söpöliini
Kohtuuastroilija
Never be afraid to say what you feel...........
|
|
« : 17.12.2008 09:40:29 » |
|
Tulipas eilen mieleen että lisään tänne tämän aiheen, kun maailman meno on mitä on. Ihmiset kohtelevat toisiaan vähän kuinka sattuu, on petosta siellä täällä asioissa kuin asioissa. On lamaa, työttömyyttä, suhteet kariutuu, päihteiden väärinkäyttöä jne... Joten mikä on sinun kiintotähti tässä elämässä? Mikä on se asia minkä vuoksi silti vain jaksat, ja haluat mennä eteenpäin elämässä? Itselläni se on Perhe. Omat lapset, oma parisuhde. Ystäväni. Unelmat siitä, että löydän itseni ammatista, missä voisin olla ihmisille hyödyksi. Ehkä sen vielä ehdin tässä elämässä löytää!! Niin, ja juoksu. Vain minä, musiikki ja tie... Maailma ja minä vain kahden, kun tuuli, aurinko tai räntäsade piiskaa kasvoja... Ihanaa stressin purkamista!!
|
|
|
tallennettu
|
Aurinko, Mars, Neptunus, Asc.node-Jousimies Kuu, Jupiter-Kalat nousu-Leijona Merkurius, Venus-Kauris Saturnus-Rapu Uranus-Scorpioni Pluto-Vaaka Lilith-Vesimies
|
|
|
epona
Vieras
|
|
« Vastaus #1 : 17.12.2008 12:01:07 » |
|
Pakko kai se on myöntää, että usko. En niinkään tarkoita tai viittaa uskontoon. Olen sisimmissäni (ehkä jopa yli-)optimistinen. : Se auttaa jaksamaan niinäkin päivinä, kun kaikki tuntuu kaatuvan päälle. Yritän myös muistaa, ettei mikään kestä ikuisesti. Eläimet auttavat myös jaksamaan. Puhumattakaan enkeleistä /A
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
*Kide*
|
|
« Vastaus #2 : 17.12.2008 13:21:01 » |
|
Ne kaikista yksinkertaisimmat asiat luovat sisällön; lapseni, ruoka, lämpö, kauneus (luonto), yms. Mutta päälimmäisenä on kai pimeimmässä hetkessä usko ja toivo, että huomenna tai sitä seuraavana tai ensi vuonna...
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
T-H
|
|
« Vastaus #3 : 17.12.2008 14:13:11 » |
|
Intiaanius, ihanat rakkaat ystäväni, perheenjäseneni, luonto. Näistä koostuu mun elämän ihanuus
|
|
|
tallennettu
|
OINAS - pässinpää
* Nousu Neitsyt * NativeAmerican Haukka
|
|
|
Rohana
|
|
« Vastaus #4 : 17.12.2008 14:35:57 » |
|
Kyllä se on perhe, lapset ja rakas mies. Olen joka päivä kiitollinen siitä kuinka hyvä meidän on ja kuinka paljon olemme saaneet kun olemme toisemme löytäneet perheeksi. Söpöliinin kanssa löytyi samoilla linjoilla pitkälti, paitsi minä en juokse. Voi kun saisinkin aikaiseksi!
|
|
|
tallennettu
|
-Lähden, jotta tulisin, Menen kauas, jotta lähellä olisin.- Nils-Aslak Valkeapää
|
|
|
söpöliini
Kohtuuastroilija
Never be afraid to say what you feel...........
|
|
« Vastaus #5 : 18.12.2008 18:21:39 » |
|
No kyllä itsekin pitää juu se usko laittaa listalle. Onhan ilman sitä vaikeaa olla ja elää. Ajatella että ei olisi pientä toivonhiventäkään... Onneksi on!
|
|
|
tallennettu
|
Aurinko, Mars, Neptunus, Asc.node-Jousimies Kuu, Jupiter-Kalat nousu-Leijona Merkurius, Venus-Kauris Saturnus-Rapu Uranus-Scorpioni Pluto-Vaaka Lilith-Vesimies
|
|
|
talitiainen
Satunnainen astroilija
|
|
« Vastaus #6 : 18.12.2008 20:16:33 » |
|
Usko itseeni ja haaveisiini pitää mut pystyssä. Se päasiassa ja elämäni ihmiset tukee tavoitteitani siinä rinnalla. Kun osaa löytää rakkauden sisältään niin mikään ulkoinen asia ei voi sitä murskata. Silloin kun tuntuu todella pahalta koko maailman meno ja ihmisten alakuloisuus niin se myös auttaa jaksamaan, kun ajattelee, että aina voi muita auttaa ihan vain levittämällä sitä rakkautta ympärilleen.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Riitta
|
|
« Vastaus #7 : 18.12.2008 20:38:04 » |
|
Ihana perheeni pitaa minut pystyssa-vaikka se joskus on vesiselvaa ja motivaatio tehda ja kokeilla uusia asioita. Joka aamu herattyani venyttelen kunnolla ja kiitan olemassaolostani..kai se on optimistinen elamanasenne.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
Kotkansilmä
|
|
« Vastaus #9 : 18.12.2008 22:48:45 » |
|
Levoton mieleni etsii kiinnekohtaa, mistä? En VIELÄ tiedä, koska olen, ja elän täällä. Kuitenkin ja kaiketinkin sitä hetkeä, jolloin sen tiedän, olen valmiina ja silti epäilen, vielä.
|
|
|
tallennettu
|
Hetkiä, joita olen kanssanne, haluan unohtaa hetkeksi.
|
|
|
Ikitosi
|
|
« Vastaus #10 : 18.12.2008 23:17:13 » |
|
Missio, tietoisuus siitä, että elämälläni on tarkoitus.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Corvus Leonis
|
|
« Vastaus #11 : 19.12.2008 12:38:27 » |
|
Hyvät sapuskat ja disco, näin yleisesti ottaen.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Ippuska
|
|
« Vastaus #12 : 19.12.2008 13:22:41 » |
|
Uteliaisuus
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Kotkansilmä
|
|
« Vastaus #13 : 05.01.2009 22:57:29 » |
|
Poikani täytti 8 vuotta, tiedän siis elämän jatkuvan.
|
|
|
tallennettu
|
Hetkiä, joita olen kanssanne, haluan unohtaa hetkeksi.
|
|
|
|
|