Sivuja: [1] 2 3
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Se Jokin? Charmikkuuden ja viettelevyyden tekijöitä  (Luettu 14576 kertaa)
0 jäsentä ja 5 vierasta katselee tätä aihetta.
Norna
Vieras
« : 16.12.2008 14:57:42 »

 Tällaisia sanoja voi käyttää niin miehen sekä naisen kohdalla. Tuttavapiirissäni on ihmisiä jotka ovat käsittämättömän charmikkaita, ihmiset rakastuvat heihin ja he ihmisiin. Toisille se on vilpittömämpää rakkautta ihmisiin, osalle se on kylmempää, viettelevämpää astetta ja jotkut sekottavat näitä keskenään sulavasti. Joka tapauksessa poppoota lakoaa kuin sieniä sateella Cheesy.

 Mitä tekijöitä löytyy kartalta tällaisten tuntemienne ihmisten kartoilta? Tietysti yksi tekijä voi olla myös karmallinen joka luo ihmisten väliin sähköä, muttei aina. Joissakin vain on se Jokin.

 Joo ja tietysti aurinko- nouseva ym leijonat, mutta ei sekään kaikkea selitä Grin.

 Onko 7. huone tärkeä? Venus varmastikin sijaintineen. Voivatko vahvat erikoiskuviot tuoda ihmiseen sähköä erityisesti ja mitäköhän tällaisia on?

  Smiley



 
tallennettu
Artemis
Astroholisti
*****
Viestejä: 3621



Profiili
« Vastaus #1 : 16.12.2008 15:53:25 »

Noh.. Olisiko  mars  aspect_con  venus eräs sellainen  Smiley

Omasta mielestäni miehistä charmikkaimmat löytyvät maamerkeistä, sellaiset herrat joilla on maamerkit enimmälti edustettuna kartalla.
Etenkin kauriit ja härät. Heistä löytyy sellaisia charmikkaita herrasmiehiä.
Itse kun pidän vanhanajan herrasmiehistä Wink

tallennettu
Norna
Vieras
« Vastaus #2 : 16.12.2008 16:24:40 »

 Joo etsin itse enemmänkin sellaisia tekijöitä jotka eivät ole niin ennustettavissa, itsellänikin on tietynlainen miesmaku, on kuitenkin ihmisiä jotka ovat aivan jotain muuta kuin ne tyypit joista "yleensä" pidän ja silti he loistavat ja valloittavat koska heillä on jotain äärimmäisen paljon.

 Eräs olisi varmaankin  venus 7. huoneessa, koska se tuo ihmisen lähelle muita.
 Voisiko Kuu Skorpionissa tuoda ulospäinkin huokuvaa intensiivisyyttä ihmiseen?
tallennettu
Asterix
Vieras
« Vastaus #3 : 16.12.2008 18:13:56 »

Saako puhua itsestään..? Varmaankaan en ole kovin charmikas,
mutta minuun ihastutaan välillä ihan kiusaksikin asti
-sukupuoleen katsomatta.


 aurinko kaksoset(7.huone),  kuu  vesimies (8.huone);


Lainaus
You are viewed by others as humane and broadminded. You quickly make friends and socialize with those whose ideas are similar to yours.

This position of the Moon will also give you several very original romantic adventures. In dealings with others you have great magnetism, and you should profit psychologically from this.

askendentti skorpioni...... :Smiley

Lainaus
In your sexual affairs you are full of passion and strong attachment.
Riittääkö..? :Smiley

 aurinko 7.huoneessa;


Lainaus
this means that your individuality is required to accomplish certain important developments in connection with associations and marriage. It appears, that you will be married to a rather proud but dignified individual, and much of all the progress that you will make in life will be a derivation of your relationship.

In any instance, you can expect throughout life the origination of lasting attachments and noble friendships

Miksi aina varakkaita miehiä, niin  venus 8.huoneessa,  rapu;

Lainaus
This is a favorable position regarding the possibilities of financial gain through businesses owned by your partner or by associates.

Psychologically, you are going to find many harmonious conditions in your sexual relationships.

If your inner growth is such that your vital energies are oriented toward spiritual rather than material pleasures, then you will arrive at gratification and happiness through inquiry into the mysteries of life and death.

You should have some excellent opportunities for progress in your financial and social condition during your middle age or when you finally stabilize your life through marriage or any other type of close relationship.

Ja  jupiter 8.huoneessa;

Lainaus
Because of the restraining influence of this planet, matters concerning legacies, inheritance, and the financial dealings of your partner or associates could be severely limited and may be frustrated by what seems to be harsh fate.


Lainaukset Astro.com omasta kartasta.

Tanskalainen astrologini sanoi, että olen aikamoinen killeri karttani puolesta,
koska  aurinko kaksoset 7.huoneessa tekee minusta paitsi kovan flirttailijan,
niin myös varsin sosiaalisen kaikin tavoin.
 askendentti skorpioni ei jätä kovinkaan monia miehiä, myöskään naisia, mutta eteenkään miehiä,
kylmäksi. Wink
Toinen tekijä hänen tulkinnassaan oli  venus rapu,
jolloin rakastan kauneutta, mutta tykkään myös niin, että minun kauneuttani tulee palvoa
ja tietenkin tuon sen tiedostamattakin esiin.
Tuohan vain houkuttaa tiettyjä miehiä kuin sonta kärpäsiä. :Smiley

Sitten  kuu vesimies on cooleudellaan magneettinen.
Mikäs sen parempi koukku rakkaudessa, kun ei aina vastaa puheluihin ja kutsuihin
ja antaa miehen juosta perässä. Tongue

Ja sitten kun vastaa, niin illallinen on  kaksoset-maista flirttiä ja lupauksia täynnä
ja yhteinen yö  skorpioni-maista intohimoa ja tulta. Wink

Tosin sitten kun omat tunteeni viilenee tai  kaksoset skorpioni-maisesti en jaksa
olla kovin uskollinen tai olen vain kyllääntynyt, niin johan saan vihaisen miehen..naisen..
...ainakin hetkeksi aikaa.
« Viimeksi muokattu: 16.12.2008 18:18:08 kirjoittanut Sasha » tallennettu
marix
Astro-nauttija
****
Viestejä: 834



Profiili
« Vastaus #4 : 16.12.2008 18:31:18 »

mä oon kans yks esimerkki. oon aivan järjetön. ok, mun viettelysvoimat ei ylety mihinkään julkkismiehiin paitsi ismo leikola ja jotain muita koomikkoja.. mut sit nää tavikset.. voi herran jestas mä oon niin kusessa. ja mä en nyt oikeen tiiä syyttääkö tästä jousimiesluonnetta vai sitä et on nousuvaaka. vai sitä et on kuu vesimiehessä. vai sitä et on venus skorpparissa.

voi apua. oon aivan mahoton. ja sit ku meen suuteloitsemaan jonku naisen kans ni ne on aina et hitto soot hyvä ja eiku lisää. (haluuko joku tulla koittamaan?)
tallennettu

aurinko , jupiter , uranus ja neptunus jousimiehessä
merkurius kauriissa
kuu vesimiehessä
askendentti ja mars vaa'assa
venus , pluto ja saturnus skorpionissa
Asterix
Vieras
« Vastaus #5 : 16.12.2008 18:36:57 »

kuu vesimies on magneettinen! Tunnen myös muita  kuu-veskareita ja vaikka ne on "viileitä",
niin hittolainen, ne vetää puoleensa jostain syystä umpio-ihastuneita. Shocked

Mutta aika usein ne on juuri sitä ihmis-tyyppiä, joka haluaa aina muuttaa toisia mieleisekseen.
Ainakin oman huomioni mukaan. Voin toki olla väärässäkin. Huh

Vaa'at ovat hurmureita yleensä, oli ne naisia tai miehiä. Afro
tallennettu
Norna
Vieras
« Vastaus #6 : 16.12.2008 18:40:41 »

Saako puhua itsestään..?

 Tietty  Wink

 Itse en taida kuulua siihen iskevimpään kärkeen. Koska mä vetäydyn ja vain harvoille näytän itseni kokonaan. Pelkkä ulkonäkökään ei taida aina riittää Smiley.
 No olen mä pelannut pelejä ja pyörinyt pitkin maita sekä mantuja mut pelejä en enään jaksa. 

 Mutta, tosiaan tuo Jousimiehen flirttailevuus on varmasti yksi varteenotettava tekijä (tuttaviini kuuluu näitä jouskarityyppejä) ja myös se skorppari on varmasti muodossa missä tahansa vaikuttava tekijä.

 Mikä tossa Kuu Veskarissa voisi olla sellainen tekijä, taidankin tietää yhden tapauksen hmmmm  :Smiley. KuuNeitsyt on kans "viilee", itse olen tätä, mut mä taidan olla liikaakin  2funny
tallennettu
Lilli
Supermoderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 3522



Profiili WWW
« Vastaus #7 : 16.12.2008 19:53:32 »

Mitä naistenmiehiin tulee, niin olen huomannut, että monen kartalla on Kuun ja Venuksen välinen pääaspekti. Tällainen tyyppi on nimenomaisesti charmikas ja tulee naisten kanssa helposti juttuun. Tällainen ymmärtävä asenne varmasti auttaa naisen valloittamisessa! Mitään machotyyppejä nämä eivät ole, sellaisten kartat näyttävät varmaankin melko erilaiselta.

Omalla kohdallani Venus askendentilla aiheuttaa varmaankin sen, että minuun ihastutaan aika usein. Joskus nämä ihastumiset ovat pelottavan kiihkeitä, esim. viimeksi eilen sain kuulla jo tappouhkauksia, kun en erään herran lemmenlirkutuksille lämmennyt.  Shocked Kaikkein aggressiivisimpia tyyppejä välttelen mahdollisimman pitkälle, ystävyyttä ei ehkä voi harkita näissä tapauksissa..
tallennettu

Aurinko Kaksonen, huone 12, Kuu Härkä, huone 11, AC Rapu, MC Vesimies

www.horoskooppi.com
Asterix
Vieras
« Vastaus #8 : 17.12.2008 01:25:59 »

Omalla kohdallani Venus askendentilla aiheuttaa varmaankin sen, että minuun ihastutaan aika usein. Joskus nämä ihastumiset ovat pelottavan kiihkeitä, esim. viimeksi eilen sain kuulla jo tappouhkauksia, kun en erään herran lemmenlirkutuksille lämmennyt.  Shocked Kaikkein aggressiivisimpia tyyppejä välttelen mahdollisimman pitkälle, ystävyyttä ei ehkä voi harkita näissä tapauksissa..


Pfff...! buck2 Trine tekee siis kolmiota suomeksi?  Huh
Itselläni  venus trine Asc  skorpioni

Tänään juuri kuulin pikkyyyyyyysen kitkerän tilityksen, kuinka minuun rakastuu liian helpolla,
mutta joutuu helposti aisan kantajaksi, hevoskilpailuun ja siten naurunalaiseksi! Undecided Cry
Tämä siis toinen näistä juristeista, joka otti hommani hoitaakseen. Toinen on loukkaantunut... buck2

Nuo kiihkeämmän puoleiset ihastumiset pelottaa todella!  buck2
Muistan Lilli, että asiasta on ollut keskustelua aikaisemminkin!

Niitä tulee aina silloin tällöin, vaikka itse ainakaan tietoisesti anna mitään ymmärtää.
Itselläni on tällä hetkellä riesana eräs alunperin tunialais-syntyinen skorpioni-herra
(muistan, että kerran oli puhetta syntymä-ajoista),
jonka nimeä en edes enään muista ja olen tavannut hänet 3 kertaa työn puitteissa
ja nyt hän soittelee useasti päivässä ja tekstiviestit kuvilla hyvine huomenineen ja kauniine unineen,
parit kukkalähetykset ja vierailut oveni takana muutaman kerran,
vaikka en koskaan vastaa ainoaankaan puheluun tai SMS tai edes avaa sitä ovea sille. Grin

BTW, mitä tuo tarkoittaa, kun  aurinko trine  kuu? idiot2

Mitäs, kun olen tänne valehdellut, että  kuu vesimies kartallani olisi 8.huoneessa..? uglystupid2
Se on Astro.comin mukaan se on 2.huoneessa. Sorry..! angel


« Viimeksi muokattu: 17.12.2008 01:37:50 kirjoittanut Sasha » tallennettu
Brida
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 298


" Elän tässä ja nyt, täynnä elinvoimaa "


Profiili
« Vastaus #9 : 17.12.2008 09:40:53 »

kuu venus yhtymä: Temperamenttisi ja charmisi viehättävät toisia, saat helposti suosiota osaksesi, joskus liiaksikin, koska se saa sivuun jääneet kateellisiksi.

mites marsin, kuun ja venuksen sijainti? esim jos kaikki viitos huoneessa?
tallennettu

May your day be uplifted
filled with sunshine and warmth
the shining rainbows of hope
the white clouds of dreams
the gentle softness of breeze
the sweet smell of fresh air.

May your day be uplifted
from start to end
filled with joy and happiness
untroubled and serene.

May your day be
Artemis
Astroholisti
*****
Viestejä: 3621



Profiili
« Vastaus #10 : 17.12.2008 10:46:36 »

Itselläni on  kuu  aspect_con  venus
sekä  venus  aspect_con  mars ja olen osani saanut ihalijoista. Eiköhän plutokin tuo jonkinlaista vetovoimaa, magnetismiä?

Vaikka olenkin melko torjuvainen, minulla on ollut pitkään sama miekkonen. Enkä missään nimessä halua johtaa ihmisiä harhaan.
Mutta kyllä niitä on, aina silloin tällöin  :Smiley
tallennettu
Lilli
Supermoderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 3522



Profiili WWW
« Vastaus #11 : 17.12.2008 13:48:55 »

Minulla on sellainen mielikuva, että Venus-Mars -aspektit, erityisesti yhtymä voivat tehdä ihmisestä seksuaalisesti päällekäyvän. Näin minulle on ainakin eräs tuttavanainen kertonut, jolta kyseinen yhtymä löytyy MC:ltä. Aurinko Leijonassa, Kuu Vesimiehessä ja Vaaka-nousu eivät varmaankaan ainakaan charmia vähennä tässä tapauksessa.  Grin Jos vielä Kuu on tässä sopassa mukana, niin voin kuvitella tunteidenkin syttyvän aika nopeasti ja vastapuoli saa osakseen sitten niitä turhankin kiihkeitä rakkaudentunnustuksia... Jos kaikki kolme ovat vielä vitoshuoneessa, niin aikaiseksi voidaan saada joko pelimies- tai nainen tai sitten taiteilijatyyppi, joka siirtyy aika ajoin kiihkeästä romanssista toiseen. Tunnen myös erään mieshenkilön, jolla kaikki nämä sijoittuvat 12. huoneen, jolloin kaikki tämä seksuaalienergia ja ihastumistaipumukset jäävät vaille vastakaikua, mistä syystä hän on äärimmäisen turhautunut ihmissuhdesaralla.

Sasha, kolmio ja trine ovat todellakin sama asia. Sinullahan Aurinko ja Kuu näyttävät olevan samassa elementissä. Aurinko kuvastaa enemmän sitä perusenergiaa ja luontaisia taipumuksia, kun taas Kuu kuvastaa tunne-elämää, vaistoja, kotia, äitiä ja äitiyttä. Lyhyesti tulkittuna vaihtelunhalu, kyllästymistaipumus, flirttailu ja tietynlainen etäisyyden pitäminen ihmisiin kuuluvat luonteeseen.

Itse olen ollut huomaavinani, että ns. viileinä pidetyt merkit, esim. Kauris ja Vesimies, joskus myös Neitsyt pitävät irtosuhteista. Ei tarvitse liikaa sotkea tunteita peliin.
tallennettu

Aurinko Kaksonen, huone 12, Kuu Härkä, huone 11, AC Rapu, MC Vesimies

www.horoskooppi.com
Asterix
Vieras
« Vastaus #12 : 17.12.2008 14:25:06 »

Thx Lilli selvennyksestä.  Smiley

Sinullahan Aurinko ja Kuu näyttävät olevan samassa elementissä. Aurinko kuvastaa enemmän sitä perusenergiaa ja luontaisia taipumuksia, kun taas Kuu kuvastaa tunne-elämää, vaistoja, kotia, äitiä ja äitiyttä. Lyhyesti tulkittuna vaihtelunhalu, kyllästymistaipumus, flirttailu ja tietynlainen etäisyyden pitäminen ihmisiin kuuluvat luonteeseen.


Huoh...! Embarrassed
Tämä selittää hyvin paljon.

tallennettu
Artemis
Astroholisti
*****
Viestejä: 3621



Profiili
« Vastaus #13 : 17.12.2008 14:32:49 »

Minulla on sellainen mielikuva, että Venus-Mars -aspektit, erityisesti yhtymä voivat tehdä ihmisestä seksuaalisesti päällekäyvän. Näin minulle on ainakin eräs tuttavanainen kertonut, jolta kyseinen yhtymä löytyy MC:ltä. Aurinko Leijonassa, Kuu Vesimiehessä ja Vaaka-nousu eivät varmaankaan ainakaan charmia vähennä tässä tapauksessa.  Grin Jos vielä Kuu on tässä sopassa mukana, niin voin kuvitella tunteidenkin syttyvän aika nopeasti ja vastapuoli saa osakseen sitten niitä turhankin kiihkeitä rakkaudentunnustuksia... Jos kaikki kolme ovat vielä vitoshuoneessa, niin aikaiseksi voidaan saada joko pelimies- tai nainen tai sitten taiteilijatyyppi, joka siirtyy aika ajoin kiihkeästä romanssista toiseen. Tunnen myös erään mieshenkilön, jolla kaikki nämä sijoittuvat 12. huoneen, jolloin kaikki tämä seksuaalienergia ja ihastumistaipumukset jäävät vaille vastakaikua, mistä syystä hän on äärimmäisen turhautunut ihmissuhdesaralla.

Sasha, kolmio ja trine ovat todellakin sama asia. Sinullahan Aurinko ja Kuu näyttävät olevan samassa elementissä. Aurinko kuvastaa enemmän sitä perusenergiaa ja luontaisia taipumuksia, kun taas Kuu kuvastaa tunne-elämää, vaistoja, kotia, äitiä ja äitiyttä. Lyhyesti tulkittuna vaihtelunhalu, kyllästymistaipumus, flirttailu ja tietynlainen etäisyyden pitäminen ihmisiin kuuluvat luonteeseen.

Itse olen ollut huomaavinani, että ns. viileinä pidetyt merkit, esim. Kauris ja Vesimies, joskus myös Neitsyt pitävät irtosuhteista. Ei tarvitse liikaa sotkea tunteita peliin.

Itseasiassa olen kaikkea muuta kuin päällekäyvä vaikka stellium oinaasta löytyykin. Silti ihmisillä lienee usein kuva että olen ihme viettelijätär vaikka en todellakaan ole Smiley
Naiset eivät tahdo minua miestensä lähelle ja miehet taas eivät aina tunnu käsittävän että minulla on mies ja se tarkoittaa etten tahdo muita miehiä.
tallennettu
Asterix
Vieras
« Vastaus #14 : 17.12.2008 17:19:48 »

Tuli tuosta kartasta mieleen Vaaka-mies, hän on kuin myöskin  venus skorpioni
ja hänellä on naisia ja miehiä puoleensa vetävä karisma,
joten mites tuo  aurinko ja  askendentti  vaaka ja  skorpioni siellä sopivasti joko  aurinko askendentti tai  kuu:na vaikuttaisi tuohon karismaan? :Smiley

Vaikuttaisi, että jos on jokin ilma-merkki, eli  vesimies vaaka kaksoset  aurinko:na askendentti:na tai kuu:na ja sitten tuo  skorpioni jossain sopivasti, niin olisi jo perustaa..? Huh

Tunnen pari  aurinko oinas:sta, joilla on ihan uskomaton karisma,
mutta en valitettavasti tiedä tarkempia tietoja. Undecided
tallennettu
Sivuja: [1] 2 3
  Tulostusversio  
 
Siirry: