Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Yksipuolinen, saavuttamaton rakkaus  (Luettu 8087 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Norna
Vieras
« : 08.01.2009 13:12:46 »

Jokaisella on varmasti tästä aiheesta kokemuksia ja nyt kiinnostaa miten tämä näkyy ihmissuhdekartoilla? Synastriassa varmaan selkeiten?
 Mitä aspekteja kannattaa katsella, jos toisen kuu ja venus tekevät toisen kuuhun ja planeettoihin lempeitä aspekteja mutta toisella ne ovat hiertäviä tai niitä ei ole, niin se varmaan kertoo jotain? Mutta eivätkö aspektit kuitenkin toimi molempiin suuntiin?  idiot2

Millaisia kokemuksia teillä on?
tallennettu
mc82
Astro-nauttija

Lunar Leo - GROARRR!!!

Profiili
« Vastaus #1 : 08.01.2009 13:35:51 »

No tämä nyt ei ehkä ihan osu aiheeseen, mutta tuli vaan mieleen..

Nimittäin mulla ja exällä oli synastriassa asteentarkka  kuuaurinko - eli mun  kuu ja miehen  aurinko . Olin oikeasti koko ajan tukemassa miehen haaveita, harrastuksia jne. Välitin ihan täydestä sydämestä siitä, että mies onnistuu elämässään. Planeetat toisinpäin olivat sitten asteentarkka  aurinko aspect_kvi kuu . Ja en kyllä saanut mieheltä juurikaan mitään tukea, tuntui koko ajan siltä, että jouduin yrittämään yksin ja olin koko ajan tyhjän päällä, kun toista ei kiinnostanut yhtään mun haaveet. Tai jos kiinnostivat, niin olivat sitten miehen mielestä vääriä/turhia unelmia.. Undecided

Nykyisen kanssa on (asteentarkka tämäkin)  kuu aspect_sex aurinko - eli nyt mun  aurinko ja miehen kuu ja viritelmät on ihan erilaiset! Mieheltä saa tukea ja sen turvallisen olkapään, hän kuuntelee ja keskustelee ja ohjaa parhaansa mukaan kaikissa asioissa Smiley  Edes se, että joku kuuntelee ja on edes jonkinverran kiinnostunut mun pienistä haaveista, on paljon. Toisinpäin menee asteen yli kvintiilistä, mutta yritän parhaani mukaan (ja haluan) toimia miehelle olkapäänä - tosin herra on sen verta maltillinen, fiksu ja itsenäinen (ei kuitenkaan yhtään ylimielinen), ettei tuo kovin paljoa ole opastusta kaivannut, keskustelijaa sitten enemmänkin Grin
« Viimeksi muokattu: 08.01.2009 13:39:57 kirjoittanut mc82 » tallennettu

Aurinko 10-Merkurius 11-Venus 11-Uranus 10-Neptunus 11-Pallas 10-Ceres 11 Jousimies
Kuu 7 Leijona
Mars 1-Juno 1-Lilith 1 Kauris
Jupiter 9-Saturnus 8 Skorpioni
Pluto 8 Vaaka
Chiron 3 Härkä
Vesta 1 Vesimies
Vertex 7-PF 7 Neitsyt
Noususolmu 6 Rapu
AC Kauris (DC Rapu)
MC Jousimies (IC Kaksonen
Asterix
Vieras
« Vastaus #2 : 08.01.2009 15:21:46 »

Mutta eikö ennemmin kannattaisi vilkaista sitä omaa karttaa,
mitkä aspektit aiheuttaa ripustautumista toiseen? Huh

Kirjoitin tähän pitkän sepusteen, mutta kadotin sen bittiavaruuteen. buck2

Itse nimittäin saatan olla joskus hyvinkin ripustautuvainen, enkä usko sitten millään,
että se toinen ei ole minusta enään kiinnostunut,
jos rakastuin hetkellä, jolloin tarvitsin apua/tukea johonkin tai olin muuten vain tavallista hullumpi
ja se mies ei kykene jostain syystä täyttämään odotuksiani.

Siis se vaatii aina sen, että odotan siltä mieheltä jotain muutakin sen rakkauden lisäksi,
esim. tukea tai apua johonkin.
Tätä tapahtuu tosin harvoin, ehkä kerran 10 vuodessa
ja kun tapahtuu, niin rysähtää sitten kunnolla ja tuho valmista.

Muutoin olen aika normaali ja tykkään, että miehet saa juosta perässäni,
enkä minä heidän. Smiley

En ole niitä, joita loukataan rakkaudessa syvältä ilman veristä ja lopullista kostoa.
Siinä ei auta laskeminen 10:een, ei pitkät juoksulenkit tai ajan kuluminen,
vaan ne auttaa enemmänkin siihen, että pirullisen myrkyllinen tuhosuunnitelma vain hiotuu paremmaksi.
Olen niitä ihmisiä, jotka varmasti kiduttaisi ihmistä lopun ikää,
ellei se olisi laitonta ja siitä ei joutuisi vankilaan. Kuolema on aivan liian helppoa.

aurinko juno kaksoset 7.huone ja  kuu vesimies 2.huone
mutta sitten nuo  askendentti skorpioni
 mars jupiter chiron  oinas 4.huone ja  jupiter venus rapu 8.huone

Elämä on ihan pilalla, kun nuo tähdet ovat aina väärässä asennossa taivaalla. :Smiley Grin 2funny

tallennettu
Norna
Vieras
« Vastaus #3 : 08.01.2009 15:56:06 »

Mutta eikö ennemmin kannattaisi vilkaista sitä omaa karttaa,
mitkä aspektit aiheuttaa ripustautumista toiseen? Huh

Joo ripustautumisen teema ei varmastikaan ole kaukana tästä yksipuolisesta rakkaudesta. Ehkä myös jonkunasteinen itsetuhoisuus tai ainakin itsekunnioituksen puute, tarve möyriä itsesäälissä, pohjamudissa tms, jos ei osaa lopettaa. Rakkaushan päästää vapaaksi, ei sido.

Itse nimittäin saatan olla joskus hyvinkin ripustautuvainen, enkä usko sitten millään,
että se toinen ei ole minusta enään kiinnostunut,
jos rakastuin hetkellä, jolloin tarvitsin apua/tukea johonkin tai olin muuten vain tavallista hullumpi
ja se mies ei kykene jostain syystä täyttämään odotuksiani.

Elämässäni on ollut yksi mies joka on jättänyt ison jäljen sydämeeni, mitään fyysistä meillä ei ole koskaan ollut (muistaakseni, tästä kun on ikuisuus aikaa), olemme jutelleet muutamia kertoja mutta joo, rakastuin ääriäni myöten. Kyse on jostain ihan ihme tapauksesta, en ole koskaan hänen jälkeensä tuntenut mitään vastaavaa, vahvana tunne kohtalosta. Mutta ehkä on kyse minun kohtalostani käsitellä juuri näitä ripustautumisen ja mikä tärkeintä, Ehdottoman Rakkauden teemoja. Että olkoot hän, vieläkin rakastettuni, juoksemassa juoksujaan missä päin maailmaa tahansa. Mitäs hiton väliä sillä on, jos rakastan, olen onnellinen hänen puolestaan. Vapauden puolesta.
 No joo, ajatus 10, toteutus 0.  Cool

Joka tapauksessa kaipaisin vielä tulkintoja aiheesta, miten yksipuolinen rakkaus näkyy karttojen vertailussa?
tallennettu
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  

Siirry: