Norna
Vieras
|
|
« : 31.12.2008 13:23:39 » |
|
Huomasin vasta eilen astro.com:ssa mahdollisuuden tehdä relocation kartan, eli kartan joka muokkaa syntymäkartan uusien asuinkoordinaattien mukaiseksi ja josta näin ollen voi katsoa mitkä asiat ovat tapetilla uudella asuinpaikkakunnalla. Olipa aikamoinen Hallelujah-hetki kun katselin omaani , paljon asioita selkeni . Tulkitaan kuten syntymäkarttaa http://www.cafeastrology.com/relocationreport.html
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Esmiralda
|
|
« Vastaus #1 : 02.01.2009 15:38:05 » |
|
Hallelujah! Ystäväkin sanoi....illalla töitä tutkia lisää!
|
|
|
tallennettu
|
Nousu Skorpioni (Jousimies) Chiron Skorpioni Aurinko, Venus ja Merkurius Rapu Kuu Kalat Pluto ja Saturnus Leijona Jupiter Jousimies Mars Neitsyt Neptunus Vaaka Uranus ja Ceres Kaksonen
Maya, Punainen Itsevallitseva Kuu Kiinalainen Rotta Kelttiläinen Omenapuu
OLLAAN IHMISIKS
|
|
|
linjalla
Kohtuuastroilija
|
|
« Vastaus #2 : 02.01.2009 16:15:12 » |
|
Relocation kartta tuo uusia piirteitä ennen kaikkea silloin kun Asc vaihtuu asuinpaikan mukaan eriksi kuin on syntymäkartassa (jolloin tod.näk. molemmat akselit vaihtavat merkkiä). Tämä tapahtuu pienessä kordiinaattien muutoksessa ainoastaan kartoissa, joissa akselit ovat aivan kahden merkin rajalla.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Ajatus
|
|
« Vastaus #3 : 08.01.2009 10:10:09 » |
|
Olen varmaan joskus tästä jo maininnutkin, mutta itse olen myös kokenut relokaatiokartan hyvin valaisevaksi. Karttani ei muuten muutu paljoa, mutta vaihtuu Kauriista Vesimieheen (koin todellakin vapautuvani aikanaan, kun pääsin pois niistä pienistä ympyröistä) sekä askendenttini hallitsija vaihtaa huonetta kuutosesta viitoseen. Olenkin tulkinnut tuon jotakuinkin niin, että jos olisin jäänyt syntymäseudulleni, olisin voinut jäädä samaan "perheputkeen" kuin useimmat tuttuni siellä (lapsia kyllä, muttei töitä) - nyt asia on toisin päin: työmahdollisuudet ovat hyvät, mutta toisaalta olen lapseton (tosin en ole koskaan kokenut sitä millään tavoin huonona asiana). Kartalla myös vaihtaa huonetta ykkösestä 12. huoneeseen, mutta tälle en ole keksinyt mitään erityistä tulkintaa. Ehkä ilmaisin Marsiani paremmin silloin angstisena teininä kotiseudulla?
|
|
|
tallennettu
|
Aur Kalat (Aur-Jup 1. huone) Asc Kauris Kuu Vesimies (Kuu-Mer 1. huone)
|
|
|
linjalla
Kohtuuastroilija
|
|
« Vastaus #4 : 08.01.2009 11:07:37 » |
|
Hei Ajatus! itse olen myös kokenut relokaatiokartan hyvin valaisevaksi. Karttani ei muuten muutu paljoa, mutta askendentti vaihtuu Kauriista Vesimieheen Relocation kartta tuo uusia piirteitä ennen kaikkea silloin kun Asc vaihtuu asuinpaikan mukaan eriksi kuin on syntymäkartassa Tuohan on juuri sitä mistä minä puhuin. Kartalla myös mars vaihtaa huonetta ykkösestä 12. huoneeseen Tekeekö ed. mainittu sinusta vähemmän toimeliaan tai vähentääkö tai jarruttaako se sinun aloituskykyäsi/aktiivisuuttasi?
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Ajatus
|
|
« Vastaus #5 : 08.01.2009 11:27:57 » |
|
Jep jep. Tekeekö ed. mainittu sinusta vähemmän toimeliaan tai vähentääkö tai jarruttaako se sinun aloituskykyäsi/aktiivisuuttasi? Mahdollisesti...en kuitenkaan osaa nähdä tässä hirveän suurta eroa. Mutta nyt kun mietin, niin selkeästi ainakin kaikenlaista urheilua harrastin nuorena paljon enemmän kuin nyt vanhempana. Ja tyyppi on muuttunut yleisurheilusta & ratsastuksesta tms. enemmän jooga-tyyppisten, rauhallisempien lajien suuntaan.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
linjalla
Kohtuuastroilija
|
|
« Vastaus #6 : 08.01.2009 11:49:17 » |
|
Ja tyyppi on muuttunut yleisurheilusta & ratsastuksesta tms. enemmän jooga-tyyppisten, rauhallisempien lajien suuntaan. Perfect! Kauniimpaa tapaa elää 12. huoneessa tuskin löytyy
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Norna
Vieras
|
|
« Vastaus #7 : 08.01.2009 15:14:30 » |
|
Itselläni ei muutu , enkä olekaan kokenut muuttuneeni luonteeltani mutta olen muuton jälkeen keskittynyt enemmän itseeni ja sukellellut mielen syvyyksissä suht reippahasti . Muutamat planeetat vaihtavat huonetta ja aspektoituvat eri tavoin. siirtyy tiukkaan yhtymään MC:n kanssa (orbi 0) ja aika pitkälti muuton jälkeen ovat työ-ja ura-asiat kokeneet pehmeämpiin arvoihin siirtymistä. siirtyy 8. huoneesta 9. huoneeseen arskan, Khironin ja venuksen pariin ja pitkälti kommunikointi ja ajatustoiminnot ovat muuton jälkeen pyörineet elämänkatsomusten ja muiden henkisten asioiden parissa. Pluto koettaa kovasti pungeta itseään 3. huoneeseen mutta jäänyt huoneiden rajalle, noissa rajatapauksissa varmaan se tulkinnallisesti sijoitetaan kuitenkin seuraavaan huoneeseen. Näitäkin teemoja tuli juu . IC, MC
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
kimo
|
|
« Vastaus #8 : 08.01.2009 16:00:28 » |
|
Öö, siis pystyiskö tän kanssa valitsemaan ihanteellisen asuinpaikan?
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
linjalla
Kohtuuastroilija
|
|
« Vastaus #9 : 08.01.2009 17:33:14 » |
|
Jeps, tosin planeetat merkeissä ja planeettojen aspektit toisiinsa pysyvät samoina, mutta Asc-DC & MC-IC akselit siirtyvät ja niiden tekemät aspektit planeettoihin sekä planeettojen huoneet mahdollisesti vaihtuvat paikkakunnan mukaan. Esim. aralle -Ascille toisella paikkakunnalla eläminen voi olla kovinkin antoisa kokemus, jos siellä henkilöllä onkin syntymäkartan Ascista poiketen vaikkapa -Asc.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
^^Queen Nefertiti^^
|
|
« Vastaus #10 : 12.01.2009 14:55:20 » |
|
tein tuon parille eri kaupungille, ja synt kartta pysyy kyllä samoissa rajoissa, mutta päivittäiset skoopit siis erilaiset dienstissa? ette kai te maksullisia ottaneet?
tämä tuli sekä P että E Euroopassa tälle päivälle, ei eroa?
The interpretation above is for your transit selected for today: Sun Trine Pluto, , exact at 20:36 activity period from 11 January 2009 to 13 January 2009
|
|
« Viimeksi muokattu: 12.01.2009 14:58:30 kirjoittanut ~~Celaeno~~ »
|
tallennettu
|
You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
|
|
|
Ajatus
|
|
« Vastaus #11 : 13.01.2009 16:05:48 » |
|
Niin - kuten nimimerkki linjalla tuossa jo totesi, eivät planeettojen asemat muutu relokaatiossa miksikään. Ainoastaan akselit muuttuvat, mikä tarkoittaa samalla sitä, että vain niihin kohdistuvat transiitit ovat ainoat, jotka muuttuvat. Itse seuraan kyllä edelleen transiitteja suhteessa syntymäkarttaani, koska sehän on se aito ja alkuperäinen. Relokaatio antaa vain lisäinfoa ja pohdinnan aihetta, kuten muutkin apukartat. Tuo Tad Mannin progressiosysteemi kuulostaa mielenkiintoiselta, sitä voisi käsitellä ihan omassa ketjussaan. Tad Mann (A.T. Mann) on siis astrologi (ks. kotisivut), joka on tutkinut astrologisesti mm. hedelmöityshetkeä ja aikaa ennen syntymää. Minulla on hänen kirjansa A New Vision of Astrology, joka on erittäin mielenkiintoinen, mutten osaa kertoa hänen käyttämistään tekniikoista sen enempää.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
linjalla
Kohtuuastroilija
|
|
« Vastaus #12 : 13.01.2009 19:33:59 » |
|
Itse seuraan kyllä edelleen transiitteja suhteessa syntymäkarttaani, koska sehän on se aito ja alkuperäinen. Itse olen jo yli puolet elämästäni asunut Suomen rajojen ulkopuolella ja minulla on täällä eri Asc kuin on syntymäkartassa, mutta planeettojen transiitit vaikuttaa kyllä niissä natal-kartan huoneissa & akseleilla. Aivan, sama pätee ihan solar returniinkin, vaikka siitä monta mieltä ollaankin.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
^^Queen Nefertiti^^
|
|
« Vastaus #13 : 13.01.2009 20:57:59 » |
|
laitoinpa paikaksi New York, USA ja transiitit on aivan samat kuin Suomessa.. eli minkäs piti muuttua.. ap kartta muuttui, eli sen läksyt ja ilot olisi eri vaikkapa Gibraltarin suunnalla.. menipä kuviteltu eteläeuroopan ap kartta jännäksi; yhtaikaa positiivista minä ja liitto, perintö ja ulkomaa ja uran huone tykitetty sekä henkisyys. oho. siis 2011
olisin sama henkilö mutta kokisin eri tavalla? kokemus muuttaisi erilaiseksi?? KARTAT on muutenkin jänniä. kun lentokoneella lentelee mantereiden yli, on jotenkin aina ilmassa, kuten henkiolento. tekisi jotenkin mieli nimenomaan kokea maata, mannerta, historiaa.. tarinaa.. http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/thumb/8/87/Satellite_image_of_Spain_in_January_2003.jpg/714px-Satellite_image_of_Spain_in_January_2003.jpg
|
|
« Viimeksi muokattu: 13.01.2009 21:43:23 kirjoittanut ~~Celaeno~~ »
|
tallennettu
|
You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
|
|
|
linjalla
Kohtuuastroilija
|
|
« Vastaus #14 : 14.01.2009 11:25:16 » |
|
laitoinpa paikaksi New York, USA ja transiitit on aivan samat kuin Suomessa.. eli minkäs piti muuttua Akselit muuttuu (Asc-DC & MC-IC eri merkeissä kuin on syntymäkartassa). Ei planeettojen transiitit miksikään muutukaan, planeetat on aina samaan aikaan samassa merkissä, aivan sama missä maailmankolkassa olet. Tosin akselien muututtua myös planeetat vaihtavat huonetta. Siksi esim. henkilö, joka syntymäkartan mukaan ammentaa turvallisuuden tunnetta vaikka ystäväpiiristä ( 11. huoneessa), saakin sitä toisella paikkakunnalla rahan myötä ( siellä 2. huoneessa). Etc. Kai kaikille on kuitenkin selvää, että relocation kartassa syntymäaikaa pitää muuttaa niin, että siinä on sama universal time kuin on syntymäkartassakin? Esim. olet syntynyt Suomen Oulussa 12.6.1972 klo 17:12 (universal time 15:12), relocation chart New Yorkille tehdään siis ajalle 12.6.1972 klo 11:12 (Eastern Daylight Time).
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|