Sivuja: 1 ... 5 6 [7] 8 9 ... 23
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Hiukset - värit - persoona - ?  (Luettu 188893 kertaa)
0 jäsentä ja 44 vierasta katselee tätä aihetta.
Eileithyia
Astroholisti

Jebah

Profiili WWW
« Vastaus #90 : 06.01.2009 17:35:03 »

No tuossa kuvassa ne nyt näyttääkin niiiin hienoilta.. Niinkuin aina mainoksissa.

Mutta tummempaa väriä en tahdo, jos tuohon laittaa tummaa niin lähes mustahan siitä tulee, hyi.  Tongue En tykkää mustasta, se masentaa. Mieluummin värjään vaikka raidat piiloon omalla sävyllä, tulisi ainakin puhdas väri.
tallennettu
T-H
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #91 : 06.01.2009 17:35:29 »

Oma väri siis suurin pirtein jotain tällaista, päältä vaaleampi (mikä ärsyttää, inhoan raitoja, olisi edes puhtaasti tuon värinen), mutta suurimmaksi osaksi tuollaista..

http://farm4.static.flickr.com/3014/2397931085_c410eb956b.jpg

Ja tuossa sanotaan "light brown"! Eihän tuossa ole mitään vaaleata!  idiot2

Perus, neutraalin ruskea sävy. Varmaan sulla menee värjäys siksi osottain pieleen kun sulla raidat. Etenkin punasävyillä värjätessä pitäis ollakin varovainen: raidat voi muuttua oranssinsävyiseksi. Pystyykö sun hiuksille tekeen mitään värinpoistoa? Sekin rasittaa hiuksia aika lailla.
tallennettu

OINAS - pässinpää

* Nousu Neitsyt
* NativeAmerican Haukka
T-H
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #92 : 06.01.2009 17:49:25 »

http://www.consumer.schwarzkopf.fi/

Heitän nyt tällaisen linkin tänne. Itse kun joskus sävytän niin Schwarzkopf-sävyteshampoo ihan ykkönen. Smiley
tallennettu

OINAS - pässinpää

* Nousu Neitsyt
* NativeAmerican Haukka
Eileithyia
Astroholisti

Jebah

Profiili WWW
« Vastaus #93 : 06.01.2009 17:53:35 »

Oma väri siis suurin pirtein jotain tällaista, päältä vaaleampi (mikä ärsyttää, inhoan raitoja, olisi edes puhtaasti tuon värinen), mutta suurimmaksi osaksi tuollaista..

http://farm4.static.flickr.com/3014/2397931085_c410eb956b.jpg

Ja tuossa sanotaan "light brown"! Eihän tuossa ole mitään vaaleata!  idiot2

Perus, neutraalin ruskea sävy. Varmaan sulla menee värjäys siksi osottain pieleen kun sulla raidat. Etenkin punasävyillä värjätessä pitäis ollakin varovainen: raidat voi muuttua oranssinsävyiseksi. Pystyykö sun hiuksille tekeen mitään värinpoistoa? Sekin rasittaa hiuksia aika lailla.

Ei pysty, ainakin kaupan värinpoistoissa on veryperoxideja. Pitää vain odottaa, onneksi sekoitin tuon viimeisimmän hennasatsin veteen ja se oli vielä santen värejä. Vedellä henna ei pysy kovinkaan kauaa. Eivätkä varsinkaan santen värit, niissä on osaksi hennaa ja sitten jotain muita kasveja. Olen värjännyt hiukset nyt kolmesti henna pohjaisilla väreillä. Yhden kerran värjäsin ihan täysin 100% hennalla, Satva hennalla. En tiedä sitten kuinka kauan se pysyy.

Raidat kyllä värjäytyivät oikein hyvin (koska ovat vaaleampia), mutta tuo tumma osa ei tietenkään.
tallennettu
T-H
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #94 : 06.01.2009 17:55:01 »

Uskallatko heittää kuvaa hiuksistasi tähän topikiin? Smiley
tallennettu

OINAS - pässinpää

* Nousu Neitsyt
* NativeAmerican Haukka
Eileithyia
Astroholisti

Jebah

Profiili WWW
« Vastaus #95 : 06.01.2009 17:58:33 »

Uskallatko heittää kuvaa hiuksistasi tähän topikiin? Smiley

Uskaltaisin, jos nyt niistä kuvan saisin. Digikamera on simahtanut, liekö akku loppu mikä on outoa kun en ole sitä juurikaan käyttänyt, se on vain lojunut pöydällä. Toivotaan että se ei ole mystisesti hajonnut (niin nuo pikkukojeet tuppaantuu tekemään kun minusta on kyse). Mutta koetan ladata ja sitten ottaa kuvan ja laittaa tänne..
tallennettu
aQuarius~
Kanta-astroilija

Au vesimies ja asc neitsyt

Profiili
« Vastaus #96 : 06.01.2009 21:05:56 »

Itselläni oli ennen melko paksut hiukset mutta ne on kyllä ohentuneet aika paljon.. tällä hetkellä vaaleat kultakutrit ja aika pitkät. Jos en laita hiuksia, niin aika lättänät nää on mutta kun vaan fööniä vähän käytän niin pidän hiuksistani Smiley Minulla on ollut kerran sävyvärillä rusehtavan punaiseksi laitetut mutta se oli kauhean näköistä ja lähtikin onneksi nopeasti pois!  Grin Ja ruskeat raidatkin ollut mistä kyllä pidin mutta tätä nykyä olen päättänyt pysyväni blondien tiellä  Wink
Jos en kuivaa hiuksiani niin vähän kiharaiset.. pienenä minulla olikin kiharat. Haluaisin lainehtivat hiukset mutta ei se näyttäisi ehkä niin hyvältä kun on ohuet hiukset  Smiley
tallennettu

Tule takaisin niin kuuntelen ja haluan ymmärtää. Älä tee näin...
sita
Kohtuuastroilija
**

kontekstista irtautuminen

Profiili
« Vastaus #97 : 06.01.2009 21:06:49 »

minäkin luikhadan mukaan keskusteluun... punatukat huomio!

Onko teillä muilla tukan väri muuttunut iän myötä - vaalentunut,tummentunut vai muuttanut kokonaan väriä  Shocked itse olen huolissani kun tuntuu että oma tukan väri vaalentuu vaan iän myötä.. ensin oli vaan vaaleita kesäraitoja mutta nyt ne ovat olleet jo pysyviä pari vuotta ja tuntuu että lisää vaan tulee. Voisikohan sitä jotenkin estää? Kun haluaisi olla yhtä  crazy2 kuin aiemminkin Smiley

edit. ja jos ei estää, niin voimistaa sävyä jollakin luonnollisella keinolla? hennalla olen välillä värjännyt mutta loksien ja pitkien huopalisäkkeiden värjäys on liian työlästä mulle laiskalle buck2
« Viimeksi muokattu: 06.01.2009 21:08:26 kirjoittanut sita » tallennettu

we are all made of stars / starseed
Riitta
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #98 : 06.01.2009 22:00:54 »

Itsellani on sellaiset ruskean punaiset hiukset luonnostaan ja kesalla niihin ilmestyy kullan varisia raitoja ja ne taipuu joka suuntaan-ei sinne minne itse haluan-joten poninhanta on ainoa ratkaisu saada ne kuriin ja muutenkin liian paksut-talvella lisaan raitoja  idiot2
tallennettu
Tiigris
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #99 : 06.01.2009 22:04:17 »

Mä en tiedä mikä mun tukan väri on, tai siis en tiennyt kun olen seiskaluokasta asti värjäillyt.. Nyt oon oman värin antanut kasvaa jo 5cm ja olen ihan haltioissani... Ne ei ole yhtään niin harmaat kun luulin!! Niissä on kultaa! Cheesy
tallennettu
mc82
Astro-nauttija

Lunar Leo - GROARRR!!!

Profiili
« Vastaus #100 : 07.01.2009 01:42:38 »

Olenko mä edes vastannut tähän.. Huh  No, kuitenkin..

Mä olen itse lukioikäisestä asti värjäillyt hiuksiani. Olin pitkään semmoinen luonnonlapsi, joka viiletti heppojen kanssa ties missä mutakylvyissä ja viihdyin hyvin aika luonnollisessa oloasussa, päällä jotain rentoa ja mukavaa vaatetta, ilman meikkiä ja tukka luonnontilassa. Samalla, kun muut luokan tytöt meikkasivat, värjäsivät hiuksiaan ja viettivät viikonloput kavereiden kanssa juopotellen ja hengaillen. Olin se "paskanhajuinen heppatyttö", jolla ei ollut muodista ja meikeistä mitään käsitystä. Tätä jatkui lukioon asti ja silloin se oma ulkomuoto alkoi kiinnostaa enemmän. Aluksi värjäilin hiuksiani itse, aloitin hyvin luonnollisesta hiustenväristä, sitten olin pari vuotta vetyperoksidiblondi. Tämän jälkeen tuli pitkälti kuparin tai hunajanväriset hiukset, usein vaaleilla raidoilla korostettuna. Kyllästyin väripurkkien kanssa läträämiseen ja kaupan hiusvärien epäluonnolliseen keltaiseen sävyyn, joten nykyisin homma hoidetaan kampaajalla.

No joo, mun luonnollinen hiustenväri on maantienblondi - miehen mukaan olisin brunette, mutta kampaaja sanoi, ettei meikäläisen pää ole brunettea nähnytkään, ammattilaisen termi mun hiustenvärille olisi "hiekanvaalea". Eli maantienblondi.

Rrrrakastan hiusten kanssa leikittelyä ja on ihana päästä aina istumaan kampaajan tuoliin, muuttamaan omaa hiustenväriä ja tyyliä ihan totaalisesti. Hiusten pituus on ollut n. 4 vuotta semmoinen polkkamittainen tai ehkä lyhyempikin - ihan kaljuksi tai nutipääksi en voisi itseäni vetäistä, mutta toisaalta naisellisen pitkät hiuksetkaan eivät oikein ole mua.. Takkuuntuvatkin niin helposti. Tyyli on kuitenkin vähän vaihdellut, on ollut graafista linjaa, aaltoilevampaa, kerrostettua ja eripitkää, otsatukka ja ei otsista..

Tällä hetkellä mulla on poskipäille ulottuva viisto otsis ja kerrostettu leikkaus, joka on eripitkä pään molemmin puolin (vasemmalla puolella päätä ulottuu melkein hartioille, oikealla puolella vähän korvan alapuolelle). Väri on semmoinen lämmin kupari, jossa vaaleita ja tummanruskeita raitoja sekaisin. Seuraavalla kerralla ajattelin jotain vähän repäisevämpää, joku paloautonpunainen yhdistettynä johonkin muuhun vois olla aika ihq.. Smiley

Eniten olen pitänyt hiuksissani sellaisesta, että pohjaväri oli platinablondi. Sitten hiuksissa oli pinkkejä isoja kaistaleita (ei enää pelkkiä raitoja) melkein puoli päätä ja jossain välissä oli tummanruskeita tehosteraitoja. Lopputulos oli ihana! Kampaaja lähti vaan kokeilemaan, että mitähän näistä väreistä saadaan aikaan ja molemmat olimme lopputulokseen niin tyytyväisiä, että sama väri toistettiin kahdella seuraavalla käynnillä Smiley  Ekan kerran ko. väriyhdistelmää tuli kokeiltua eron jälkeen, kun exäni ei voinut sietää räikeitä hiusvärejä (halusi mun värjäävän hiukseni yksivärisen vaaleiksi, ei edes mitään ruskeita tehosteraitoja, niistäkin tuli jo sanomista - blondimaanikko kun oli), oli jo kerran haukkunut hiukseni, kun oli ollut pari lilahkoa raitaa mukana.. No eron kunniaksi sitten räväytettiin ja onneksi nykyinen mies katselee mielenkiinnolla (siis positiivisella mielenkiinnolla) mun tuccakokeiluja, kauneudentajuinen  vaaka kun on..

Harmi vaan, kun tuo pinkki väri haalistuu tosi tylsän ja ruman väriseksi nopsaan Undecided

Hiukset mulla nyt aina on auki, liikkuessa vedän vain otsiksen pinneillä kiinni - kun ei tuota töpöä saa ponnarille mitenkään.. Laitan hiukset aamuisin liikkelle lähtiessä, yleensä vain ilmakihartimella pössäytän vähän volyymia juuriin ja lakkaa pitimiksi, perustyyli on semmoinen jotain pörröpään tasoa - joskus on peikkoakin mukana Cheesy
tallennettu

Aurinko 10-Merkurius 11-Venus 11-Uranus 10-Neptunus 11-Pallas 10-Ceres 11 Jousimies
Kuu 7 Leijona
Mars 1-Juno 1-Lilith 1 Kauris
Jupiter 9-Saturnus 8 Skorpioni
Pluto 8 Vaaka
Chiron 3 Härkä
Vesta 1 Vesimies
Vertex 7-PF 7 Neitsyt
Noususolmu 6 Rapu
AC Kauris (DC Rapu)
MC Jousimies (IC Kaksonen
Eileithyia
Astroholisti

Jebah

Profiili WWW
« Vastaus #101 : 07.01.2009 09:33:18 »

minäkin luikhadan mukaan keskusteluun... punatukat huomio!

Onko teillä muilla tukan väri muuttunut iän myötä - vaalentunut,tummentunut vai muuttanut kokonaan väriä  Shocked itse olen huolissani kun tuntuu että oma tukan väri vaalentuu vaan iän myötä.. ensin oli vaan vaaleita kesäraitoja mutta nyt ne ovat olleet jo pysyviä pari vuotta ja tuntuu että lisää vaan tulee. Voisikohan sitä jotenkin estää? Kun haluaisi olla yhtä  crazy2 kuin aiemminkin Smiley

edit. ja jos ei estää, niin voimistaa sävyä jollakin luonnollisella keinolla? hennalla olen välillä värjännyt mutta loksien ja pitkien huopalisäkkeiden värjäys on liian työlästä mulle laiskalle buck2

Vilkaiseppas kirjaa nimeltä Ruusuvettä ja koivunlehtiä, siellä on oikein hyviä hiusten yrttihuuhteluita jotka vahvistavat esim. Vaikka punasävyjä. En nyt muista mitä yrttejä ne olivat..
tallennettu
Eileithyia
Astroholisti

Jebah

Profiili WWW
« Vastaus #102 : 07.01.2009 09:53:19 »

Itsekin haluaisin mennä kampaajalle, mutta pelkään että mitä ne saa aikaan.. Yleensä niillä ei ole mitään tyylitajua. Hiukseni kun ovat muutenkin ohuet lättänät niin eipä näihin paljon mitään kampauksiakaan saa (kaikki näyttää rumalta ja läsähtää).  Tongue Olkaa paksuhiuksiset onnellisia omistanne.  Wink

Itse olen pitänyt hiuksiani yksinkertaisella suttuisella poninhännällä ties kuinka pitkään, kun ne ovat niin rumat auki. Saattaa olla, että menen leikkauttamaan lyhyiksi (taas). Nämä voisi olla hienot;

http://z.hubpages.com/u/272470_f520.jpg

Mutta pelkään, että kampaaja sössii taas kaiken. Sitten kadun, että miksi meninkään sinne. Ajattelen, että nyt kasvatan pitemmät hiukset ja leikkaan sivuotsiksen ja annan olla mutta sitten taas.. Kun hiukset ovat kasvaneet sen tietyn pituisiksi en enää kestä näitä lättyjä ja menen leikkauttamaan ne ja.. Noidankehä.

Haluan oman värini takaisin, se ei ehkä enää tunnukkaan niin kamalalta.
tallennettu
T-H
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #103 : 07.01.2009 10:52:39 »

Eileithyia: Noi hiukset on tosi mageet. Varmaan ohuthiuksisena sulle ois parempi lyhyt ja linjakas malli Smiley
tallennettu

OINAS - pässinpää

* Nousu Neitsyt
* NativeAmerican Haukka
Eileithyia
Astroholisti

Jebah

Profiili WWW
« Vastaus #104 : 07.01.2009 19:54:55 »

Niin tai sitten;

http://www.hji.co.uk/hjimages/images/qhs1129/hji/medium/2006-blonde-short.jpg

Tai sitten tällaiset vaan;

http://img2.timeinc.net/people/i/2007/specials/chase/scarlettjohansson/scarlett_johansson1.jpg

Toisaalta, en kyllä millään jaksaisi alkaa käyttämään mitän muotovaahtoja tai hiuslakkoja saadakseni hiukset edes vähän kuohkeammiksi, mitä tuo Scarlettin kampaus ehkä vaatii.

Noista ihan ensimmäisistä (edellisessä viestissä) en ole varma, sopivatko kasvotyypilleni..
tallennettu
Sivuja: 1 ... 5 6 [7] 8 9 ... 23
  Tulostusversio  

Siirry: