Kannanpa korteni kekoon omalta kokemuspohjalta. Jos tiedot ovat vain nuo, niin menee pakka seuraavassa sekaisin, koska eihän se
tosiaan paljoa kerro. Olen itse
-nainen, en ole töissä "hälläväliä"-asenteella ollut koskaan, vaan aina kehityshaluinen, -kykyinen ja kunnianhimoinen ja sovin johtajuuteen.
: tulen työmaalla saumattomasti toimeen, oman merkkini idealismi sopii härän maanläheisen ajattelun kanssa yhteen, toinen luo, toinen näkee mikä on toimintakelpoista.
-mies osaa johtaa, on auktoriteetti joka kuitenkin kykenee keskustelemaan ylempien kanssa potkimatta heitä maanrakoon. Saa varsi paljon aikaan työmaalla ja saa myös muut pois laiskottelemasta.
-
voi johtaa valtataisteluun kummankin uppiniskaisuuden vuoksi.
On tunnollinen työntekijä, mutta en ole nähnyt sopivuutta johtajuuteen, vaan tunnolliseen alaisuuteen kylläkin. Vaikeuksia kommunikoida, ei kerro ajatuksiaan vaan olettaa että ne tiedetään muutenkin jo. Hiukan yksinäinen puurtaja.
-:kauris: hyvä yhdistelmä myös työssä.
-mies on johtaja, kunnianhimoinen ja omantienkulkija. Olen nähnyt hyvin läheltä
-
asetelman työssä ja ystävyydessä, ja se on ollut antoisaa.
vain oli se johtaja ja
kakkonen. Niin kauan kuin kunnioitus pelaa ja kummallakin on tilaa, niin homma pelaa loistavasti.
:johtaja. Voi tulla kamppailu jääräpää-
kanssa Kumpi jyrää kumman? Ja HUOM!!! kaikki mitä kirjoitin, on siis vain ja ainoastaan minun omat kokemukset!! Jos ne muutkin tiedot tosiaan saisi, niin kyllähän niistä selviäisi jo paljon enemmän...