Sivuja: 1 ... 6 7 [8]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Voin tehdä muutamalle tarot pöydän tulevalle vuodelle  (Luettu 57411 kertaa)
0 jäsentä ja 41 vierasta katselee tätä aihetta.
Eila
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 107


Profiili
« Vastaus #105 : 07.01.2009 17:04:25 »

keltaruusu, nyt tällä hetkellä näkyy yksinäisyyttä ja olet kovin ankara itsellesi.

Yritä päästä siitä eroon sinulla ei ole siihen mitään syytä.

Sinulle näytetään toiveita, kannustetaan uskomaan että toiveesi kyllä toteutuvat. Eivät aina ehkä tismalleen juuri niin kuin itse ajattelet, mutta ne toteutuvat kyllä. Luota siihen. Ehkä saat jopa enemmän kuin mistä olit edes uskaltanut unelmoida.  Smiley

Sinun kannattaa olla rohkea ja uskalias ja antaa vain mennä.  Wink



Kiitos sinulle paljon smitten
tallennettu
kimo
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 600



Profiili
« Vastaus #106 : 07.01.2009 17:33:43 »

Kimo,

sinulla on alkuvuosi rauhallista, saat pohtia tulevia siirtoja. Onko tämä koirasi naaras? Helmikuulle nousi julma kortti ja saattaa liittyä tähän koiran sairastamiseen kun siitä tuossa mainitsitkin. Koira saattaa joutua käymään läpi kivuliaita hoitoja, jotta paranee. Unettomia öitä ja stressiä pikku raukalle.

Maaliskuun matkalle on sinulle luvassa romantiikkaa, joten varaudu.  Wink Läheinen naispuolinen henkilö näkyy huhtikuulle.


Kiitos Lizzy!!!

Hyvin sinun kortit asiat kertoi;
uudenvuodenlupauksena lupasin käyttäytyä töissä aikuismaisesti, ilman enakkoluuloja. Seurailen tilannetta sivusta ja teen yksinkertaisesti työni niin hyvin kuin osaan ilman kitinöitä.
Koirani on tosiaankin naaras, hänellä on nisäkasvaimia joita ei 13 vuotiaalta enää leikata. Särkylääkkeillä mennään. Harras toive on, että loppu tulisi rauhallisesti täällä kotona, eläinlääkärin pöydälle ei kumpikaan meistä enää halua.
Lomaromanssi kyllä kelpaisi! Semmonen vaalea hyväkroppainen kanadalainen olis toivomuslistalla! Noo... sen näkee sitten, tummempikin käy...!

Lupaan palailla asiaan vuoden mittaan, vaikka sitten tuolla jousimies-topicissa. Ja saa muistuttaa asiasta!

Hyvää alkanutta Uutta Vuotta!  smitten
tallennettu
forum
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 1


Profiili
« Vastaus #107 : 08.01.2009 14:53:39 »

 Smiley  Voitko katsoa minullekin? Isoja asioita on mielessä, elämäni on ollut vaihtuvaa monia vuosia joka alalla. Minulle olisi tarjolla vuokralle omakotitalo, olisiko mahdollista ottaa se vastaan? Raha -asiat huolestuttavat lähinnä vai saisinko maksettua kaikki maksuni, jos muutan tyttöni kanssa taloon? sitten olen miettinyt pienen hoitolan, puhelinpalvelun perustamista, saatko siihen asiaan mitään vastausta, kannattaako se? Minulla on ollut aiemmin puhelipalvelu, olin siellä työntekijänä, sain paljon puheluita mutta lopetin sen, koska työnantajani vei kaikki rahat, siis k..... minua suomeksisanottuna. En näe itselleni, muille kyllä ja siksi kysyn sinulta mitä näet minulle? Opskeluasiat ovat myös loppusuoralla, saanko ne valmiiksi ajoissa ja saanko tutkinnnon tehdyksi loppuun?  Töy, raha-asiat, ja rakkaus siis kiinnostavat. Miesystävän kanssa, tuleeko tästä  mitään, olemme olleet yhdessä jo yli 3vuotta, asuneetkin, mutta siitä ei tullut mitään. Onko mieltä jatkaa, kun ei näytä olevan muuta kuin tansseissa käyntiä viikonloppuisin ja tää ei etene mitenkään. Olen kuitenkin parisuhde ihminen ja haluaisin suhteen, jossa myös asuttaisiin saman katon alla ja jaettaisiin se arkikin. Mitkä asiat ovat tärkeimmät nyt henkimaailman mukaan ja saanko johdatusta tehdä asiat vihdoinkin niin, että en joutuisi niistä kärsimään. Olen jo ihan tarpeeksi joutunut kärsimään erilaisista asioista elämässäni.Kiitos, jos jaksaisit vastata minullekin. Siunausta sinulle ja käytä lahjaasi oikein ja hyvin.
tallennettu
Päivi
Astroholisti
*****
Viestejä: 1481



Profiili
« Vastaus #108 : 08.01.2009 20:00:04 »

tungen jonoon minäkin Smiley
ihan yleistä kun en osaa näin yhtäkkiä mtn eritellä  :Smiley
tallennettu

Jos valitset sen, mitä haluat, saat sen. Jos et valitse, elät sen kanssa, mitä saat.
Starja
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 7



Profiili
« Vastaus #109 : 08.01.2009 21:28:27 »

Hei! Voisitko katsoa minullekin,miltä tulevaisuus näyttää. Suunnitelmissa siintää muutto ja uuden työpaikan etsintä,olenko menossa nyt oikeaan suuntaan,vai kannattaako pysyä vielä paikoillaan?
tallennettu

Aurinko leijona,nousu skorpioni, kuu jousimies
pirjoha
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 75



Profiili
« Vastaus #110 : 09.01.2009 01:32:24 »

Olisin odottanut kuulevani jotain tarjouksesta...tarkentavaa... anteeksi!
tallennettu
Kati
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 45


Profiili
« Vastaus #111 : 09.01.2009 12:48:10 »

Tässä menikin hetki, kunnes pääsin tänne taas ihmettelemään. Cheesy Kerkesinkin jo luulla, ettei minulle mitään vinkkejä olisi tulossa, mutta laitetaan tarkennuksia, jos vaikka jotain irtoaisi.

Eli mitenkäs taloudellinen tilanne kehitttyy? Tuleeko muutoksia työasioissa? Miten rakkausasiat menevät? Ja onko jotain erityistä huomioon otettavaa?

Kiitos kun jaksat vielä touhuta tämän parissa! smitten
tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #112 : 09.01.2009 13:12:55 »

miksi ette luo tulevaa omalla mielellänne? ei sitä kukaan muu oikeasti luo/ näe/ pakota kuin te itse. eli ihan mitä vaan. (Abraham; mitä voit kuvitella voit saada)
tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
söpöliini
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 188


Never be afraid to say what you feel...........


Profiili
« Vastaus #113 : 10.01.2009 10:32:52 »

Calaeno, totta johonkin pisteeseen asti, että itse sitä elämänsä luo. On silti vain ihanaa joskus saada hiukan lisäapua, jotta voi varmistaa onko menossa oikeaan suuntaan, vaiko p**se edellä puuhun..  Wink Avunpyyntö on hyvä asia, sekin pitää osata. Lizzylle ISO kiitos ja hali, kun jaksat väkertää täällä!! Itse olen ainakin saanut aavistuksilleni varmuutta, mutta myös selkeän varoituksen että en vielä luovuta. Näiden tietojen turvin ja avustuksella sitten itse ajattelen oman asenteeni ja sitäkautta tulevaisuuteni kohdalleen. Kiitos!!  smitten smitten smitten
tallennettu

Aurinko, Mars, Neptunus, Asc.node-Jousimies
Kuu, Jupiter-Kalat
nousu-Leijona
Merkurius, Venus-Kauris
Saturnus-Rapu
Uranus-Scorpioni
Pluto-Vaaka
Lilith-Vesimies
suski7
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 473



Profiili WWW
« Vastaus #114 : 10.01.2009 10:55:01 »

minäkin tulen jonoon.....mitä tarot kertoisi minulle? Kiitos Söpöliini, jos ehdit... angel
tallennettu

sun+mer+ven+nep skorppioni
asc kauris
mon kalat
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #115 : 10.01.2009 11:30:30 »

mutta esimerkiksi, en usko että vuosi tulee olemaan mitään sydänsurumeininkiä, koska menneet on mennyttä. en edes huvittunut ravusta kunnolla eilen, en vaan jaksa sitä enää. jos joku muu yrittäisi tuoda surua, enpä ota vastaan. kun ennustettiin, että miehet alkaisi kiinnostaa, en näe ketään missään vielä ja hyvä niin. näkemisellä tarkoittanen sydäntä, sielua, fyysistä..

mitä rhodonite sanoo viereisessä ketjussa itsensä hyväksymisestä, niin minullahan ei ole siinäkään ongelmaa.
silti on ihan dead tossa miesjutussa.. tavallaan valintaa. aina löytyy meitä rikkaampia, kauniimpia, henkisempiä, kuuluisampia, vähemmän kuuluisia, vähemmän kauniita. joten miksi EI hyväksyisi itseään?? 

 angel

toinen mitä Lizzy sanoi työasioistani, se on kyllä niin että ei hiljene keväällä, vaan kuten suunnittelen, kesällä. 
sanallakaan ei mainittu bisneksiäni, eli nekin luon -

hui, naapureilla vauvan kanssa tuntuu menevän hermot  Grin .. sekin on väliaikaista.. nainen on nuori tutkija.

eli vaikuttakaa itse tulevaanne. suskin kommentista huomaa muuten, että kun ihminen alkaa kysellä muilta eikä itseltään, sitä voi kysyä jo ihan keneltä sattuu! toki kaikki on yhtä..  Grin but.. matkoista tulen nauttimaan.
« Viimeksi muokattu: 10.01.2009 12:00:42 kirjoittanut ~~Celaeno~~ » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
jankat
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 333



Profiili
« Vastaus #116 : 10.01.2009 19:33:09 »

Hei Lizzy!
Tämän vuoden näkymistä olisin minäkin kiinnostunut.

Työasiat kiinnostaa ja samalla talouspuoli. Pätkätöitä olen tehnyt ja välillä ollut työttömänä. Nyt vuoden alusta jäin taas työttömäksi. Mietityttää todella nämä työasiat. Jatkanko vielä entisessä paikassa vai joko on uuden työn aika? idiot2

Parisuhteessani ei ole mennyt pitkään aikaan hyvin, joten eroakin olen miettinyt tosissaan. Tässä tilanteessa ei ole kenelläkään hyvä olla. Ratkaisuja pitäisi kyllä tehdä asian suhteen. Joko löytyy rohkeutta elämänmuutokseen?

Kiitollisena jään odottamaan tarottulkintaasi  smitten
tallennettu
Lizzy
Vieras
« Vastaus #117 : 11.01.2009 14:22:28 »

Harha,

talouteen nousee jotain vaikeuksia, mutta lopulta se ei ole niin huono asia mitä luulisi. Työhön nousee joku uusi tilaisuus tai mahdollisuus. Olisiko jotain kommunikointiin liittyvää? Joka tapauksessa uudistusta on luvassa sillä saralla ja kommunikointi ja kaikenlainen viestintä nousee tärkeäksi.

Rakkaus asiassa korttini eivät nyt osanneet oikein sanoa mitään. Mutta yleisesti niin olet hyvin herkkä, joskus ailahteleva, mutta huolehtiva ihminen. Sinulla on kyllä bisnesvainua ja ylellinen maku. Ohjeeksi annetaan, että luota itseesi ja kykyihisi.  Smiley Toivottavasti tämä avautui yhtään. Kaikkea hyvää alkaneelle vuodelle!
tallennettu
Lizzy
Vieras
« Vastaus #118 : 11.01.2009 14:27:48 »

Hei kaikki!

Olen laittanut ketjun poikki sivulla neljä. Sen jälkeen kysyjille minulla nyt ei valitettavasti ole aikaa eikä voimia keskittyä katsomaan. Uskon, että löydätte mahdollisesti tarvitsemanne avun jotain muuta kautta.  Smiley

Olen nyt katsonut kaikki mitä katson ja laitan ketjun lukkoon, jotta ei tulisi väärinkäsityksiä. Huomasin vasta että sellainenkin mahdollisuus on.  Wink

Kaikkea hyvää ja kiitos tästä ketjusta. Opin hurjan paljon taroteista kun sain teille katsella.  Smiley Toivottavasti teillekin oli iloa ja apua viesteistäni.

Voikaa hyvin!  smitten
tallennettu
Sivuja: 1 ... 6 7 [8]
  Tulostusversio  
 
Siirry: