Sivuja: 1 [2] 3
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Pluton vaikutus maamerkkeihin juuri nyt. Huonoja uutisia?  (Luettu 18682 kertaa)
0 jäsentä ja 3 vierasta katselee tätä aihetta.
Artemis
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #15 : 11.12.2008 15:09:22 »

Mitenköhän sen selvitän? Siis että miten tarkka se on juuri nyt?
tallennettu
Lilli
Supermoderaattori
Astroholisti

Profiili WWW
« Vastaus #16 : 11.12.2008 15:22:13 »

No jos Aurinko tai Kuu (tai joku muu henkilökohtainen planeetta) on sinulla esim. viiden ensimmäisen asteen sisällä Oinaassa ja Vaa´assa, niin kyllähän se transiitti alkaa siitä pikkuhiljaa tarkentua. Nythän Pluto on Kauriin ensimmäisessä asteessa ja aikaisemmin tänä vuonna kävi jo 2o Kaurista.
tallennettu

Aurinko Kaksonen, huone 12, Kuu Härkä, huone 11, AC Rapu, MC Vesimies

www.horoskooppi.com
Artemis
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #17 : 11.12.2008 15:24:00 »

Ei kyllä ole, taitanee olla 14 astetta, jos oikein käsitin..
tallennettu
astrofriikki
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #18 : 11.12.2008 18:51:31 »

Kuinka nopeasti Pluto liikkuikaan esim 1 asteen eteenpäin ?Oliko kierto noin 12 vuotta ?  Smiley Smiley
tallennettu

Aurinko - Kauris
Kuu - Härkä
AC - Jousimies
Lilli
Supermoderaattori
Astroholisti

Profiili WWW
« Vastaus #19 : 11.12.2008 19:00:40 »

Pluton rata on epäkesko, joten sen etenemisvauhti (näennäisesti) riippuu merkistä. Kauriissa se viipyy n. 15 vuotta, ja esim. vuoden 2009 aikana se liikkuu edestakaisin asteiden 0-3 välillä.

Nopeinta vauhtia Pluto pitää Skorpionissa (n. 11 vuotta) ja Härässä se on hitaimmillaan (n. 33 vuotta).
tallennettu

Aurinko Kaksonen, huone 12, Kuu Härkä, huone 11, AC Rapu, MC Vesimies

www.horoskooppi.com
Artemis
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #20 : 12.12.2008 07:15:33 »

Onko tuo jupiter kuu yhtymä aina "kuolema"? Miehelläni jupiter yhtyy juuri hänen syntymäkarttansa kuuhun  Shocked
tallennettu
Ajatus
Astroholisti

Linnunradan liftari

Profiili
« Vastaus #21 : 12.12.2008 10:22:46 »

Onko tuo jupiter kuu yhtymä aina "kuolema"? Miehelläni jupiter yhtyy juuri hänen syntymäkarttansa kuuhun  Shocked

Ei, hyvänen aika. Jupiterhan kiertää eläinradan n. 12 vuodessa, joten ei täällä kovin vanhoja ihmisiä olisi, jos heti ekan Jupiter-kuu-yhtymän aikana kuoltaisiin. :Smiley Ylipäätään astrologia ei (onneksi) ole niin mustavalkoista, että tietty transiitti tarkoittaisi aina samaa asiaa. Esim. Jupiter + kuu = kodin/tunne-elämän laajeneminen - tämähän voi tapahtua monella eri tavalla. Smiley
tallennettu

Aur Kalat (Aur-Jup 1. huone)
Asc Kauris
Kuu Vesimies (Kuu-Mer 1. huone)
Artemis
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #22 : 12.12.2008 10:28:41 »

Kiitos Ajatus, taisin vähän dramatisoida Smiley

tallennettu
Artemis
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #23 : 12.12.2008 11:57:39 »

Saturnalia, ei se ole sinunkaan syysi Smiley Minä reagoin vaan oinas-kuumaisesti aina voimakkaasti Cheesy

Älä sure Saturnalia. Ei se aina sitä tarkoita  smitten

Itselläni reagoimista voimisti sekin että monta olen tämän vuoden aikana hyvästellyt ja huonoja uutisia tuntuu tulevan koko ajan.. En suostu enää yhteenkään menetykseen  tickedoff Vaikka eihän se minun suostumuksistani ole kiinni..
tallennettu
Corvus Leonis
Astroholisti

Kaikkien sisällä on jokainen meistä.

Profiili
« Vastaus #24 : 13.12.2008 05:39:17 »

Ja ei tosiaan Jupiterin transiitti yksinään tiettävästi riitä indikoimaan varsinaista kuolinaikaa, pitäisi olla samalla myös muiden ulkoplaneettojen tekemiä vahvoja aspekteja kriittisiin pisteisiin - aurinkoon, kuunsolmuihin, ja varsinkin mahdollisiin vesihuoneissa sijaitseviin kappaleisiin, sekä nataalikartalla valmiina oleviin hankaliin kuvioihin, jotka ulkoplaneetta aktivoi.

Tämä siksi, että ulkoplaneetat edustavat viime kädessä energioita, jotka eivät lähtökohtaisesti ole yksilöstä itsestään kiinni.

tallennettu
Riitta
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #25 : 13.12.2008 10:50:10 »

KAAK

Minulla on 11.3  jupiter  aspect_con  kuu...ja
kuulun maanmerkkeihin-en tieda miksi yhdistan sen uudestisyntymiseen  Shocked
tallennettu
Tiigris
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #26 : 13.12.2008 16:11:19 »

Hei mulla on ollut tuo jupiter yhtymä kuu jo iät ja ajat päällä nyt... En mä oo silti kuollut!!!!!  Grin
Oon vaan lihonut ja rakentanut kotia... 2funny
tallennettu
Riitta
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #27 : 13.12.2008 16:18:00 »

Joo, yritan ottaa easy'sti, mutta tosiaan, ..
8.3  uranus  aspect_squ  mars... ja samana 11.3 on  jupiter  aspect_con  kuu lisaksi  mars  aspect_opp   :aspect_:askendentti: ja  chiron  aspect_sex venus ja 14.3 on taas  uranus  aspect_sex  aurinko-eli menenko piiiiitkalle matkalle-one way ticket  Embarrassed
tallennettu
La Papessa
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #28 : 13.12.2008 18:05:39 »

Hei mulla on ollut tuo jupiter yhtymä kuu jo iät ja ajat päällä nyt... En mä oo silti kuollut!!!!!  Grin
Oon vaan lihonut ja rakentanut kotia... 2funny

Aika jännää, että minä taas olen tämän yhtymän aikana laihtunut ne pari kiloa, jotka kaiversivat, vaikken ole mitenkään muuttanut elämäntapojani. Vaikka siis yleensä kyllä  jupiter aspect_con ovat lihottaneet. Kun oli venuksella, tuli parissa kuukaudessa lisää 5 kiloa - olin tosin todella hoikassa kunnossa ennen transiittia. Tosin minulla on myös  saturnus aspect_tri kuu menossa samaan aikaan, varmaan sitten se laihduttaa. Cheesy
tallennettu
Corvus Leonis
Astroholisti

Kaikkien sisällä on jokainen meistä.

Profiili
« Vastaus #29 : 14.12.2008 06:46:45 »

Juu oli minullakin  jupiter aspect_con kuu viime vuonna enkä sattunut silläkään kertaa delaamaan, mutta kämppä lähti alta, piti asua hotelleissa.  :Smiley

Sen verran moni on näköjään säikkynyt tuota Jupiteria, että täytyy korostaa, että se on kuolinhetkellä prominentimpi usein nimenomaan progressiivisilla kartoilla -yhtymässä progressiiviseen kuuhun-, kuin transiittikartalla. Ja taas siksi että Jupiter=lähtö, kuu=aktivointi. Tuollainen yhtymä on progena huomattavasti harvinaisempi kuin transiittina.

Ja muistakaa edelleen ne muutkin ulkoplaneetat ja että kuoleminen edellyttää niiden radikaaleja transiitteja sekä progena että tavallisena transiittina. Transiitti osoittaa suurpiirteisemmän progekartan sisältä tarkemman ajankohdan.

Näin näyn olevan vielä itsekin elävien kirjoissa (tai itse asiassa tuosta en olekaan ihan varma) vaikka on progena  kuu aspect_con plutoaskendentti, ei ole toistaiseksi osunut kohdalle todellista killer-transiittia.

Ehkä huomenna? Ei sitä koskaan tiedä. coolsmiley
« Viimeksi muokattu: 14.12.2008 08:39:44 kirjoittanut Kato Vega » tallennettu
Sivuja: 1 [2] 3
  Tulostusversio  

Siirry: