Minerwa
|
|
« : 09.01.2009 09:59:25 » |
|
Diana Cooperin yhteydessä tästä tapahtumasta jo mainittiinkin, mutta laitan tänne vielä linkin: http://www.minaolen.com/messut2009/Kävin messuilla viime vuonna ensimmäisen kerran ja tykkäsin kovasti. Varmaan Seppokin joukkoineen on taas mukana
|
|
« Viimeksi muokattu: 13.01.2009 10:38:02 kirjoittanut Minerwa »
|
tallennettu
|
"Luultavasti myrskyjä on vain siksi, että niiden jälkeen saataisiin auringonnousu."
Kuu-Mars-Asc Kaksoset, Au Vesimies, Venus-Merkurius-MC Kauris
|
|
|
Ajatus
|
|
« Vastaus #1 : 13.01.2009 15:25:33 » |
|
Kiitos Minerwa, täytyypä laittaa ajankohta taas kalenteriin!
|
|
|
tallennettu
|
Aur Kalat (Aur-Jup 1. huone) Asc Kauris Kuu Vesimies (Kuu-Mer 1. huone)
|
|
|
Minerwa
|
|
« Vastaus #2 : 13.01.2009 19:23:07 » |
|
Hei Ajatus, viestitellään vielä noista messuista tarkemmin - josko vaikka nähtäisiin siellä tänäkin vuonna! Minulla on tuolloin taas opintoja (kuinkas muuten), joten olen vielä vähän kahden vaiheilla... miten ne aina osuvatkin juuri näihin viikonloppuihin?! Mutta katsotaan...
|
|
|
tallennettu
|
"Luultavasti myrskyjä on vain siksi, että niiden jälkeen saataisiin auringonnousu."
|
|
|
Rakkauden enkeli
Vieras
|
|
« Vastaus #3 : 15.01.2009 10:54:05 » |
|
Minäkin olen menossa.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Ajatus
|
|
« Vastaus #4 : 15.01.2009 15:24:16 » |
|
Kiva, toivottavasti näemme tuolloin ainakin Minerwan ja RV:n kanssa! Onkos muita foorumilaisia tulossa?
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
julyette
Vieras
|
|
« Vastaus #5 : 16.01.2009 06:29:58 » |
|
Voi harmi etten varmaankaan pääse. Tuo Ohashin itämainen diagnostiikka olisi kiinnostanut kovasti. Ja tuo Kuun vaikutukset ihmisessä ja luonnossa, jo ihan näin astron näkökulmastakin. Messuilijat, pliis, kertookaa sitten vähän tunnelmia täällä, minkälaiset messut olivat.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Minerwa
|
|
« Vastaus #6 : 16.01.2009 20:28:48 » |
|
Minäkin vielä pähkäilen...
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
May
|
|
« Vastaus #7 : 17.01.2009 18:45:33 » |
|
Minä olen tulossa Vesimies-ystäväni kanssa molemmiksi päiviksi. Lauantai kuluu osin töissä messuilla, sunnuntai on varattu pelkkään "huvitteluun". Joten Ajatus, Minerwa, Rakkauden valo ja muut, nähdään messuilla! Vesimies-ystävälläni oli muuten hauskasti tr. Jupiterin minuutintarkka yhtymä natal-Auringolle juuri samaisella kellonlyömällä kun soitin ja ehdotin messuille menoa. Eli Vesimies-ystävälleni, jos kenelle, messujen luulisi olevan hyvin merkittävä, tietoisuutta, ajatusmaailmaa ja maailmankuvaa totaalisesti muuttava tapahtuma. Ehkä hän sananmukaisesti palaa sieltä aivan uutena ihmisenä ja niin varmaan osaltaan me kaikki muutkin (vaikka transiitit eivät olisikaan noin upeat), on siellä niin upeaa ja tietoisuutta avartavaa ohjelmaa. Julyette, oletko lukenut Ohashin mahtavan kirjan? Eihän se livenä näkemistä ihan korvaa, mutta on silti aivan mainio kirja täynnä itämaista diagnostiikkaa.
|
|
« Viimeksi muokattu: 17.01.2009 18:59:26 kirjoittanut May »
|
tallennettu
|
|
|
|
julyette
Vieras
|
|
« Vastaus #8 : 18.01.2009 10:02:37 » |
|
May, kiitos vinkistä Kai se tuo perääntyvä Merkkari vaikuttaa aivotoimintaan, kun en älynnyt guukkeloida hänen kirjojaan. Täytyy akateemisesta tutkailla, heillä on joskus yllättäviä kirjoja valikoimissaan.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
Minerwa
|
|
« Vastaus #10 : 03.02.2009 18:56:52 » |
|
Näyttäisi ikävästi siltä, että joudun sittenkin jättämään messut väliin... On sen verran tiivistahtinen viikonloppu tulollaan MUTTA jos tulen, yritän kyllä nykäistä hihasta kaikkia tuttuja. Sunnuntaille se minullakin menee, jos menee
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Alcedo
Kanta-astroilija
Jeh!
|
|
« Vastaus #11 : 04.02.2009 16:40:54 » |
|
Hommiin mennään.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Ajatus
|
|
« Vastaus #12 : 05.02.2009 13:21:00 » |
|
Näyttäisi ikävästi siltä, että joudun sittenkin jättämään messut väliin... On sen verran tiivistahtinen viikonloppu tulollaan MUTTA jos tulen, yritän kyllä nykäistä hihasta kaikkia tuttuja. Sunnuntaille se minullakin menee, jos menee No voihan harmi. Itse olisin näillä näkymin menossa lauantaina, joten tylsää jos mennään myös RV:n kanssa ristiin. No, Mayn varmaan sentään onnistun bongaamaan!
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Rakkauden enkeli
Vieras
|
|
« Vastaus #13 : 05.02.2009 13:58:13 » |
|
Näyttäisi ikävästi siltä, että joudun sittenkin jättämään messut väliin... On sen verran tiivistahtinen viikonloppu tulollaan MUTTA jos tulen, yritän kyllä nykäistä hihasta kaikkia tuttuja. Sunnuntaille se minullakin menee, jos menee No voihan harmi. Itse olisin näillä näkymin menossa lauantaina, joten tylsää jos mennään myös RV:n kanssa ristiin. No, Mayn varmaan sentään onnistun bongaamaan! Harmi... Mutta jospa pääset sitten sinne miittiin, minne olen myös menossa.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Ajatus
|
|
« Vastaus #14 : 05.02.2009 14:05:02 » |
|
Harmi... Mutta jospa pääset sitten sinne miittiin, minne olen myös menossa. Toivotaan!
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|