Sivuja: 1 ... 13 14 [15] 16 17 ... 23
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Hiukset - värit - persoona - ?  (Luettu 188925 kertaa)
0 jäsentä ja 62 vierasta katselee tätä aihetta.
Eileithyia
Astroholisti

Jebah

Profiili WWW
« Vastaus #210 : 14.03.2009 12:39:21 »

Niin sie halusitkin koko peruukin  Smiley

En osaa tuohon sanoa, mistä sais halvalla Embarrassed...

Alkoi vaan niin naurattaan, kun aattelin sua kaljuna ja siinä pari mun puolmetristä vaaleaa lisäkettä  2funny Smiley

Grin

Elwyn: En aio tai edes voi ottaa värinpoitoa, sillä se on kiellettyä hennattuihin hiuksiin. Muutenkaan teolliset värit eivät hennauksen jälkeen tartu. Joten joudun siis kasvattamaan tämän ulos. Parhaiten se onnistuisi vetämällä kaikki pois vaan tai muutern joutuu odottamaan vuosikausia että nämä tästä kasvavat siihen pisteeseen että ne värjäytyneet osat voisi leikata pois.. Ja sitten pitäisi taas odottaa että hiukset kasvaa jonkun verran että voin leikata seuraavan suunnitteilla olevan mallin näihin.. Joten pois vaan kaikki..  buck2 uglystupid2
tallennettu
Eileithyia
Astroholisti

Jebah

Profiili WWW
« Vastaus #211 : 14.03.2009 12:48:57 »

Tämä on aivan ihana väri: http://www.wiggoddess.com/images/16-22R.jpg

Ja tämä: http://www.wiggoddess.com/images/16-613R.jpg

Toivoisinpa että itselläkin olisi tuollaiset luonnostaan, mutta kun ei. Vihaan ruskeaa.  knuppel2 Tänään näin lapsen jolla oli kauniit valkoiset hiukset. Ajattelin vaan että toivottavasti löytää sitten isona toisen yhtä vaalean, blondithan tunnetusti ovat häviämässä sukupuuttoon..  Tongue
tallennettu
rhoda
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #212 : 14.03.2009 18:33:34 »

Elwyn: En aio tai edes voi ottaa värinpoitoa, sillä se on kiellettyä hennattuihin hiuksiin. Muutenkaan teolliset värit eivät hennauksen jälkeen tartu. Joten joudun siis kasvattamaan tämän ulos. Parhaiten se onnistuisi vetämällä kaikki pois vaan tai muutern joutuu odottamaan vuosikausia että nämä tästä kasvavat siihen pisteeseen että ne värjäytyneet osat voisi leikata pois.. Ja sitten pitäisi taas odottaa että hiukset kasvaa jonkun verran että voin leikata seuraavan suunnitteilla olevan mallin näihin.. Joten pois vaan kaikki..  buck2 uglystupid2

Hennaus, uh!

Tuon takia en ikuna ole kokeillut
(vaikka jos mitä experimenttejä on näissä pääkarvoissa ollut)
kun se on niin hankala ja herkkä..

Pari kertaa olen erehtynyt punaisiin hiuksiin
huomatakseni ettei sovi itselle:
Varsinkin keväällä,
kun auringonvalo on niin kirkas
että voimavärit imevät loputkin elonmerkit kalvakasta nassustani.

Punainen myös haalistuu yllättävän äkkiä
ja kun kyllästyy siihen ainaiseen kirkastamiseen ja tahtoo vaihtaa väriä,
niin sitäkään ei sitten saa hevillä kestovärinä pois (niinkuin ei mustaakaan)
ilman että pääkarvat menevät hampuksi.

Sen verran olen viisastunut että olen siirtynyt sävytteisiin:
Jos joku päivä ihastunkin omaan väriin (niin varmaan)
niin sen saan esiin muutamassa kuukaudessa/puolessa vuodessa
ilman sitä klanipää- tai kusenväristä naavatukkavaihetta.

tallennettu
rhoda
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #213 : 14.03.2009 19:30:48 »

^ haha okei.
Mutta juuri tuo "omalla vastuulla"
vähän kammoksuttaakin hiusasioissa..
tallennettu
Eileithyia
Astroholisti

Jebah

Profiili WWW
« Vastaus #214 : 15.03.2009 10:54:55 »

Olen taas kyllästynyt tähän omaan hiustyyliini. Mulle kelpaa kaksviikkoa yksi tyyli ja sitten saisi jo vaihtaa.. Haluaisin ehkä koettaa jotain vielä vähän lyhyempää mutta tiedä häntä sitten, sopisiko.
tallennettu
T-H
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #215 : 15.03.2009 10:57:44 »

Eileithyia: Leikkaa vaan kerralla ihan kunnon lyhyt, sähäkkä tyyli hiuksiisi. Wink
tallennettu

OINAS - pässinpää

* Nousu Neitsyt
* NativeAmerican Haukka
Eileithyia
Astroholisti

Jebah

Profiili WWW
« Vastaus #216 : 16.03.2009 10:33:35 »

Eileithyia: Leikkaa vaan kerralla ihan kunnon lyhyt, sähäkkä tyyli hiuksiisi. Wink

Nooookun, se ei välttis sovi (tai ainakaan se mitä nyt oon katellu) ja sopivuus on kaiken A ja O. Onhan se tälläkin hetkellä aika lyhkäinen, mutta jos saisi vielä vähän lyhyemmäksi. Nyt se on tämänmallinen http://www.hairstyletrends.org/wp-content/uploads/2008/12/short-20hair-20styles-small.jpg, mutta vähän erillä tavalla laitettu.

Tällä on samanmalliset kasvot kuin mulla: http://z.about.com/d/beauty/1/5/Z/g/prom16.JPG

Haluaisin jotain tällaista: http://i57.photobucket.com/albums/g212/lilgujugurl2120/zac_efron.jpg Mutta luulen että se ei oikein kovin hyvin passaa.

Tällaiset vois olla myös siistejä, jos vain passaisivat: http://images.mothertalkers.com/images/user/8/madonna_punk01.jpg

Hmm, tai tällainen, http://www.hairfinder.com/celebritypictures/scarlett-johansson-1.jpg tosin hiuksien pitäisi kasvaa hieman jos mielii tollasta pitkää takatukkaa mutta voishanse toimia ihan ilmankin..

tallennettu
Eileithyia
Astroholisti

Jebah

Profiili WWW
« Vastaus #217 : 18.03.2009 09:05:01 »

No nyt vaihtui hiustyyli, olin hiusmallina.. Enkä tule olemaan enää ikinä. Hiukset ovat nyt ihan urpon näköiset, malli on liian lyhkäinen (kun iiden oli pakko tehdä jotain jo ennesään lyhyelle mallilleni) sivulta ja etuhiukset ne sitten jätti pitkiksi. Tämä on melkein niinkuin polkka (jessus etä inhoan polkkaa) mutta ei sitten kuitenkaan ole. Tätä ei voi laittaa mitenkään, kun se on sen mallinen että kaikki näyttä typerältä.  knuppel2 Väri on ainakin tässä sähäkkä: Kirkas kirsikan punainen ja jossa jotain oranssia raitaa.. Väri on kiva mutta malli.. idiot2

No, tulipahan koitettua sitten tällaistakin.. Saisi nyt kasvaa tuo väri äkkiä ulos niin voisin aloittaa OPERAATIO TUHKAENKELIN, eli haluan sellaiset kirkkaan tuhkanvaaleat hiukset joita sitten pidän kiharalla.
tallennettu
Asterix
Vieras
« Vastaus #218 : 18.03.2009 22:04:14 »

Minulla jotenkin vaihtui imitsi ja hiukan persoonallisuus, kun vaihdoin tummat kutrini vaaleiksi. Grin Cheesy
Jotenkin olen nyt paljon flirtimpi ja enemmän joustavampi.
Tummana olin tiukempi ja periaattellisempi. Tongue
tallennettu
Artemis
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #219 : 19.03.2009 12:43:51 »

No nyt vaihtui hiustyyli, olin hiusmallina.. Enkä tule olemaan enää ikinä. Hiukset ovat nyt ihan urpon näköiset, malli on liian lyhkäinen (kun iiden oli pakko tehdä jotain jo ennesään lyhyelle mallilleni) sivulta ja etuhiukset ne sitten jätti pitkiksi. Tämä on melkein niinkuin polkka (jessus etä inhoan polkkaa) mutta ei sitten kuitenkaan ole. Tätä ei voi laittaa mitenkään, kun se on sen mallinen että kaikki näyttä typerältä.  knuppel2 Väri on ainakin tässä sähäkkä: Kirkas kirsikan punainen ja jossa jotain oranssia raitaa.. Väri on kiva mutta malli.. idiot2

No, tulipahan koitettua sitten tällaistakin.. Saisi nyt kasvaa tuo väri äkkiä ulos niin voisin aloittaa OPERAATIO TUHKAENKELIN, eli haluan sellaiset kirkkaan tuhkanvaaleat hiukset joita sitten pidän kiharalla.

Minulla on yleensä tuollainen tuhkaenkeli lookki mutta luonnonkiharaiseni ovat ihan liian vallattomat ollakseen nätit  Grin
Nyt minä kasvatan hiuksia, leikkasin ne syksyllä hyvin hyvin lyhyiksi. Ja tämä kasvatus on kamalaa, tällä hetkellä eivät mene vielä kiinni mutta sojottavat  Cool
tallennettu
rhoda
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #220 : 19.03.2009 13:35:26 »

Aah, eilen otin taas syvähoidon tukkaan,
ja johan kiiltelöö taas

Minusta on kiva puljata kaikkia hiusnaamioita yms hoito-uutteita päähän,
mutta lakat, kihartimet ja muu hiustenkidutus on jäänyt sitten kakara-iän..

Oikeastaan vois sävyttää taas tuossa viikonloppuna:
Tässä kevätauringossa vähemmän räikeäkin väri
pääsee ihan eri tavalla oikeuksiinsa..

« Viimeksi muokattu: 20.03.2009 16:02:25 kirjoittanut rhoda » tallennettu
Tiigris
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #221 : 09.05.2009 15:50:18 »

Hiusten kasvatus on tympivää.  Tongue Tuntuu että nämä eivät ole kasvaneet puolessa vuodessa yhtään, mutta olenkin ravannut parin kk:n välein kampaajalla leikkauttamassa mallia tasaisemmaksi....
Nyt on taas tällainen just sen pituinen että saa kiinni kun laittaa miljoona pinniä (ei mun juttuni), joten pidän auki ja näytän peikolta..

Tähän asti oon käyttänyt suoristusrautaa, mutta nyt ajattelin että jätän sen vaan juhlatilaisuuksiin ja totuttelen olemaan tällä kiharapäällä..... Ei tsiisus, oli hirveä kiire lähteä jonnekin ja hiukset olivat päättäneet mennä sellaiseen 50's lainekampaukseen itsestään.. Sellainen pitkälyhyt tukka siis kummallisilla kiharoilla..... Ja kaveri sanoi koulussa että hmmmn, sä näytät nyt vähän vanhanaikaiselta..  Grin

http://www.hairboutique.com/images/Fingerwaves200.jpg
« Viimeksi muokattu: 09.05.2009 15:57:23 kirjoittanut Tiigris » tallennettu
*Kide*
Astroholisti

oinas, asc jousimies

Profiili
« Vastaus #222 : 14.05.2009 07:41:15 »

Hiukset  Tongue
Miksi ne on nyt tapetilla... eilen murkun hiusongelmista farssi ja hermoromahdus  Grin Katsotaan nyt miten päin tullaan koulusta ja kaverien tuomio... ärsyttää tuo "laumasieluisuus"  Angry
Sanoin, jotta jos ei ala tuo kiukuttelu loppuun... pääsee kampaajalle vasta sitten, kun itse maksaa yms.
Käsittämätöntä pirstaamista...   crazy2

Omat hiukset saa väriä kampaajalla tästä edespäin. Arvatkaa kuka on alkanut harmaantuun? Tyvikasvu paljastaa tilanteen... mitä näitä vaalentaan, kun oma väri on paikoin vaaleampaa  Grin Saa kampaaja katsoa ja laittaa värit sinne missä tyvikasvu tarvii sitä...
 angel
tallennettu
Eileithyia
Astroholisti

Jebah

Profiili WWW
« Vastaus #223 : 15.05.2009 10:44:50 »

ja kävin nyt taas kampaajalla... Sotkivat taas kaiken. Perkule.. Turhan lyhkäiseksi meni. Aluksi kaikki sushui hyvin, kampaajani oli opiskelija mutta varmaotteinen ja ihan hyvä kampaaja. Aluksi hiukset olivatkin sopivan pituiset ja hän ajatteli viimeistellä kampauksen mutta eiköhän siihen pitänyt tulla vielä yksi toinen tantta sotkemaan kun se oli kuulemma "oppimistilanne" (kiitos tiedosta, olenkin elävä mannekiini!) ja sitten sen piti leikellä vielä näitä.  Angry Oikeesti.. Tämä on joku karma että kaikki menee aina mönkään kampaajilla..

Näytän ihan lesbolta sitä paitsi.
tallennettu
T-H
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #224 : 15.05.2009 11:41:14 »

Siis voiko olla noin hassun taukkeja parturi-kampaajia? Sössiit kerta toisensa jälkeen :Smiley
tallennettu

OINAS - pässinpää

* Nousu Neitsyt
* NativeAmerican Haukka
Sivuja: 1 ... 13 14 [15] 16 17 ... 23
  Tulostusversio  

Siirry: