Sivuja: 1 ... 5 6 [7] 8
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Voin tehdä muutamalle tarot pöydän tulevalle vuodelle  (Luettu 57406 kertaa)
0 jäsentä ja 38 vierasta katselee tätä aihetta.
Lizzy
Vieras
« Vastaus #90 : 03.01.2009 18:04:14 »

Keltaruusu sinulle minun pitikin laittaa vielä lisäys, että tarkenna hiukan mihin haluaisit näkemystä. Nyt tuosta en saanut mitään kiinni. Edes jotain vähän tarkempaaa kysymystä niin voin kokeilla uudestaan josko aukenisi.  Smiley

sama juttu Harha laita sinäkin hieman tarkempaa kysymystä, en saanut kiinni mistään. Voin kokeilla sitten sinullekin uudestaan.  Smiley

marija, voin tarkentaa sinulle vielä kunhan ehdin.  Smiley

Kiitos kaikille taas palautteista!
« Viimeksi muokattu: 03.01.2009 18:09:39 kirjoittanut Lizzy » tallennettu
Eila
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 107


Profiili
« Vastaus #91 : 03.01.2009 18:52:40 »

Heippa.
Jospa minäkin saisin tulkinnan.Kiittäen.

Minullekko et nähnyt mitään? Cry Olin viimeinen pyytäjä jonka jälkeen laitoit ketjun poikki.

Rakkauteen ja ihmisuhteisiin jos jotain näkyisi,kiitos.
tallennettu
Wilmariina
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 31


Profiili
« Vastaus #92 : 04.01.2009 13:37:36 »

Marutska,

sinulle nousivat kortit jotenkin selkeästi ja reippaasti. Onko näin, että sinulla on takana aika sekava elämäntilanne ja sydänsuruja?

Joka tapauksessa jokin onnenkantamoinen ja kohtalon myötäinen tuuli on viemässä sinua eteenpäin. Mutta tarvitset intuition apua suunnistaessasi. Lopulta vaikeudet selviävät ja sinä huomaat kun vuosi on kulunut, että sinusta on tullut vahvempi ihminen ja oikein puhkut voimaa ja terveyttä.  Smiley

Hyvää alkanutta vuotta!


Kiitos Lizzy!

Viimeiset kolme vuotta ovat olleet todella raskaita, menetin silloin rakkaan esikoiseni onnettomuuden seurauksena.

Tällä hetkellä töissä on ongelmia ja ne vievät voimani.
Toivonkin asiaan jonkinlaista selvyyttä ja parannusta ennen kuin palan henkisesti loppuun.
Välillä jo aattelen että onko työpaikan vaihto ainut ratkaisu asiaan?
tallennettu
*Kide*
Astroholisti
*****
Viestejä: 2400


oinas, asc jousimies


Profiili
« Vastaus #93 : 04.01.2009 21:24:29 »

*kide*

Hmm, tämä oli vaikea. Mutta siis kevät näyttäisi taloudellisesti ja muutenkin todella hyvältä. Jos joku ajankohta niin maaliskuussa olisi hyvä pitää välillä lomaa.

Kesällä saat ehkä idean ottaa yritykseesi lisää väkeä mukaan. Mutta enpä tietä onko se niin hyvä idea lopulta. Saattaa tulla vain epäselvyyttä. Jotenkin neuvoisin olemaan itsenäinen ja pitämään oman pääsi, vaikka onkin monta rautaa tulessa.

Syksyllä voi taloudessa sitten tulla tiukempaa, mutta yritys näkyy edelleen tärkeänä ja ehkä sinulla on silloin innostusta keskittyä vaihteeksi enemmän opintoihisi. Sitä kautta seuraavalle vuodelle sitten avautuu jotain uutta...

Mutta kaiken kaikkiaan hyvältä näyttää.  Smiley
Kiitos  Kiss En ajatellutkaan olevan helppoa... sen verran on tämän tädin hommat levällään  Cheesy Pidän mielessä maaliskuun ja lataan akkuja silloin... nautin keväästä  smitten
Syksyn talous toivottavasti ei kerro kiristyneistä työtilanteista yleisellä tasolla, tuuntuvat uhkana isännän niskassa nyt jo... saa nähdä. Täytyy pistää sukan varteen  Wink Ja koulua olen ajatellut oikeasti jatkaa... ajan kohtaa en tiedä ja suuntauskin hieman riippuu mikä mielenkiinnon kohteistani tulee tarjolle ja kuinka  :Smiley

Sinulle  Kiss ja hali päälle, kun viitsit... suljen sydämeeni ja tarkastelen aika-ajoin  angel
tallennettu
jossujoonas
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 32


Profiili
« Vastaus #94 : 04.01.2009 21:58:31 »


Hei Lizzy!!

Ja kiitos!!. Palautetta annankin heti, Mies on ystäväni ja olen kiinnostunut hänestä, häneltä olen paljon tukea saanutkin, vaikka emme ole tunteneet, kuin noin 2 kk, nainenkin kuuluu kuvioihin (tämän miehen).
Itsestänikin tuntuu, että pitää alkaa kattelemaan maailmaa ja nauttimaan siitä, nyt kun koulukin alkaa olemaan loppusuoralla, ja jää aikaa itsellekin.
Näin aluksi, näet siis ihan oikein!!  Wink
Kiittäen! eija

PS. Menneessä olen TODELLA joutunut raivaamaan UUDEN ALUN minulle ja lapsilleni noin 5 vuotta sitten!
« Viimeksi muokattu: 04.01.2009 22:05:21 kirjoittanut jossujoonas » tallennettu
Minna
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 107



Profiili
« Vastaus #95 : 05.01.2009 11:58:22 »

Kiitokset uudenvuoden ennustuksesta ja oikein positiviista vuotta sinullekin!
tallennettu
aava1
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 194



Profiili
« Vastaus #96 : 05.01.2009 12:22:34 »

Hei,

Jos vielä mahtuu niin haluasin yleiskatsauksen tälle vuodelle Smiley

Mukavaa uutta vuotta  angel

aava1
tallennettu
Lizzy
Vieras
« Vastaus #97 : 05.01.2009 15:17:13 »

Hei, uusille kysyjille en valitettavasti enää ehdi katsoa. Laitan joskus toisella kertaa sitten uuden ketjun pystyyn jos ja kun taas ehdin. Mutta nyt on täynnä tämä aihe.

Tulin vain ilmoittamaan, että niille muutamille, joille lupasin tarkentaa niin palaan asiaan huomenna sitten kun tulee sopiva hetki ja ehdin.  Smiley

Toivon että näihin tulkintoihini suhtaudutte tosissaan, mutta ei liian vakavasti.  Wink Olen vasta harjoittelemassa tarottien kanssa.

Repesin eilen omalle ajatukselleni kun tuli mieleen, että jos joskus perustaisin jonkin näkijälinjan niin sen nimeksi voisi tulla

0700- ehkänäin ehkäen  2funny 2funny 2funny

Mutta siis tämä on sellaista tulkintaa ja huumori kannattaa aina pitää mukana ja muistaa, että meillä jokaisella on suurimmat mahdollisuudet itse vaikuttaa asioihin omilla teoillamme ja valinnoillamme.  smitten

Kun sen aina jaksaisi muistaa... ja toimia sen mukaan... Mutta hienoa tietysti jos voi antaa jotain ajattelemisen aihetta tai apua.  Smiley
tallennettu
rovatar
Astro-nauttija
****
Viestejä: 948


Keltainen Kosminen Aurinko


Profiili
« Vastaus #98 : 05.01.2009 17:25:39 »

Hei Lizzy ja kiitokset tarot-tulkinnastasi, jonka pääsin vasta nyt lukemaan... smitten

Uusi vuosi on alkanut vauhdikkaasti ja menoa on kyllä riittänyt... Wink


"
rovatar,
sinulla näyttää alkuvuosi vähän nihkeältä. Talouden kanssa ongelmia, sydänsuruja ja johan nyt kaikenlaista hiertoa ja vääntöä ihmissuhteissa. Mutta syyskuussa tilanne paranee huomattavasti. Lämpimiä tunteita on ilmassa ja talousongelmatkin selviävät hyvin. Loppuvuodesta varo tyrannimaista käytöstä toisissa tai vältä sellaista käytöstä itsessäsi.

Koko vuoden teema on sinulla erottaa oikea ja väärä, hyväksi olevat asiat niistä jotka ovat vahingoksi.
Työtarjousta on ilmassa, eli kyllä sinulle kaikin puolin vaikuttaisi hyvin tapahtumarikas vuosi olevan tulossa.
 Wink

"

...hm...talous on mulla kyllä todella hyvällä mallilla ( olen sen sortin Kauris, että talousasiat ovat aina kunnossa )  Wink...tosin koskaanhan ei voi tietää, jos jotain tosi yllättävää tapahtuu ja kaikki romahtaa, toivottavasti ei.. Shocked

Sydänsurut taas ovat paljon enemmän todennäköisiä.. Wink...vanha Kauris -suhteeni sai jäädä alkutalvesta kun löysin vielä ihanamman Kauriin.. Kiss ( merkkiä en vaihda, mutta näin Kuu-Kaksosena miestä kyllä  Wink )!
Sitä ei tiedä vielä, mitä suruja tuoneekaan mukanaan...tosin tässä iässä ja näillä kokemuksilla, minä en enää niin mahdottomia suruja miehistä ota!  Cool

Saapas nähdä sitten mitä tuo syksy tuo tullessaan... smitten

Tyrannimaisuus.. Embarrassed...sitä ilmenee joskus minussakin...mutta otan neuvostasi vaarin...( en tosin itse vaaria  Wink )!

Tuo oikean ja väärän erottaminen on sinänsä hieno asia...tosin useinhan se tapahtuu aika konkreettisen rajullakin tavalla...mutta oppiahan tämä elämä on...Kun tuo Plutokin yhtyy juuri tänä vuonna Auringolleni..

Ja vielä tuosta työtarjouksesta...olen jo pitkään ollut vakituisessa työssä, josta todella tykkään...mutta jos joku tarjoaisi helpompaa, mielenkiintoisempaa  ja paremmin palkattua työtä, voisin ehkä kiinnostuakkin..en vain oikein jaksa uskoa tuohon...mutta toivotaan... Smiley

Oikein Hyvää alkanutta vuotta Sinulle! smitten

tallennettu

Aurinko Kauris, AC Skorppari,
Kuu Kaksonen.
Merkurius Jousimies.
Venus Kauris.
Sideerinen Jousimies.
Keltainen Kosminen  Aurinko.
Kotkansilmä
Astroholisti
*****
Viestejä: 1965



Profiili
« Vastaus #99 : 05.01.2009 23:02:39 »



                                Cry  Kiss   angel


                  LiZZy Pliiis, jos vielä ranne antaa myöten, eikä tenniskyynärpää

                     vie kaikkea huomiota otanta puolella! Niin kiitos ja kumarrus.


                                               smitten





tallennettu

Hetkiä, joita olen kanssanne,
 haluan unohtaa hetkeksi.
söpöliini
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 188


Never be afraid to say what you feel...........


Profiili
« Vastaus #100 : 06.01.2009 13:58:27 »

söpöliini,
Sinulla tosiaan tuo suhde teettänyt töitä ja ei se ihan selvä ole vieläkään. Sinulle saattaa ilmestyä ihan konkreettisesti joku vanha rakas elämääsi uudestaan... tai sitten haet muistoista ja menneisyydestä keinoa parantaa tätä nykyistä suhdetta. Joka tapauksessa se mietityttää sinua.

Opiskelut näkyvät hyvänä juttuna ja menestyt hyvin.

Ei näy mitään dramaattista vaan hyvältä tuo vuosi vaikuttaa.  Smiley

No juuri tuota työtä on enemmän kuin laki sallii... siis suhteen kanssa. Olen miettinyt menneisyyttä älyttömästi, ja siellä olleita suhteita, ja koittanut ottaa enemmän ja enemmän niistä tapahtuneista onkeeni. Että saisi tämän nykyisen suhteen toimimaan. Mutta niin, kaksihan siihen tarvitaan.. Hienoa jos opiskelu sujuu, se alkaa sitten huomenna kun sorvi pärähtää (kirjaimellisesti sorvi..) käyntiin!! Mutta kyllä sitä on jo odotettukin! Saapahan elämään hiukan muutkin ajateltavaa.. Jee!!  laugh

Ja kiitosta oikein paljon kun viitsit katsoa!!!  smitten
tallennettu

Aurinko, Mars, Neptunus, Asc.node-Jousimies
Kuu, Jupiter-Kalat
nousu-Leijona
Merkurius, Venus-Kauris
Saturnus-Rapu
Uranus-Scorpioni
Pluto-Vaaka
Lilith-Vesimies
Lizzy
Vieras
« Vastaus #101 : 07.01.2009 00:13:31 »

marija,

kortit kehoittivat sinua välttämään erakkomaisuutta ja jotenkin elämään tylsistymistä. Siis sellaista asennetta.
Ole avoimempi ja itsevarmempi. Tee elämästäsi nautittavaa ihan sellaisenaan niin kovasti näyttäisi rakkautta olevan luvassa.  Wink

Tällaisia tarkennuksia sain toivottavasti avasi yhtään.  Smiley
« Viimeksi muokattu: 07.01.2009 00:16:50 kirjoittanut Lizzy » tallennettu
Lizzy
Vieras
« Vastaus #102 : 07.01.2009 00:23:48 »

keltaruusu, nyt tällä hetkellä näkyy yksinäisyyttä ja olet kovin ankara itsellesi.

Yritä päästä siitä eroon sinulla ei ole siihen mitään syytä.

Sinulle näytetään toiveita, kannustetaan uskomaan että toiveesi kyllä toteutuvat. Eivät aina ehkä tismalleen juuri niin kuin itse ajattelet, mutta ne toteutuvat kyllä. Luota siihen. Ehkä saat jopa enemmän kuin mistä olit edes uskaltanut unelmoida.  Smiley

Sinun kannattaa olla rohkea ja uskalias ja antaa vain mennä.  Wink
tallennettu
Lizzy
Vieras
« Vastaus #103 : 07.01.2009 00:25:53 »

Harha, sinulta jos saisi vielä vähän tarkempaa kysymystä niin voin katsoa.  Smiley
tallennettu
aava1
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 194



Profiili
« Vastaus #104 : 07.01.2009 08:53:54 »

Hei,

Miltä minun parisuhde näyttää...on niin ylä-ja alamäkeä et alkaa olla päätösten teko paikka  Cry
Toinen kysymys...olen "vakityössä" mutta olen ajatellut laittaa sivu toiminimen ja alkaa tekemään myös sitä
olisiko ratkaisu oikea?

Kiitos etukäteen  smitten

aava1
tallennettu
Sivuja: 1 ... 5 6 [7] 8
  Tulostusversio  
 
Siirry: