Sivuja: 1 [2]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Mitä odotat tulevalta vuodelta?  (Luettu 10538 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
marija
Kohtuuastroilija
**

Löydät minut seuraavassa elämässä - ellet tässä..

Profiili
« Vastaus #15 : 27.12.2008 04:55:35 »

Parempaa kuin mitä tämä vuosi antoi.. Nyt vuotta on kruunaamassa keskenmenon uhka Cry
tallennettu

Miun kans olis niin heleppo olla, saisi olla justiisa niin ku mie sanon.

Aurinko Ravussa
Kuu Oinaasa
Nousumerkki Neitsyt
Merkurius Ravussa
Venus Leijonassa
Mars Neitsyessä
Sideerinen Kaksonen
Maa-Hevonen
Keltainen Solaarinen Aurinko
Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #16 : 28.12.2008 23:43:43 »

Parempaa kuin mitä tämä vuosi antoi.. Nyt vuotta on kruunaamassa keskenmenon uhka Cry

Voi että...  Undecided Voimia sinulle.  smitten
tallennettu
Adele
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #17 : 28.12.2008 23:59:16 »

angel voi mä odotan vuodelta 2009 sitä, että missä olenkin tuntisin olevani onnellinen ja eläväni täyttä elämää, tässä ja nyt  angel
Haluan oppia elämään haluamatta niin paljon....
Töitä yritykselleni ja lisäoppia ja koulutuksia ammattiini liittyen, ihania meditointikokemuksia ja hyviä joogahetkiä.
Matkan tai pari voisin myös tehdä..

Ja tottakai kaipaan ja toivon rakkautta  smitten miestä ja syliä...toivotan siis sellaisen karvaisen ison körilään tervetulleeksi tuohon sohvalle röhnöttämään...riittäisi *mies ilman viittaa ilman sankarin velvoitteita*
tallennettu

Aurinko Oinas 10
Asc Leijona
Kuu Vesimies 8
Mars Kauris 6
Venus Kalat 10
Merkurius Oinas 10
Jupiter Jousimies 5
Neptunus Jousimies 5
mc82
Astro-nauttija

Lunar Leo - GROARRR!!!

Profiili
« Vastaus #18 : 05.01.2009 21:26:44 »

No, tällä hetkellä kituutan vielä koulussa, joten vakitöistä ei ehkä vielä voi puhua.. Wink  Mutta toivon kuitenkin kesäksi hyvää työharjoittelupaikkaa, ehkä mahdollisesti tulevaa vakityöpaikkaa (katsotaan, mitä nyt taantuman aikana käy..), tietysti rahallista menestystä, voimaa jaksaa arkea ettei masennus tule ja vie (ja lisäenergia ei olisi pahitteeksi, nyt on energiavarastot olleet niin tyhjinä, että..).. Syvempiä kaverisuhteita, kun pitkäaikaisimman ystäväni ja mun välit ovat päässeet viilenemään, olemme kasvaneet erillemme.. Potentiaalisia sielunsiskoja tosin löytyy Smiley

Jotain uutta heilauttamaan muuten niin tylsää ja tasapaksua elämääni - muttei välttämättä uuden miehen muodossa, nykyinen on ihan jees! Wink  Uusia kokemuksia, ehkä joku matka, jännä harrastus tms.. Esim. laskuvarjohyppyä tms. olisi kiva kokeilla Cheesy  Sekä tietty rakkautta ja uskollisuutta, rehellisyyttä ja avoimuutta mieheltäni, lisää hellyyttä  smitten  Sekä kiva uusi asunto, koska haemme uutta kämppää tällä hetkellä Cheesy
tallennettu

Aurinko 10-Merkurius 11-Venus 11-Uranus 10-Neptunus 11-Pallas 10-Ceres 11 Jousimies
Kuu 7 Leijona
Mars 1-Juno 1-Lilith 1 Kauris
Jupiter 9-Saturnus 8 Skorpioni
Pluto 8 Vaaka
Chiron 3 Härkä
Vesta 1 Vesimies
Vertex 7-PF 7 Neitsyt
Noususolmu 6 Rapu
AC Kauris (DC Rapu)
MC Jousimies (IC Kaksonen
Tiigris
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #19 : 05.01.2009 22:03:21 »

Mä odotan tulevalta vuodelta UUTTA.

SUUNTAA.

Sellasta, että mun pää tietäis, minne mun jalkojen pitää kulkea. Selkeyttä.  Smiley
tallennettu
Tiigris
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #20 : 06.01.2009 14:48:06 »

Jinxulainen.. Puhutko sellasesta muutoksesta, mitä kuvittelen?  coolsmiley  smitten smitten
Kuulostaa ihanalle!
tallennettu
Sivuja: 1 [2]
  Tulostusversio  

Siirry: