Sivuja: 1 ... 6 7 [8] 9 10 ... 23
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Hiukset - värit - persoona - ?  (Luettu 188872 kertaa)
0 jäsentä ja 33 vierasta katselee tätä aihetta.
Tiigris
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #105 : 07.01.2009 20:06:41 »

Musta on vaan joskus niin hassua että ihmiset näkee vaivaa tehdäkseen hiuksista kuohkeammat... Tai kääntelee latvoja... Mun latvat kääntyy aina jonnekkin päin ja kuohkeutta on luonnostaan liikaakin,
mä haluisin piikkisuorat ja vähemmän ilmavat hiukset niin en ois tällanen tuulenpesä....... 2funny

Kasvattaminenkin on ikuisuusprojekti, koska 5cm kasvu ei näy välttämättä missään kun tukka menee vaan kiharalle sen verran...
tallennettu
Lizzy
Vieras
« Vastaus #106 : 07.01.2009 20:23:03 »

Eileithyia, sulla ei varmaan sitten hiuksissa ole yhtään punapigmenttiä omasta takaa? Silloin punanen ei tartukaan helposti.

Kun kävin siellä kampaajalla niin se sano että nää mun hiukset on nyt helpommat ku on lyhyemmät ja kevyemmät. Kun se leikkas kauheesti pois.  No jaa.  Huh Mun kokemus on vaan se, että ei kannata mennä nukkuun vähänkään kosteilla hiuksilla muuten aamulla odottaa kiva ylläri.  angel Hiukset ihan pystyssä ja sekaisin eikä niitä saa mitenkään.  crazy2

Mä en tykkää yhtään mistään lakoista tai vaahdoista etc. Yäk.  Tongue

Ihan parasta muotoilua on se, että pesee hiukset, kampaa heti ja pöyhii ne sillain että ne on hyvän näköset ja antaa kuivua. Voilá!  Kiss

Mulla kun on niin vahvat hiukset niin noi aineet on muutenki ihan turhia. Ei ne pidä mitään.
tallennettu
Eileithyia
Astroholisti

Jebah

Profiili WWW
« Vastaus #107 : 08.01.2009 11:41:58 »

Niin onnelliset ne, joiden ei tarvitse tehdä mitään paksuille kutreilleen.

Tuulenpesät on hei kivoja.  Grin

Taidanpa jättää sen ensimmäisen pois laskuista kun on ehkä sitten liikaa vaivaa. Tongue
tallennettu
Asterix
Vieras
« Vastaus #108 : 08.01.2009 12:53:48 »

Minulla on kerran ollut lyhyet hiukset ja niissä oli enemmän vaivaa ja työtä,
-siis aivan saakelin paljon vaivaa ja työtä tickedoff buck2 että ne sai näyttämään ihmismäiselle aamulla
ja sitten niitä piti olla korjaamassa koko ajan.

Never ever again! buck2

Pitkät hiukset on helpompi hoitaa ja ne voi helposti kietaista miten vain
tai antaa liehua vapaasti, eikä sitä mallia tarvitse olla leikkauttamassa joka 2 viikon välein. Smiley

Kasvatusprosessi oli pitkä ja vaivallollinen, kun näytti pitkään ihan siivottomalle
ja tyylittömälle, vaikka kuinka niitä väkersi ja käytti pantoja ja solkia ja niin.
tallennettu
T-H
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #109 : 08.01.2009 12:59:57 »

Mulla ei oo mitään ongelmaa ollut hiusten kasvun kanssa. Siinä ne on vapaasti vaan kasvaneet enkä oo leikannut vuoteen Smiley Yleensä pidän aina auki ja annan hulmuta tuulessakin vapaana.
tallennettu

OINAS - pässinpää

* Nousu Neitsyt
* NativeAmerican Haukka
Asterix
Vieras
« Vastaus #110 : 08.01.2009 13:41:23 »

Minulla kai oli jokin vitaminien ja mineralien puute tuolloin, n.15 vuotta sitten. idiot2
Muistan, kuinka äitini(adoptio) itki, kun taivuin kampaajani painostuksen edessä
leikata hiukseni lyhyeksi.

Hiukseni alkoi kasvamaan 3 cm kk, kun muutin pois Suomesta.  Huh
Sitä ennen ne (kitu)kasvoi 1-1,5 cm kk.
Kai tuolla ilmastolla ja ravinnolla on merkitystä, kuin myös varmaan sillä,
että yleisesti ottaen minulla on vähemmän stressiä kuin Suomessa
ja olen muutenkin iloisempi? idiot2
tallennettu
T-H
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #111 : 08.01.2009 13:47:18 »

Sasha, kyllä vitamiineilla ja monipuolisella ravinnolla on suurin merkitys hiuksiin. Itse olen nyt ottanut joka pvä B-vitamiineja (kaikki b-ryhmän vitamiinit yhdessä) ja sillä on myös ollut huomattava merkitys hiusteni kuntoon ja kasvuun. Koskaan ei hiukseni ole siis olleet huono tai haaroittuvat.

En myöskään föönää hiuksiani joka rasittaa varmaan myös hiuksia.

Jostain luin, että sulla on atooppinen iho. Sillä on monesti vaikutusta hiusten kuntoon. Onko sulla ollut näin? Serkkuni on vaikeasti atooppinen ja päänahka ja hiukse todella huonossa kunnossa välillä koska pää märkii.
tallennettu

OINAS - pässinpää

* Nousu Neitsyt
* NativeAmerican Haukka
Asterix
Vieras
« Vastaus #112 : 08.01.2009 14:13:07 »

Minulla on taipumusta atooppiseen ihoon, mutta sekin katosi, kun muutin Suomesta pois. idiot2
Suomessa saan todella nopeasti sellaisia valkoisia hilseileviä, kutiavia ja herkästi verestäviä länttejä ihooni,
vaikka olen vain käymässä, ja en tiedä mistä se johtuu. idiot2

Ne tulee, vaikka käyttäisi mitä kosteusvoiteita ja öljyjä ja vitamineja (samoja kuin täällä).

Olen ajatellut sen olevan vesijohtoveden (ei väliä missä päin Suomea)
tai ilmaston tai ruoan lisäaineista johtuvaa tai sitten niiden yhdistelmästä.

Itävallassa ei juurikaan käytetä lisä -tai säilöntäaineita, vaan ruoka ostetaan ja käytetään tuoreena
ja hanavesi tulee suoraan Alpeilta valuen alas 25 vuotta kestävässä prosessissa,
joten sitä ei enään puhdisteta kemiallisesti.

Esim. Usa:ssa oleskellessani en päässyt eroon tuosta vaivasta ja minusta tuntui,
että siellä iho oheni ihmeellisesti, uglystupid2
mutta siellähän se vesijohtovesi on monta kertaa kierrätettyä paikoin
ja tehostettu mitä ihmeellisimmillä kemikaaleilla. Shocked
tallennettu
La Papessa
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #113 : 08.01.2009 15:24:53 »

Olen ajatellut sen olevan vesijohtoveden (ei väliä missä päin Suomea)
tai ilmaston tai ruoan lisäaineista johtuvaa tai sitten niiden yhdistelmästä.

Itse olen huomannut ihoni ja varsinkin päänahkani alkavan kesiä  heti alueilla, joilla vesi on pehmeää, eli siitä puuttuvat kalsium- ja magnesiumsuolot. Suomessahan vesi on yleisesti ottaen pehmeää, ja vielä pehmenee sisämaahan ja pohjoiseen mentäessä. Ja toisin päin: Kunto paranee heti alueilla, joissa vesi on kovaa, kuten Keski- ja Etelä-Euroopassa. Ei tarvitse edes odottaa, että oikeasti magnesiumpitoinen - magnesiumin vaikutuksista ihon kuntoonhan on myös tutkimustuloksia -  ruokavalio alkaa vaikuttaa. 
tallennettu
Eileithyia
Astroholisti

Jebah

Profiili WWW
« Vastaus #114 : 08.01.2009 17:35:33 »

Minulla on kerran ollut lyhyet hiukset ja niissä oli enemmän vaivaa ja työtä,
-siis aivan saakelin paljon vaivaa ja työtä tickedoff buck2 että ne sai näyttämään ihmismäiselle aamulla
ja sitten niitä piti olla korjaamassa koko ajan.

Never ever again! buck2

Pitkät hiukset on helpompi hoitaa ja ne voi helposti kietaista miten vain
tai antaa liehua vapaasti, eikä sitä mallia tarvitse olla leikkauttamassa joka 2 viikon välein. Smiley

Kasvatusprosessi oli pitkä ja vaivallollinen, kun näytti pitkään ihan siivottomalle
ja tyylittömälle, vaikka kuinka niitä väkersi ja käytti pantoja ja solkia ja niin.

No pitkissä on tietty tuo ponnaripuoli ja se että ei tarvitse leikkauttaa paitsi jos on joku malli, vaika otsikset jotka kasvaa ja niitä täytyy leikata. Toisaalta lyhyitä hiuksia pystyy helposti saksimaan itsekin jos näyttää, että nyt ovat vähän kasvaneet.

Aika jännä juttu tuon veden kanssa. Täällä meillä päin pohjoisessa on kyllä tottapuhuen todella pehmyt ja huono vedenlaatu. Varmasti koko Suomen huonoin, maistuuki aivan..

Itsellä ei tuollaisia päänahan ongelmia tai kutisevia ihottumia ole. Mutta sen sijaan kyllä on karvatuppi tulehdus eli sellaisia pieniä punaisia näppylöitä käsivarsissa (talvella pahemmin) ja jaloissa kauttaaltaan. Johtuu siitä, että iho ei kuoriudu itsestään kunnolla ja kuolleet ihosolut aiheuttavat tulehduksen sitten ---> Näpyt. Sitä ei saa parannettua mitenkään (perinnöllinen, yleensä alkaa murkkuiässä niinkuin minulla), ellei se itsekseen sitten lähde (joillakin onnekkailla lähtee teini-iän jälkeen tai viimeistään keski-iässä). Kortisonit eivät hyödytä. Itse koetan nyt kuivaharjausta ja tuntuu, että ainakin vähän helpottaa.

En tiedä, miten ilmastonvaihdos tai vesi vaikuttaisi. Olen kyllä kuullut että monella on parantunut pois muutettua.

Mutta niistä hiuksista; Tällaiset olisivat kans ylisiistit, mutta varmaan kalliit ja aikaa vievät.

http://www.hairstyles-haircuts.net/wp-content/uploads/2008/08/punk-hairstyle-1-330x411.jpg

Cheesy
tallennettu
T-H
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #115 : 08.01.2009 18:01:45 »

Toi likka näyttää sivusta ihan Christina Aquileralta. No ei ois mikään ihme että tuollainen hiusmalli hällä Grin
tallennettu

OINAS - pässinpää

* Nousu Neitsyt
* NativeAmerican Haukka
Eileithyia
Astroholisti

Jebah

Profiili WWW
« Vastaus #116 : 10.01.2009 17:54:28 »

Noniin, tässäpä kuvia hiuksistani. Kuva kolme on salamavalon kanssa otettu.
tallennettu
Eileithyia
Astroholisti

Jebah

Profiili WWW
« Vastaus #117 : 10.01.2009 17:56:15 »

Ja vielä.. Nämä ovat altapäin sieltä mistä hiukset ovat tummimmat, eli siis pää alaspäin otettu. Kuva kuusi on salamavalolla otettu.
tallennettu
T-H
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #118 : 10.01.2009 18:17:54 »

Minusta sinun hiustesi väri on kaunis; siinä on kiva punertava hehku. Jotenkin jos saisit tuota nykyistä väriä tummennettua lisää. Yhtään raitaa en huomaa, oliko niitä nyt sulla? Hiuksesi näyttää myös terveiltä Smiley

tallennettu

OINAS - pässinpää

* Nousu Neitsyt
* NativeAmerican Haukka
*Kide*
Astroholisti

oinas, asc jousimies

Profiili
« Vastaus #119 : 10.01.2009 21:43:25 »

Ihanan terveen näköiset ja samaa punertavan kuparinkultaa, kuin esikoiseni hiukset  Kiss Eileithyia

Sanokaas vaan... tuossa selasin keskusteluja ja mietin, jotta tämä tyttöni, jolla on myös ohut ja hentoinen hiuslaatu, jossa on isot kiharat luonnostaan... jos saa kasvaa. Miten voisin auttaa häntä saamaan pidemmät, kuin vain polkka?
Heti, kun hius kasvaa pidemmäksi, nuo kiharat muuttuvat pörröpalloksi  Sad latvat kuivuu ja edes suoristusrauta ei paljoa ilmettä muuta. Ottaa niin päähän hänen puolestaan, kun tahtoisi pidemmät ja itse hius terveenä on todella kaunis  :Smiley
tallennettu
Sivuja: 1 ... 6 7 [8] 9 10 ... 23
  Tulostusversio  

Siirry: