Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Kuka johtotehtäviin?  (Luettu 9040 kertaa)
0 jäsentä ja 4 vierasta katselee tätä aihetta.
sireeni
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« : 01.12.2008 10:18:25 »

Härkäjohtajamme tarvitsee avukseen väliportaan johtajan ja ehdolla on seuraavat merkit:

kauris
jousimies
skorpioni
leijona
kalat

Kuka valitaan, veikkauksia? Tarkemmat syntymäajatkin olisi tiedossa, mutta jos jotakuta kiinnostaa tarkemmin, voi laittaa viestiä.
Työyhteisössämme on kaikki muut merkit edustettuna, paitsi vesimies, joku kahteen muttei useampaan kertaan. Onkohan kokoonpanolla vaikutusta työyhteisöön ja miten?

tallennettu
marix
Astro-nauttija

Profiili
« Vastaus #1 : 01.12.2008 11:47:39 »

härkä ei tykkää jousimiehen vilkkaasta ja hällä väliä-luonteesta. jos se siis näkyy töissä. leijona voi vetää voiton kotiin. MUTTA. riippuu leijonasta. millanen hän on? jos hän pätee liikaa niin ei tuu olemaan mitään mahiksia. pluto kauriissa.. kauris olis ihan pätevä vaihtoehto tarkkuuden takia?

nousumerkit vois olla mielenkiintonen tietää Smiley
tallennettu

aurinko , jupiter , uranus ja neptunus jousimiehessä
merkurius kauriissa
kuu vesimiehessä
askendentti ja mars vaa'assa
venus , pluto ja saturnus skorpionissa
Ave^^
Vieras
« Vastaus #2 : 01.12.2008 12:27:41 »

Veikkaan, että härkä valitsee kalat, sillä nuo muut ovat kaikki liian voimakasluontoisia.  Smiley
tallennettu
Artemis
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #3 : 01.12.2008 15:10:09 »

Itse valitsisin skorpionin tai kauriin. Tunnollisia, uutteria ja älykkäitä, mutta myös jämäkkiä.
tallennettu
Ebenia
Moderaattori
Astroholisti

Profiili WWW
« Vastaus #4 : 01.12.2008 17:15:30 »

Kauris tai Skorpioni, sanon minäkin. Skorpionin kanssa voi härkäjohtajalla heti tuntua siltä, että löytyy yhteinen sävel, mutta loppupeleissä Kauris voisi olla vakaampi ja tunnollisempi vaihtoehto (Skorpionin kanssa kun menee sukset ristiin, niin voi armias Grin).

Kaloista harvemmin on johtaja-ainesta, Leijonan kanssa saisi tapella varmaan joka asiasta ja lyödä päätä seinään, jousimies ei taas härän kanssa oikein passaa.
tallennettu

Aurinko, Merkurius, Neptunus - Kauris
Nousu - Härkä
Kuu - Rapu
Mars, Pluto - Skorpioni
Venus - Vesimies
Jupiter - Oinas
Saturnus, Uranus - Jousimies

http://www.youtube.com/Ebenia
marix
Astro-nauttija

Profiili
« Vastaus #5 : 01.12.2008 17:47:24 »

no mullon aika hyvät asetelmat nyt.. mun kolleega on härkä, ite oon jousimies, menin kauriin tilalle ja lyön päätä seinään leijonan kans. paree varmaan, että oinaita en alaisiks ota Wink
tallennettu

merkurius kauriissa
kuu vesimiehessä
nikki
Astroholisti

Profiili WWW
« Vastaus #6 : 01.12.2008 18:11:40 »

skorpioni vastamerkkinä vois täydentää härkää,
skorpionille on kyllä annettava itsenäistä liikkumatilaa,
se on vähän erakko hommissaan,
eikä se välttämättä just haluakaan olla se näkyvin johtaja,
eli tuo väliportaan paikka vois sopiakin,
 leijona on neliössä härkään,
eli tuloksiakin  vois tulla,
toisaalta haluaako  leijona olla väliportaassa,
 harka leijona aviopareja tiedän montakin,
en tiedä miten "työavio" sujuisi?

nuo molemmat ovat taasen kiinteitä merkkejä,
vakaata toimintaa,mutta onko yhteistyökykyä?

kauris taas on luovassa kolmiossa härkään,
maamerkkejä molemmat,
yhteistyö voi sujua hulppeesti tahi sarvet kalahtaa yhteen joka käänteessä,jos ei näkemykset mene yksiin?
ja kaks maata,
ei muuta ku "maata näkyvissä"?

jousimies ja  kalat
ovat mielestäni molemmat vahvoja visiönäärejä,
ei niinkään johtajia,
mut voihan näilläkin olla esmes  merkurius oinas
tahi  venus kauris,
että ei se niin yksoikosta olekaan,
tämä valintakysymys

veikkaan että  harka valitsee  skorpioni:n
tallennettu
mc82
Astro-nauttija

Lunar Leo - GROARRR!!!

Profiili
« Vastaus #7 : 01.12.2008 20:59:06 »

Mulla on jotenkin semmoinen kutina, että  kauris vie voiton kotiin Smiley  Tunnollinen, ahkera ja sitkeä pakertaja ja kauriit nyt yleisesti tuntuvat olevan enemmän tai vähemmän työnarkkiksia - nooo, poikkeuksiakin on Tongue

skorpioni :sta en tiedä, miten vastamerkkinä asettuu.. Skoputhan kyllä pistävät kaikkensa likoon, kun tulee hyvä tehtävä kohdille. Vastamerkki on arvaamaton, voi toimia tosi hyvin tai sitten ei ollenkaan.. Musta hevonen tässä lähdössä..

leijona on periaatteessa myös johtajatyyppiä, mutta liian leimahteleva härälle..? Voi tulla aikamoista vääntöä ja riitoja, jos persoonat ei kohtaa.. Ja mä jotenkin näen leijonan enempi sellaisena filmitähtityyppinä enkä niinkaan väliportaan johtajana (stereotypiani).. Embarrassed

kalat ei ole johtajatyyppiä ollenkaan (riippuu tietysti kartan muista aspekteista) ja - kuten edellä sanottiinkin -  jousimies on aikamoinen sählääjäluonne välillä (juu, myönnetään Tongue  angel ) ja muutenkin jouskari ei ehkä ihan parhaiten sovi vakaan, rauhallisen ja ehkä jääräpäisenkin härän kanssa yksiin, kun jouskaritkin osaavat välillä olla jääräpäisiä angel  Mutta  jousimies ja  kalat vetää ehkä häntäpäätä tässä.
tallennettu

Aurinko 10-Merkurius 11-Venus 11-Uranus 10-Neptunus 11-Pallas 10-Ceres 11 Jousimies
Kuu 7 Leijona
Mars 1-Juno 1-Lilith 1 Kauris
Jupiter 9-Saturnus 8 Skorpioni
Pluto 8 Vaaka
Chiron 3 Härkä
Vesta 1 Vesimies
Vertex 7-PF 7 Neitsyt
Noususolmu 6 Rapu
AC Kauris (DC Rapu)
MC Jousimies (IC Kaksonen
söpöliini
Kohtuuastroilija
**

Never be afraid to say what you feel...........

Profiili
« Vastaus #8 : 02.12.2008 10:17:02 »

Kannanpa korteni kekoon omalta kokemuspohjalta. Jos tiedot ovat vain nuo, niin menee pakka seuraavassa sekaisin, koska eihän se  aurinko tosiaan paljoa kerro. Olen itse  jousimies-nainen, en ole töissä "hälläväliä"-asenteella ollut koskaan, vaan aina kehityshaluinen, -kykyinen ja kunnianhimoinen ja sovin johtajuuteen. harka: tulen työmaalla saumattomasti toimeen, oman merkkini idealismi sopii härän maanläheisen ajattelun kanssa yhteen, toinen luo, toinen näkee mikä on toimintakelpoista.  kalat-mies osaa johtaa, on auktoriteetti joka kuitenkin kykenee keskustelemaan ylempien kanssa potkimatta heitä maanrakoon. Saa varsi paljon aikaan työmaalla ja saa myös muut pois laiskottelemasta.  harka- kalat voi johtaa valtataisteluun kummankin uppiniskaisuuden vuoksi.  kauris On tunnollinen työntekijä, mutta en ole nähnyt sopivuutta johtajuuteen, vaan tunnolliseen alaisuuteen kylläkin. Vaikeuksia kommunikoida, ei kerro ajatuksiaan vaan olettaa että ne tiedetään muutenkin jo. Hiukan yksinäinen puurtaja.  harka-:kauris: hyvä yhdistelmä myös työssä.  skorpioni-mies on johtaja, kunnianhimoinen ja omantienkulkija. Olen nähnyt hyvin läheltä   skorpioni- harka asetelman työssä ja ystävyydessä, ja se on ollut antoisaa.  skorpioni vain oli se johtaja ja  harka kakkonen. Niin kauan kuin kunnioitus pelaa ja kummallakin on tilaa, niin homma pelaa loistavasti.  leijona:johtaja. Voi tulla kamppailu jääräpää- harka kanssa Kumpi jyrää kumman? Ja HUOM!!! kaikki mitä kirjoitin, on siis vain ja ainoastaan minun omat kokemukset!! Jos ne muutkin tiedot tosiaan saisi, niin kyllähän niistä selviäisi jo paljon enemmän...  smitten  Cheesy
tallennettu

Aurinko, Mars, Neptunus, Asc.node-Jousimies
Kuu, Jupiter-Kalat
nousu-Leijona
Merkurius, Venus-Kauris
Saturnus-Rapu
Uranus-Scorpioni
Pluto-Vaaka
Lilith-Vesimies
söpöliini
Kohtuuastroilija
**

Never be afraid to say what you feel...........

Profiili
« Vastaus #9 : 02.12.2008 10:24:21 »

niin jäi se veikkus pois, olisiko valinta  skorpioni...  Wink
tallennettu

Aurinko, Mars, Neptunus, Asc.node-Jousimies
Kuu, Jupiter-Kalat
nousu-Leijona
Merkurius, Venus-Kauris
Saturnus-Rapu
Uranus-Scorpioni
Pluto-Vaaka
Lilith-Vesimies
astrofriikki
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #10 : 02.12.2008 13:47:17 »

Nousumerkit avaisivat tosiaan asiaa paremmin ja jos mahdollista  merkuriusjupiter ja mars.
 Smiley Smiley
tallennettu

Aurinko - Kauris
Kuu - Härkä
AC - Jousimies
marix
Astro-nauttija

Profiili
« Vastaus #11 : 02.12.2008 15:53:15 »

niin no, en mä sano, että ite hoitasin töitäni "hälläväliä"-asenteella vaan oon aika kovis ideoimaan ja innostumaan. toivottavasti myös innostamaan. mutta esim. tänäkin aamuna mun vastaukset ei tyydyttäny härkää, tiiän et se jäi kaivelemaan sitä ja et perästä kuuluu vielä.

nää kauriit joita tuolla häärää niin ovat kyllä todellakin yksinäisiä susia hommissaan. mua varoteltiin jo alussa, että se yks mies sitten ei puhu muuta ku kännissä. (ei kannata sanoa jousimiehelle noin, koska mitä tästä on seurannu? oon pakottanu sen kauriin puhumaan!)
tallennettu

merkurius kauriissa
kuu vesimiehessä
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti

au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ

Profiili
« Vastaus #12 : 04.12.2008 13:27:04 »

minä, selvästikin, vaikken edes halua. mutta taisin johtaa menneissä elämissä. palkka sit sen mukaan, sanonko jo ??
tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
marix
Astro-nauttija

Profiili
« Vastaus #13 : 04.12.2008 16:37:31 »

kyl ne jousimiehen nuolet siellä alla on.. ja ne tulee esiin vielä. jos ei niin sit se on vaan erilainen jousimies Wink

mä oon jotenki aivan liian kärkäs nyt omalla paikallani ja myös liian kriittinen omiin tekemisiini. en haluais tuottaa pettymyksiä tai mitään. mutta mitä oon tänäänkään saanu aikaseks; sodan vissiin. hohhoijaa.

onneks huomenna on perjantai. lauantaina pikkujoulut. jei!

kauris penko mun paperikasoja tänään, sanoin sille et just oon siivonnu ne niin se nosti niitä ja sano et nii vissiin.
tallennettu

merkurius kauriissa
kuu vesimiehessä
marix
Astro-nauttija

Profiili
« Vastaus #14 : 31.01.2009 00:17:14 »

miten tässä kävi?
tallennettu