Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Lääketieteen perusteet, missä opiskella?  (Luettu 3954 kertaa)
0 jäsentä ja 4 vierasta katselee tätä aihetta.
Freelancer
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 82



Profiili
« : 21.11.2008 00:22:27 »

Heips,

Onko kenelläkään ideoita tai ajatuksia missä lääketieteen perusteet voisi kätevästi tai edullisesti opiskella oman työn ohessa? Olen kuullut verkko-opiskelusta mutta en ainakaan netistä löytänyt?

Kyse olis siitä 200 opistopisteen paketista joita luontaishoitojen opiskelijat (esim. vyöhyketerapia) opiskelevat saadakseen ns loppupaperit.

Tampereelta löytyy kyllä jokunen kouluttaja mutta aika tyyristä, muutaman kurssin pumtsi (johon kuuluu anatomia 1 ja 2, ravitsemus, luontaislääketiede, kansanterveystyön perusteet yms.) maksaa lähes 2000€.

Free
tallennettu

~~~ paras mitä voi rukoilla on, että tapahtuu mikä tapahtuu - sanoo eräs Kreikkalainen tietäjä ~~~~
Brida
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 298


" Elän tässä ja nyt, täynnä elinvoimaa "


Profiili
« Vastaus #1 : 21.11.2008 11:17:48 »

Mun tietääkseni avoimessa yliopistossa voi.

 Smiley
tallennettu

May your day be uplifted
filled with sunshine and warmth
the shining rainbows of hope
the white clouds of dreams
the gentle softness of breeze
the sweet smell of fresh air.

May your day be uplifted
from start to end
filled with joy and happiness
untroubled and serene.

May your day be
May
Supermoderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 1469



Profiili WWW
« Vastaus #2 : 21.11.2008 21:17:20 »

Tampereen ammattiopistossa on ollut jo vuosia yhden lukuvuoden (syksystä kevääseen) kestävä terveydenhoidon peruskoulutus. Se on räätälöity nimenomaan vaihtoehtohoitojen pariin hakeutuville oppiaineina mm. anatomia ja fysiologia, psykologia ja tautioppi. Kävin sen itse pari talvea sitten ja voin suositella lämpimästi. Porukka oli ihanaa, samoin opettajat, hinta oli hyvin kohtuullinen (muistaakseni noin 300 euroa) ja opetus erittäin asiantuntevaa. Ainakin toissa talvena opetus oli kerran viikossa, tiistai-iltaisin klo 16-20.30.

Kysypä siis koululta! Tosin tämän vuoden kurssi taitaa olla jo niin pitkällä, että aloitus ja muiden kiinni saaminen on myöhäistä, mutta ensi syksyä ajatellen varmasti harkinnan arvoinen vaihtoehto!
tallennettu

Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: