Sivuja: 1 ... 15 16 [17] 18 19 ... 23
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Hiukset - värit - persoona - ?  (Luettu 188873 kertaa)
0 jäsentä ja 33 vierasta katselee tätä aihetta.
Fiona
Vieras
« Vastaus #240 : 30.07.2009 20:02:02 »

Minulla on keskiruskeat hiukset. Ne ovat piikkisuorat ja keskipitkät. Ne ovat myös aikamoisia "jouhia", kuin hevosella! Grin Mitä ne sitten kertovat minusta...taidan tosiaan olla aika "jäykkä" persoona. Hiukseni ovat myös helposti takkuuntuvat, niitä pitää harjata ihan hirmu kauan ennen kuin ovat selvät...taidan olla itse yhtä sekaisin kuin hiukseni? Grin No ei kai...

En ole muuten koskaan värjännyt tai edes raidoittanut hiuksiani.
tallennettu
Norna
Vieras
« Vastaus #241 : 30.07.2009 22:11:02 »

Heh, hiusten laatua voisikin miettiä astrologisesti.

Sukulaismies jolla todelliset jouhet ja leijonanharja on kuin onkin  askendentti aurinko leijonaaurinko  aspect_con  pluto 1. huoneessa ja ehkä tahdonvoimalla pidetään hiuksetkin päässä vaikka ikääkin on crazy2.

Meikällä  aurinko  oinas ja hiuksissa on aavistus punapigmenttiä, nykyään voimakkaampi Hennan ansiosta. Hiusten laatuun voisi vaikuttaa askendentti  kuu neitsyt, eli pehmeät ja taipuisat, "hieno" hiuslaatu, hieman luonnonkiharaa vaikka lainetta se lähinnä. Ei kyllä paksut, vaan perussuomalainen hento hius.

Ja Hennaa en heti vaihda pois, oon ihan in lööv nyt! Lisäksi musta tuntuu että hiukset ovat tulleet paksummiksi, wohoo. Puolisen vuotta värjännyt aktiivisesti  Smiley

tallennettu
T-H
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #242 : 31.07.2009 06:05:16 »

taidan olla itse yhtä sekaisin kuin hiukseni? Grin No ei kai...

Tää oli hauska lause, Fiona Cheesy

Mä leikkasin hiuksiani nyt pitkästä aikaa; ne ovat nyt puolipitkät. Hiukseni ovat oikeasti syvän punaruskeat ja tykkään kihartaa näitä hiuksiani välillä. Mulla on lyhyt otsis ja kiroan aika usein koska otsahiuksissani on hauska pyörre joka tykkää vinksottaa luonnollisesti. Ja TUULI on yleensä aikamoinen mun hiuksissa! Smiley Sävytän joskus antaamaan kiiltoa lisää poispeseytyvällä väriaineella. Joskus löytyy muutama musta jouhihius ja se on tehnyt mieli ottaa muistoksi Cheesy Olen  aurinko  oinas, mutta mitkä muut planeetat ja aspektit vois vaikuttaa hiuksiin?
tallennettu

OINAS - pässinpää

* Nousu Neitsyt
* NativeAmerican Haukka
Athene
Astro-nauttija

Profiili
« Vastaus #243 : 13.08.2009 21:05:15 »

Mustapa tuli tänään punapää!Värjäyksestä maksoin itseni kipeäksi,mutta uusi tyyli kannatti.
tallennettu

Aurinko vesimies
nousu/kuu kaksonen
Eileithyia
Astroholisti

Jebah

Profiili WWW
« Vastaus #244 : 14.08.2009 07:49:34 »

Punasesta puheenollen, sitä et sitten niin vaan saakkaan pois. Niin ja väri ja kiilto lakastuu äkkiä. Hittovie, se tumma väri lähti ihan keposesti mutta PUNANEN.. Siis ei vaan lähde, kolme värinpoistoo oon tehny ja muut hiukset on jo platinaa paitsi niistä punaisista kohdista jotka ovat edelleen oranssinkeltaiset. Nyt yritän taittaa sävyä hopeashamppoolla mutta sen vaan sanon että se on niin työn ja tuskan takana että parempi varmaan vaan kasvattaa ulos se saakutin väri..  crazy2
tallennettu
Athene
Astro-nauttija

Profiili
« Vastaus #245 : 18.08.2009 18:15:12 »

Punasesta puheenollen, sitä et sitten niin vaan saakkaan pois. Niin ja väri ja kiilto lakastuu äkkiä. Hittovie, se tumma väri lähti ihan keposesti mutta PUNANEN.. Siis ei vaan lähde, kolme värinpoistoo oon tehny ja muut hiukset on jo platinaa paitsi niistä punaisista kohdista jotka ovat edelleen oranssinkeltaiset. Nyt yritän taittaa sävyä hopeashamppoolla mutta sen vaan sanon että se on niin työn ja tuskan takana että parempi varmaan vaan kasvattaa ulos se saakutin väri..  crazy2

No juuri tuosta syystä en värjää itse vaan käyn kampaajalla.Mulla on ollut tää väri aikaisemminkin ylä-asteella ja kun laitoin takas vaaleaksi niin ei ollu mitään ongelmia.Kävin kosmetologilla joskus kolme vuotta sitten ja hänen mukaansa olen väreissä kevät.Itseasiassa valitsin tämän uuden hiusvärinkin kosmetologin ohjeiden perusteella.

Nyt kun vaihdoin hiusten väriä niin ongelmaksi muodostuu se,että minkä värisiä vaatteita voin värjätyn pään kanssa käyttää!
Jos laitan päälleni kirkkaan pinkin paidan on kokonaisuus todella pöljä!Sopisikohan esim. värikarttani mukainen vihreä punaisen pään kanssa?Musta ei käy mulle väreissä lainkaan,koska se tekee ihostani kalpean.Onko muita saman ongelman kanssa painiskelevia?
tallennettu

Aurinko vesimies
nousu/kuu kaksonen
Artemis
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #246 : 19.08.2009 06:29:47 »

En muista olenko kirjoittanut jo tähän ketjuun  Grin

Minulla on taas vaaleat hiukset. Niihin päädyn aina takaisin. Olin tuossa kuukausi sitten vielä ruskeapää mutta se "oma" väri houkutteli takaisin. Ja oma väri ei kuitenkaan ole blondi Wink mutta se tuntuu omalta.

Lapsena oli valkotukkainen mutta minullakin alkoi suomalainen maantieväri puskea esiin iän myötä.

Hiukseni ovat luonnonkiharat  Tongue Muiden mielestä ne ovat ihanat kikkurat mutta omasta mielestäni useimmiten rasittavat.
Olen aina pitänyt hiuksiani ohuina, mutta kampaajani mielestä minulla on poikkeuksellisen paljon hiuksia suomalaiseksi, tosin yksittäinen hius on ohut. Tiedä sitä sitten.. Elo tämän pehkon kanssa on ikuista kamppailua  Grin

Olen haaveillut kaljusta jo pitkään. Jonain päivänä sen toteutan. Kuulun niihin ihmisiin joka ei ole kiintynyt tukkaansa  Grin Värjään niitä n. kerran vuodessa eri väriseksi. Viihdyn myös usein todella lyhyessä tukassa, sellaisessa parin sentin lookissa. Se on niin helppo ja kuulemma sopii minulle.

Nyt minulla on hiukset alle korvien, pörröiset.

SUOSITTELEN kaikille lättäpäille Paul Mitchellin tyvenkohottajaa! Sillä saa kaikista lättänimmistäkin hiuksista tuuhean näköiset, kuin leijonalla  smitten
tallennettu
T-H
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #247 : 19.08.2009 07:45:43 »

Tässä yks päivä naureskelin ystäväni kanssa, että minkäköhän näköinen mä olisin jos värjäisin itteni vaaleahiuksiseksi. Ai kauheeta Grin

En ikinä värjää kyllä; tumma mikä tumma coolsmiley
tallennettu

OINAS - pässinpää

* Nousu Neitsyt
* NativeAmerican Haukka
Ave^^
Vieras
« Vastaus #248 : 25.08.2009 16:59:29 »

Heh. Nyt kun olen lueskellut kaikkia vaatemainoksia, olen huomannut että niillä malleilla on nykyään aivan samanväriset hiukset kuin mulla, sellaiset perusruskeat, ja vielä samalla lailla sekaisinkin.  Cheesy No, joka tapauksessa olen lopulta tullut siihen päätökseen, että hiukseni ovat kauniimmat näin värjäämättöminä, luomuna, niiden laatukin pysyy paksumpana.  Smiley
tallennettu
Asterix
Vieras
« Vastaus #249 : 02.09.2009 22:01:50 »

Minä vaihdoin hiustyyliä tänään! Cheesy
Pitkä prinsessa Madeleine-tukka sai kyytiä ja pätkäisin lyhyemmäksi
ja sävyä kirkastettiin!
Hiusmallina oli Gwen Stefani ja tämä video,
paitsi että minun hiukseni yltävät olkapäälle. Wink

http://www.youtube.com/watch?v=uIvNB3WnvFs&feature=channel

Minua ei varmaan Suomessa enään tunnistettaisi
-olin nimittäin totaali brunette sieltä lähtiessäni. Cheesy
tallennettu
tuonen joutsen
Astro-nauttija

aamunsäde

Profiili
« Vastaus #250 : 27.10.2009 00:30:50 »

lapsena mulla oli vaaleat hiukset ja olin surullinen koska ihailin äitini pitkiä tummanruskeita ja muita brunetteja...nyt aikuisena olen tullut enemmän brunetiksi mutta huomasin vaan että vaalea, (tai tumman vaalea, mikä se sitten onkaan, en tarkoita ihan täyttä blondia/vitivalkoista) vaan sopii mulle paremmin. Rial on tosi jees mutta...

tietääkö kukaan luonnonmukaisista vaalennuksista? koitin etsiä netistä mutta löytyy yleensä hennaa punaisena , ruskeana ja mustana...mutta onko olemassa mitään yrttiä mikä vaalentaisi, tai jotain kokemuksia aiheesta. muistaakseni kamomilla ja sitruuna omaa sellaisia vaikutuksia, mutta miten sais kasaan pöperön jolla saisi sellaisen syksyisen pellon värisen efektin...kokemuksia otetaan kiitollisena vastaan, tai ohjetta pöperön valmistamiseen...
tallennettu

*Kide*
Astroholisti

oinas, asc jousimies

Profiili
« Vastaus #251 : 27.10.2009 11:14:40 »

Ammoniakki...
eli pisut talteen ja jonkin aikaa anna seistä, sitten vain hulautat hiusten läpi  2funny

Lempeämpää olisi varmaan kamomilla, mutta se tuskin vaalentaa... korostaa vain valmiiksi vaaleiden hiusten sävyä kiillon kautta  idiot2
tallennettu
tuonen joutsen
Astro-nauttija

aamunsäde

Profiili
« Vastaus #252 : 27.10.2009 11:45:27 »

Ammoniakki...
eli pisut talteen ja jonkin aikaa anna seistä, sitten vain hulautat hiusten läpi  2funny

Lempeämpää olisi varmaan kamomilla, mutta se tuskin vaalentaa... korostaa vain valmiiksi vaaleiden hiusten sävyä kiillon kautta  idiot2

auts Grin jos joku muu tekisi sen puolestani ja voisin sulkea silmäni siltä totuudelta että se on omaa ****ni...

hmm..pitää kai ottaa selvää mistä esim ammoniakki noihin kaupan vaalennuksiin tulee, ja mitä ne sisältää muutenkin...

kai on sanottu, että esim raskauden aikana ei kannattaisi värjäillä hiuksia...

mutta pysympä sitten toistaiseksi rialissa
kerran kirjakauoassa selailin sellaista suomalaisen naisen tekemää kirjaa, jossa oli kerottu mitä kaikkea luonnosta löytyvistä kasveista voi tehdä, esim saippuaa yms, ja siellä taisi olla hiusten värjäyksestäkin tai jotain...harmi en vaan muista mikä kirja se oli.
« Viimeksi muokattu: 27.10.2009 12:18:55 kirjoittanut dawn » tallennettu

eppana
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #253 : 27.10.2009 12:46:30 »

Viikonloppuna mun jopa sentin pitkä tukka vaalennettiin. Kunnon blondi tulee vaan kampaamotököteillä ku toi punabigmentti pistää vastaan kunnolla. Nytkään ei tarvinu kun 3 kertaa värjätä että suurin keltisuus edes vähän hävis  Grin
tallennettu

"Optimisti pärjää helvetissäkin, pessimisti ei taivaassakaan"- vanha sanalasku.
tuonen joutsen
Astro-nauttija

aamunsäde

Profiili
« Vastaus #254 : 27.10.2009 13:50:44 »

en viitsi olla wikipedia oraakkeli vaikka se on niin kätevää..koitin etsiä tietoa ammoniakista, kaipa sekin on sitten jollain tasolla myös ympäristölle vaarallinen...toisaalta jos sitä on kaikkien elukoiden (mukaanluettuna ihmisten) pissassa, niin hmm....

http://www.dolceta.eu/suomi/Mod3/spip.php?article255

Ympäristölle vaaralliset aineet: Tällä merkillä varustettuja kemikaaleja käytetään harvoin kotona. Sen sijaan ne ovat tavallisempia maatiloilla tai teollisuudessa. Esimerkkinä ammoniakki. Vaarallisuuden arviointi perustuu lähinnä kolmeen tekijään: aineen välittömään myrkyllisyyteen vesieliöille, biologiseen hajoamisnopeuteen ja kertymistaipumukseen.

http://www.ketsu.net/htp/pm_valmiit/ammoniakki.htm

Esiintyminen ja käyttö
Ammoniakki on tärkeä lannoitetuotannon raaka-aine. Lannoitteisiin on arvioitu käy­tettävän 75-80 % ammoniakista. Muita käyttökohteita ovat kuitujen, muovienräjähtei­den ja eläinravinnon tuotanto, elintarviketeollisuuden ja muiden alojen kylmäkoneet, jäähallien kylmäjärjestelmät, kopiokoneet ym. Sen tuotantomäärä Euroopan Unionin alueella on yli 10 miljoonaa tonnia vuodessa. Altistumista voi tapahtua myös mm. putkistovuotojen ja kuljetusonnettomuuksien yhteydessä.

saa nyt nähdä annanko juurikasvun kasvaa...toisaalta jos nykymaailmassa jo jokatapauksessa tuotetaan paljon ammoniakkia vaikkapa kylmälaitteisiin...kaikillahan on jääkaapit, niin onkohan yhden blondauskerran myrkyllisyys siinä enää mikään tuntuva juttu.

en oikein löytänyt siitä, mikä hiusten vaalennukseen käytettävien aineiden osuus kaikesta tuosta kemikaalituotannosta on...
 mut ainakin tässä tuli ne aineosat...joten sitä itteeänhän siellä on mukana.mutta niinpä on ruoassa ja hienoissakin parfyymeissä on vaikka mitä ainetta joka ei kuulostakaan niin ihanalta luettuna.

http://juurikasvu.org/smf/index.php?PHPSESSID=6f0ca6e4256ac6d894bdaa17f9b91f47&topic=162.0

Vaalennukseen tarvitaan hapettavia aineita ja emästä. Hapettavat aineet luovuttavat happea ja emäs nopeuttaa hapen vapautumista.

Hapettavat aineosat voi tunnistaa tuotteen aineosaluettelosta seuraavilla nimillä:
- HYDROGEN PEROXIDE (suomeksi: vetyperoksidi)
- UREA PEROXIDE
- Kaikki PERSULFATE sanan sisältävät aineosat esim. Ammonium persulfate
- HYDROQUINONE

Vaalennusaineissa emäkset voi tunnistaa tuotteen aineosaluettelosta seuraavilla nimillä:
- Kaikki SILICATE sanan sisältävät aineosat
- AMMONIUM HYDROXIDE
- AMMONIA
- TRIETHANOLAMINE

ainakin aurinko vaalentaa jonkin verran...mutta sitä saa vaan kesällä tarpeeksi täällä. muistan kun olin nuorena kuukauden ulkomailla kesällä niin tukka vaaleni huomattavasti auringossa.
« Viimeksi muokattu: 27.10.2009 13:55:38 kirjoittanut dawn » tallennettu

Sivuja: 1 ... 15 16 [17] 18 19 ... 23
  Tulostusversio  

Siirry: