Sivuja: 1 2 3 [4] 5 6 ... 23
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Hiukset - värit - persoona - ?  (Luettu 189138 kertaa)
0 jäsentä ja 83 vierasta katselee tätä aihetta.
Eileithyia
Astroholisti

Jebah

Profiili WWW
« Vastaus #45 : 28.11.2008 10:20:06 »

Tälläkin naisella on ihana punainen sävy hiuksissa;

http://amolife.com/image/images/stories/People/Women/red_hair_beauty_11.jpg
tallennettu
T-H
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #46 : 29.11.2008 10:42:52 »

Ootteko miettineet millainen leikkaus on hiuksissa parhain - vai onko pitkät hiukset parhaimmat?

Mua viehättää myös sellainen niskasta todella lyhyt, korotettu lyhyt polkkatukka, joka leikattu kerroksittain. Tästäkin mallista on nykyään osittain tullut trendi. Smiley
tallennettu

OINAS - pässinpää

* Nousu Neitsyt
* NativeAmerican Haukka
Asterix
Vieras
« Vastaus #47 : 29.11.2008 18:31:01 »

No niinhän ne tahtoo olla. Itse olen kyllä vaan onnellinen, että meitä on moneksi enkä ole niin fanaattinen hiusvärin perään menijä niinkuin vaikka etelänmaalaiset. Olisivat vaan onnellisia siitä mitä ovat jne. Ei se vaaleus tee ihmisestä yhtään erikoisempaa tai ylenpi- tai alempiarvoista.

Mjaa...  :Smiley Onpa erikoinen (rasistiselta kuullostava) lausahdus kaikenkaikkiaan.. Huh
Kokemani mukaan juuri scandinaavit ovat fanaattisia ruskeasilmäisten ja ruskea/musta (kihara) hiuksisten perään
ja täällä päin, jossa enemmistä on ruskeasilmäisiä ja hiuksisia, ihailevat vaaleutta.

Mikä siinä on niin väärin, ettei "etelämaalaiset" saa ihailla ja nostaa jalustalle vaaleutta,
jos kerran pohjoismaalaiset nostaa jalustalle päinvastoin? Huh

Miksi itse et ole onnellinen siihen mitä olet, vaan pohdit pääsi väriä ihan omassa topicissa? Huh

idiot2  uglystupid2

tallennettu
Eileithyia
Astroholisti

Jebah

Profiili WWW
« Vastaus #48 : 30.11.2008 21:11:32 »

No niinhän ne tahtoo olla. Itse olen kyllä vaan onnellinen, että meitä on moneksi enkä ole niin fanaattinen hiusvärin perään menijä niinkuin vaikka etelänmaalaiset. Olisivat vaan onnellisia siitä mitä ovat jne. Ei se vaaleus tee ihmisestä yhtään erikoisempaa tai ylenpi- tai alempiarvoista.

Mjaa...  :Smiley Onpa erikoinen (rasistiselta kuullostava) lausahdus kaikenkaikkiaan.. Huh
Kokemani mukaan juuri scandinaavit ovat fanaattisia ruskeasilmäisten ja ruskea/musta (kihara) hiuksisten perään
ja täällä päin, jossa enemmistä on ruskeasilmäisiä ja hiuksisia, ihailevat vaaleutta.

Mikä siinä on niin väärin, ettei "etelämaalaiset" saa ihailla ja nostaa jalustalle vaaleutta,
jos kerran pohjoismaalaiset nostaa jalustalle päinvastoin? Huh

Miksi itse et ole onnellinen siihen mitä olet, vaan pohdit pääsi väriä ihan omassa topicissa? Huh

idiot2  uglystupid2

Mistä kohti rasistiselta?

Mitä noiden etelänmaalaisten blondipalvontaan tulee; Ei siinä mitään pahaa ole, saavathan toki ihailla jos huvittaa, mutta toivoisin että huomaisivat myös miten kaunis ruskea iho on ja että pitäisivät sitä myös arvossaan. Kaikki eri ihonsävyt ovat kauniita. Oli sitten tumma tai vaalea. Ei pitäisi kangistua vain yhdenlaiseen kauneuteen.

Minä itse olen ihan tyytyväinen ihonväriini kyllä. Hiukset sitten, tottakai se oma väri pännii ja kyllästyttää toisinaan. Se on ihan luonollista ja varmasti useimmille tuttu ilmiö. Punainen tuntuu kuitenkin enemmän omalta, mutta sitten taas, oma väri on myös ihan kaunis - aina välillä. Nyt tosin yritän vihdoin kokeilla jotain uutta ja saada aikaan punaruskeaa sävyä.
tallennettu
Norna
Vieras
« Vastaus #49 : 30.11.2008 21:36:53 »

Aah, nää hennaväritkin oli olemassa, enpä muistanut niitä ollenkaan. Pitää käväistä ostamassa lähiaikoina.

Tuuli-Hiuksissa, minulla on ollut tuo hiustyyli aina valituin väliajoin hiuksissa (polkka-niskasta korotettu) ja pitääkin mennä taas ensi viikolla leikkauttaa uudestaan kun roikkuu jo miten sattuu  Smiley
tallennettu
Eileithyia
Astroholisti

Jebah

Profiili WWW
« Vastaus #50 : 01.12.2008 12:02:45 »

Grin No tässä yksi pätkä ilmoittautuu. Minusta on tosin ihan mukavaa olla pätkä, ainut huono puoli on vain, että monet luulevat paljon ikäistä nuoremmaksi (kasvotkin on mulla niin lapsekkaat). No, iänmyötä sekin kääntyy eduksi - kai.  Wink Joskus kyllä tuntuu, että saisi olla edes sen 160cm. Mutta joo.

Hennävärjäys meni metsään mulla. Sössin sen, mutta virheistä oppii ja kohta yritänkin uudestaan.

Todelliset Henna hiustenvärjäys gurut noudattavat eri ohjetta, jonka suurimmat erot pakkaukseen ovat nämä (tässä tosin puhutaan nyt punaisesta hennasta, mutta pätevät kai muunkin värisiin hennoihin):

- Hennaa ei koskaan sekoiteta pelkkään veteen vaan joko sitruunamehuun, appelsiinimehuun tai muuhun sitrushedelmämehuun, etikkaan, viinietikkaan, viiniin tai aavistuksen happamaan teehen johon on lisätty sitruunamehua. Hennan ei koskaan anneta kiehua.

- Ennen käyttöä hennasekoitus suojataan muovilla ja sen annetaan odottaa, joko huoneen lämpötilassa yön yli, tai noin +35 C asteen lämmössä 2 tuntia. Hennaa ei koskaan kuumenneta.

- Ennen Hennasekoituksen laittamista hiuksiin, siihen lisätään jotain ensimmäisessä kohdassa mainituista nesteistä, kunnes sekoitus on jukurtin paksuista.
- Hennaa pidetään päässä 1-5 tuntia. Mitä kauemmin pidät, sen voimakkaampi väri on. Muista, henna ei ole vaarallista hiuksille tai päänahalle, joten sitä ei voi pitää päässä liian kauan, jos päänahka kutisee tai kirvelee, kyse on sitruunamehusta tai etikasta. Jos tiedät ihosi olevan herkkä, laimenna sitruunamehua tai etikkaa vedellä ennen sen sekoittamista hennaan, tai käytä hapanta teetä, johon on lisätty hiukan sitruunamehua. Pullotettu sitruunamehu käy yhtä hyvin kuin puristettu.

- Hennatut hiukset saavuttavat lopullisen värinsä 4 päivää hiusten värjäyksen jälkeen. Jonka aikana väri tummenee. Juuri värjäyksen jälkeen hiukset ovat kirkkaan oranssit tai kupariset, mutta väri tummenee 4 päivän kuluessa punaiseksi tai tummanpunaiseksi, riippuen hiusten alkuperäisestä väristä.

- Hennan punainen sävy vaihtelee hennan tuoreuden, hiusten laadun ja värin mukaan. Mitä kauemmin annat hennan vaikuttaa ennen pois pesemistä, sitä tummempi väri.

- Hennan pois pesemisessä voi olla joskus vaikeuksia esimerkiksi hiusten pituuden vuoksi. Liota hiuksia vedessä jonkin aikaa ja henna lähtee pois helposti. Käytä poispesussa shampoota.

- Jos et pidä vasta hennattujen hiusten tuoksusta, tai jos käytit sekoituksessa viinietikkaa tai viiniä, käytä voimakastuoksuista shampoota, tai sekoita teelusikallinen laventeli tai rosmariinijauhetta veteen, siivilöi jauhe pois ja huuhtele hiukset laventeli tai rosmariinivedellä.
tallennettu
Norna
Vieras
« Vastaus #51 : 01.12.2008 12:06:34 »

Oon pari kertaa värjännyt aikoinaan hennalla, kiitos noista ohjeista kun en mä olisi muistanut tota taas ollenkaan  Smiley
tallennettu
T-H
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #52 : 01.12.2008 12:07:23 »

Melko työläältä hommalta kuulostaa toi hennavärjäys. Ei vaan kävis mun luonteelle kun haluan hyvin vaivatta sävyttää joskus hiuksiani. Kaupan sävyttteet olleet hyvin silloin tällöin käytettäväksi.

Mua kanssa luullaan ikäistäni nuoremmaksi. Mikäs siinä, parempi näin päin kuin ikäistään vanhemman näköiseksi. Smiley
tallennettu

OINAS - pässinpää

* Nousu Neitsyt
* NativeAmerican Haukka
Eileithyia
Astroholisti

Jebah

Profiili WWW
« Vastaus #53 : 01.12.2008 12:21:50 »

Hennavärjäys ei ole työlästä kunhan sen oppii. Niinkuin muutkin värjäykset.  Smiley Itse ajattelin, että nukun yön yli se väri päässä niin ei tarvi päivätunneilla istua neljän seinän sisällä. Täytyy vain pitää pyyhettä tyynyn päällä.
tallennettu
T-H
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #54 : 01.12.2008 12:24:34 »

Ei kun vaan pahanee ajatus, että hiusväri päässä yön yli vaikuttamassa Wink
tallennettu

OINAS - pässinpää

* Nousu Neitsyt
* NativeAmerican Haukka
Eileithyia
Astroholisti

Jebah

Profiili WWW
« Vastaus #55 : 01.12.2008 12:33:38 »

Ei kun vaan pahanee ajatus, että hiusväri päässä yön yli vaikuttamassa Wink

Grin No eikun siistiä!

Ajattele, aamulla herää ja käy suihkussa niin sitten on ihana kiiltävä minkälie väriset hiukset! Mun tapauksessa punaruskean oranssit (olipa hieno kuvaus).
tallennettu
Ave^^
Vieras
« Vastaus #56 : 01.12.2008 12:37:23 »

Eikö hennaväreistä ole sanottu, että ne ovat terveydelle haitallisia? Vai sekoitankohan vain hennatatuointeihin..

Silloin kun värjäilin ihan perusväreillä, hiuslaatuni alkoi pikkuhiljaa huonontua. En tiedä johtuiko niistä väreistä, mutta oli se silti yksi syy miksi lopetin. Nykyään ne lapsuuden paksut hiukseni ovat muisto vain.  Cry
tallennettu
T-H
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #57 : 01.12.2008 12:37:46 »

Sitähän on varmaan ihan mörrimöykyn näköinen sittan aamulla! Grin

Menikö se värjäys niin metikköön sulla, Eileithyia  Wink Mitenkäs se niin???
tallennettu

OINAS - pässinpää

* Nousu Neitsyt
* NativeAmerican Haukka
T-H
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #58 : 01.12.2008 12:39:48 »

Eikö hennaväreistä ole sanottu, että ne ovat terveydelle haitallisia? Vai sekoitankohan vain hennatatuointeihin..

Silloin kun värjäilin ihan perusväreillä, hiuslaatuni alkoi pikkuhiljaa huonontua. En tiedä johtuiko niistä väreistä, mutta oli se silti yksi syy miksi lopetin. Nykyään ne lapsuuden paksut hiukseni ovat muisto vain.  Cry

Mitenkä minusta taas tuntuu, että niitä hiuksia en osata hoitaa oikeen jos niitä on värjäillyt. Taikka syy on jossain muussa. Itselläni ei ole ollut ikinä mitään ongelmia kaupanvärien kanssa, kuten ei parturiväreissäkään.
tallennettu

OINAS - pässinpää

* Nousu Neitsyt
* NativeAmerican Haukka
Eileithyia
Astroholisti

Jebah

Profiili WWW
« Vastaus #59 : 01.12.2008 12:45:43 »

No nuo kaupan perusvärit ovat kyllä täynnä myrkkyjä, ammoniakkia, vetyperoksideja. Kuluttavat hiuksia. Minun ohuet hiukseni.. Jos värjäisin kaupan väreillä en omaisi hiuksia kohta ollenkaan.

Jostakin olin lukevinani, että ne jotkut (syöpää aiheuttavat) hennat eivät olleet aivan puhtaita, että niihin oli tungettu jotain metalleja tms. En usko, että puhdas henna mitään syöpää aiheuttaa, onhgan se puhdas, orgaaninen kasvikunnan tuote.

Tuulihiuksissa; Jos et sitten värjäile kovin usein? Tai sitten sinulla on vaan niin vahva hiusjuuri, ettei se (ainakaan vielä) tunnu missään.
tallennettu
Sivuja: 1 2 3 [4] 5 6 ... 23
  Tulostusversio  

Siirry: