Sivuja: 1 2 [3] 4 5 ... 8
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Voin tehdä muutamalle tarot pöydän tulevalle vuodelle  (Luettu 57380 kertaa)
0 jäsentä ja 13 vierasta katselee tätä aihetta.
trini
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 67



Profiili
« Vastaus #30 : 31.12.2008 18:48:03 »

Ehdinkö vielä mukaan ,haluaisn yleinäkymän tulevalle vuodelle.
Selviänkö voittajana tulevista haasteista?entä terveys?

kiitos ja onnekasta vuotta sinulle! laugh
tallennettu

sininen itsevallitseva kotka
"älä pyydä tänään rauhaa,vaan ole itse
rauhan lähettiläs"
Elämänilo
Astroholisti
*****
Viestejä: 6357


Iloa, Valoa ja Rakkautta kaikille


Profiili
« Vastaus #31 : 31.12.2008 19:43:01 »

Elämänilo,
Sinua pyydetään alkuvuonna pitämään puolesi valheita vastaan
. Olen lukenut millaista sinulla oli kesällä äitisi kanssa ja luulen, että tämä liittyy siihen. Pidä oma pääsi. Äitisi tila saattaa hieman huonontua huhtikuussa, mutta toukokuulle näkyy rakastavaa ilmapiiriä ja lämpimiä tunteita. Kesällä saatat jopa hieman tylsistyä kun elämä on niin tasaista, mutta varaudu vain syksylle näytetään hyvin voimakkaita kortteja. Jokin kohtalon käänne tulee ja mullistaa elämäsi parempaan. Ei näytetä tarkemmin mitä, mutta joka tapauksessa voimakas kohtalon puuttuminen asioiden kulkuun. Mieskin näkyy loppuvuodelle.

Talous näkyy koko vuoden aaltoilevana sinulle, ehkä lama vaikuttaa omaan talouteesi. Yritä olla mahdollisimman itsenäinen ja järkevä talouden suhteen tulevana vuonna.

Muistot värittävät sinulla voimakkaasti koko vuotta. Ehkä jopa innostut tekemään sukututkimusta?

Onnea ja kaikkea hyvää sinulle vuodelle 2009!  smitten

Hei "Lizzy"


Kiitos tulkinnastasi.

Sukututkimusta tein vuosi sitten.
Ehkäpä jatkan sen tekemistä.


Iloa, Valoa ja Rakkautta
vuodelle 2009
sinulle toivotan.



smitten Elämänilo
tallennettu

aurinko merkurius mars neptunus vaaka , askendentti vesta neitsyt , venus IC saturnus juno skorpioni , jupiter uranus pluto leijona , chiron ceres kauris , kuu pallas kuunsolmu jousimies , MC harka
söpöliini
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 188


Never be afraid to say what you feel...........


Profiili
« Vastaus #32 : 31.12.2008 20:52:35 »

Kehtaanko hiipiä jonon hännille siinä toivossa, että saisin myös hiukan tietoa...?  Smiley Sitä samaa mitä edelläolevatkin haluavat, eli miltä näyttää tuleva vuosi parisuhteen kannalta, onko tekemäni työ tuottanut/tuleeko tuottamaan tuloksia siinä? Palaan myös äitiyslomalta takaisin kouluun tammikuun alussa, näetkö kuinka koulu tulee sujumaan? Hiukan tuo paluu jännittää mieltä..  Wink ja tietysti ihan yleisesti kuinka vuosi sujuu? Kiitos kovasti jos vain jaksat ja ehdit, onhan tässä jo hiukan tuota jonoa...  Grin

Hyvää uutta vuotta!!!!  smitten
tallennettu

Aurinko, Mars, Neptunus, Asc.node-Jousimies
Kuu, Jupiter-Kalat
nousu-Leijona
Merkurius, Venus-Kauris
Saturnus-Rapu
Uranus-Scorpioni
Pluto-Vaaka
Lilith-Vesimies
Tulikukka
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 250



Profiili
« Vastaus #33 : 31.12.2008 21:20:11 »

Minä kanssa olisin kiinnostunut siitä, mitä vuosi 2009 tuo tullessaan, lähinnä työ ja rakkauselämä kiinnostavat...  Kiss
tallennettu

We have got two gifts,that we should use as much as possible:
the sense of humore and the imagination.
The imagination replaces that what we are not and the sense of humor
helps us to accept that what we are.
Amber
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 226



Profiili
« Vastaus #34 : 31.12.2008 21:23:29 »

Kiitos vastauksesta, se kun tuli näinkin nopeaa. Katsotaan, mitä tapahtuu. Tammikuun loppuun mennessä pitäisikin tehdä yksi opiskeluihin liittyvä työ. Minulla on ollut aika tapahtumaköyhää viime aikoina, joten  odotan mielenkiinnolla kesää, jolle minulla onkin suunnitelmia ja muutenkin muutokset ovat tervetulleita. Olen hieman skeptinen, mutta ehkäpä uusia asioita voi tulla.
tallennettu
Wilmariina
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 31


Profiili
« Vastaus #35 : 31.12.2008 22:19:40 »

Hei!

Tänne jonon jatkoksi minä uskaltaudun.
Jos ehdit minullekin katsoa mitä uusi vuosi tuo tullessaan.
tallennettu
Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #36 : 31.12.2008 22:56:16 »

Minähän tulen sitten tänne kanssa kysymyksineni..

Minulla on intuitiivisia aavistuksia siitä, miten seuraava vuosi tulee menemään.

Se menee niin että yksi kivi lähtee vyörymään ja vetää muita pikkukiviä mukaansa, ja kohta mennään ja lujaa kuin rolling stones konsanaan. Mutta tuntuu että asiat menevät suhteellisen hyvin omalla painollaan, koska minulla on nyt henkistä kanttia ja lujuutta kertynyt sen verran että voin luottaa ja "päästää irti" ja antaa asioiden tapahtua.

Muutosta siis tapahtuu työelämässä, luulen että ajaudun johonkin sellaiseen mitä en välttämättä edes vielä tajua olevan vaihtoehtona, ja huojennun suuresti kun huomaan uusien ovien avautuvan ja sen että minulla on kykyä ja lahjoja niihin työjuttuihin mitä minulle tarjotaan. Työn kautta tututun uusiin ihmisiinkin.

Uskon myös että se tuleva suuri rakkautenikin pamahtaa ens vuoden aikana.

Lähinnä siis tunnen että muutokset ovat hyvin positiivisia, vaikka vauhti voi ollakin ennen kaikkia muutoksia hirvittävän luja..

Niin, pyydän vain Lizzy että tarkistat saatko samanlaista näkemystä.

Ja tätä en ole taroteilla katsellut itselleni tai kysellyt selvänäkijältä, tämä vaan tuntuu siltä "miten asioiden luonnollinen kulku tuntuu menevän".. Eli intuitio puhuu..
tallennettu
marija
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 161


Löydät minut seuraavassa elämässä - ellet tässä..


Profiili
« Vastaus #37 : 01.01.2009 00:32:33 »

Hei, kyllä kiinnostaa ja kovasti. Rakkaus, onni, lapsi, yleisnäkymä...

Kiitoksia kovasti, jos vain joudat minullekin katsomaan!! :Smiley
tallennettu

Miun kans olis niin heleppo olla, saisi olla justiisa niin ku mie sanon.

Aurinko Ravussa
Kuu Oinaasa
Nousumerkki Neitsyt
Merkurius Ravussa
Venus Leijonassa
Mars Neitsyessä
Sideerinen Kaksonen
Maa-Hevonen
Keltainen Solaarinen Aurinko
Eileithyia
Astroholisti
*****
Viestejä: 1237


Jebah


Profiili WWW
« Vastaus #38 : 01.01.2009 11:46:16 »

Minulle myös jookos?  Cheesy

Harrastukset, tavoitteet..
tallennettu
annel
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 57


Profiili
« Vastaus #39 : 01.01.2009 11:57:10 »

Moikka Lizzy!

Haluaisin myös Tarot -tulkinnan tästä vuodesta sitten kun ehdit...KIITOS  Smiley

annel

Moi uudelleen,korjailen ja tarkennan vähän tätä pyyntöä  :Smiley Niin,miehelläni ja minulla on vauvaprojekti meneillään  smitten,miltä näyttää sen suhteen?  coolsmiley
« Viimeksi muokattu: 01.01.2009 18:48:40 kirjoittanut annel » tallennettu
SilverMoon
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 19



Profiili
« Vastaus #40 : 01.01.2009 12:51:38 »


Hei,
Hyvää alkavaa vuotta myös sinulle!
Haluaisin yleiskatsauksen vuodelle 2009. Eli ne tavalliset: suhde, ura, talous, terveys ja mahdolliset asiat joihin kannattaa kiinnittää huomioita.

Kiitos etukäteen.

SilverMoon  smitten
tallennettu
Kati
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 45


Profiili
« Vastaus #41 : 01.01.2009 12:58:12 »

Hyvää Uutta Vuotta sinulle!
 Kiinnostaisi yleiskatsaus uudelle vuodelle! kiitos!
tallennettu
Eila
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 107


Profiili
« Vastaus #42 : 01.01.2009 14:31:44 »

Heippa.
Jospa minäkin saisin tulkinnan.Kiittäen.
tallennettu
Lizzy
Vieras
« Vastaus #43 : 01.01.2009 15:38:00 »

Stop

Laitetaan tästä poikki. Nyt on niin paljon jo pyyntöjä. Yritän kaikille katsoa sitä mukaa kun ehdin.  Smiley

tallennettu
Lizzy
Vieras
« Vastaus #44 : 01.01.2009 16:34:15 »

ysari,

korttini ovat tähtien kanssa sitten samaa mieltä.  Smiley

Todellakin hyvältä näyttää. Opintojen aloitus näkyy korteissa ja kevät menee sinulla rauhallisissa merkeissä. Varmoin askelin eteenpäin. Sinulla riittää voimaa, virtaa ja tahtoa tulevana vuonna, joten jaksaminen ei ole ongelma. Jopa töiden ja muun ohella tuo opintojen aloittaminen on hyvä juttu ja uskon että vie sinua eteenpäin. Jokin hyvä tarjous, suorastaan melkein elämäsi tilaisuus näkyy elokuussa avautuvan. Se aiheuttaa jotain sydänsuruja, mutta pohjimmiltaan sinua nyt kannustetaan tarttumaan avautuviin tilaisuuksiin.

Koko vuoden sinulla on itsevarma ja hyvä pohjavire kaikessa tekemisessäsi. Nyt tänä vuonna älä pidä kynttilääsi vakan alla vaan luota hyvään virtaukseen, joka elämässäsi puhaltaa ja anna mennä.  Wink

Kaikkea hyvää vuodelle 2009!  smitten
tallennettu
Sivuja: 1 2 [3] 4 5 ... 8
  Tulostusversio  
 
Siirry: