Tigrix,
se mitä korteistani tulkitsen niin sinun on tärkeä pitää huolta itsestäsi ja jaksamisestasi. Olla hoivaava itseäsi kohtaan. Jonkin aikaa voi olla sekavaa ja muutosten vauhti ei kyllä minusta vaikuta olevan niin hurja kuin mitä itse mietit.
Mutta lukuisia vaihtoehtoja kyllä ilmaantuu ja joudut tekemään päätöksiä niiden välillä ja siinä tarvitaan kovasti sitä intuitiota, jotta erotat mikä on hyväksi sinulle.
Mies nousee myös ja näkyy että jokin kunnianhimoinen tavoite täyttyy.
Mutta tosiaan niitä valintoja pitää tehdä ja intuition avulla suunnistaa eri vaihtoehtojen väliltä se oikea.
Onnea ja kaikkea hyvää alkaneelle vuodelle!
Tsihiih, kiitos sitä samaa itsellesi!
Joo kuulostaa ihan järkeenkäypälle, minulla jo nyt on sellainen tilanne että pitäisi tehdä yksi melkoisen vaikea päätös, mikä jokseenkin rassaa mieltä (liittyy opislkeluun ja mahdolliseen tulevaan työpaikkaan)..
On totta että minun pitää opetella pitämään itsestäni yhä paremmin huolta, koska tämä on niitä aikoja että pitkää pinnaa ja stressinsietokykyä tarvitaan..
Kunnianhimoinen tavoite täyttyy? Olenhan minä edelleenkin menossa juoksemaan sen puolimaratonin, heh, mutta varmaankin liittyy valmistumiseen koulusta (joo vaikka en tiedä olenko suhtautunut tähän missään vaiheessa kunnianhimoisesti....
)..
Kiitoksia vainannäöstäsi!