Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Mitä tapahtui vuonna 2008?  (Luettu 7878 kertaa)
0 jäsentä ja 6 vierasta katselee tätä aihetta.
Tiigris
Astroholisti

Profiili
« : 31.12.2008 17:42:45 »

Hihii, illan ratoksi aloitan tällaisen ketjun, johon voi kaikki osallistua listaamalla omassa tai universaalisessa mittakaavassa, mikä oli tärkeää ja vähemmän tärkeää mutta mieleenpainunutta vuodessa 2008.

Tein remonttia rivarikaksioon, johon muutettiin exän kanssa, remppa oli rankkaa hommaa, samoin muutto kun melkeinpä yksin pakkasin ja purkasin kahden henkilön kamat..

Eikä aikaakaan kun hän sanoi ettei "enää tiedä haluaako seurustella".. Noh tiedustelin ja haistelin tätä asiaa kuukauden verran ja koska en saanut mitään irti siitä mököttävästä tyypistä, tein lopullisen päätöksen itse ja muutin ihka ensimmäiseen ikiomaan kämppääni

Tänä vuonna olen ensimmäistä kertaa elämässäni ollut ainoa kenellä on avain minun kämppääni huoltomiehen lisäksi. Minun ei enää tarvitse alistua siihen että kodissani pidettäisiin joka toinen viikonloppu bileet..
Voin rauhassa ripustella kristalleja ja joogata ja lukee voimalauseita ja rukouksia ääneen ja saan olla hiljaisuudessa.
Ei ole kämppistä kenen takia pitäisi käyttäytyä, miestä ketä pitäisi passata, eikä äitiä jonka seurassa taannun aina hieman avuttomammaksi kuin oikeasti olen..

Olen siis vapaa.

Tämä vuosi 2008 on maaginen myös siitä että olen viimeksi ollut näin pitkän ajan ilman seksiä ennen kuin täytin 15v. Hahaha.... Enkä koe siltikään olevani missään pahemmassa puutteessa, mutta tästä asiasta en kerro enempää. Wink

Tänä vuonna kaksi rakkainta ystävääni ikinä pamahtivat yhtä aikaa raskaaksi, samoin serkkuni.
Yhden heistä lapselle minua pyydettiin haltiakummiksi ja suostuin.  Smiley

Tänä vuonna olen ollut vastuullisempi tekemisistäni ja olemisestani koskaan, ihan vain itseni vuoksi.
Olen ollut kännissäkin alle kymmenen kertaa. Viime vuonna olin kännissä varmaan 40 kertaa.  :Smiley Tongue

Tänä vuonna lopetin polttamisen.

Tänä vuonna olen ollut lyhyttukkainen vaikka muutoin koko elämäni ajan olen ollut pitkätukkainen.

Tänä vuonna olen saanut itselleni kaksi tosi rakasta ystävää.

Tämä vuosi alkoi niin että olin syvästi pettynyt itseeni ja rakkauselämääni, ihan toivoton ja alistunut siihen tilanteeseen missä elin. Joka viikonloppu oli riitelyä, huutoa, itkemistä ja sen jälkeen vaan nieleskelin ja lakaisin kaiken maton alle, kunnes sama toistui seuraavana viikonloppuna. Sitten tuli se ero ja muutaman viikon ajan luulin tulleeni täysin hulluksi. Sain muutaman paniikkikohtauksen ollessani yksin kotona, koska luulin että en enää kykene pitämään itsestäni huolta, elämään ollenkaan ja pelkäsin. Yhtenä yönä eron jälkeen, kun asuin vielä exän kanssa kuitenkin saman katon alla, odotin häntä kotiin baarista ja pelkäsin että hän oli kuollut koska ei vastannut soittooni. Istuin keittiön lattialla ja meinasin tukehtua itkuuni. Tuijotin veitsitelinettä tiskipöydällä, mutta sitten vaan huusin että jos on olemassa Jumala ja enkeleitä, heidän pitää auttaa minua nyt...... Kun olin huutanut sen lauseen sieluni syvyyksistä, kaikki asiat selkenivät. Kuin ihmeen kaupalla, seuraavana päivänä sain kuulla että olin saanut uuden asunnon 12 hakijan joukosta.

Kriisiaikaa seurasi valtava tyhjyys vuorotellen valtavan vihan kanssa..

Mutta minä selvisin tästä ... Se oli tämän vuoden selviytymistarina minun pienessä elämässä.
Koulu ja muut sellaiset ovat tulleet siinä sivussa..

Tänä vuonna kaikki asiat ovat muuttuneet. Ystäväpiiri vaihtunut, työasiat ovat paremmin kuin aiemmin koska olen ajanut itseni sisään yhteen paikkaan ja olen sopeutunut osaksi vakiporukkaa, olen ollut sinkkuna pitempään kuin koskaan aiemmin, olen ryypännyt ja polttanut tupakkaa vähemmän kuin viimeiseen viiteen vuoteen..

Paljon hyvää.. No ehkä olen siltikin vielä HIEMAN hukassa.. Grin Toivottavasti ensi vuosi tuo mukanaan paljon muutoksia, mutta ei liian traagisia!!
tallennettu
Tiigris
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #1 : 31.12.2008 18:13:54 »

Vielä lisään tähän astrologisen näkemyksen.

Vuoden vahvimmat planeettaohitukset olivat  pluto aspect_tri venus (4.huone) sekä  uranus aspect_sex kuu (2.huone)..

Pluton ja uranuksen mukaista radikaalia ulkoista, sekä syväluotaavaa ja väistämätöntä sisäistä muutosta tapahtui neloshuoneen omaisesti koti-asioissa (kaksi muuttoa, kaksi remonttia (venus=kodin sisustamista)).. Myös eräs pinttynyt asenne päässäni muovautui uuteen uskoon, liittyen siis käsitykseeni onnellisesta parisuhteesta.. Raha-asiat ovat heitelleet hieman laidasta laitaan, eiköhän se selity 2. huoneen  uranus lla..

Yhteenvetona siis, tänä vuonna olen tehnyt itselleni omannäköiseni kodin, en pelkästään konkreettisesti,
vaan olen myös kotiutunut omaan sydämeeni, enkä enää anna kenenkään käyttää sitä hyväkseen...
tallennettu
Cheuphaet
Satunnainen astroilija
*

Profiili WWW
« Vastaus #2 : 31.12.2008 19:35:59 »

Minulla on aina kovin vaikeaa hahmottaa, mitä kaikkea vuoden aikana on sattunutkaan, enkä välttämättä muista miten olen henkisesti kehittynyt, vaikka sitäkin on varmasti tapahtunut...

Ehkä isoin asia tänä vuonna on ollut töissäkäynti, tosin vain harjoittelijana mutta silti. Olin kevään töissä iltapäiväkerhossa ja nyt syksyllä aloitin hommat päiväkodissa. Lasten kanssa puuhailu on ehkä vähän avannut minua, vaikka on se puhuminen ja avoimuus silti vielä aika vaikeaa minulle. Mutta kehitys jatkuu...

Toinen iso asia oli muutto Jyväskylään syyskuussa. Vaikka olin jo muuttanut pois kotoa ja asunut vuoden poikaystäväni (ja kämppiksen) kanssa Kouvolassa, oli tämä muutto kuin puhtaalta pöydältä aloitus, koska en ollut ennen edes käynyt koko kaupungissa enkä tunne täältä ketään.

Tilasin tänä vuonna myös pääsykoekirjat Helsingin yliopistoon, ja vaikka harmikseni en ole paljoakaan lukenut taikka oppinut niin se on sysäys sille, että nyt voin jo uskoa että haaveet unelmien opiskelupaikasta voivat käydä vielä toteen. Nyt vaan pitää alkaa kunnolla skarppaamaan sen opiskelun suhteen.

Tänä vuonna join alkoholia vain kolmenatoista päivänä yhteensä, joka on todella hyvä saavutus minulta. Ensi vuonna parannetaan sitten taas tulosta!

Tämmöstä täällä. Smiley
tallennettu

aurinko mars venus merkurius leijona
kuu chiron kaksoset askendentti pallas pluto skorpioni jupiter kuunsolmu oinas saturnus uranus ceres jousimies
Cheesy
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #3 : 01.01.2009 22:55:56 »

Minulle tämä vuosi oli kanssa eräänlainen vapautuksen vuosi, mutta niinhän se on ollut yleismaailmallisestikin. Jaksoin taistella puoli vuotta työpaikassa, jonne minut vaan heitettiin Korkeimpien toimesta, ja josta en pitänyt tippaakaan, mutta ainakin se oli kasvattava kokemus!

Rahaa on ollut yllinkyllin ja olen voittanut jo leijonan osan köyhyyskarmasta ja siitä uskosta, että raha ei koskaan riitä. Kissan viikset! Minulta huijattiin nettikaupoissa yli melkein 400 euroa rahaa ja ensimmäistä kertaa elämässäni minua ei harmittanut kuin se, etten saanutkaan tuotetta vaan jouduin odottamaan seuraavaa palkkapäivää tuotteen ostamiseksi. Rahoja ei ole näkynyt takaisin ja jos on niin ollakseen, ettei niitä tule takaisin, niin eipä mitään. En ole vihainen tai katkera, koska en halua TOSIAANKAAN syntyä tänne takaisin yhden vaivaisen 400 euron takia Grin

Joitakin asioita, jotka jäävät mieleeni vuodest 2008:

- Ihanat uudet pleikkaripelit
- Mignonin suklaamunat
- Kumiankka Jack, jonka sain lahjaksi ja joka on tällä hetkellä ystäväni kanssa reissaamassa Eurooppaa ympäri
- Oman sarjiksen ekan osan julkaisu ja myynti
- Ihanat sarjakuvatilaukset Japanista
- Koulun alkaminen ja sen myötä uudet ystävät ja aivan loistava luokka
- Muutto nykyiseen asuntoon ja sen ihana, koko oranssi vessa
- Tampereen Sohon juustossa paistetut ranskalaiset valkosipulidipillä, kylmän siiderin kanssa
- Tanssimatto ja Stepmania tanssipeli
- Runsaus, joka saa luvan jatkua ja lisääntyä, kiitos  Grin
- Uusi, kummallinen musiikki
- Huulilävistykset ja Pandan lakritsit
- Kiinalaiset ravintolat

Loppujen lopuksi vuosi oli helppo verrattuna siihen, mitä suurin osa ihmisistä kävi läpi. Hengen tasolla oli välillä raskasta joistakin asioista, joita en käsittele tässä päivätietoisuudessa vaan hengen tasolla. Siitä kertoi sekin, että sairastuin loppuvuodesta kuukauden sisään kahdesti, vaikka en normaalisti ole kipeänä.
tallennettu
Corvus Leonis
Astroholisti

Kaikkien sisällä on jokainen meistä.

Profiili
« Vastaus #4 : 02.01.2009 07:52:08 »

Vuosi alkoi tolkuttomalla junamatkailulla ja vaihtui pikaisesti lentokoneeseen pidettyäni ryhmälle Suomeen saapuneita hätääntyneitä kiinalaisia uudenvuoden puheen. Lähdin rymistelemään ympäri Aasiaa. Tienestit eivät osoittautuneet kovinkaan kummoisiksi, alaisista juuri kukaan ei puhunut englantia, kyllästyin kovisteleviin katujengeihin ja tuli ongelmia kyttien kanssa. Onneksi kiinalainen pikaruoka (erityisesti siomai-vartaat!) oli mahtavaa.

Seuraavaksi ehkä voisi liittyä muukalaislegioonaan? :Smiley
tallennettu
Eileithyia
Astroholisti

Jebah

Profiili WWW
« Vastaus #5 : 02.01.2009 09:46:43 »

"Tänä vuonna olen ollut lyhyttukkainen vaikka muutoin koko elämäni ajan olen ollut pitkätukkainen"

Mulla taas toisinpäin; Tänä vuonna olen ollut pitkähiuksinen, vaikka suurimman osan elämästäni olen omannut lyhyet.  Wink

Vuosi 2008 alkoi stressaavasti, olin löytänyt harrastuksen josta tuli pian paljon enemmän, mutta joka ei kuitenkaan lähtenyt käyntiin toivotulla tavalla. Tämä aiheutti tietty ahdistusta, epäilystä ja sitäkautta epäonnistumista. Päätin kuitenkin valita juuri tämän, se oli puhdas intuitio, että näin on mentävä. Minulla ei ollut muuta mahdollisuutta kuin vain odottaa parempia aikoja ja hyväksyä sen hetkinen tilanne mukisematta sekä tehdä lujasti töitä. Kesällä otin hieman etäisyyttä. Syksyllä päätin olla vaatimatta itseltäni turhia. Lokakuussa asiat alkoivat pikkuhiljaa rullaaman, vaikka aluksi ehkä olinkin hieman epäileväinen, johtuen siitä että ehkä odotin hieman liikoja. Sitten annoin vaan olla ja asioiden edetä niinkuin menevät. Tätä jatkui joulukuulle lomaan asti. Tämä joululoma on vähän niinkuin tämmöinen tyhjiö vuoden 2009 ja menneen vuoden 2008 välillä jossa odotan mitä tuleman pitää ennen kuin minut imaistaan sinne. Olen tavallaan taas starttiruudussa.

Viimevuonna myös koulu pukkasi kauheati päälle enkä millään olisi jaksanut keskittyä siihen kaiken muun ohella. Tulin myös enemän sinuiksi itseni kanssa ja tein joitakin oivalluksia. Päätin myös pysyä ihan alkuperäisessä suunnitelmassani jatko-opintojen suhteen ja häippästä pääkaupunkiin heti kun vaan siihen on tilaisuus ja saan koulun käytyä.

tallennettu
Adele
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #6 : 02.01.2009 09:52:36 »

Minun vuoteni oli suht tasainen, mutta ihana ja siinä oli isojakin elämänmuutoksia.

Vuosi alkoi odottaessa Thaimaan lomaa ja siellä hujahtikin puolet helmikuusta. Reissu oli aivan mahtava, Khao Lak kaunis ja rauhallinen paikka ja Similanin snorklausvedet ihmeellisen ihania, vaikkakin tsunamin jälkeen pahoin kärsineitä.

Huhtikuussa vihdoin valmistuin uuteen ammattiin, jota teen tällä hetkellä sivutoimisesti. Tuo ammattiin opiskelu näin aikuisiällä ja yleensä koko tuo opiskeluaika, muutti elämäni suuntaan radikaalisti. Opiskeluun liittyi hyvin paljon henkisiä asioita ja se olikin syvällinen matka omaan itseen, eräänlainen henkinen korkeakoulu, joten elämäni sai todella uuden ja odotetun käänteen.
Perustin yrityksen ja teen nyt sivutoimisena yrittäjänä hommia.
Ei  Smiley en tullut "uskoon" ...olen aina ollut omalla tavallani uskossa ja jumalallisuus elää minussa, niinkuin meissä jokaisessa, juhlin edelleen ajoittain, mutta paljon vähemmän, koska en enää saa siitä elämästä yhtään mitään.
Näköjään meillä monella on alkoholi vähentynyt viime vuoden aikana, ihanaa  smitten

Kesällä lomailin lasten kanssa ja tein vähän töitäkin siinä sivussa.

Sitten vihdoin syksyllä kahden vuoden pohdinnan jälkeen muutin lasten kanssa maalle, lapsuudenmaisemiini omaan pieneen ja söpöön taloon. Teetätin kattavan remontin ja asumme nyt pellon laidalla pienessä talossa erittäin tyytyväisinä ja onnellisina. Sukulaiset ja isovanhemmat asuvat ihan lähistöllä, joten lapsilla on tuki ja turva äidin ohella aina lähellä.
Tämä olikin vuoden suurin muutos...muuttaa pääkaupunkiseudun vilskeestä tänne rauhaan. Ihastelen iltaisin tähtitaivasta, päivisin peltojen ja metsien rauhaa ja kauneutta.. Grin ja sitten kun kaipaan taas sutinaa ympärilleni, hurautan autolla tunnin ajomatkan Helsinkiin ja pari kolme tuntia siellä riittää niin ajan jo innoissani takaisin omaan rauhaan  Smiley

Aloin opiskella henkistä astrologiaa, meditoin paljon, joogaan ja opiskelen kaikkea mikä minua oikeasti kiinnostaa.

Loppuvuodesta sain työnantajaltani mukavan työtarjouksen, jota edelleenkin vielä pohdin, koska haluan olla varma, mitä haluan  Smiley

Minulla oli hyvä vuosi, kiitos 2008!

Tältä vuodelta odotan onnea, tyytyväisyyttä, henkistä kasvua, rakkautta ja elämää..
tallennettu

Aurinko Oinas 10
Asc Leijona
Kuu Vesimies 8
Mars Kauris 6
Venus Kalat 10
Merkurius Oinas 10
Jupiter Jousimies 5
Neptunus Jousimies 5
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti

au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ

Profiili
« Vastaus #7 : 02.01.2009 09:54:52 »

okei...

vuoden 2007 huuma hieman katkesi, kun piti katsoa realistisesti ihastusta, ja toinen oli tyrkyllä lokakuulle asti, kunnes katosi. ei toki ikuisesti, mutta katsotaan. kumpikaan ei "vakavaa" - onkohan vakavia suhteita olemassa? matkoilla katseltu muiden kansojen miekkosia..

erittäin paljon tutkin sitä mitä tarkoittaa tilanteiden, töiden, matkojen, ym luominen mielellä, ja mitä tarkoittaa mahdollinen tietoisuuden kohoaminen. poikkeuksellisen monta regressiovisiittiä sielun tasolle, kunnes tuntui etten tarvitse niitä. selvitin vähän alkulähtökohtiani.. olentona.

monta kivaa matkaa, Tallinna ("sydänsurussa", joka osoittautui myöhemmin turhaksi, esim krapu on jollain toisella tavalla kuviossa, en tunnekaan suurta kaipuuta häneen tai kehenkään tiettyyn). Tallinnan matkalla jo alkoi tuntua se, että kaikki on todellakin mahdollista kun vähän ajattelee vaan. Virossa olen viihtynyt, hauskaa, spata ja kampaajia ja vesiurheilua. esim kylpyläkaupunki kesällä.

muita matkoja oli Kööpenhamina, upea, korkean tason paikkoja; sitten myös
tuo Madeira, huppuhotelli, kansainvälistä menoa.. myös tuttavapiirissä. mukavia ihmisiä pelmaa Pohjoisen ja Välimeren väliä ja saan kutsuja eri suuntiin, valikoin kohteita. Beirut on hieman levoton.. Toscana ok mutta nähty.

koti järkätty. työtä piisaa, henkisesti valmistelen sapattivuotta. bisnekset vaihtui, mutta vähän kankeeta. nyt kuitenkin uusi tunnelma 2008>2009.

tutkin astrologian kautta mihin joukkarin kannattaisi asettua maapallolla. ja koska paikkaa ei vielä ole, olen ok Pohjolassa. toisaalta, esim astrocenterin, dienstin tai Sepon astrot tavoittavat aika vähän siitä mitä olen tai tapahtuu, siksi niitä vähän turha seurailla. jatkuvasti vahvistuu tunne että on turvassa, valoisa sielu joka voi luoda kaikenlaista. meditaatiota tehty vähemmän kuin voisi, Amma tavattu mutta en edelleen ole ottanut ketään guruksi, paitsi sisäisen äänen.

lasten kanssa menoa, musaa ja kasvatusta.

vähemmän juhlia, kuitenkin jotain. jos joku osaa sanoa että tuohan näkyi ap-kartalla, sepä olisi hauskaa. ehkä Uranus 5, Aur 3, Jup 4 ja Sat 11 selittää jotain ja kun 6 tyhjenee (täyttyy taas 2010).  Cool
« Viimeksi muokattu: 02.01.2009 10:04:43 kirjoittanut ^^Ixpiyacoc^^ » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
*Kide*
Astroholisti

oinas, asc jousimies

Profiili
« Vastaus #8 : 02.01.2009 11:40:51 »

Rankaa ja antoisaa, tasapuolisesti näyttää kaikilla olleen  angel
...vaikauksien kautta voittoon...

Oma vuosi 2008 oli yksi vipinä vuosi  Cheesy
-vuoden alussa tein päätöksen jättää kevään yleiset puutarhatuohut pois ja voi kihvilä vieroitusoireitani  2funny
- sitten alkoi koulu työn rinnalla... opettelin siis heräämään aamuyöstä, jotta ehsin kaiken  buck2 ihan syvältä, mutta kyllä luonto on kaunis aamun kajossa  Wink
- kesällä kiirutta uuden oppimisen kanssa ja kaikki muu jäi... kuitenkin pihatöissä oli pakko käydä tuulettamassa aivoja ja purkamassa agressioita rikkakasveihin  2funny
- perustin yrityksen, mutta toiminnan aloitan vasta ensi vuonna... harjoittelen siis  Wink On se yks ihme maailma...   idiot2
- syksy toi tuulen joka kaatoi kaiken, kiskoi maton alta ja jätti tyhjän päälle. Ainoa pysyvä oli kotirintama  angel
- tilanteiden uutuus sai minut valitsemaan väärän polun ja sitä tarvoin halki syksyn pimeän hampaat irvessä  Undecided  kunnes yksi kaunis päivä, istuin autossa taas matkalla paikasta A -> B, ja tajusin, että nyt piisaa. Tein toiminta suunnitelman ja toteutin sen, kaikesta huolimatta... kaikkia ei voi miellyttää, uskon sen nyt  police
- Joulun ja sen kaikista pimeimmän ajan, hääräsiin kotona luoden puhtautta, tilaa ja valoa nurkkiin, jotka olivat saaneet olla omissa oloissaan koko vuoden. Prosessoin vuotta...
- Valon lisääntyessä koko ajan, huomaan imeväni sitä kuin sieni ja koko kehoni kiljuu, että "kohta tulee kevät!"  smitten Tarkoittaen siis siemeniä, multaa, idätystä yms...  smitten

Vuosi opetti minulle, etten voi kaikkea jaksaa, ettei kaikkea tarvitse jaksaakaan. Oman itsensä unohtaminen aikaan saa paljon pahaa lyhyellä aika välillä ja lasten unohtaminen vielä enemmän pahaa pidemmällä aika välillä. Kumpikaan ei kuulu tavoitteisiini  Angry
Vuoden aikana löysin itsestäni puoli, jotka kumosivat lapsuuden uskomuksia taidoistani ja kyvyistäni... vaikka vielä on matkaa "mestariksi"  Wink Olen kasvanut ainakin metrin tänä vuonna ja saanut pari vuosirengasta henkiseen kehooni -olen vahvempi ja viisaampi  smitten
tallennettu
La Papessa
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #9 : 02.01.2009 12:10:40 »

2008 oli kaikkinensa niin tasaisen hyvä vuosi, että olen välillä ihmetellyt, voiko tällaista ollakkaan. Smiley Niin koti- kuin työelämäkin ovat seuranneet aika lailla aiemmin, lähinnä 2006, aloitettua tietä. Välillä on ollut mutkaisempaa, mutta mitään sellaisia täysstoppeja, joihin olen aiemmin elämässäni alueella tai toisella tottunut törmäämään, ei ole vastaan tullut. Niin kehittyneenä en itseäni pidä, että jotenkin arvelisin haasteiden nyt sitten kokonaan loppuneen ja elämän muuttuneen helpoksi, kun karmanvelat on suoritettu, mutta melkoista vuoristorataa olleiden vuosien jälkeen olen todella kaivannut rauhallisempia aikoja.
« Viimeksi muokattu: 02.01.2009 16:01:18 kirjoittanut La Papessa » tallennettu
Esmiralda
Astroholisti

Minne tie vie...

Profiili WWW
« Vastaus #10 : 02.01.2009 15:13:16 »

Vanhenin, ryppyjä tuli lisää, myös harmaus levisi!

Silmieni näkö on parantunut, en tarvitse kuin lukiessa laseja!

Selkäni on suortunut, pystyn istumaan risti-istunnossa eikä selän puukko viiltele. Saan varpaistani kiinni!

Mutta sukkahousut ovat vaikeammasti päälle pantavia!

Muutako tapahtui? Uutta?

Tein pieniä matkoja, enemmänkin tyynnyttäviä kuin avartavia. Opiskelin tätä ihmeellistä astrologiaa...sehän ei pääty koskaan!

Olen opetellut 'kävelemään hiljempaa'.

Hyvä vuosi se oli!  Cheesy Toivon että tulisi yhtä hyvä! Muillekin!
tallennettu

Nousu Skorpioni (Jousimies)
Chiron Skorpioni
Aurinko, Venus ja Merkurius Rapu
Kuu Kalat       
Pluto ja Saturnus Leijona
Jupiter Jousimies
Mars Neitsyt
Neptunus Vaaka
Uranus ja Ceres Kaksonen

Maya, Punainen Itsevallitseva Kuu
Kiinalainen Rotta
Kelttiläinen Omenapuu

OLLAAN IHMISIKS
Esmiralda
Astroholisti

Minne tie vie...

Profiili WWW
« Vastaus #11 : 02.01.2009 15:16:15 »

Naurattaa nuo Kiteen puutarhavieroitusyritykset ja -oireet!

Tuttua hommaa. Mutta onneksi siementen idätys on jäänyt.  :Smiley Sen voi tehdä helpomminkin. Antaa muiden idättää...
tallennettu

Nousu Skorpioni (Jousimies)
Chiron Skorpioni
Aurinko, Venus ja Merkurius Rapu
Kuu Kalat       
Pluto ja Saturnus Leijona
Jupiter Jousimies
Mars Neitsyt
Neptunus Vaaka
Uranus ja Ceres Kaksonen

Maya, Punainen Itsevallitseva Kuu
Kiinalainen Rotta
Kelttiläinen Omenapuu

OLLAAN IHMISIKS
*Kide*
Astroholisti

oinas, asc jousimies

Profiili
« Vastaus #12 : 02.01.2009 15:54:35 »

No, höh  idiot2  Esmiralda  Grin
Kyllä tuo ukkokin päätänsä pitelee välillä ja sanoo minua puutarhatontuksi  Angry
 2funny
...perässä siis tullaan, jospa miekin joskus opin ostamaan taimia? Ei samperi  Shocked pikainen laskutoimitus... liian kallista  Wink Grin
tallennettu
Kotkansilmä
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #13 : 05.01.2009 22:42:00 »

Kiss  Tongue  :Smiley  angel

Repivää, raastavaa, raskasta muuttoa sinne ja takais,, tai sittenkin

uuteen tuntemattomaan, epävarmuutta tulevasta, päivittäin,

kuukausittain.  Kaikki tuo jo muuttunut arkipäiväksi.

Nyt rauha, tällähetkellä, kiitos.

smitten   angel

tallennettu

Hetkiä, joita olen kanssanne,
 haluan unohtaa hetkeksi.
Tiigris
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #14 : 05.01.2009 22:44:52 »

Vuosi 2008... Onneksi se meni jo!  Wink smitten
tallennettu
Sivuja: [1]