Sivuja: 1 ... 16 17 [18] 19 20 ... 23
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Hiukset - värit - persoona - ?  (Luettu 188770 kertaa)
0 jäsentä ja 2 vierasta katselee tätä aihetta.
Eileithyia
Astroholisti

Jebah

Profiili WWW
« Vastaus #255 : 27.10.2009 17:58:28 »

Punasesta puheenollen, sitä et sitten niin vaan saakkaan pois. Niin ja väri ja kiilto lakastuu äkkiä. Hittovie, se tumma väri lähti ihan keposesti mutta PUNANEN.. Siis ei vaan lähde, kolme värinpoistoo oon tehny ja muut hiukset on jo platinaa paitsi niistä punaisista kohdista jotka ovat edelleen oranssinkeltaiset. Nyt yritän taittaa sävyä hopeashamppoolla mutta sen vaan sanon että se on niin työn ja tuskan takana että parempi varmaan vaan kasvattaa ulos se saakutin väri..  crazy2

No juuri tuosta syystä en värjää itse vaan käyn kampaajalla.Mulla on ollut tää väri aikaisemminkin ylä-asteella ja kun laitoin takas vaaleaksi niin ei ollu mitään ongelmia.Kävin kosmetologilla joskus kolme vuotta sitten ja hänen mukaansa olen väreissä kevät.Itseasiassa valitsin tämän uuden hiusvärinkin kosmetologin ohjeiden perusteella.

Nyt kun vaihdoin hiusten väriä niin ongelmaksi muodostuu se,että minkä värisiä vaatteita voin värjätyn pään kanssa käyttää!
Jos laitan päälleni kirkkaan pinkin paidan on kokonaisuus todella pöljä!Sopisikohan esim. värikarttani mukainen vihreä punaisen pään kanssa?Musta ei käy mulle väreissä lainkaan,koska se tekee ihostani kalpean.Onko muita saman ongelman kanssa painiskelevia?

Siis vihreähän käy loistavasti punaisen kanssa koska ne ovat vissiin vastavärejä. Ja vihreän sävy tietty riippuu kuinka voimakas punainen väri on hiuksissa. Mitä naturaalimpi/hailakampi punainen sävy niin sitä voimakkaampaa vihreää ja toisinpäin - mitä voimakkaampi punainen niin sitä hailakkaampi vihreä. Näin valkkaisin ainaskin ite.
tallennettu
tuonen joutsen
Astro-nauttija

aamunsäde

Profiili
« Vastaus #256 : 27.10.2009 18:26:24 »

mietin samaa hetki sitten tumman ja vaalean hiusvärin ja yläosan vaatteen kanssa....vaaleat hiukset sopii tosi hyvin mustaan/tummaan, mut jos kuvittelee blondit hiukset ja vaikka vaaleanpunaisen paidan, niin saa olla tosi hyvät sävyt molemmissa ettei näytä ällöltä.

samoin jos on tummat hiukset, niin ne sopii tosi hyvin vaaleaan yläosaan, tuli mieleen ruskeat hiukset ja kermanvaalea, beige tai hennon pastellinen (jotain väriä) yläosa.

jos taas kuvittelee vaaleaihoisen blondin kokonaan kermanväriseen asuun niin siitä tulee helposti kermakakku. mutta ehkä sekin voi onnistua jos osaa tehdä sen tyylillä, näin hiljattain tummaihoisen naisen jolla oli ruskea iho, ruskeat hiukset ja täysin ruskeat vaatteet, kaikki jotenkin samaa sävyä, ja yllätyin miten hyvältä hän näytti :Smiley mutta hän oli osannut tehdä sen...
tallennettu

tuonen joutsen
Astro-nauttija

aamunsäde

Profiili
« Vastaus #257 : 05.11.2009 21:35:54 »

tukka sitten ruskeaksi 100% luonnonkestovärillä...tosi tyytyväinen lopputulokseen. kasviväri, toisin kuin synteettinen väri tulee hiuksen pinnalle, ja se tekee hiukset paksumman tuntuiseksi, kuten henna, mutta ilman punaväriä.sai lisäksi lisätuuheutta ja myrkyt ei päätä kirvelleet...merkki oli 'Sante' jos jotain kiinnostaa. ei ollut tosin tarkoitus markkinoida mitään...

mulla on se kokemus ollut että teolliset kestovärit tekee hiukset ohuemman tuntuiseksi (paitsi värinpoisto joka 'räjäyttää' hiuksen rakenteen)...

luulenpa että pääsin nyt lopullisesti eroon ammoniakista ja urea peroksidista Grin 15 vuotta myrkkyvärjäilyä oli mulle riittävä.
tallennettu

tuonen joutsen
Astro-nauttija

aamunsäde

Profiili
« Vastaus #258 : 05.11.2009 21:47:35 »

kannattaa kokeilla, se oli täysin luomu merkki, mutta sitten oli tarjolla osittain kasvipohjaisia muita merkkejä. niin tarkoitin että mun kokemuksissa värinpoisto ikäänkuin paksuntaa, jos sen tekee kerran..se jotenkin avaa ja räjäyttää hiuksen ...mutta useasti tehdyt värinpoistot kyllä kuluttaa ja ohentaa. ja varsinkin ne värilliset värit tuntuvat tosiaan ohentavan.

surullista se ohennusvaikutus. no, sen hinnan saa maksaa tyylikokeiluista...itse kukin. :Smiley
tallennettu

tuonen joutsen
Astro-nauttija

aamunsäde

Profiili
« Vastaus #259 : 05.11.2009 22:25:12 »

Kaulakoru:

Lainaus
Joo, sanoin sen tyttärelle mutta kun ei niin ei ja nyt värjäsi blondinsa takaisin kun punainen väri ei millään pysynyt hänen hiuksissaan

Nuoruus :Smiley :Smiley Wink se voi mennä ohi ajan kanssa.....tai voi olla menemättä. siis se värjäilyinnostus.

noh...onneksi on kampaajien ammattikunta tekemään niitä temppuja mihin kotivärjääjä ei kykene....

mutta joo, sen muuttumattoman tosiasian sitten löysin ainakin että luomuvaalennusta ei ole olemassa. ehkä maailmassa tallaa vielä muutama aito blondi...muuten noista väripakkauksista tulee sellainen vaikutelma, että niiden valmistajamaissa luokitellaan blondiksi se jota minä olisin tottunut pitämään vaaleanruskeana....ja se mitä minä pitäisin keskiruskeana on niissä vaaleanruskea jne...varmaan kulttuurisidonnainen juttu. pohjoismaalainen pitää blondina vaan valkotukkaista, mutta etelämaalainen meikäläistä vaaleanruskeaa...

nyt kun mun katsantokanta on ajan kuluessa muuttunut, niin voin rehellisesti sanoa, että se 'maantienväri' on mun mielestä kaunis...etenkin silloin kun hiuksissa on tuuheutta.

Joku aika sitten oli julkkiksilla sellainen muoti, jolloin vaikutti siltä kun sellaisetkin julkkikset/pop tähdet joilla oli luonnostaan voimakkaat värit, värjäili hiuksiaan 'maantienvärisiksi'....tosin en kovin paljon seuraa julkkismaailmaa, mutta tein vain huomion...

edit. aika jännä tuo, että toiset kokee hiusten paksuuntuvan ja toiset ohentuvan värjäyksestä :Smiley ehkä on siis tosiaan olemassa eri tavoin reagoivia hiuslaatuja niin kuin on ihojakin...niin, miksei olisi :Smiley
« Viimeksi muokattu: 05.11.2009 22:37:55 kirjoittanut Desirae Diesirae » tallennettu

Eileithyia
Astroholisti

Jebah

Profiili WWW
« Vastaus #260 : 10.11.2009 15:52:07 »

No siis aluksihan huikset turpoaa kun ne värjää (ne imee vissii sitä väriä), mutta kun se väri sitten kuluu niin kyllä ne hiuksetkin siitä latistuu. Ite nyt kattelen tuota keltasuuden alta puskevaa maantienruskeata ja sehän onkin oikeastaan aika kiva väri. Ei niin ruma kuin muistelin. Tommonen keskimaantien ruskea, kansainvälisillä standarteilla "medium blonde".

Tein kolme värinpoistoa ja punainen se ei vaa lähteny. Kellertää vaan, en enää nyt tee noille yhtään mitään vaan annan kasvaa ja leikkaan pois sitten tuon kaiken keltaisuuden, ei sitä ole enää kuin noin 5cm jäljellä. Hiukset saavat kylläkin kasvaa ihan kivasti, ainaskin 10cm että saan haluamani mallin hiuksiin ja samalla leikattua kaiken keltaisuuden.
tallennettu
tuonen joutsen
Astro-nauttija

aamunsäde

Profiili
« Vastaus #261 : 10.11.2009 20:44:29 »

vielä kehun sitä kasviväriä, tuntuu että mulla on nyt paras tukka mitä mulla on koskaan ollut. tosin se paksuntava vaikutus lieveni hieman pesujen mukana, mutta tuota voisi käyttää uudelleen, kun se ei kirvele ja polta päänahkaa. sopii sellaisille jotka etsii villiä pehkoa, mutta ei sitten välttämättä sellaisille jotaka hakee sileätä, suoraa, graafista mallia. ensin tuntui että hiukset paksuuntui melkein puolella ja olin ihan innoissani omasta tukastani crazy2

jos sanonta 'tukka hyvin, kaikki hyvin' pitäisi paikkansa niin hienoa, mutta valitettavasti se nyt on vaan tukka eikä sinänsä muuta mitään muuta elämässä, johon haluaisi jotain muutosta :Smiley mutta jos pienistä asioista iloitsee...

lehtihyllyn ohi kävellessäni huomasin että ainakin Evita nimisessä lehdessä oli maantienväriset pitkät hiukset omaava malli kannessa, samoin myös toisessa muotilehdessä jonka nimeä en muista, oisiko ollut Trendi...maantienväri ei ole kadonnut minnekään. Wink

tallennettu

Ave^^
Vieras
« Vastaus #262 : 10.11.2009 21:19:40 »

lehtihyllyn ohi kävellessäni huomasin että ainakin Evita nimisessä lehdessä oli maantienväriset pitkät hiukset omaava malli kannessa, samoin myös toisessa muotilehdessä jonka nimeä en muista, oisiko ollut Trendi...maantienväri ei ole kadonnut minnekään. Wink

Se on tuntunut nyt tulevan takaisin. Pari vuotta sitten tais olla muotia kadottaa se oma väri jonnekin. Ja kyllä hiukset on kauniit silloin kun on hyvinvoivat, myös nuo maantienharmaat.  Smiley Oikeastaan, värjätessä on vaan niin turhauttavaa kun juurikasvua tulee heti, ja mikään muu ei kyllä ole rumempaa kuin se.  Tongue Itsellänikin on nyt pitkään ollut oma väri takasin tukassa ja olen tyytyväinen, tykkään leikkiä kampauksilla ja kiharoilla, ja pituus on semmonen mistä en luovu.  Cheesy Mutta olen nyt huomannut, että mulle tulee ihan luonnostaan pientä raitaa tohon väriin, auringon haalistamana tai jotenkin. Eli siis luomunakin tuo väri on eloisa.  Smiley
tallennettu
tuonen joutsen
Astro-nauttija

aamunsäde

Profiili
« Vastaus #263 : 11.11.2009 15:59:26 »

Komppaan tuota, hyvinvoivat hiukset on kauniit oli ne mitä väriä tahansa...ja, juurikasvu on ankea ilmiö. jossain tapauksessa se voi näyttää jopa kivalta, kun juurikasvu on tummempi kuin värjäys, mutta siinäkin jotenkin pitää ne sävyt sopia, ei ehkä niin että ihan platinavaalea ja tumma juurikasvu. Sinkkuelämän Carrie on minusta esimerkki siitä milloin juurikasvu voi olla ihan kivan näköinen. tosin itselleni en enää sitä halua...ja, pituutta vaan antaa tulla lisää niin paljon kuin tulee.

Tuossa kasvivärissä oli mulle ainakin se kiva ominaisuus, että se teki hiuksista tottelevaisemmat, ikään kuin niissä olisi ollut muotoilutuotetta. Jos pitää hiuksia päivän kieputetulla nutturalla ja avasi ne, niin sai suhteellisen kestävät kiharat ilman mitään ainetta, vähän tähän tyyliin.

http://glaadblog.org/wp-content/uploads/2008/09/elina_makeover.jpg

hiusten väri ei kaiketi kaikilla ole mikään vakio. mullakin lapsena kullanvaaleat, teininä ns.maantienvaaleat ja näköjään nyt aikuisena alkaa olla suhteellisen 'oikeat' ruskeat (miten se sitten määriteltiinkään. teininä varsinkin minua suretti se kun en ollut 'afro-amerikkalaisen' näköinen (mustat hiukset, suuret silmät,korkealle kaartuvat kulmakarvat ja suuret täyteläiset huulet etc) , mutta nyt olen tullut jo pitkän matkan siitä etten ole enää rasisti itseäni kohtaan. :Smiley

ainakin mulla se paras tyyli löytyy läheltä sitä mitä luonnostaan on.
tallennettu

Norna
Vieras
« Vastaus #264 : 11.11.2009 16:09:22 »

Varmaan suurin osa naisista värjää hiuksiaan nykyään, ehkä siksi niistä normiväreistä kuten maantienruskea tuleekin haluttuja koska ne on paljon harvinaisempia Cheesy. Oma väri on siis aika tummanruskea, mielelläni kirkastan sitä tai kuten nyt olen tehnyt niin hennaan. Tosin taas alkaa kyllästyttää punapäänäkin olo.
tallennettu
tuonen joutsen
Astro-nauttija

aamunsäde

Profiili
« Vastaus #265 : 11.11.2009 16:20:42 »

Mulla on vaaleat hiukset luonnostaan ja näyttäisin melko valjulta (eli oman persoonan vastaiselta) mikäli jättäisin fledan värjäämättä ja laittamatta Grin

Ihmisellä pitäisi olla luonnostaan nappi jota painamalla vaihtuisi esim. hiusten väri, pituus, silmien väri ja ruumiinrakenne. Joukossa mielellään mahdollisimman luonnottomia värejä kuten sinivihreä (hiukset) ja violetti (silmät). Afro
Plus robokäsi (ruumiinrakenne) ja hiustenpituus mallia maata hipova Cool

hih Wink mutta eikös muutenkin sun maku elokuvissa sun muissa ollut jotenkin futuristinen, (mikäli oikein olen käsittänyt)..niin siitenhän se on ihan eri juttu, jos oma tyyli on 'scifi'...

voi olla että joku muu taas ottaisi mielellään sen sinun valjuna pitämän värin :Smiley

oishan se jännää jos voisi designata oman kehonsa ihan täysin...mutta vielä ei olla niin jumalamaisella asteella. mutta mistä sitä tietää että jos ihmiset joskus on...en vaan usko että ihan vielä, vaikuttaa että mikäli ihmisillä olisi teknisesti vastaavat taidot niin henkistä kypsyyttä niiden käyttämiseen oikein ei välttämättä löytyis...jotkut käyttäisi kuitenkin aikansa tuottamaan vaikka millaisia mutantteja crazy2
tallennettu

tuonen joutsen
Astro-nauttija

aamunsäde

Profiili
« Vastaus #266 : 11.11.2009 21:30:41 »

Nuo kuvan hiukset on kauniin väriset mutta ymmärrettävää että ne ei oikein sopisi sellaiseen tyyliin joka edellyttää ihan muuta...

minäkin tykkään matrix tyylistä vaikka en itselleni...mutta muilla...Neon ja Trinityn rakkauskohtaus ja ne heimotanssit oli muuten aika  Cool ja muutenkin käsikirjoituksellisesti hieno teos...myös toteutuksellisesti. ihailen sitä älyä joka tuotti sen kässärin Smiley saksikäsi on suloinen....

nyt on vaikeat tehtävät suoritettu, drinkki ja katsomaan hattumiesten keikkakuvia smitten

ai kuinka osaa arvostaa hetken mahdollisuutta aivojen lepoon ja lepuutan niitä mieluusti nahkahousuissa Grin hmm, kuulostin ehkä hieman (tietyn tyylisuunnan) gay-mieheltä Grin
« Viimeksi muokattu: 11.11.2009 21:32:34 kirjoittanut Desirae Diesirae » tallennettu

sangviinikko
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #267 : 06.12.2009 19:45:03 »

Hiukset ovat pitkät ja punaiset.
Oma väri on jotain mitä en edes muista, tai halua muistaa.
Luultavasti keskivaaleat...

Punainen istuu paremmin tähän pärstään.
tallennettu

"Det finns en särskild plats i helvetet för kvinnor som inte hjälper varandra"
body electric
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #268 : 13.01.2010 00:36:00 »

Mulla oli vielä viime kesänä lapaluihin asti pitkät hiukset ja tulin hullu leikkauttaneeks ne hiukan olkapäitä lyhyemmiks, no nyt ne on taas kasvanu mut kyl menee kesään 2011 ennen ku ne on kunnolla pitkät, hyvä jos edes sillon, stressikin on aiheuttanu sen ettei tukka oo enää yhtä kiiltävä ja paksu, tällaset hiukset haluisin ku kuvan naisella -
tallennettu

.
Eileithyia
Astroholisti

Jebah

Profiili WWW
« Vastaus #269 : 13.01.2010 10:31:45 »

Minä odottelen edelleen että hiukset kasvais niin pitkiksi että saisin leikattua nuo keltaiset latvat.. Ja nyt mua vaan huvittaa vetää pää mustaksi pinkkein raidoin.  Tongue Mutta: a) Tuota keltasta osaa tuskin saa mustaksi ja b) kyllästyisin siihen heti kuitenkin.

Huoh. Mun pitäs saada vaihtaa hiustyylejä kuin alushousuja.  uglystupid2
tallennettu
Sivuja: 1 ... 16 17 [18] 19 20 ... 23
  Tulostusversio  

Siirry: