmaalaisethan käsittää blondiksi kaikki ne, joilla ei ole aivan tumman ruskeat (siis lähes mustat) taikka pikimustat hiukset. Espanjan opettajanikin on niille "rubia" (=vaalea) vaikka minun silmiini hän on tavallista tummempi niinkuin suomalaiseksi.

Olkaamme iloisia tästä maantienväristä. Meitä suomalaisia on kuitenkin niin monen värisiä. Kaikkia värisasteita blondista mustaan. Minusta se on aika ihanaa.  smitten
tallennettu
Athene
Astro-nauttija

Profiili
« Vastaus #31 : 23.11.2008 00:05:53 »

On sitä tullut kokeiltua kaikenlaisia värikokeiluja.Olen ollut punapää sekä ruskeaverikkö.Mieluisin noista oli ehdottomasti punaiset hiukset,ruskeaksi en värjää enää ikinä.Ei minulle käy tummat värit,vaikka kulmakarvat ovat tummat!Tällä hetkellä aion pysytellä blondina,jolla on luonnonkiharat hiukset.
tallennettu

Aurinko vesimies
nousu/kuu kaksonen
söpöliini
Kohtuuastroilija
**

Never be afraid to say what you feel...........

Profiili
« Vastaus #32 : 23.11.2008 00:33:00 »

Osallistunpa minäkin hiuskeskusteluun.. Itselläni lähti juhannuksena puoleenväliin selkää ulottuva tukka polkaksi. Imetys tiputti siihen malliin hiuksia, että ohimot olivat kuin Star Trekin Spockilla. Tosi kivat!  Undecided  Väri on ollut monta vuotta jo musta, siihen laitoin ennen leikkausta punaisia raitoja. Ne olivat niin kauniit, mutta se hiustenlähtö ei.  knuppel2  kun kesä koitti, vaalensin hiukseni hiekan väriseksi. Sitä ne ovat luonnostaan. Menikö sitten n. kk, ja vetäisin taas tummaksi. En sitten vain osaa olla vaalealla. Luonne on tumma, niin saa hiuksetkin olla. No, nyt sitten viimeviikolla leikkasin hiukseni aivan lyhyeksi, ja mietin että josko jotain violettia sekaan...  smitten Ovat ihanat kun ne saa vihdoin irti päästä pörrölleen, kuin että näyttäisivät siltä kuin lehmä olisi käynyt nuolaisemassa linttaan..  Grin Hiukan pitkää hiusta kaipaan, mutta vaihtelunhalua ja ennakkoluulottomuutta kun löytyy, niin ei osaa jäädä yhteen tyyliin jumiin kuin pariksi vuodeksi kerrallaan...
tallennettu

Aurinko, Mars, Neptunus, Asc.node-Jousimies
Kuu, Jupiter-Kalat
nousu-Leijona
Merkurius, Venus-Kauris
Saturnus-Rapu
Uranus-Scorpioni
Pluto-Vaaka
Lilith-Vesimies
Corvus Leonis
Astroholisti

Kaikkien sisällä on jokainen meistä.

Profiili
« Vastaus #33 : 23.11.2008 05:38:21 »

Veljellä on käsittämätön kyky vaihtaa tyyliä lähes päivittäin ja sillä on ollut kaikki violeteista korkkiruuvikiharoista oranssiin irokeesiin, se on  askendentti vesimies ja  mars kalat

Mulla lyhyet mustat. Sattuupa vaan että täällä juurikin musta väri maksaa reilusti alle euron. Grin

tallennettu
*Kide*
Astroholisti

oinas, asc jousimies

Profiili
« Vastaus #34 : 23.11.2008 11:58:06 »

Tuosta tummien kommenteista blondiudesta... kerran sattui niin, että kuulin kuinka minun vaaleuteni syytä kyseltiin, että olenko jotenkin sairas? Olen kuulemma niin oudon vaalea, että pakko olla jotakin vikaa... tykkäsivät etelän ihmiset  2funny ja minä vielä blondaan... eli ihosta oli tuossa kysymys ja huippu oli, kun sitten näille oli vakuuteltu, että terve on  :Smiley pyysyvät kohteliaasti, saako koskea nahkaani... tahtoivat kai varmuuden, etten ole kylmä  2funny
En vieläkään oikein tiedä, olisko moinen episodi pitänyt ottaa kohteliasuutena vai minä? Olo oli hieman friikki  buck2
Tämä menee ohi, mutta on sen verran hyvä... ukolleni kävi kerran samoin -friikki tunne siis... Oltiin reissussa ja istuttiin, kun paikalle pelmahti bussi kuormittain aasialaisia ihmisä. Sitten olikiin meidän aika lähteä ja ukkoni nousi pystyyn ja nappasi pojan syliin, ettei jää jalkoihin. Se kohaus  Shocked ja tilaa tuli ympärille, kun nämä pienet aikuiset mitailivat ja kauhistelivat... kamerat kävi, kuinkakohan monessa perheessä on näytelty meidän ukon kuvaa poju sylissä ja ihmetelty kuinka voi olla lapsetkin yhtä isoja kuin mitä he itse ovat aikuisena  2funny
tallennettu
T-H
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #35 : 23.11.2008 12:01:25 »

Mulle tuli Kide mieleen albiino. No äläs nyt suutahda mulle, kun ei asia kumminkaan ole noin. Mulla on vaan hassunhauska mieli Smiley
tallennettu

OINAS - pässinpää

* Nousu Neitsyt
* NativeAmerican Haukka
Eileithyia
Astroholisti

Jebah

Profiili WWW
« Vastaus #36 : 23.11.2008 13:11:58 »

Kide, tai sitten ihmettelivät, että miten mies voi/osaa nostaa lapsen (vanhoillisia?)  Grin Oli miten lie. Tuo nahkajuttu oli kyllä myös aika huvittava.

Tummat värit todellakin ovat nyt in ja niihin violettia ja vaikka mitä sekaan. Itse en ole oikein koskaan tykästynyt. En pidä kovin tummista sävyistä. Lisäksi tykkän enemmän luonnollisista sävyistä.

Jos nyt kuitenkin jossain välissä hiukseni värjään niin ten sen kyllä hennaväreillä. Niitä on kiva sekoitella keskenään ja ne ovat puhtaita kasvikunnan tuotteita. Lisäksi ne ravitsevat ja tuuheuttavat hiuksia.  Smiley
tallennettu
söpöliini
Kohtuuastroilija
**

Never be afraid to say what you feel...........

Profiili
« Vastaus #37 : 23.11.2008 13:39:07 »

2funny Olipas hauska tuo Kiden juttu!! En kyllä itsekään tietäisi kuinka pitäisi ottaa kun halutaan nahkaa koetella, ja kysellään oletko terve....  Grin Noista tummista hiuksista vielä, en tiedä mikä niinkään on muotia, mutta oma ihon väri on inasen tummempi, ja kellertävä (isän peruja, ollaan joskus mietitty, että joko se on romani tai sit joku turkkilainen on eksynyt sukuun...), joten jos olisin omalla maantienharmaalla tukalla, näky olisi järkyttävä...  buck2 Vuosia sitten kokeili pitkiin mustiin hiuksiin parit violetit raidat, olivat keinokuitua ja sinetillä. Ne vain sopivat omaan persoonaan kuin nenä päähän. Onhan se totta, että luonnollisuus on niistä tosi kaukana, mutta naama on sen verran persoonallinen (näin olen kuullut) että voi leikkiä!  smitten Haaveena on ollut aina, että olisin joko saanut syntyessäni tummat hiukset, värjäily kun ottaa väliin päähän, tai että voisin pitää pitkää punaista tukkaa uskottavasti. Se punainen on vain juuri se niin väärä väri mulle, että naama näyttää sillä vielä pahemmalta kuin luonnollisessa värissäni..  Shocked Mut punapäät on ihania, niitä ihailen ja huokailen!!!  smitten
tallennettu

Aurinko, Mars, Neptunus, Asc.node-Jousimies
Kuu, Jupiter-Kalat
nousu-Leijona
Merkurius, Venus-Kauris
Saturnus-Rapu
Uranus-Scorpioni
Pluto-Vaaka
Lilith-Vesimies
*Kide*
Astroholisti

oinas, asc jousimies

Profiili
« Vastaus #38 : 24.11.2008 07:30:21 »

Eileithyia -saatat olla oikeassa... ajatelimme lähinnä koko eroa, kun olivat niin kauhuissaan ja osoittelivat.
Ja en ole albiino, Tuuli-Hiuksissa... luulen ainakin  Cheesy Voisin kyllä vaikka tahtoa  2funny
tallennettu
Eileithyia
Astroholisti

Jebah

Profiili WWW
« Vastaus #39 : 24.11.2008 09:47:09 »

No luonnollisesti tumma sopii tummempi pigmenttisille. Yleensä kyllä me suomalaiset olemme niin kalpeita, että mustat hiukset ei näytä kovin kivalta. Minulla ainakin tulisi mitä kamalin yhditelmä.
tallennettu
T-H
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #40 : 24.11.2008 09:59:50 »

Tuosta tummuudesta olen sillain toista mieltä, että tumma sopii jos hiukset ja piirteet ovat oikeesti tummat. Sitä en oo koskaan voinut käsittää, et miksi joku vaaleahiuksinen haluaa värjätä hiukset tummaksi. Kaikille kun ei välttämättä se tummuus käy.

Suomalaiset ovat yleensä hyvin vaaleata kansaa. Meillä suvussa on tummuutta niin ihossakin vaikka itselläni iho onkin vaalea.
tallennettu

OINAS - pässinpää

* Nousu Neitsyt
* NativeAmerican Haukka
T-H
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #41 : 25.11.2008 11:03:37 »

Aloin miettimää uudestaan tätä omaa tummuuttani. Äitini on ihan vaalea ja isäni oli punertavahiuksinen. Oma tummuuteni on peräisin isän siskojen puolelta. Isän äitillä oli miltei pikimustat hiukset ja siskoilla (lukuunottamatta yhtä siskoa) kaikilla muilla tummanruskeat.

Kiehtois kyllä tietää lisää, että mistä tummuus ja osittain tummaihosuus on meillä peräisin Smiley Erot ovat huikeat; siskosten, sisarusten välillä.
tallennettu

OINAS - pässinpää

* Nousu Neitsyt
* NativeAmerican Haukka
Eileithyia
Astroholisti

Jebah

Profiili WWW
« Vastaus #42 : 27.11.2008 16:11:47 »

Nonniin, ostinpas nyt hennaväripaketin. Kullanvaalean, tarkoitus on vain vaalentaa omaa maantien ruskeaa väriä ja saas nähdä mitä siiä sitten tulee. Värjään ehkä huomenna tai lauantaina. Epäilen, että saattaa tulla jotain kullan/punertavan ruskeaa. Omat auringonvaalentamat raidat onvat nimittäin sen värisiä. Mutta katsotaan ja katsotaan..
tallennettu
Asterix
Vieras
« Vastaus #43 : 27.11.2008 19:49:06 »

Täällä ex-brunetti, nykyinen blondi ilma..ilmoi...ilmautuu..ilmoittuu..ilmoittautuu...tai jotain..  :Smiley Tongue

Pohjoisella pallon puoliskolla ihaillaan ruskeita silmiä ja hiuksia,
mutta annas kun tulet esim. Wienin korkeudelle, niin johan sini/vihreä silmäiset
ja vaaleatukkaiset ole kuumaa kamaa.  coolsmiley
tallennettu
Eileithyia
Astroholisti

Jebah

Profiili WWW
« Vastaus #44 : 28.11.2008 08:31:46 »

No niinhän ne tahtoo olla. Itse olen kyllä vaan onnellinen, että meitä on moneksi enkä ole niin fanaattinen hiusvärin perään menijä niinkuin vaikka etelänmaalaiset. Olisivat vaan onnellisia siitä mitä ovat jne. Ei se vaaleus tee ihmisestä yhtään erikoisempaa tai ylenpi- tai alempiarvoista.
tallennettu
Sivuja: 1 2 [3] 4 5 ... 23
  Tulostusversio  

Siirry: