talitiainen
Satunnainen astroilija
|
|
« : 22.12.2008 16:20:28 » |
|
Moikka! Mä itse odotan jo kovasti, että saadaan päätökseen tämä vuosi ja siirrytään seuraavaan. Paljon on tapahtunut muutoksia elämässäni loppuvuonna, joten tuntuu hienolta aloittaa uusi vuosi osaamatta yhtään ennakoida mitä se tuo tullessaan. Toivon kuitenkin, että oma itsetuntemukseni ja henkinen kehitys jatkaa kehittymistään ja teen asioita, joita rakastan tehdä kuten musiikki ja kirjoittaminen. Sen lisäksi toivon elämän perusasioiden olevan kunnossa: Työ, perhe, terveys ym. Aion pitää huolta läheisistä ihmisistä, mutta ennen kaikkea itsestäni. En halua luvata muuta kuin kuunnella sisimpäni ääntä. Uskon, että vuodesta tulee mahtava, ehkä elämäni paras!! Ellei mitään yllättäviä ikäviä asioita tule vastaan. Mitä sinä odotat vuodelta 2009? Varmasti kaikilla on vielä Joulu mielessä, mutta vastailkaapa vaikka kun Joulu tohina on ohi!
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Eileithyia
|
|
« Vastaus #1 : 22.12.2008 17:37:22 » |
|
Minä taas toivon että joulu menisi jo ja olisi vuosi 2009! Odotan siltä vuodelta paljon, mm. Sitä että pääsen vihdoin toteuttamaan itseäni, kehittymään ja menestymään, menemään eteenpäin. Ainakin numerologisesti ja Tarot-kortillisesti minulle luvataan hienoa vuotta. Odotan MAHTAVAA vuotta suoraan sanoen. Tämä 2008 oli aika työläs, jospa siis nyt pääsisin korjaamaan työn hedelmät? Hiii.. Kohta se jo koittaa..
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Rohana
|
|
« Vastaus #2 : 22.12.2008 18:00:54 » |
|
Odotan TÖITÄ. Ja kunnollisia sellaisia.
|
|
|
tallennettu
|
-Lähden, jotta tulisin, Menen kauas, jotta lähellä olisin.- Nils-Aslak Valkeapää
|
|
|
|
talitiainen
Satunnainen astroilija
|
|
« Vastaus #4 : 22.12.2008 22:05:06 » |
|
Tietenkin tärkeää onkin elää tässä hetkessä. Ja oonki oppinu siihen viime aikoina. Ennen elin aina menneessä tai tulevassa, mutta sillä tavalla ei loppujen lopuksi mitään saavuta. Siksi en liian tarkkaan halua asioita enää suunnitella.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Rakkauden enkeli
Vieras
|
|
« Vastaus #5 : 22.12.2008 22:09:05 » |
|
What ever life brings...
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Esmiralda
|
|
« Vastaus #6 : 22.12.2008 22:48:39 » |
|
Minä odotan muutoksia, oikeastaan vaistoan muutoksia ensi vuodelle.
Ja siinä toivon, että pystyn suhtautumaan niihin rauhallisesti, viisaasti ja että kasvaisin niiden mukana.
|
|
|
tallennettu
|
Nousu Skorpioni (Jousimies) Chiron Skorpioni Aurinko, Venus ja Merkurius Rapu Kuu Kalat Pluto ja Saturnus Leijona Jupiter Jousimies Mars Neitsyt Neptunus Vaaka Uranus ja Ceres Kaksonen
Maya, Punainen Itsevallitseva Kuu Kiinalainen Rotta Kelttiläinen Omenapuu
OLLAAN IHMISIKS
|
|
|
|
Asterix
Vieras
|
|
« Vastaus #8 : 23.12.2008 13:24:38 » |
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Norna
Vieras
|
|
« Vastaus #9 : 23.12.2008 13:40:04 » |
|
Odotan työelämään siirtymistä taas, töitä jotka ruokkisivat sekä lompakkoa että mieltä . Paljon rakkautta, rakastumisia ja onnellista elämää. Innostusta kehityksestä, sydämen äänen kuuntelua, hiljentymistä kun on sen aika, toimintaa kun on sen aika. Sekä seikkailuja! Leikkisyyttä ja pulppuavaa iloa ihmisenä olemisesta
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Hiisitär
|
|
« Vastaus #10 : 23.12.2008 13:48:43 » |
|
Muutaman kilon painonpudotus olisi erittäin jees
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Corvus Leonis
|
|
« Vastaus #11 : 24.12.2008 07:04:56 » |
|
Nim. Vuosi tai pari sukeltelemassa olisi kyllä jees.. : [/color] Eiköhän nuo sukeltelumestat ole enempi noissa etelän rannikkokaupungeissa. Väittäisin että Bangkokiin kannattaa tulla tekemään kaikkea muuta kuin sukeltamista, vedet ei nääs ole kovinkaan kirkkaita täälläpäin.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
^^Queen Nefertiti^^
|
|
« Vastaus #12 : 24.12.2008 11:26:20 » |
|
jännitystä.. itse en kaipaa meren alle, meren päällä on kyllä kivaa..
ei kai saisi odottaa liikaa.. ystäviä menestystä vaikutusvaltaa ja lopullista valaistumista hehehhehee..
|
|
|
tallennettu
|
You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
|
|
|
Asterix
Vieras
|
|
« Vastaus #13 : 27.12.2008 00:51:28 » |
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
marija
Kohtuuastroilija
Löydät minut seuraavassa elämässä - ellet tässä..
|
|
« Vastaus #14 : 27.12.2008 04:55:35 » |
|
Parempaa kuin mitä tämä vuosi antoi.. Nyt vuotta on kruunaamassa keskenmenon uhka
|
|
|
tallennettu
|
Miun kans olis niin heleppo olla, saisi olla justiisa niin ku mie sanon.
Aurinko Ravussa Kuu Oinaasa Nousumerkki Neitsyt Merkurius Ravussa Venus Leijonassa Mars Neitsyessä Sideerinen Kaksonen Maa-Hevonen Keltainen Solaarinen Aurinko
|
|
|
|