Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: lapsen muistot entisistä elämistä  (Luettu 5110 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Niina-Maria
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 10


Profiili
« : 20.12.2008 14:29:16 »

Hei!
Teen tutkimusta lapsien muistoista entisistä elämistä ja muista lapsien yliluonnollisista kokemuksista. Jotkut uskovat, että lapsilla on muistoja ajasta ennen syntymäänsä ja yleensä he puhuvat näistä kokemuksista pian opittuaan puhumaan. Muistot himmenevät ja katoavat monilta kokonaan nuoruusikää kohti. Lapsen mieli on niin ihanan avoin =) Voisitko auttaa minua kertomalla kokemuksistanne. Tässä hieman apukysymyksiä.

Onko lapsesi jo aiemmin puhunut sinulle asioista tai kokemuksista, jotka uskot olevan ajalta ennen lapsen syntymää? Mitä hän on sinulle kertonut?


Minkä ikäinen lapsesi oli tuolloin ja kumpaa sukupuolta?


Miten suhtauduit hänen kertomuksiinsa?


Jos lapsesi ei ole puhunut mitään ja haluat, voit vaikka kysyä leikkimielisesti lapselta: missä hän oli, ennen kun syntyi tänne tms. ja esittää lisäkysymyksiä.


Onko hän puhunut jostain muista yliluonnollisista ilmiöistä, esim. mielikuvituskavereista, enkeleistä tms.?


Kevennyksenä voit kirjoittaa jos haluat jotain hassuja juttuja lapsen suusta sanottuna. Esim. sanoin, ettei voida lelua ostaa, kun ei ole rahaa. – lapsi vastaa, että hae pankista. =)


Annatko suostumuksen tarinoiden julkaisemiseen?


Voit vastata tähän ketjuun tai sähköpostiini: niina-maria.sunset@luukku.com

Suuri kiitos kaikille vastanneille! Avartakaamme mekin hieman mieltämme lapsen tasolle!
Tarkoitukseni ei ole todistaa, että entisiä elämiä on vaan pelkästään kerätä kokemuksia em. ilmiöistä.  Smiley
tallennettu

Onni ei tule etsimällä - vaan elämällä! Smiley
Norna
Vieras
« Vastaus #1 : 20.12.2008 14:31:32 »

 Onko tämä henk.koht. tutkimus vai kuuluuko tämä johonkin koulutusohjelmaan?
tallennettu
Niina-Maria
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 10


Profiili
« Vastaus #2 : 20.12.2008 14:33:00 »

henkilökohtainen tutkimus ja vastausten määrästä riippuu, mitä tuloksilla teen =)
tallennettu

Onni ei tule etsimällä - vaan elämällä! Smiley
Ippuska
Astroholisti
*****
Viestejä: 5054


4ever


Profiili
« Vastaus #3 : 20.12.2008 15:47:24 »

Itselläni oli vahva muisto/näky/visio lapsena, ehkä noin 3-4 vuotiaana, siitä että olen poterossa sodassa ja tankki tulee kohti minua ja sen pituinen secrazy2

 Muistan sen vieläkin  Wink
tallennettu

Ophiuchus

Trooppisesti:
 aurinko jousimies , kuu leijona , askendentti vesimies

Sideerisesti:
 aurinko skorpioni , kuu leijona , askendentti kauris

Maya: Sininen Kosminen Yö
Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #4 : 20.12.2008 16:29:52 »

Itse muistan joskus 2 tai 3 vuotiaana katselleeni äitiäni vähän ihmeissäni, että ei tuo ole minun oikea äitini mielessä mielukuvat jostain naisesta jolla oli mustat pitkät hiukset ja ruskeat silmät.  :Smiley Muunlaisiakin takaumia ja välähdyksiä lapsuudessa tullut... Useinmiten käsittämättömänä tuttuuden tunteena jostain kuten esim. raamatun ajan kuvaa esittävistä ohjelmista, Egyptistä, lännenelokuvista yms. Niiden vaatetuksesta ja monesta muusta seikasta...
En tiedä liittyykö tämäkin jonkin entisen elämän muistoihin, mutta pienenä pelkäsin hullun lailla kaikkea räiskettä ja pauketta ja jopa ukkosta. Eli ilotulitukset saivan minut melkein hysteeriseksi ja ukkostakin menin kuulema maton alle piiloon.  Grin Edelleen inhoan ja säikyn helposti kaikkea pauketta. No ilotulituksista jo oppinut pitämään ja ukkonen on nykyisin ihanaa. Lapsuudesta lähtien olen myös inhonnut kaikenlaista sotilas/marssimusiikkia ja niitä kulkueita. Jostain syystä myös säkkipillin ääni saa minun ihoni täysin kananlihalle, enkä oikein osaa sanoa onko se kamalaa vai ihanaa, jotenkin sellainen viha-rakkaus suhde kyseiseen soittimeen...  :Smiley
tallennettu
Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #5 : 20.12.2008 16:33:37 »

Niin ja omat lapseni, eivät ole ainakaan vielä avautuneet näistä asioista. Ainoastaan vanhin tyttöni näki 2-vuotiaana enkelin katon rajassa. Osoitti kattoa ja sanoi: Äiti kato enkeli. Itse en nähnyt mitään, aistin kyllä jotain...
tallennettu
Niina-Maria
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 10


Profiili
« Vastaus #6 : 22.12.2008 14:17:47 »

Kiitos kovasti teille vastanneille, odotan mielenkiinnolla josko muillakin olisi samantyyppisiä kokemuksia/muistoja  smitten
tallennettu

Onni ei tule etsimällä - vaan elämällä! Smiley
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: