Sivuja: [1] 2 3 ... 6
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Astrologia ja seksuaalisuus  (Luettu 52907 kertaa)
0 jäsentä ja 25 vierasta katselee tätä aihetta.
K-NRJ
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 2620


PUNAINEN PAHOLAINEN - RED DRAGON


Profiili
« : 06.01.2009 13:03:02 »

Jokainen ihminen on seksuaalinen olento. Vai onko?

Onko ihmisiä, jotka eivät ole sitten yhtään seksuaalisia? Jos on, niin mitähän merkkiä kartalta löytyy? Ovatko älyllisinä pidetyt Ilman merkit vähiten seksuaalisia?

Jos taas on hurjan seksuaalisia tyyppejä, niin mitkä merkit löytyvät kartalta? Ja kuvaako seksuaalisuutta ennemminkin  aurinko-merkki vai  mars-merkki?  Vai  venus/ mars aspekti?

Asiaan liittyen: ovatko karvaiset miehet seksuaalisempia kuin karvattomat?
« Viimeksi muokattu: 06.01.2009 13:06:43 kirjoittanut Kaurisenergiaa » tallennettu

Au Kauris, AC Rapu, Kuu Rapu
MC & Merkurius & Venus Vesimies
Punainen Galaktinen Lohikäärme
Esmiralda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5772


Minne tie vie...


Profiili WWW
« Vastaus #1 : 06.01.2009 18:14:30 »

Ei seksuaalisuudesta koskaan puhuta tarpeeksi!!! knuppel2

Minusta hyvä kysymys!

Nimittäin olen useinkin silmät suurina kuunnellut sellaisia ihmisiä jotka seksistä puheenollen moralisoivat ja tuomitsevat kaikkea mikä liikkuu tuossa keskiruumiin vaiheilla. Itsekseni olen silloin miettinyt, kuinka on seksuaalisuuden tarpeen ja tunteen kanssa. Jos sitä ei kaikilla olekaan!? Silloin heitäkin jotenkin moralisoidaan ja tuomitaan:" Eikö sinulle ole vieläkään kukaan kelvannut!" Tai muuta sellaista.

Sitten olen törmännyt käsitteeseen 'seksuaalisesti neutraali' ja ihmetellyt mitä se oikein tarkoittanee.

Kyllä minä varmaankin olen seksuaalinen olento, mutta ihmettelenpä, miten olisi jos en olisi. Elämä voisi olla paljon rauhallisempaa... Wink

Eikä varmasti karvat tee ihmisestä seksuaalisempaa tai ei-seksuaalisempaa. Jos niin se on hauska illuusio! Grin
tallennettu

Nousu Skorpioni (Jousimies)
Chiron Skorpioni
Aurinko, Venus ja Merkurius Rapu
Kuu Kalat       
Pluto ja Saturnus Leijona
Jupiter Jousimies
Mars Neitsyt
Neptunus Vaaka
Uranus ja Ceres Kaksonen

Maya, Punainen Itsevallitseva Kuu
Kiinalainen Rotta
Kelttiläinen Omenapuu

OLLAAN IHMISIKS
Celesten
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 69



Profiili
« Vastaus #2 : 06.01.2009 20:58:39 »

Moron teille!

Joo, seksuaalisuudessa on se vähän mitä sillä tarkoitetaankin.

Esim. Vaaka on ilmamerkki, mutta Venus -merkin planeetta- on aistillisuuden jne. naiseuden planeetta.

Usein "raakaa" seksuaalisuutta ajatellaan ns. vähän miehisin kriteerein (onhan siis testosteroni, mieshormoni, joka saa aikaan halukkuuden -lisääntymisen edistäjä-.)

Sillä perusteella;

ns. maskuliiniset (ja aggressiiviset) merkit voisi olla aika seksuaalisia,

-oinas
-leijona
-jousimies
-kauris ?

-skorpionia kai pidetään "seksikoneena"

-karvaisuus on testosteronin aiheuttamaa kyllä (muita ilmentymiä mm. vaalea iho, nimetön pidempi kuin etusormi lähde Rakkauden evoluutio).

Feminiinisyys, ja aistikkuus on mielestäni kyllä seksuaalista myös. Ei ehkä niin brutaalina aktipainoitteisena puolena kuitenkaan, mutta sellaisena kokonaisvaltaisena.

Kun nyt karvatkin vedettiin tähän juttuun, niin Tiede-lehden artikkelin mukaan seksuaaligeeni ohjaa n. 30% intohimoisempaan suuntaan, 60% vaimentamaan.. hmm. täsmää ehkä jos ajattelee, astrojakojakin.. tosin monet seikat vaikuttanevat. Mutta ei kaikki voi olla suu vaahdossa killuvia seksinmetsästäjiäkään, ehkä täällä menis turhan levottomaks touhu. Ihan riittävästi tuntuu kuitenkin toimintaa olevan Grin. Maapallo on miehitetty. Lopetan vielä kun pystyn.

(Mut siis eiköhän seksuaalisuus ole ihan tyypeillä sopivan mukaan).
tallennettu

Aurinko rapu 9 h, nousu vaaka,
kuu kaksonen 8 h,

venus leijona 10h,
mars kauris 3 h ja 4 h
jupiter kalat 5 h
pluto skorpioni 1 h

Tuli-(Puu)Tiikeri
Esmiralda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5772


Minne tie vie...


Profiili WWW
« Vastaus #3 : 06.01.2009 21:09:40 »

No niin! Aina tuodaan esiin tuo tulimerkit; oinas, leijona ja jousimies. Wink

Mutta jos se onkin enemmän siinä nousevassa kasvavassa olemuksessa? Tai siinä missä Venus merkissä ja miten Venus sijaitsee?
tallennettu

Nousu Skorpioni (Jousimies)
Chiron Skorpioni
Aurinko, Venus ja Merkurius Rapu
Kuu Kalat       
Pluto ja Saturnus Leijona
Jupiter Jousimies
Mars Neitsyt
Neptunus Vaaka
Uranus ja Ceres Kaksonen

Maya, Punainen Itsevallitseva Kuu
Kiinalainen Rotta
Kelttiläinen Omenapuu

OLLAAN IHMISIKS
Celesten
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 69



Profiili
« Vastaus #4 : 06.01.2009 21:17:57 »

Niinpä, mulla Venus leijonassa.. kai aika leikkimieltä touhuun, ja mielekkyyttä..

Mutta siis käsittäisin että nouseva skorpioni on aika epeli.. (tai siis että housuissa on on tukalaa Smiley).
tallennettu

Aurinko rapu 9 h, nousu vaaka,
kuu kaksonen 8 h,

venus leijona 10h,
mars kauris 3 h ja 4 h
jupiter kalat 5 h
pluto skorpioni 1 h

Tuli-(Puu)Tiikeri
Celesten
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 69



Profiili
« Vastaus #5 : 06.01.2009 21:22:13 »

Tai mars myös..

sekin kai tulkinnan pohjana seksuaalisuudessa.

Ehkä Venuksen ja Marsin yhteys ? Miehen ja naisen, yinin ja yangin jännite ? Ehkä se sitten toteutumisessa, puhdasta halua sitten...
tallennettu

Aurinko rapu 9 h, nousu vaaka,
kuu kaksonen 8 h,

venus leijona 10h,
mars kauris 3 h ja 4 h
jupiter kalat 5 h
pluto skorpioni 1 h

Tuli-(Puu)Tiikeri
mc82
Astro-nauttija
****
Viestejä: 872


Lunar Leo - GROARRR!!!


Profiili
« Vastaus #6 : 07.01.2009 00:06:03 »

Pakko ottaa tähän kantaa sillä tapaa, että hassu homma on se, että nykyinen mieheni on huomattavasti enempi ns. peitonheiluttaja kuin exäni - exä oli ajoittain aika pidättyväinen - vaikka astrologian mukaan nykyinen olisi jopa viileä rakkaus- ja seksiasioissa. Noh, nykyinen on kyllä aikasta paljon karvaisempi kuin exä, joten ehkä testosteronia jyllää suonissa enemmän Wink  Ja on muuten muutaman vuoden exää nuorempikin.

Tässä nyt jotain vertailun vuoksi:

Nykyinen  aurinko vaaka 3. h (noh, tosin 28o  vaaka eli skopun rajoilla..) , exä  aurinko kaksoset 12. h  aspect_con askendentti (0o  kaksoset eli rajatilapersoona hänkin..)

Nykyinen  venus vaaka 2. h , exä  venus oinas 12. h

Nykyinen  mars neitsyt 1. h, exä  mars vaaka 6. h

5. huoneen kärki nykyisellä kylmässä  kauris :iin merkissä, exällä kuumassa  leijona :n merkissä.

Exän kanssa meillä oli tosin  venus aspect_tri venus - ei siltikään auttanut.. Undecided

Nykyisen kanssa on  mars aspect_tri marsvenus aspect_squ mars (mun  venus , miehen  mars ) ja ehkä   pluto aspect_con aurinko (mun  pluto , miehen  aurinko ) on jollain tapaa seksuaalinen aspekti, hallitsevathan ko. planeetat tähtikartan "seksikoneita", jellonaa ja skopua.. Ja sit on "laimea"  aurinko aspect_sex kuu (mun  aurinko , miehen  kuu )..

Joo, ja nykyisen kanssa on väljä  venusvenus - Astro.com laskee sen aspektiksi..
tallennettu

Aurinko 10-Merkurius 11-Venus 11-Uranus 10-Neptunus 11-Pallas 10-Ceres 11 Jousimies
Kuu 7 Leijona
Mars 1-Juno 1-Lilith 1 Kauris
Jupiter 9-Saturnus 8 Skorpioni
Pluto 8 Vaaka
Chiron 3 Härkä
Vesta 1 Vesimies
Vertex 7-PF 7 Neitsyt
Noususolmu 6 Rapu
AC Kauris (DC Rapu)
MC Jousimies (IC Kaksonen
Esmiralda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5772


Minne tie vie...


Profiili WWW
« Vastaus #7 : 07.01.2009 01:04:19 »

Juu, mutta mistä löytyvät ne ei-niin-seksuaaliset?!
tallennettu

Nousu Skorpioni (Jousimies)
Chiron Skorpioni
Aurinko, Venus ja Merkurius Rapu
Kuu Kalat       
Pluto ja Saturnus Leijona
Jupiter Jousimies
Mars Neitsyt
Neptunus Vaaka
Uranus ja Ceres Kaksonen

Maya, Punainen Itsevallitseva Kuu
Kiinalainen Rotta
Kelttiläinen Omenapuu

OLLAAN IHMISIKS
mc82
Astro-nauttija
****
Viestejä: 872


Lunar Leo - GROARRR!!!


Profiili
« Vastaus #8 : 07.01.2009 03:04:59 »

No enpäs osaa sanoa, mikä on ei-seksuaalinen merkki, mutta ainakin kokemuksesta voin kertoa, että nämä aspektit rajoittavat seksuaalisuutta:

 saturnus aspect_squ mars
 saturnus aspect_opp venus
 neptunus aspect_squ mars

Periaatteessa ilmamerkit ovat älyllisempiä, mutta ainakin mun mies on kyllä oikein ahkera peitonheiluttelija, vaikka hänellä ilma onkin ylivaltainen elementti kartalla.. Tiedä häntä, mistä johtuu Huh
tallennettu

Aurinko 10-Merkurius 11-Venus 11-Uranus 10-Neptunus 11-Pallas 10-Ceres 11 Jousimies
Kuu 7 Leijona
Mars 1-Juno 1-Lilith 1 Kauris
Jupiter 9-Saturnus 8 Skorpioni
Pluto 8 Vaaka
Chiron 3 Härkä
Vesta 1 Vesimies
Vertex 7-PF 7 Neitsyt
Noususolmu 6 Rapu
AC Kauris (DC Rapu)
MC Jousimies (IC Kaksonen
Elektra
Astroholisti
*****
Viestejä: 1558



Profiili
« Vastaus #9 : 07.01.2009 03:13:44 »

Huh mc82 - pitääkö tuo tosiaankin paikkaansa, että Saturnuksen oppositio ja Neptunuksen neliö Marsiin rajoittavat seksuaalisuutta?  Huh

Tulipa lahnaolo välittömästi! (vainessii, ei muuten tullut)  Grin

Voisiko kuitenkin olla lieventävänä asianhaarana, jos tuo  mars jöpöttää  leijona ja  venus majailee siveässä  oinas ? Tunnustan nimittäin olevani aika hanakka peitonheiluttaja, joten minkähänlainen mahtaisin olla ilman noita rajoittavia aspekteja.... laugh
tallennettu
linjalla
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 106



Profiili
« Vastaus #10 : 07.01.2009 10:36:52 »

Lainaus
nämä aspektit rajoittavat seksuaalisuutta:

 saturnus aspect_squ mars
 saturnus aspect_opp venus
 neptunus aspect_squ mars

Mielestäni aivan liian jyrkästi sanottu, että yllämainitut aspektit rajoittaisi seksuaalisuutta.  saturnus  mars tekee aspektissa kuin aspektissa varmaan seksuaalisuudesta vanhollisemman eikä niin kokeiluhaluisen kuin esim.  venus  mars tai  jupiter  mars , mutta ei automaattisesti rajoittuneista, vaikkakin hillitympää ja varmaankin myös arempaa/ujompaa.  neptunus  mars aspektit tuovat seksuaalisuuteen fantasiaa ja luovuutta mukaan, paikoitellen jopa niin, että suurin osa seksuaalisuudesta eletään fantasioina eikä itse aktina.
tallennettu
T-H
Astroholisti
*****
Viestejä: 1988



Profiili
« Vastaus #11 : 07.01.2009 11:50:28 »

Voin sanoa, että ainakin Oinas on hyvin seksuaalinen. Itse lukeudun joukkoon. Onhan mulla tuo Venus Oinaassa, että kaipaan oikeen kunnolla sellaista jännitystä intiimihetkiin Wink
tallennettu

OINAS - pässinpää

* Nousu Neitsyt
* NativeAmerican Haukka
La Papessa
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 290


Profiili
« Vastaus #12 : 07.01.2009 16:22:46 »

Huh mc82 - pitääkö tuo tosiaankin paikkaansa, että Saturnuksen oppositio ja Neptunuksen neliö Marsiin rajoittavat seksuaalisuutta?  Huh

Lohduttaako yhtään, että tuo  mars aspect_squ neptunus löytyy myös uskomattomimman koskaan tuntemani Casanova-tyypin  kartalta ?  Grin Alkuperäinen Casanovahan oli pohjimmiltaan erittäinkin älyllisesti suuntautunut ihminen, jolle seksi tai seksuaalisuus ei ollut mikään päällimmäinen elämässä. Silti -tai ehkä juuri siitä syystä - hänestä tuli legendaarinen naistenkaataja.  Tuon neliönhän katsotaan viittaavan siihen, että henkilön on  tavalla tai toisella vaikea tiedostaa alitajuisia impulssejaan.

Myös henkilöön, jolla oli  saturnus  aspect_opp venus on tullut tutustuttua. Hänelläkään ei periaatteessa ollut mitään vaikeuksia seksuaalisuuden toteuttamisen kanssa. Hän kuitenkin myös suhtautui seksuaalisuuteen äärettömän vastuullisesti - jopa siinä määrin, että velvollisuudentunto rajoitti ajoittain seksuaalisuuden toteuttamista.
« Viimeksi muokattu: 07.01.2009 17:43:26 kirjoittanut La Papessa » tallennettu
K-NRJ
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 2620


PUNAINEN PAHOLAINEN - RED DRAGON


Profiili
« Vastaus #13 : 07.01.2009 19:02:00 »

No niin, herättihän aihe keskustelua!  Grin

Uusi tuttavuus Celesten sai karvani pystyyn, koska hän kirjoitti ihan samaan tyyliin kuin Rapu-mieheni olisi varmasti kirjoittanut, ja sitten huomasin yhtäläisyyksiä eli Aurinko-Rapu,  askendentti-Vaaka, Leijona- venus jolloin ajattelin että jaaha, on Rapu-kulta päättänyt liittyä tännekin... Mutta  kuu-merkki eroaa.
(huh!)  Grin

Ainakaan vielä ei ole yhtä ja ainoaa überseksuaalista merkkiä löytynyt, joten jatketaan pohdintoja...

Minä en muuten itse osaa sanoa olenko seksuaalinen vai en. Välillä tuntuu että joo, välillä taas pukkaan Rapu-kullan pois ja keskityn hyvään kirjaan..  Wink

tallennettu

Au Kauris, AC Rapu, Kuu Rapu
MC & Merkurius & Venus Vesimies
Punainen Galaktinen Lohikäärme
mc82
Astro-nauttija
****
Viestejä: 872


Lunar Leo - GROARRR!!!


Profiili
« Vastaus #14 : 07.01.2009 21:11:28 »

Huh mc82 - pitääkö tuo tosiaankin paikkaansa, että Saturnuksen oppositio ja Neptunuksen neliö Marsiin rajoittavat seksuaalisuutta?  Huh

Tulipa lahnaolo välittömästi! (vainessii, ei muuten tullut)  Grin

Voisiko kuitenkin olla lieventävänä asianhaarana, jos tuo  mars jöpöttää  leijona ja  venus majailee siveässä  oinas ? Tunnustan nimittäin olevani aika hanakka peitonheiluttaja, joten minkähänlainen mahtaisin olla ilman noita rajoittavia aspekteja.... laugh

Heh, niin no, nämä nyt ovat mun omia kokemuksiani asiasta, ei mitään faktatietoa Smiley  Mutta mun mielestä Saturnuksen haasteelliset aspektit ovat jotenkin seksuaalisuutta rajoittavia, erityisesti juurikin  venus mars :lle.. Ja eiköhän  venus mars merkki- ja huonesijainnit pelasta, jos ko. planeetat löytyvät jostain kiihkeästä merkistä Cheesy  Kuten sulla  venus oinas ja  mars leijona - huhhuh, nuo nyt varmasti lisäävät lämpöä makuuhuoneen puolella!

Ainakin tuo  saturnus aspect_squ mars on kyllä aika "tylsistyttävä" aspekti seksin kannalta (löytyy mm. allekirjoittaneen omalta kartalta!). Semmoinen tietty pähkähulluus ja kokeilunhalu on vähän vähissä, välillä toivoisin, että seksiviettiä olisi enemmän, samoin sitä tilanteeseen heittäytymistä. Mm. jouluostoksilla mies ehdotti, että mitäs jos mentäisiin joulukuusen alle muhinoimaan (puolen metrin päässä siitä joulukuusesta kulki satoja ihmisiä ohi) ja minä tyhmä menin sanomaan ei! Mulla kuitenkin se  aurinko venus jousimies kun kaipaa leikkimielisyyttä, kokeilua ja kepeyttä peliin.

Mulla sitten taas  mars on vanhoillisessa  kauris :ssa, tosin 1. huoneessa, joka kait tuo lisää virtaa ja vähän oinasmaista hulluutta peliin, en tiedä, onko tuolla huonesijainnilla edes miten paljon painoarvoa.. Noh, sanotaanko näin, että yhdenyönjuttuja en harrasta, toisen täytyy merkitä jotain ja luottamusta täytyy olla ennen kuin lähden peliin. Ja olen joo vähän tylsä ja lahna ajoittain, kun mielummin nautiskelen siitä samasta, nautinollisimmasta asennosta kuin kokeilen koko Kama Sutran asennot läpi.. Embarrassed 

Noh, toinen ongelma on se, että mä kyllästyn seksiin aika nopsaan, kun suhde muuttuu arkisemmaksi ajan kuluessa. Kaipaan sitä alkuhuumaa, jolloin puuhailtiin kellon ympäri kiima silmissä kiiluen.. Mutta kun en halua vaihtaakaan miestä ja sitten, kun kaikki on jo tullut tutuksi, niin sitten on pieni dilemma.. Embarrassed  Alkuhuuman aikana sitä on kokeilunhaluisempi, mutta ajan kanssa sitä vain tulee varovaisemmaksi ja kiinnittyy samaan vanhaan ja tuttuun. Niin no, ehkä sitä tuo moninkertainen jouskaruus teettää, että koko ajan pitää olla uutta ja vaihtelua Tongue

Lainaus
Myös henkilöön, jolla oli  saturnus  aspect_opp venus on tullut tutustuttua. Hänelläkään ei periaatteessa ollut mitään vaikeuksia seksuaalisuuden toteuttamisen kanssa. Hän kuitenkin myös suhtautui seksuaalisuuteen äärettömän vastuullisesti - jopa siinä määrin, että velvollisuudentunto rajoitti ajoittain seksuaalisuuden toteuttamista.

La Papessa tulkitsikin  saturnus aspect_opp venus oikein Smiley  Tarkoitin, että oman kokemuksen mukaan ko. aspekti rajoittaa leikkimielisyyttä ja kepeyttä - seksihän loppupeleissä on kokeilua, oppimista ja leikkiäkin. Aspekti on mun kokemuksen mukaan aika kylmä, seksi on vain seksiä ja himojen tyydyttämistä ilman läheisyyttä ja hellyyttä, sekä se kokeilu ja uuden oppiminen puuttuu, homma perustuu yhteen kaavaan ja tätä kaavaa noudatetaan joka kerta. Tämä mun kokemuksen perusteella.
tallennettu

Aurinko 10-Merkurius 11-Venus 11-Uranus 10-Neptunus 11-Pallas 10-Ceres 11 Jousimies
Kuu 7 Leijona
Mars 1-Juno 1-Lilith 1 Kauris
Jupiter 9-Saturnus 8 Skorpioni
Pluto 8 Vaaka
Chiron 3 Härkä
Vesta 1 Vesimies
Vertex 7-PF 7 Neitsyt
Noususolmu 6 Rapu
AC Kauris (DC Rapu)
MC Jousimies (IC Kaksonen
Sivuja: [1] 2 3 ... 6
  Tulostusversio  
 
Siirry: