Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Auttaisiko joku minua löytämään työpaikkani avaimet?  (Luettu 5147 kertaa)
0 jäsentä ja 4 vierasta katselee tätä aihetta.
jam0
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 30


Profiili
« : 09.01.2009 14:13:16 »

Heips!

Minulla on uusi (n. 5 kuukautta) ollut uusi työpaikka ja ajattelin pitää tästä työpaikasta kiinni kun minun ammattini oikein on ja lapista on hankala samanlaisia löytää, ja nyt sitten menin ja kadotin ne avaimet.

Jotta vähän helpottaisi paikallistamista, se on punainen kaulassa roikotettava remmi, lukee valkoisella "Winkor-Nixdorf" ja siinä roikkuu kaksi avainta valkoisilla päillä ja yksi musta muistitikku.

vilpittömästi Kiitos kaikille jotka vaivautuvat! villejäkin näkyjä saa laittaa niin käyn tarkistamassa.

 Smiley
tallennettu
Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #1 : 09.01.2009 15:26:27 »

Olet varmaan kaikki mahdolliset taskut jo käynyt läpi?
tallennettu
jam0
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 30


Profiili
« Vastaus #2 : 09.01.2009 16:17:10 »

kyllä ja moneen hermostuneeseen kertaan. Se on vasen tasku mistä tuo on kadonnut, jota hiplailen aina välillä että ne pysyy varmasti tallella, se roikkuu siitä ulkona tuolla remmillä. Olen kaikki paikat soittanu läpi mitä on eilen käyny, tänä aamuna vasta huomasin että ne on kadonneet. On mulla ennenki kadonnu rannekelloja ja tällaisia sitten ne on yhtäkkiä ilmestyny jonnekin pöydälle yhtäkkiä kuukausien päästä. Nyt en jaksais minkään varastelevan entityn kanssa leikkiä kun tarvin nuo avaimet.
tallennettu
jam0
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 30


Profiili
« Vastaus #3 : 09.01.2009 17:30:31 »

LÖYTYI! Grin soorii. roikkui tietokonepenkin kyynärnojassa, tietenkin vasemmalla puolella. Ei hemmetti hain sitä kaikkialta ja menetin jo melkein elämänhalun  Grin  Grin  Grin Näin sitä näkee kuinka viimeisenä toivona tukeutuu aina astro.fi:hin!
tallennettu
Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #4 : 09.01.2009 17:51:56 »

Afro
tallennettu
jam0
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 30


Profiili
« Vastaus #5 : 09.01.2009 19:13:59 »

heh kiitti vaan avusta
tallennettu
laventeli
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 4


Profiili
« Vastaus #6 : 13.01.2009 20:40:35 »

Heips! Mitäs minulle näet työstä /parisuhteesta/muusta elämästä..?Kiitos jo etukäteen...Smiley Smiley
tallennettu
Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #7 : 14.01.2009 14:23:33 »

Heips! Mitäs minulle näet työstä /parisuhteesta/muusta elämästä..?Kiitos jo etukäteen...Smiley Smiley

Anteeksi laventeli, mutta mietin keneltä oikein edes pyydät tätä tulkintaa? idiot2
Ei kukaan ole avannut tätä ketjua tulkitakseen toisille, vaan ketjun aloittanut pyysi TOISILTA tulkintaa itselleen, missä hänen avaimet mahtavat olla...
tallennettu
laventeli
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 4


Profiili
« Vastaus #8 : 14.01.2009 18:49:11 »

Hassua, en ole aikaisemmin edes lukenut tällaista ketjua. Olen kirjoittanut jotenkin väärään ketjuun:)
En kyl ymmärrä miten=)
tallennettu
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: