Hei kaikki!
Olen tässä hieman palasina, kun parisuhde kariutui..
tässä viimeiset pari viikkoa on kuvio ollut sellainen, että mieheni, jonka kanssa yhteiselo ei ole usein muutenkaan ollut ruusuilla tanssimista, on tullut luokseni, eka päivä on mennyt ihan hyvin, mutta toisena onkin alkanut jo hirveä huuto, useimmiten keskellä yötä jonka jälkeen hän on lähtenyt tiehensä ja jättänyt minut sitten painimaan negatiivisten energioiden keskelle. Sitten pari päivää ei mitään kontaktia jonka jälkeen sama kuvio uusiksi. En nyt sitten enää kestänyt, vaan otin avaimen pois.
Katsoinpa sitten kuunpaluu-karttaani, ja siellä komeilee peräti kolme !!! t-ristiä, sekä Pluton oppositio Junoon. Yksi näistä risteistä on Kuun ja Venuksen oppositio neliössä Uranukseen 7. huoneessa.
Mutta onpa siellä mystinen boxikin, eli siitä kai voisi saada voimaa ja tukea asian käsittelyyn sekä muille hyville jutuille? Se vaan ei aukene minulle, eli voisiko joku ystävällinen sielu katsoa ja selittää sen ominaisuuksia jotta osaisin paremmin hyödyntää sen suomia voimavaroja?
Syntymätiedot on: 28.7.1970, klo 13:07, Turku , ja ref.placeksi tulisi laittaa Berlin-Mitte, mikäli astro.comia käytätte. Olisin todella kiitollinen!
Ja ei siis tarvitse koko kuunpaluu-karttaa tulkita, ellei halua, vaan tuota mystistä boxia joka minulle on vielä jäänyt hämäräksi.