Mie aloin yksityisyrittäjäksi
Rekisteröitynyt olen jo kesästä, mutta nyt pitäis polkasta homma käyntiin ja aloitella mainonta, pr-hommat, työt... :
http://pihkaruusu.suntuubi.com/?cat=1Lisää rooleja vanhojen hieman muuttuessa... lapseni, eivät ole enään niin pieniä
vanhinkin tuossa hehkuttaa pois kotoa lähtöä ja yläasteen suorittamista sisäoppilaitoksessa.
Uutta ihmisen elämään tulee (onneksi) suurina annoksiana ja kun näin käy, tämä on harvoin
Oma elämäni on lasten ansiosta ollut jo kauan muutoksia ja muuttuvaa tilaa. Tuossa mietinkin, että nyt taitaa olla se seesteinen kohta ja sitten alkaa taas, em.murrosikä myös toisella nje. Toivon, etteivät ne murrosiän varjoilmiöt paljoa elämäämme kolhisi ja myös, että olen noille pienille osannut jakaa kunnon eväät maailmaa varten
Timmylle onnea
Pääsikö oikein hiiri metsälle?
Esmiralda -Itämaisen tanssin liike on liike siinä missä mikä tahansa. Haastavaa on vangita se tunne, koska se on se meidän tanssin ydin. Harjoittele helpommilla luonnostöillä ensin, varmasti onnistut kun sinulla on omaa kokemusta tanssista itsestänkin.
Minulla on yksi taulu, joka kuvaa tanssijoita
Taiteija teki sen minulle vartavasten akvarellina, mutta ei sanonut sen esittävän minua. Koen silti vahvasti siinä olevan pala tanssiani, liikekieli tuttua ja jokin pään asennossa... ehkä? Rakastan silti taulua, kun siinä on se jokin... ei vain ihmishahmoja poseeraamassa