Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Mars, Aurinko ja Merkurius Jousimiehessä  (Luettu 5526 kertaa)
0 jäsentä ja 6 vierasta katselee tätä aihetta.
kimo
Kanta-astroilija

Profiili
« : 24.11.2008 19:24:31 »

Kolmen kimppakiva on siirtynyt jousimieheen ja lähinnä Mars asioita olen tänään pohtinut.

Mulla on syntymäkartalla
 mars 29 astetta  skorpioni
 askendenttijousimies
 neptunusjousimies
 kuunsolmu 10  jousimies
 merkurius 12  jousimies
 aurinko 17  jousimies
 venus 26   jousimies
 vesta 27  jousimies

Mitä noista tulevista yhtymistä ajatella?
Itse mieltäisin yhtymän positiiviseksi, mutta onko se aina sitä?

Mars antaa energiaa, ehkä liikaakin, sotaisaa, yritys hyvä menee vähän "yli"? "Minä itse" -jousimies,  askendentti, 1. huone. Merkurius avaa suun ja pistää sormet naputtelemaan?

Samaan aikaan   saturnus neliöi  aurinko  merkurius  venus
Tämäkö jarruttaa hyvältä vaikuttavia aloituksia?
Minäkeskeinen kuukausi kuitenkin tulossa, ehkä Saturnus on vaan tässä tilanteessa paikallaan!

Mitä ajatuksia tämä herättää teissä kokeneimmissa astroilijoissa?  idiot2
tallennettu
nikki
Astroholisti

Profiili WWW
« Vastaus #1 : 26.11.2008 23:36:36 »

sullahan on nyt tr  mars aspect_con askendentti,
miltäs tuntuu?
sitten kun se on aspektista asteen yli niin tiijät mitä se teki

itellä vasta oli tuo  mars askendentti jousimies ja tuntui että pää halkee,
ohimot jyskytti,
ei niinkään päänsärkyä tai migreeniä mitä tuo vois tuoda tullessaan,
vaan niinku aivot ei mahtuis pääkoppaan,
samaan aikaan kylläkin tr  chiron aspect_opp mars leijona vaikuttamassa asiaan,
toimintaa tämä on lisännyt ja olen ollut enemmän esillä,
sain tentin läpi,
ja värjäsin kuontaloani,
enkä onneks liukastellut Kaisan kaljamilla
tallennettu
Corvus Leonis
Astroholisti

Kaikkien sisällä on jokainen meistä.

Profiili
« Vastaus #2 : 27.11.2008 05:19:03 »

Pentele kun nuo kaikki opponoivat parhaillaan  chiron Undecided
tallennettu
Ajatus
Astroholisti

Linnunradan liftari

Profiili
« Vastaus #3 : 27.11.2008 13:27:58 »

Mulla kolmikko seikkailee tyyliinsä sopivasti 9. huoneessani. Smiley Jo jokin aika sitten tutkailin ihan mielenkiinnosta maailmanympärimatkojen hintoja ja tänään juuri hoksasin, että nythän on vielä tr kuukin Jouskarissa. Tunnelmiin sopii, että lupasin toissapäivänä majoittaa yhden ulkomaalaisen (siskoni kaveri) ja tänään toisen (mieheni kaveri) - molemmat tulossa Helsinkiin lähiviikkoina. Grin Ja IC:tänihän nuo Jouskari-planeetat tuossa kohta siirtyvätkin opponoimaan...
tallennettu

Aur Kalat (Aur-Jup 1. huone)
Asc Kauris
Kuu Vesimies (Kuu-Mer 1. huone)
Ajatus
Astroholisti

Linnunradan liftari

Profiili
« Vastaus #4 : 27.11.2008 15:19:33 »

Unohdin lisätä, että nythän on myös uusikuu Jouskarissa! Itselläni se osuu sattumoisin juuri kuunsolmulleni, erittäin mielenkiintoista...
tallennettu

Aur Kalat (Aur-Jup 1. huone)
Asc Kauris
Kuu Vesimies (Kuu-Mer 1. huone)
Corvus Leonis
Astroholisti

Kaikkien sisällä on jokainen meistä.

Profiili
« Vastaus #5 : 28.11.2008 04:35:22 »

merkurius aspect_opp chiron, onnistuin hajottamaan ainoan teekuppini kesken poliittisen keskustelun. Embarrassed
tallennettu
kimo
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #6 : 29.11.2008 17:48:11 »

Hmmm...
 mars on nyt pari astetta yli  askendentti , aurinko on juurikin päällä

Tiistaina tuli juotua kaljaa miesmäisesti tai marsmaisesti ja keskiviikkopäivän halailin pönttöä. Marsin voimalla nousin siitä ja muutuin sivistyneeksi teatteri-immeiseksi iltaan mennessä. Ja sitten täys lepo kaks päivää. Tänään töissä ihan kuollut olo mutta ihmeparantuminen tapahtui ja kämppä on nyt putipuhdas, koneessa pyörii vielä viimeiset pyykit. Hyvähän tässä on lottovoittoa odotella!

Niin että energioita ainakin on ollut liikkeellä. Olen (mielestäni) käyttäytynyt sivistyneesti ilman ylilyöntejä. Elämä on ollut hersyilevän korkealentoista, väliaikaisesti tipahdin, mutta nousin kuin feeniks lintu konsanaan uuteen loistoon!

Ihan mielenkiinnolla odotan mitä vielä!!!
tallennettu
kimo
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #7 : 03.12.2008 18:24:50 »

Voimaa on kuin pienessä kylässä. Miten kauan sitä mahtaa riittää, jouluvapaata jo kovasti odottelen.

Varsin itserakas olotila, minä hyvä, minä itse olen se paras ja kaikkitietävä. Toisten hitaus ja tyhmyys ärsyttää... Kohta tää olotila menee "yli", enkä halua kokea seurauksia...

Matka tuli varattua ens talvelle, vihdoinkin. Dominikaaninen kutsuu!!!
tallennettu
Norna
Vieras
« Vastaus #8 : 03.12.2008 19:08:41 »

4. huoneessa hiiviskelevät, yhtyvät enemmän tai vähemmän Neptunukseen. Matkoja tilattu tälle kuulle jo kaksi Cheesy. Laivareissuja, yllättäen näemmän kun toi Nepparikin tuolla ihmettelee.
 On tässä odotettukin että pääsisi arkiympyröistä pois tuulettumaan!
tallennettu
marix
Astro-nauttija

Profiili
« Vastaus #9 : 03.12.2008 19:59:36 »

ei ihme että mulla vaan työasiat pyörii päässä ja siellä työrintamalla myös tapahtuu? kun siis jousimiehessä ja moinen merkkihän mulla osuu kakkoseen aika hyvin. oon nyt kaks päivää viettäny aikani mars-energian vieressä ja hauskaa on ollu.
tallennettu

aurinko , jupiter , uranus ja neptunus jousimiehessä
merkurius kauriissa
kuu vesimiehessä
askendentti ja mars vaa'assa
venus , pluto ja saturnus skorpionissa
kimo
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #10 : 07.01.2009 17:07:37 »

Jaa-a,
jos näin jälkikäteen vetäisi yhteen tuota joulukuun yhtymäsumaa.

Tarttis varmaan alkaa pitämään päiväkirjaa näistä fiiliksistä, pystyis näitä karttoja opiskelemaan niiden kanssa ehkä paremmin... idiot2

Tais olla marraskuun puolta kun heitin hanskat tiskiin töissä ja ilmoitin pomolle et nyt ei enää jaksa huvittaa kautta kiinnostaa.  tickedoff Vastaus tuli meilinä; "OK, Smiley" Siitäpä sitä virtaa sitten alkoi riittämään, kun sai "luvan" kanssa ottaa rennommin ja matkakin tuli varattua.  Cool Olo oli kuin pikajunalla, kiihtyvällä tahdilla.  Shocked Kroppa meni mut pää ei oikein pysynyt mukana. Hilkulla oli että kone ei hirttäny kiinni. Onneksi työmaa hiljeni hyvissä ajoin ennen joulua, tahti hiljeni ja jouluvapaa oli todella odotettu. Jotenki sitä vaan stressasi joulua ja vapaaviikko meni vähän hukkaan.  Embarrassed

Niin että aikamoinen tohinakuukausi on ollut sisäisesti ja ulkoisesti. Nyt maailmaa katselee paljon rauhallisemmin silmin. Opettavaista?  :Smiley Hmm, kyllä varmaan, täytyy ymmärtää lopettaa ja relata ajoissa!  angel Jos on koko vuosi ollut itsetutkiskelua, joulukuu oli kyllä sen huipentuma.
Nyt alkoi uuden vahvemman minän vuosi! Se mun stelliumi siellä ykkösessä on mun vahvuus ei heikkous, näin sen on oltava!  smitten
tallennettu
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  

Siirry: