Mä olen itse miettinyt samaa, Marix
Kun jouskareita ei ehkä pidetä johtajaluonteina juurikaan.. Mä osaan olla se porukan pomo, joka pitää kaikille tiukkaa jöötä ja toisaalta osaan olla myös se, joka löysilee eikä pidä turhaa stressiä hommista - ne voi huitaista vasemmallakin kädellä.. Mutta mikään lattiamatto-tyyppi en ole, mä nousen hyvin nopsaan vastaan, jos mua yritetään iskea lyttyyn. Rakentava palaute ja mulle määrätyt hommat teen, mutta en kyllä mitään sellaista, jota yritetään nakittaa mulle tai joku yrittää luistaa omasta osuudestaan teettämällä työnsä mulla.
Tykkään organisoida ja viihdyn kyllä hyvin porukan pomona, vaikka tämmöinen tättähäärä, hölösuu ja ikuinen klovni olenkin.. Olen sitä tyyppiä, että kuuntelen mielelläni muita ja koitetaan ryhmänä saada homma kasaan yhteispelillä, vaikka välillä se omakin tahto ja soolopeli puskee läpi
Kuitenkin pyrin parhaani mukaan pitämään hommat ryhmäpelinä ja kaikkien panosta yhtä suurena.
Mulla siis 10. huoneen
:ssä,
,
1. huoneessa, sekä aikaansaavista aspekteista
ja kaksijakoinen (rakentava tai tuhoava, mutta kunnianhimoinen), mutta vahva
sekä
.
on itsetuntoa laskeva työnarkkisaspekti, joka onnistuessaan tuo sitkeyttä ja voimaa puurtaa vaikka harmaan kiven läpi, epäonnistuessaan laskee itsetunnon pohjamutiin ja sammuttaa Marsin aloitteellisen energian ja on raskas aspekti.
Sitten on vielä
- vaikkakin kapinallinen
tekee
:lle
10. huoneen puolelta vain asteen päästä
:stä (myös radikaali
). Tuo vähän heiluttaa, mutta eipä ole lattiamaton aspekti! Ja
Miltähän nuo näyttävät johtajuuden kannalta katsottuna?
Mies tuossa sanoi, että musta tulisi hyvä pomo - kaikki pelkäisivät mua, koska vikuroijat ottaisivat multa henk.kohtaisesti luuvitosen nassuunsa..
Olisin kuulemma pärjännyt armeijan leivissä upseerina..