Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Miekkojen prinssi  (Luettu 6845 kertaa)
0 jäsentä ja 10 vierasta katselee tätä aihetta.
meruska
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 651


Profiili
« : 18.12.2008 16:47:37 »

Olen aina epäillyt näitä  netti tarot kortti juttuja ja olen ennustellut itse istelleni omilla korteilla. Nyt kokeilin ihan hetken mielijohteesta, kun osui sopivatsi silmään ja kysyin yksiselitteisesti. Pitääkö aloittaa uusi tie/vaihe?

Vastaus: Miekkojen prinssi (käänteinen)

Olet päästänyt toisen ihmisen päättämään asioista puolestasi ja ahdistus nostaa esille voimakkaita negatiivisia tunteita ja jopa itsetuhoisia ajatuksia. Lapsellisuuksien sijasta on tullut aika ottaa itseäsi niskasta ja saattaa mieltäsi painava asia lopulliseen päätökseen - omaan sellaiseen.


Itselläni omissa korteissa samainen kortti on vainonnut minua.... Mutta olen ajatellut että tarkoittaa ihmistä? Mukana pyörii myös maljojen ritari/prinssi ja sauvojen prinsessa jne jne.. Ja mielestäni olen kyllä itse asioistani aina päättänyt.

No, se nyt ei ole kysymykseni. ALoitin aiheen kun samat kortit pyörivät elämässäni niin näemmä nettiohjelmissa kuin omissa käsissä. Mitä kortit yleensä tarkoittavat ihmissuhdesotkuissa?
tallennettu

Taivasta katsellen ja ihmetellen
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 5323



Profiili
« Vastaus #1 : 18.12.2008 17:37:56 »

Hei vaan!

Tuossahan sinulla on selkeä vastaus ihmissuhdesotkuun ja sen ongelman ratkaisemiseen! Se ei tarvitse erillistä tulkintaa, sinun täytyy vain hyväksyä se. Usein käy niin, että kortin sanoma on niin rehellisen suora, että se tuntuu ihan pahalle, ja siksi sille lähdetään helposti etsimään jonkinlaista tulkintaa, joka kenties pehmentäisi tai jopa kumoaisi saadun viestin. On helpompaa saada neuvo kuin ryhtyä toteuttamaan sitä. Harva varmaan edes tiedostaa, että tarotit eivät anna selkeitä elämää helpottavia kultaroposia, vaan ne ainoastaan neuvovat ja jättävät toimivallan sinulle. Ne eivät tee mitään puolestasi, eteenkään jos sinun täytyy kasvaa ja oppia asia itse.

Henkiset oppaat ja henkinen taso osaavat olla hyvinkin suorasukaisen rehellisiä, mutta he eivät koskaan tee niin ilkeyttään, vaan sinua ajatellen. Lapselle voi antaa lempeästi vinkaten neuvoja, mutta jos ne eivät mene kuuleviin korviinkaan sitten pitää jo sanoa vähän topakammin! Cheesy
tallennettu
talitiainen
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 15



Profiili
« Vastaus #2 : 18.12.2008 19:51:32 »

Nehän voi esim. kannustaa heittäytymään suhteeseen ilman ennakkoluuloja tai sit pistää miettimään, että onkohan suhde itselle tosiaan hyväksi. Tai auttavat ratkaisemaan ongelmia niissä. Itse teet tietysti ratkaisusi, mutta onkohan ratkaisu ollut ihan oikea jos miettii omaa henkistä hyvinvointiasi? Jotkut ihmiset osaavat myös manipulaation taidon, että vaikka kuvittelee itse tekevänsä ratkaisunsa onkin toinen niihin vaikuttanut.

Itse suljin monta vuotta pois tosiasian, että olisi pitänyt erota suhteesta. Kortit kyllä sanoivat niin pitkään ja siksi kai lopetin niiden käytön pitkäksi aikaa kun en ollut valmis katsomaan totuutta silmiin!  Lips Sealed . Joten tärkeintä on, että otat tosissaan sen mitä kortti sinulle kertoo.

Tämä kortti todellakin kannustaa toimimaan, irrottautumaan rajoituksista ja ottamaan riski! Älä ainakaan pelaa varman päälle! Onnea matkaan mitä teetkin! smitten
tallennettu
meruska
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 651


Profiili
« Vastaus #3 : 21.12.2008 22:51:32 »

No voi himskatti!!

Kun nääs ongelman ydin on se ETTEN MINÄ IHAN TARKKAAN TIEDÄ MITÄ TAI KETÄ JA MILLoin
 MINÄ HALUAN!!! Kun koko sotku alkoi Toitottivat kortit: anna ajan kulua  älä tee mitään ja Erakkoa tunki joka tuutista. enkelikortit viestittivät myös rauhallisuuden merkitystä ja kehottivat omien tunteiden tutkimiseen ja ilmaisemiseen jne.. JA sitäkään en tajua et miksi pyörii kaksi miespuolista korrtia.... KUKA Se TOINEN ON? hä? Prinsessan tiedän ja se harmittaa mut tietäen tuntien toisen osapuolen ymmärrän hyvin ehkä liiankin hyvin.... tuntien siin tämän kyseisen "prinssin" niin en ole niinkään varma kannattaako nyt mittään ihmettä mennä selvittelemään. Kun nääs ei se pahvi tajua. Hyvä kun ite tajuan... Ja miehet eivät MILLOINKAAN ole ymmärtäneet motiivejani! Ja toisaalta olen kyllä päässäni asioita märehtinyt niin paljon et lähinnä pakkaa naurattamaan..

Pah ja pah... Parasta tässä on et minä tiesin että kannattaa pysyä kaukana koko tyypista!!!! pöh. Hyvä tyyppi kaverina, täys p jonain muuna...

No ei auta. Pitää miettiä strategia ja pohtia mikä on tärkeää.
tallennettu

Taivasta katsellen ja ihmetellen
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 5323



Profiili
« Vastaus #4 : 23.12.2008 14:47:31 »

No homma on nyt karannut käsistä näemmä, mutta ei hätää, aina voi vetäytyä tilanteesta Cheesy Luulen, että olet ymmärtänyt aikaisemmat kortit kuten Erakon ja enkelikorttien rauhallisuuden väärin. Tunteiden tutkiminen ei minun tulkinnan mukaan tässä tilanteessa noiden korttien tukemana tarkoita, että sinun pitäisi pohtia kumpaa rakastat enemmän vaan enemmänkin tutkia omaa Itseäsi: miksi rakastuin? Mitä tunteita miehet/mies herättää minussa? Ja ennen kaikkea miksi - mikä osa minusta kaipaa miehen huomiota ja rakkautta? Kun se osa löytyy, kortit ovat kehottaneet sinua olemaan yksin ja paikkamaan tuon särkyneen osan Itsestäsi omin neuvoin. Nyt olet lähtenyt ilmeisesti tiedostamattasi paikkaamaan sitä miehellä ja häneltä saadulla rakkaudella ja huomiolla sen sijaan, että olisit vetäytynyt omaan rauhaan. Ilmeisesti kumpikaan miehistä - jos sinulla on kaksi miestä, joita kohtaan tunnet kiinnostusta - ei ole nyt se oikea. Siksi syntyy ristiriitainen tilanne: sielusi tietää, että ei tämä mies, mutta se rikkoutunut osa sinua, joka tarvitsee huomiota korjautuakseen, sanoo ettet saa nyt päästää miestä menemään. Sielusi ei tarvitse heistä kumpaakaan, egosi tarvitsee ollakseen ehyt ja saa sinutkin uskomaan niin.

Nyt saamasi kortti antaa vielä tiukemman neuvon siihen, että on aika olla yksin. Suhteen aika ei ole vielä, se Oikea Herra ei ole vielä saatavilla. Voit toki lähteä mukaan suhteeseen näidenkin miesten tai muiden miesten kanssa jos haluat - sitä se vapaa tahto on. Kortit voivat antaa neuvoja siitä mitä tehdä, mutta päätös siitä mitä todella teemme on aina kortin saajalla.
tallennettu
meruska
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 651


Profiili
« Vastaus #5 : 28.12.2008 19:52:53 »

...Oma egoni on kieltämättä häirinnyt aika lailla... Olenhan nääs ollut pitkään yksin ja oli todella mukavaa kun taas tuli jotain säpinää rakkauden rintamalla.

Ymmärrän kyllä tarkoin mitä AM tarkoitat viestilläsi. Mut kun liha on heikko! Mut kun mut kun.. Ulkoinen painostus on ollut kova parisuhteeseen ja aloin väsyä.. Tulos on nyt tässä et olin aika rikki syksyn. Tiesin tehneeni itseäni kohtaan väärin mutta... niin niin. Miehet on välillä niiiin ihania.

Onnekseni olen saanut olla nyt rauhassa. Keskustelu on käymättä mutta luulen ettei sitä tarvitse käydä. Nyt keskitytään taas itseen ja huolletaan koko psykofyysissosiaalista kokonaisuutta!

uusi vuoso uudet kujeet! 

Meruska
tallennettu

Taivasta katsellen ja ihmetellen
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: