Sivuja: 1 ... 4 5 [6] 7 8
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Voin tehdä muutamalle tarot pöydän tulevalle vuodelle  (Luettu 57426 kertaa)
0 jäsentä ja 54 vierasta katselee tätä aihetta.
Lizzy
Vieras
« Vastaus #75 : 03.01.2009 00:34:25 »

Tulikukka,
sinulla nousee sosiaalisuus ja sosiaaliset tilaisuudet kyllä talvella ja keväällä tärkeäksi. Kesällä voit saada mielenkiintoisen työtarjouksen.

Jokseenkin tasaiselta näyttää vuosi, mutta syksyllä tulee suuri muutosten aika. Olen aika varma, että silloin muutto voi olla ajankohtainen ja koko vuoden voi olla ajatuksissa jonkinlainen "perheen perustaminenkin" Wink Mutta se minne, niin se onkin sitten avoinna ja saattaa selvitä vasta silloin syksyllä.

Kaikkea hyvää alkaneelle vuodelle!  smitten
tallennettu
Lizzy
Vieras
« Vastaus #76 : 03.01.2009 00:51:25 »

Marutska,

sinulle nousivat kortit jotenkin selkeästi ja reippaasti. Onko näin, että sinulla on takana aika sekava elämäntilanne ja sydänsuruja?

Joka tapauksessa jokin onnenkantamoinen ja kohtalon myötäinen tuuli on viemässä sinua eteenpäin. Mutta tarvitset intuition apua suunnistaessasi. Lopulta vaikeudet selviävät ja sinä huomaat kun vuosi on kulunut, että sinusta on tullut vahvempi ihminen ja oikein puhkut voimaa ja terveyttä.  Smiley

Hyvää alkanutta vuotta!
tallennettu
Lizzy
Vieras
« Vastaus #77 : 03.01.2009 01:02:59 »

Tigrix,

se mitä korteistani tulkitsen niin sinun on tärkeä pitää huolta itsestäsi ja jaksamisestasi. Olla hoivaava itseäsi kohtaan. Jonkin aikaa voi olla sekavaa ja muutosten vauhti ei kyllä minusta vaikuta olevan niin hurja kuin mitä itse mietit.

Mutta lukuisia vaihtoehtoja kyllä ilmaantuu ja joudut tekemään päätöksiä niiden välillä ja siinä tarvitaan kovasti sitä intuitiota, jotta erotat mikä on hyväksi sinulle.

Mies nousee myös ja näkyy että jokin kunnianhimoinen tavoite täyttyy.

Mutta tosiaan niitä valintoja pitää tehdä ja intuition avulla suunnistaa eri vaihtoehtojen väliltä se oikea.  Smiley

Onnea ja kaikkea hyvää alkaneelle vuodelle!  smitten
tallennettu
Lizzy
Vieras
« Vastaus #78 : 03.01.2009 01:16:06 »

Marija,
mitähän tähän sanoisi... kovasti nousee velvollisuuksia, stressiä ja huolta tulevalle vuodelle. Töissä sinulla on kova kilpailuhenki päällä.

Jossain asiassa sinun pitäisi nyt tarkistaa kurssiasi ja vaihtaa suuntaa. Nykyinen tie ei johda mihinkään hyvään. Tämä siis mahdollisten vastoinkäymisten tarkoitus tulevana vuonna. Parempi nöyrtyä, myöntää erehtyneensä ja aloittaa ikään kuin alusta.

No huh, pitäisikö sanoa, että kaikesta huolimatta voimia tulevalle vuodelle!  smitten
tallennettu
Lizzy
Vieras
« Vastaus #79 : 03.01.2009 01:25:06 »

Eileithyia,

näyttää että harrastuksiesi ja tavoitteidesi taustalla on oman tahtosi ilmeneminen ja voimistuminen ja tämähän on ihan loistava lähtökohta. Sinulle on harrastuksien ja tavoitteidesi suhteen kunnianhimoa, joka voidaan toteuttaa.

Sinä olet toiveikas ja luottavainen ja tämä asenne palkitaan tulevana vuonna. Saat loppuvuodesta jonkin työtarjouksen.

Näiden harrastusten ja tavotteiden tarkoitus on tulevana vuonna kehittää henkisiä kykyjäsi. Sinusta tulee herkempi vaistoamaan asioita ja intuitiosi kehittyy.  Smiley
tallennettu
Lizzy
Vieras
« Vastaus #80 : 03.01.2009 01:51:06 »

annel,
ei minulle kyllä tuo lapsi noussut mitenkään esille. Parisuhteeseen taas nousi selvitettävää luottamukseen liittyen.

Matkaa näytettiin ja sinulle jotain itsenäistä suuntaa, joka alkaa avautua ja viemään eteenpäin. Ehkä työtilaisuus? Joku huomaa kykysi ja haluaa tukea sinua sekä henkisesti että taloudellisestikin.
tallennettu
Lizzy
Vieras
« Vastaus #81 : 03.01.2009 02:07:29 »

SilverMoon,

onko sinulla jokin muutos tai aloitus lähimenneisyydessä? näyttää siltä että mitään dramaattista ei ole tulossa vaan ylläpidät vakaata tilannetta. Jos taloudellisia ongelmia ilmenee ne voitetaan.

Joku matka voi olla luvassa ja se on virkistävää sinulle saat uusia ajatuksia ja ideoita. Joita todellakin kannattaa hyödyntää eikä pelätä uutta. Samoin menneisyys on hyvä ratkaisujen lähde, joten sinulle tarjotaan nyt monelta suunnalta virikkeitä tulevaisuuteen.  Smiley

Kaikenkaikkiaan tasapainoinen vuosi sanoisin.  Smiley
tallennettu
Lizzy
Vieras
« Vastaus #82 : 03.01.2009 02:20:09 »

No niin nyt olen katsonut ne mitä katson. Lopuille en joko saanut irti mitään tai sitten kysymykset olivat tulleet siinä vaiheessa kun en enää ottanut uusia.

Kiitos kaikille kiinnostuksesta.  Smiley
tallennettu
Neilikka
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 65



Profiili
« Vastaus #83 : 03.01.2009 02:29:53 »

Kiitokset tuhannesti Lizzy  smitten
Juuri noin on asiat menneet  Wink
tallennettu
Eileithyia
Astroholisti
*****
Viestejä: 1237


Jebah


Profiili WWW
« Vastaus #84 : 03.01.2009 10:59:31 »

Eileithyia,

näyttää että harrastuksiesi ja tavoitteidesi taustalla on oman tahtosi ilmeneminen ja voimistuminen ja tämähän on ihan loistava lähtökohta. Sinulle on harrastuksien ja tavoitteidesi suhteen kunnianhimoa, joka voidaan toteuttaa.

Sinä olet toiveikas ja luottavainen ja tämä asenne palkitaan tulevana vuonna. Saat loppuvuodesta jonkin työtarjouksen.

Näiden harrastusten ja tavotteiden tarkoitus on tulevana vuonna kehittää henkisiä kykyjäsi. Sinusta tulee herkempi vaistoamaan asioita ja intuitiosi kehittyy.  Smiley

Kiitti Liz!  Smiley

Kunnianhimoahan kyllä piisaa ja haluan jo vihdoinkin konkreettisia tuloksia. Minä en tosin ymmärrä miten tämä harrastukseni voi kehittää henkisiä kykyjäni  idiot2 Kaiken lisäksi olen kyllä finito siltä saralta. Haluaisin lähinnä keskittyä konkreettisimpiin asioihin.

Työtarjous.. Hmm..
tallennettu
pirjoha
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 75



Profiili
« Vastaus #85 : 03.01.2009 11:54:12 »

Kiitoksia Lizzy!
Sen verran on pakko kommentoida, ettei ole tarjottu hyvää eikä huonoa; vielä. Jospa se olisi tulossa? Muutos olisi tosiaankin tervetullut, vietän aikani suurimmaksi osaksi koiran kanssa kahdestaan ja kohta alkaa mökkihöperyys vaania Grin
tallennettu
marija
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 161


Löydät minut seuraavassa elämässä - ellet tässä..


Profiili
« Vastaus #86 : 03.01.2009 12:48:59 »

Marija,
mitähän tähän sanoisi... kovasti nousee velvollisuuksia, stressiä ja huolta tulevalle vuodelle. Töissä sinulla on kova kilpailuhenki päällä.

Jossain asiassa sinun pitäisi nyt tarkistaa kurssiasi ja vaihtaa suuntaa. Nykyinen tie ei johda mihinkään hyvään. Tämä siis mahdollisten vastoinkäymisten tarkoitus tulevana vuonna. Parempi nöyrtyä, myöntää erehtyneensä ja aloittaa ikään kuin alusta.

No huh, pitäisikö sanoa, että kaikesta huolimatta voimia tulevalle vuodelle!  smitten

Voitko yhtään tarkentaa, missä on syytä vaihtaa kurssia jne. Kiitos
tallennettu

Miun kans olis niin heleppo olla, saisi olla justiisa niin ku mie sanon.

Aurinko Ravussa
Kuu Oinaasa
Nousumerkki Neitsyt
Merkurius Ravussa
Venus Leijonassa
Mars Neitsyessä
Sideerinen Kaksonen
Maa-Hevonen
Keltainen Solaarinen Aurinko
Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #87 : 03.01.2009 13:12:41 »

Tigrix,

se mitä korteistani tulkitsen niin sinun on tärkeä pitää huolta itsestäsi ja jaksamisestasi. Olla hoivaava itseäsi kohtaan. Jonkin aikaa voi olla sekavaa ja muutosten vauhti ei kyllä minusta vaikuta olevan niin hurja kuin mitä itse mietit.

Mutta lukuisia vaihtoehtoja kyllä ilmaantuu ja joudut tekemään päätöksiä niiden välillä ja siinä tarvitaan kovasti sitä intuitiota, jotta erotat mikä on hyväksi sinulle.

Mies nousee myös ja näkyy että jokin kunnianhimoinen tavoite täyttyy.

Mutta tosiaan niitä valintoja pitää tehdä ja intuition avulla suunnistaa eri vaihtoehtojen väliltä se oikea.  Smiley

Onnea ja kaikkea hyvää alkaneelle vuodelle!  smitten

Tsihiih, kiitos sitä samaa itsellesi!  smitten

Joo kuulostaa ihan järkeenkäypälle, minulla jo nyt on sellainen tilanne että pitäisi tehdä yksi melkoisen vaikea päätös, mikä jokseenkin rassaa mieltä (liittyy opislkeluun ja mahdolliseen tulevaan työpaikkaan)..

On totta että minun pitää opetella pitämään itsestäni yhä paremmin huolta, koska tämä on niitä aikoja että pitkää pinnaa ja stressinsietokykyä tarvitaan..

Kunnianhimoinen tavoite täyttyy? Olenhan minä edelleenkin menossa juoksemaan sen puolimaratonin, heh, mutta varmaankin liittyy valmistumiseen koulusta (joo vaikka en tiedä olenko suhtautunut tähän missään vaiheessa kunnianhimoisesti.... Grin )..

Kiitoksia vainannäöstäsi!  Smiley
tallennettu
Eila
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 107


Profiili
« Vastaus #88 : 03.01.2009 16:19:30 »

Heippa.
Jospa minäkin saisin tulkinnan.Kiittäen.

Minullekko et nähnyt mitään? Cry Olin viimeinen pyytäjä jonka jälkeen laitoit ketjun poikki.
tallennettu
annel
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 57


Profiili
« Vastaus #89 : 03.01.2009 17:10:42 »

annel,
ei minulle kyllä tuo lapsi noussut mitenkään esille. Parisuhteeseen taas nousi selvitettävää luottamukseen liittyen.

Matkaa näytettiin ja sinulle jotain itsenäistä suuntaa, joka alkaa avautua ja viemään eteenpäin. Ehkä työtilaisuus? Joku huomaa kykysi ja haluaa tukea sinua sekä henkisesti että taloudellisestikin.

Moikka!

Tänään juuri puhuin henkilön kanssa, joka puhui myös "tien avaamisesta/ itsenäisestä suunnasta" tässä vauva asian yhteydessä, ja ymmärrän kyllä yhteyden. Kiitos katselmuksestasi ja ootellaan mitä tuleman pitää. Smiley
tallennettu
Sivuja: 1 ... 4 5 [6] 7 8
  Tulostusversio  
 
Siirry: