Sivuja: 1 2 [3]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Pluton vaikutus maamerkkeihin juuri nyt. Huonoja uutisia?  (Luettu 18670 kertaa)
0 jäsentä ja 7 vierasta katselee tätä aihetta.
Corvus Leonis
Astroholisti

Kaikkien sisällä on jokainen meistä.

Profiili
« Vastaus #30 : 15.12.2008 05:27:18 »

No mutta Progekartalla mun Jupiter ei ole edes 100 vuotiaaksi mennessä päässyt Kuulle...  Grin

Onneksi olkoon. Nyt vaan vilkuilemaan ettei sinne vaan tule myös Saturnuksen, Pluton yhtymiä, oppositioita yms.
Kosminen ohjelmointivirhe voi taata vaikka kuolemattomuuden. Grin

Todettakoon ettei kaikkien ihmisten kuolinkartoilla ole mitään "päivänselviä" aspekteja tapahtuman suhteen ja siinä vaiheessa astrologit alkavat kaivamaan syitä esim. jostain asteroidista tai keskipisteistä.

Jupiter-teoria on muuten peräisin Richard Houckin kirjasta The Astrology of Death, jossa korostetaan kuunsolmujen samanaikaista aktivoitumista, IC:n kärkeä ja Jupiterin vaikutusta.

Kuitenkin sekä progressiivisilla että transitoivilla kuolinkartoilla näkee paitsi kuu-Jupiter-yhtymiä, myös yhtymiä, neliöitä ja oppositioita Saturnukseen, myös muut ulkoplaneetat ovat usein voimakkaassa aspektissa kuuhun tai aurinkoon. Että yhteen aspektiin ei kannata tuijottaa jos haluaa vaikka määrittää teoreettisen kuolinaikansa ilman lääkärin diagnoosia, esim. mulla astrologisen kuoleman ehdot täyttyvät  marras-joulukuun vaihteessa 2012, mutta ei tietenkään ole pomminvarmaa etteikö tuollainen olotilan muutos voisi sattua vaikkapa ensi viikolla. :Smiley
tallennettu
Asterix
Vieras
« Vastaus #31 : 17.12.2008 22:51:57 »

Saturnalia elää ehkä yhdeksi maailman vanhimmaksi ihmiseksi! Cheesy

Minulla on ollut noita "portteja" kuolemaan, joka näkyy progekartallani (jonka joku muu on tehnyt,
kun itse olen niin avuton), mutta edelleen tässä sitkutellaan. :Smiley

Jos joku osaa katsella seuraavat kuoleman portit minulle, niin annan heti syntymätiedot YV:nä
ja saat julkaista ennustuksesi Astrossa ja sitten jäämme seuraamaan,
käytänkö portit vai en ja mitä (kauheaa) käytännössä tapahtui. Smiley

Olen ymmärtänyt niin, että  askendentti skorpioni:na  ja neptunus pluto:na
ja  rapu 8.huoneessa ja muut aspectit huomioiden minua pitäisi kuoleman ja kaiken paskan seurata.

Tähän mennessä suurin osa ydinperheestäni on kuollut, joista isäni samaan aikaan kun synnyin
ja usea ystäväni on kuollut "silmieni eteen" ja vähän niin, että jos vain kosketakin jotakuta,
niin se kuolee tai ainakin vähintään tekee vararikon. Cheesy Grin

Laitan haasteen kehiin, vaikka en maa-merkki olekaan,
mutta voimme perustaa sille oman ketjun! Smiley
tallennettu
Artemis
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #32 : 18.12.2008 07:46:56 »

Tämäpä mielenkiintoista Sasha.

Tiedän itsekin ihmisiä joilta on paljon ympäriltä kuollut ihmisiä, pitänee katsoa onko siellä kartalla noita vaikutuksia.
tallennettu
Corvus Leonis
Astroholisti

Kaikkien sisällä on jokainen meistä.

Profiili
« Vastaus #33 : 18.12.2008 13:58:27 »

Laitan haasteen kehiin, vaikka en maa-merkki olekaan,
mutta voimme perustaa sille oman ketjun! Smiley[/color]

Oma ketju, kannatetaan! coolsmiley
tallennettu
Sivuja: 1 2 [3]
  Tulostusversio