TaruMaru
Kohtuuastroilija
|
|
« Vastaus #270 : 13.01.2010 10:59:18 » |
|
Aivan mainiota, olen huomenna menossa parturiin ja ihan vahingossa tuli selattua tätä palstaa. Osui vain silmiin. Olin pohtinu, että mitä uudistusta mä tälle päälleni teen, kun jotenkin se ei ole juuri mua nyt, mutta en oikein tienny, mikä sitten lopulta ois mua.
No nuo muutama kuva tuossa ensimmäisillä sivuillani välehti heti. Mähän olen tällä hetkellä liian tumma. Olen aina ollu vähä vaaleampi, punapää kuitenkin, mutta tällä hetkellä väri on sellainen tumman ruskehtavan punertava. No nyt löytyi mun väri. Haluankin sellaisen kullan kuparin punaisen.
Kiitoksia!
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
TaruMaru
Kohtuuastroilija
|
|
« Vastaus #271 : 13.01.2010 13:01:10 » |
|
Saahan nuita värejä tietty vaihdettua kuin sukkia, mutta se miltä ne hiukset sen jälkeen näyttää.. ei välttämättä ole sitä mitä toivoi. Voi olla aika kuluttavaa, ainakin jos blondaa. Mutta suosittelen niitä hoitovärejä, joita myydään kampaamoissa. Niistä saa tosi hyvän värin, hoitaa hiuksia samalla ja jos tykkää vaihtaa väriä, kuin sukkia, niin saapahan ainaki olla joka toinen kuukausi eri värinen. Väri kestää pesussa noin 6-8 kertaa ja on vain hoitava, ei kuluta hiuksia! Eikä muute jää jokaiseen pipoon tms. kuten kevytsävytteillä saattaa olla tapana
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
epona
Vieras
|
|
« Vastaus #272 : 13.01.2010 18:11:34 » |
|
Kertooko hiukset jotain persoonastakin? Jos - niin mitä se kertoo, jos on 5 mm siili? Siis muutakin kun sitä, että hiukset ovat lähteneet. Oli hurjan rankka juttu joutua luopumaan niin rakkaista koristeista kuin omat hiukset. Minulla oli siis sen verran hiustenlähtöä, jotta päätin, että NYT saa lähteä loputkin. Vaikka tähän on jo tottunut - kaipaan pidempiä hiuksia. Ei jaksaisi olla silmätikkuna kaikkialla.. Noh - yritän pysyä optimistisena. Kyllä ne kasvavat vielä takaisin. /A
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
mc82
|
|
« Vastaus #273 : 14.01.2010 16:08:44 » |
|
Mulla on hiusmalli pysynyt pitkään vakiona, eli semmoinen lyhyen/puolipitkän rajamailta. Kun en koe itseäni pitkähiuksiseksi ja toisaalta mun hyvin hento (suomalainen ) hiuslaatu takkuuntuu hyvin helposti ja rispaantuu. Siksi mun hiukset ovat pysyneet suunnilleen vakiopituudessa jo 5 vuotta Väri vaihtelee useammin. Viime viikolla otin hiuksiin tummanruskean pohjan ja violetteja raitoja - ihana Perusväri on enempi vaalean suunnalla, joten tumma tuntuu vaihteeksi tosi hyvältä Tää tumma pohjaväri on kuulemma semi-kestoväri. Tai siis, on kestoväri, mutta väri on kevytvärimäiseen tapaan hiukan läpikuultava, joten kontrasti ei ole ihan järkky (on kyllä voimakas) mun vaaleaa ihoa vasten
|
|
|
tallennettu
|
Aurinko 10-Merkurius 11-Venus 11-Uranus 10-Neptunus 11-Pallas 10-Ceres 11 Jousimies Kuu 7 Leijona Mars 1-Juno 1-Lilith 1 Kauris Jupiter 9-Saturnus 8 Skorpioni Pluto 8 Vaaka Chiron 3 Härkä Vesta 1 Vesimies Vertex 7-PF 7 Neitsyt Noususolmu 6 Rapu AC Kauris (DC Rapu) MC Jousimies (IC Kaksonen
|
|
|
*Kide*
|
|
« Vastaus #274 : 20.01.2010 10:11:57 » |
|
Heissan! Hietän tämän tänne, kun ei uutta moisen takia viitsi aloitella... Pieni gallup Minkälainen hiusväri sopis *Kiteelle*? Toki tyyliäkin saa ehdotella, mutta aikas mieltynyt olen pidempiin haiveniini... : Jotakin tälle pitää tapahtua, ei tykkää...
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Eileithyia
|
|
« Vastaus #275 : 20.01.2010 15:01:43 » |
|
Heissan! Hietän tämän tänne, kun ei uutta moisen takia viitsi aloitella... Pieni gallup Minkälainen hiusväri sopis *Kiteelle*? Toki tyyliäkin saa ehdotella, mutta aikas mieltynyt olen pidempiin haiveniini... : Jotakin tälle pitää tapahtua, ei tykkää... PÄLVIKALJU! Oli ihan pakko..
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
*Kide*
|
|
« Vastaus #276 : 21.01.2010 10:00:16 » |
|
Eileithyia Arvaa... olen ollut melkein kalju ja pitkään, lisäksi eilen olin taas valmis leikkaan vaikka kaikki pois Sen verran sapetti olla aina saman näköinen ja plääähh Elwyn, kiitos Nuo shokki jutut saattaavat olla edessä, kun pääsen vauhtiin... Platinablondina ollaan oltu pari vuosikymmentä pääsääntöisesti. Nyt sain veikeän toispuoleisen hiusraja raidan... voiko noin sanoa... no, anyway suhteellisen tummalla sävyllä, mutta kylmällä. Toiselta puolelta kun katselee olen aika tumma tipu ja toiselta puolelta, edelleen blondi Mutta ihan mielikuvaa kyselinkin, miltä "kuulostan" :
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
epona
Vieras
|
|
« Vastaus #277 : 21.01.2010 13:50:48 » |
|
God - I miss my hair.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
epona
Vieras
|
|
« Vastaus #278 : 21.01.2010 18:34:08 » |
|
Heh. Eih.. Itseasiassa ne lähti hitaammalla aikavälillä. Eli reilu vuos sitten alkoi hiustenlähtö - marraskuussa viimen ajelin kaljuksi (siis ihan päätä myöten). Nyt on tällainen parin mm siili. Hieman erilaista naisen elämää tämä.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
epona
Vieras
|
|
« Vastaus #279 : 22.01.2010 16:02:55 » |
|
"Voi harmi" kuulostaa aina yhtä empaattiselta hymiön yhteydessä Joo - mäkin toivon. Tai niin olen päättänyt. Kai ne - ajan kanssa. Nyt kyllä tuntuu siltä, että ei ole mitään muuta vaihtoehtoa kuin pitää nämä ihan parin mm. mittaisena. Näyttää nim. naisen päässä niin typerältä kun siili pikkasen kasvaa, harvempana kuin kamman piikit. Toisaalta - minulle oli syntymästä suotu aika tuuheat hiuket, joten kaikki pitää aina suhteellistaa. Tämä on myös opettanut minulle paljon. Kauneus ei tule ulkoisista asioista vaan sisältäpäin. Kaikkea aikansa.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
body electric
|
|
« Vastaus #280 : 23.01.2010 22:43:30 » |
|
Saahan nuita värejä tietty vaihdettua kuin sukkia, mutta se miltä ne hiukset sen jälkeen näyttää.. ei välttämättä ole sitä mitä toivoi. Voi olla aika kuluttavaa, ainakin jos blondaa. Mutta suosittelen niitä hoitovärejä, joita myydään kampaamoissa. Niistä saa tosi hyvän värin, hoitaa hiuksia samalla ja jos tykkää vaihtaa väriä, kuin sukkia, niin saapahan ainaki olla joka toinen kuukausi eri värinen. Väri kestää pesussa noin 6-8 kertaa ja on vain hoitava, ei kuluta hiuksia! Eikä muute jää jokaiseen pipoon tms. kuten kevytsävytteillä saattaa olla tapana Kyllä ne kevytväritkin kerrostuu hiuksiin, ei kannata ainakaan vetää sitä väriä pituuksiin ja latvoihin asti - vaikka kampaaja miten mainostais että ne vain hoitaa - kaikissa kevytväreissä on mukana yleensä n. 2-prosenttinen peroksidi ja sitä väriaineen PPD:tä (vai mikä se oli), jatkuvassa käytössä se voi allergisoida ihan niinku kestovärienkin sama aine - kevyt- ja kestoväreissä on vaan se ero että peroksidipitoisuus on kestoissa suurempi. Jos haluaa että hiukset voi oikein hyvin niin sitä väriä pitäs laittaa kerran kuussa vaan sinne tyveen, korkeintaan viimeset 5 min. vetää pituuksiin. Tosin kampaamosarjojen kevytvärit on laadukkaampia ja hellävarasempia ku markettien. Ite olen kokenu ne vähän turhauttavina kun ne tarttuu niin huonosti terveeseen tyveen ja lähtee aina heti pesuissa haalenemaan.
|
|
|
tallennettu
|
.
|
|
|
body electric
|
|
« Vastaus #281 : 23.01.2010 22:49:48 » |
|
God - I miss my hair. Oletko kokeillut syödä Biotin Forte-nimistä puristetta? Sillä on moni onnistunu kasvattamaan lyhyet hiuksensa huomattavasti normaalia nopeemmin pidemmiks, monet joilla normaali kasvuvauhti on 1 sentti kuussa kehuu että tukka alkaa kasvamaan 2 senttiä kuukaudessa; puristeet sisältää biotiinia, sinkkiä ja metioniinia, ja pitäis olla ihan turvallinen valmiste. Ed.m. tuotetta olen kuullu eniten kehuttavan; lisäks kehuja on saanu MSM-rikkipuristeet, Priorin ja erilaiset Piimax+ Kalkki +D-valmisteet. Ravinnon pitäis olla eläinproteiinipitoista; kalaa, kanaa, kananmunia ja tietenki runsaasti vihanneksia ja marjoja, ja myöstä myös monivitamiinipillerit. Pesun jälkeen hiero aina päänahkaa.
|
|
|
tallennettu
|
.
|
|
|
epona
Vieras
|
|
« Vastaus #282 : 27.01.2010 15:07:10 » |
|
Oletko kokeillut syödä Biotin Forte-nimistä puristetta? Sillä on moni onnistunu kasvattamaan lyhyet hiuksensa huomattavasti normaalia nopeemmin pidemmiks, monet joilla normaali kasvuvauhti on 1 sentti kuussa kehuu että tukka alkaa kasvamaan 2 senttiä kuukaudessa; puristeet sisältää biotiinia, sinkkiä ja metioniinia, ja pitäis olla ihan turvallinen valmiste.
Ed.m. tuotetta olen kuullu eniten kehuttavan; lisäks kehuja on saanu MSM-rikkipuristeet, Priorin ja erilaiset Piimax+ Kalkki +D-valmisteet.
Ravinnon pitäis olla eläinproteiinipitoista; kalaa, kanaa, kananmunia ja tietenki runsaasti vihanneksia ja marjoja, ja myöstä myös monivitamiinipillerit.
Pesun jälkeen hiero aina päänahkaa.
Body electric. Kiitoksia vinkeistä.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
*Kide*
|
|
« Vastaus #283 : 16.02.2010 09:13:19 » |
|
Tämähän jäi... No, nyt ei ole enään täysblondi. Osa päästä on suhteellisen tummalla hiusraja raidalla komistettu Tykkää, vaikka lapset ei tykännytkään
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Eileithyia
|
|
« Vastaus #284 : 16.02.2010 15:18:59 » |
|
Kävin kampaajalla taas. Minulla oli mukanani hiusmallilehti josta näytin millaiset hiukset haluan. Kampaaja piti kuvaa nenänsä edessä koko ajan ja silti onnistui sössimään ("Oho, hups.." Ei varmaan kukaan halua kuulla kampaajansa suusta jonka leikeltävänä on). Eipä taaskaan tullut sellaista kuin halusin.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|