En muista olenko kirjoittanut jo tähän ketjuun
Minulla on taas vaaleat hiukset. Niihin päädyn aina takaisin. Olin tuossa kuukausi sitten vielä ruskeapää mutta se "oma" väri houkutteli takaisin. Ja oma väri ei kuitenkaan ole blondi
mutta se tuntuu omalta.
Lapsena oli valkotukkainen mutta minullakin alkoi suomalainen maantieväri puskea esiin iän myötä.
Hiukseni ovat luonnonkiharat
Muiden mielestä ne ovat ihanat kikkurat mutta omasta mielestäni useimmiten rasittavat.
Olen aina pitänyt hiuksiani ohuina, mutta kampaajani mielestä minulla on poikkeuksellisen paljon hiuksia suomalaiseksi, tosin yksittäinen hius on ohut. Tiedä sitä sitten.. Elo tämän pehkon kanssa on ikuista kamppailua
Olen haaveillut kaljusta jo pitkään. Jonain päivänä sen toteutan. Kuulun niihin ihmisiin joka ei ole kiintynyt tukkaansa
Värjään niitä n. kerran vuodessa eri väriseksi. Viihdyn myös usein todella lyhyessä tukassa, sellaisessa parin sentin lookissa. Se on niin helppo ja kuulemma sopii minulle.
Nyt minulla on hiukset alle korvien, pörröiset.
SUOSITTELEN kaikille lättäpäille Paul Mitchellin tyvenkohottajaa! Sillä saa kaikista lättänimmistäkin hiuksista tuuhean näköiset, kuin leijonalla