Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Keskipäivä ja keskiyö..?  (Luettu 3749 kertaa)
0 jäsentä ja 3 vierasta katselee tätä aihetta.
valonkantaja
Vieras
« : 21.01.2006 23:23:07 »

Niin... Siis nää kaikki huoneiden kärki-jutut on mennyt mulla yli hilseen, tai ei oikeastaan ole mennyt edes, kun en ole vielä edes yrittänyt tajuta... buck2 idiot2

Juu, nousevan merkin ja laskevan merkin merkitykset tajuan kyllä... Smiley


Mutta entäpä noi keskiyö ja keskipäivä? Kävin kyllä tuolta tietopankista lukemassa, mutta ei paljon selventänyt!

Minulla on keskipäivä vaa-assa ja keskiyö oinaassa. Miten niitä voisi tulkita ja miten paljon ne "merkitsevät"?



-Valonkantaja   smitten smitten smitten smitten
tallennettu
valonkantaja
Vieras
« Vastaus #1 : 21.01.2006 23:29:33 »

Niin ja olisin erittäin kiitollinen, jos joku osaisi selkeästi ja H I T A A S T I takoa tähän pikku päähäni jotain yleistä tietoa noiden huoneiden kärkien tulkinnasta...


 Cheesy

kiitos kiitos kiitos kiitos kiitos kiitos kiitos kiitos
tallennettu
nikki
Astroholisti
*****
Viestejä: 6608


Profiili WWW
« Vastaus #2 : 22.01.2006 00:27:31 »

mc eli keskipäivä eli työminä eli kuinka toteutan itseäni julkisuudessa,työelämässä
ic eli keskiyö eli kotiminä eli kuinka kärvistelen kotona,siihen liittyy myös alitajunta sitä kautta että unien avulla uudelleenrakennamme ja uudistamme minuuttamme eli konkreettisesti käymme läpi päivän tapahtumia ja olemme taas aurigon noustessa askendentilla valmiit kohtaamaan uuden päivän uudistuneena ja täynnä intoa nousumerkin luonteenomaisella tavalla
jos tämä kierto ei toimi eli työ mättää tai kanssaihmisiltä ei saa tarvitsemaansa palautetta ,kotona on kaikki vinksin vonksin ja univelkakin painaa päälle ei meillä ole mitään annettavaa uudelle päivälle,sairastumme ennen pitkää..
minulla on samat kuviot kuin sinulla ja itselläni työminä vaa.assa tekee minusta työelämässä diplomaattisen,sosiaalisen,ukkosenjohdattimen ihmisten välille,pidän siististä kauniista ympäristöstä mutta silti toteutan nousujouskaria  haluamalla olla riippumaton itsenäinen ja vapaa,liikkumatilaa pitää löytyä niin henkisesti kuin fyysisestikin
kotiminä oinaassa on joskus oikea tyrannosaurus.minä määrään missä kaappi seisoo tyyliin mutta meillä ainakin oinaan impulssiivisuus saa kaapin siirtymään  useasti vuodessa eri paikkaankin,kotitöihin riittää energiaa,riittääkö sitä..
jos ajatellaan että nousumerkki ja laskevamerkki ovat voima ja vastavoima samoin vois ajatella myös työminästä ja kotiminästä eli jos oot päivän työssäsi
tasapainoillut ja välttänyt ristiriitoja on koti paikka jossa sinun on saatava purkaa kaikki tunnelataukset joita nuppiin on kertynyt tai muuten uuteen päivään lähdetäänkin hirveellä päänsäryllä eikö
minulla on ilmeisesti merkurius jotenkin plutomaisesti vinksallaan kun on niin hirvee tarve kirjoittaa tälläsiä romaaneja
tallennettu
valonkantaja
Vieras
« Vastaus #3 : 22.01.2006 01:01:08 »

Ahaa! Kiitos! Tuo selvensikin asioita...! Cheesy

Olen aina ihmetellyt, miksi olen koulussa ja töissä niiiiiin diplomaattinen, vaikka minussa ei vaakaa olekaan (paitsi tämä vaaka!!)

Ja samoin, kotona puretaan huolet ja murheet ja aggressiot suoraan ja välittömästi... Vähän aikaa kokemusta exän kanssa yhteiselosta, niin kyllä se tosiaan olin minä joka kaapin paikan määräsi... Aikamoinen pirttihirmu! :Smiley
tallennettu
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: