Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Skorpparinainen ja oinasmies  (Luettu 3271 kertaa)
0 jäsentä ja 3 vierasta katselee tätä aihetta.
annemari83
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 4



Profiili
« : 07.12.2008 11:34:39 »

Yleisesti ottaen tällaiselle pariskunnalle ei kai oo luvattu hyvää ja toki muutkin merkit kuin aurinkomerkki vaikuttavat. Onko kuitenkin kokemuksia näiden merkkien yhteensopivuudesta?

Toistaiseksi kun ainakin vaikuttaa hyvältä, pelkään vain että itse sössin asian ko oon vähä tämmönen vaikia lahna näin skorpparina Sad On vain jotenkin niin mahtavaa parin vaakamiehen soutamisen ja huopaamisen jälkeen, kun toinen sanoo suoraan mitä päässä liikkuu ja koko homma etenee jotenkin niin.. helposti. Cheesy Suorastaan hämmentävää ja pelkään että kohta on pakko kosahtaa Cheesy

Lisäksi arvostan oinasmiehessä tiettyä herrasmiesmäisyyttä ja kykyä ottaa toinen huomioon <3 Tällä tarkoitan kahvin tuomista, muistaa jopa millaisena sen juon vaikka kuulemma on huonomuistinen, muistaa että oon joskus maininnu että vois jotain tiettyä syödä joskus tai että oon maininnu että haluaisin nähdä jonkun leffan. Kiva tietää et toinen kuunteleekin Smiley
tallennettu

--
Annemari
annemari83
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 4



Profiili
« Vastaus #1 : 08.12.2008 20:32:57 »

Sanotaanko vaikka näin, että itselleni on aika vaikea sanoa suoraan se mitä mielessä liikkuu, varsinkin ihmissuhteissa. Muutenkin helpompi näyttää se tykkääminen teoin, mutta sitä on vaikea tehdä jos ei oikeen tiedä mitä toisen päässä liikkuu, kukaan tuskin lähestymiskieltoa haluaa  Huh

Joka tapauksessa, saamani palautteen mukaan minusta on tosiaan muiden aika vaikea ottaa selvää, mikä on kuulemma aika turhauttavaa Smiley Eli kenties juurikin tuo sama jarrujen pohjaan laitto, kun haluaisi ensin kartoittaa tilanteen, vaikka oikeastaan haluaisikin että homma etenee Smiley Mutta tosiaan tässä oinaan tapauksessa helpottaa kummasti kun toinen osapuoli osaa ilmaista omat ajatuksensa, niin homma oikeastaan etenee harvinaisen helposti  Smiley Smiley

Tosiaan pari edellista yritystä on ollut vaakamiehen kanssa, ja molemmat oli oikeasti ihan toivottomia yrityksiäkin kun tuntuu ettei toinen osapuoli saanut kuin jahkattua ja askel eteenpäin ni kaksi taakse ja vastauksia ei saa vaikka suoraan kysyy. Ja miehän en toki konttaa ja kysele kovin pitkään!
tallennettu

--
Annemari
annemari83
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 4



Profiili
« Vastaus #2 : 08.12.2008 23:02:23 »

Joo, tekoihin on helpompi luottaa Sad Itekin saanu tarpeeksi monta kertaa kuulla niitä tyhjiä sanoja, mutta tekoja ei näy missään. Ei jaksaisi enää niitä.

Toivottavasti teillä lähtee sen skorpparimiehen kans asiat rullaamaan Smiley Ja toivottavasti itsellä sen oinasmiehen kanssa Cheesy Osoitetaan, että skorppari+oinas voi olla hyvä yhdistelmä Wink
tallennettu

--
Annemari
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: